Reken nog eens uit dan:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoeft niks meer geregeld te wordenPapa brengt me nu gewoon weg met fiets en al
en anders desnoods vrijdags alvast ofzo
want dan moet ie toch eerst naar t ziekenhuis voor ie naar zijn werk gaat dus
Was ook een verkapte self-notequote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hihi
Scoop - drop it
Daar had ik nog een smsje van van CP met Dupjes feestomdat hij wss dacht dat ik zo dronken was dat ik het me niet meer zou herinneren
Schijt aan de wereldquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Reken nog eens uit dan:
- wat je meer aan co2 de lucht in stoot
- hoeveel meer wrijving de banden/aandrijflijn ondervind en zo de auto dus slijt
- en hoeveel je vd week toch extra moet bewegen om "het" er af te krijgen
en zelfs ik was nog nuchter op die fotoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:10 schreef Cocktailprikker het volgende:echt ernstig toen ik die pic zag .... Meer bier over me blouse dan in me mond
/fail
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Schijt aan de werelden aan mijn kont nee niet letterlijk
![]()
Ik ga NIET een uur fietsen.. Wat denk je van al die zooi die weer mee terug moet naar mn kamer
quote:Ow CP kom nou gewoon op de fiets, dan kan je zuipen..... Aaaahhh toe nou, watjeeee mietjeee !!! tis maar een 45 min - 1 uur fietsen Please komop ..... toe nou gewoon johhhhh Nee niet met de autoooooo
Ik had er reeds 7 op, 3 bij van buren en ervoor, en 4 bij Duppiequote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
en zelfs ik was nog nuchter op die foto
Ok goed. Ik moet misschien namelijk daar in de buurt zijn en toch weer terug dus vandaar mijn vragen!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoeft niks meer geregeld te wordenPapa brengt me nu gewoon weg met fiets en al
en anders desnoods vrijdags alvast ofzo
want dan moet ie toch eerst naar t ziekenhuis voor ie naar zijn werk gaat dus
Hoe ga je dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:34 schreef LaGrive het volgende:
Ik ga zaterdag even een paar daagjes naar Parijs.
Goedkope lastminute kunnen vinden.
Wou eigenlijk naar een stad waar ik nog nooit was geweest, gaan we juist naar Parijs voor de 5de keer ofzo
Ja maar jij bent een manquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]als ik weer eens naar een meet kom is het ongeveer onderstaande:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ok goed. Ik moet misschien namelijk daar in de buurt zijn en toch weer terug dus vandaar mijn vragen!
Die houd ik er inquote:
Hahaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een swarmakloon is, hij is net zo verlegen om een meet![]()
[..]
Die houd ik er inIk een man
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een swarmakloon is, hij is net zo verlegen om een meet![]()
[..]
Die houd ik er inIk een man
Ik stem voorquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar zijn we het er dus over eens dat de oude topics uit de op kunnen?
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:56 schreef Dupje het volgende:
Is het heel ego als ik op mn eigen naamtopic stem?
Daar hoef je het niet voor te laten inderdaadquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:33 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Met de bus, was 50 pp en hotel 90 pp voor 4 nachten.
Dus dat vond ik wel netjes
Dat is ideaal, ga zelf liever met trein, maar als het zo goedkoopt isquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:33 schreef LaGrive het volgende:
[..]
Met de bus, was 50 pp en hotel 90 pp voor 4 nachten.
Dus dat vond ik wel netjes
Disclaimers ftw!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 17:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mama: Ga je nog wel even een boodschap voor het eten?
CP: staat niks op et lijstje wat nodig is voor het eten?
Mama: Tuinkers...
CP: Wat nou tuinkerskan ook zonder
Mama: ja ik wil niet dat je weer zo lang wacht, 6 uur zijn de winkels dicht
* CP boodschappen lijstje checkt en alleen supermarktdingen ziet Uhm die is tot 8 uur los hoor, pas een aantal jaar
klacht: Niet zelf mogen bepalen wanneer ik boodschap ga doen en als ik zeg doe je het toch zelf als je eerder wilt, kankerklap op grote bek krijgenbij wijze van he Pietje
het is meer een verbale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |