Ja dat bedoelde ik ja, maar die hebben we al niet meer volgens mijquote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:59 schreef Californium het volgende:
[..]
gelig... het heet Dr. Chocolate en heel vrolijk op de voorkant... Houdbaarheids datum staat achteropHebben julli de grote Jan Smit al ik huis?
stapte vanmorgen de kantine binnen hadden ze een levensgrote Jan Smit voor de deur gezet! Uiteraard om m een hartverzakking te geven. Tis zo'n groot kartonnen ding die iets groters is dan mij met Jan Smit dusquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik ja, maar die hebben we al niet meer volgens mij
En grote Jan smit? ik weet van niks
Gaan wij die verkopen danquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:30 schreef Californium het volgende:
[..]
stapte vanmorgen de kantine binnen hadden ze een levensgrote Jan Smit voor de deur gezet! Uiteraard om m een hartverzakking te geven. Tis zo'n groot kartonnen ding die iets groters is dan mij met Jan Smit dus
om z'n nieuwe cd te promoten
Dat was het eerste wat ik ook dachtquote:
bij ons nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yashi, kan je spanbandjes om je matje op je rugzak te knopen bij de blokker krijgen? Wat een kutzin, maar je snapt wat ik bedoel.
Dan maar naar de Halfordsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uhm, niet dat ik weetwe hadden wel kofferriemen maar dat is niet wat je bedoeld denk ik
Maar cali is ook blokker expert
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uhm, niet dat ik weetwe hadden wel kofferriemen maar dat is niet wat je bedoeld denk ik
Maar cali is ook blokker expert
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
zeker weten wel bij de spac sportmeteen zon drinkzak aanschaffen
Ik moet alle zooi eerst van R'dam naar huis slepen, dus wil ze eigenlijk vrijdag hier kopenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
zeker weten wel bij de spac sportmeteen zon drinkzak aanschaffen
whehe, ik moest eerst ff nadenkenquote:
ik denk nog steedsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
whehe, ik moest eerst ff nadenken
Yashi drinkt ook wel eens uit een zakquote:
Waar de lucht schoon was en de seks vies hequote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zal ik de nieuwe (OP) er vast ingooien?
Te laatquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Waar de lucht schoon was en de seks vies he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |