Als dat net zo lang duurt als Houniet voor de OP nodig hadquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben een poll aant maken met alle tt's!
Nee hoorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:56 schreef Dupje het volgende:
Is het heel ego als ik op mn eigen naamtopic stem?
Ja... maar dat doe ik ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:56 schreef Dupje het volgende:
Is het heel ego als ik op mn eigen naamtopic stem?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee hoorik wilde ook op 2 jetsers maken nog geen yashi stemmen
maar dacht ik heb toch helemaal geen jetsers
![]()
Ja, iedereen even zijn of haar eigen top 10 samenstellenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:15 schreef Dupje het volgende:
Maar moeten we nu top 10 maken? Of wat is de bedoeling?
Welke lijstquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga niet meedoen
En Houniet, waar is de lijst gebleven van de topic 250 pool?Dacht die doen we ook mooi in de OP
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach die poll gaat nergens over CP en doe eens niet zo flauw met ik ga niet meedoen
Ik ga zo ook even aan de slag
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach die poll gaat nergens over CP en doe eens niet zo flauw met ik ga niet meedoen
Dat vind ik een goedequote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Of dat die lijst apart met een linkje te bereiken is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duiven zijn toch smerige beesten!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:28 schreef LaGrive het volgende:
Ik heb net een duif doodgereden
Inleveren dat rbwquote:Op woensdag 6 augustus 2008 14:28 schreef LaGrive het volgende:
Ik heb net een duif doodgereden
ge editquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:11 schreef Houniet het volgende:
Je hebt een fout in de OP zitten. Die lijn onder bij de vorige delen.
Der mist een lijn dus.
Paint?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ga ik net met de hond wandelen Ja diezelfde hond als vorige week kdenk nou doe ik hem een pleziertje ff nog een extra rondje en over het veldje bij ons voor wandelen.. Gaat ie vechten met een andere hond
Stom beestdie denkt mooi alles wat ik die jaren als blinde geleide hond niet heb mogen doen ga ik nu wel doen
Pimpen met de OP van een ander is btw behoorlijk jammerlijkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Owwwww CP wat post je daar toch een mooie OP
Niet zo vaak, hij draait eind deze maand wel op Mystery Landquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Komt die gast ook wel es in NL? Weet jij vast wel Houniet
Je was een alinea vergeten, nu echt wegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
watskeburt![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Houniet op 06-08-2008 15:23 ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoe heet die "zomerhit" nou... Een nummer wat zo de anthem van Dance Valley zou kunnen zijnTuutuuutuu duu duuu duuu
Hier is ie gewoon in het Nederlands?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom is hyves in ineens int engels
wiki aangepast en toen in post gekopierdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 15:55 schreef Houniet het volgende:
CP heb je inmiddels ook de wiki aangepast?
http://www.radiofg.com/quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waar zou ik een franse hitlijst kunnen vinden
Hier nu ook weerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hier is ie gewoon in het Nederlands?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hier nu ook weer
en:
1995 en 1997 zijn ook binnen nuHeerlijke muziek allemaal
Eerst eten en douchen ouwe, ik ga zo wegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
Moest jij niet werken Houniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |