Het teruglezen is idd echt de moeite waardquote:
Doe es samenvatting danquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedeavond, ik ben weer bijgelezen.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedeavond, ik ben weer bijgelezen.
Ja ontzettendquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wast paintballen leuk piet?
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
die met dat bier?
gelig... het heet Dr. Chocolate en heel vrolijk op de voorkant... Houdbaarheids datum staat achteropquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
En hoe ziet dat doosje er precies uit
ik weet wel dat wij vorig jaar met sinterklaas ook van die zelfchocolademaak dingen hadden
Bronquote:U bent een echte psycholoog van de koude grond en u hebt daarmee 5 van de 15 vragen correct beantwoord. U vertrouwt op uw eigen kennis en logica en daar is niets mis mee. Maar juist bij het menselijk gedrag blijkt dat we vaak onlogischer in elkaar zitten dan we zelf denken. Er is voor u nog veel interessants te ontdekken in de psychologie. Hopelijk heeft deze test al wat stof tot nadenken opgeleverd.
Is dat in WIjchen daarzo?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:17 schreef HostiMeister het volgende:
zo de hele dag weer aan de berndonck gehangen... ben kapot en moe en zo
U heeft een goed gevoel voor het verklaren van menselijk gedrag, maar met 6 van de 15 vragen correct beantwoord vertrouwt u nog te veel op de psychologische bakerpraatjes die rondgaan. Probeer buiten de gebaande paden te denken, en ga op zoek naar een wetenschappelijke onderbouwing voor uw psychologisch inzicht. Hopelijk heeft deze test al wat stof tot nadenken opgeleverd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |