Als dat net zo lang duurt als Houniet voor de OP nodig hadquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben een poll aant maken met alle tt's!
Nee hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:56 schreef Dupje het volgende:
Is het heel ego als ik op mn eigen naamtopic stem?
Ja... maar dat doe ik ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:56 schreef Dupje het volgende:
Is het heel ego als ik op mn eigen naamtopic stem?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee hoorik wilde ook op 2 jetsers maken nog geen yashi stemmen
maar dacht ik heb toch helemaal geen jetsers
![]()
Ja, iedereen even zijn of haar eigen top 10 samenstellenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:15 schreef Dupje het volgende:
Maar moeten we nu top 10 maken? Of wat is de bedoeling?
Welke lijstquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga niet meedoen
En Houniet, waar is de lijst gebleven van de topic 250 pool?Dacht die doen we ook mooi in de OP
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach die poll gaat nergens over CP en doe eens niet zo flauw met ik ga niet meedoen
Ik ga zo ook even aan de slag
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach die poll gaat nergens over CP en doe eens niet zo flauw met ik ga niet meedoen
Dat vind ik een goedequote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Of dat die lijst apart met een linkje te bereiken is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duiven zijn toch smerige beesten!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:28 schreef LaGrive het volgende:
Ik heb net een duif doodgereden
Inleveren dat rbwquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:28 schreef LaGrive het volgende:
Ik heb net een duif doodgereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |