quote:
quote:
Ook een fijne vakantie gewenstquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:27 schreef Mark_Boelen het volgende:
Fijne vakantie PSM, ik denk ook dat dit mijn laatste Groningentopic is voordat ik zaterdag naar tunesie vertrek
Daarvoor heb je een youtube tagquote:Hoe plaats je filmpjes in een topic trouwens?
Als het een youtube filmpje is wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:44 schreef Mark_Boelen het volgende:
Aah het is een groot succes
Gewoon [youtube] linkblahblah [/youtube] toch??
hij is kutquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:45 schreef Sebasser het volgende:
Hoi Aax.
Jij had het eergister ofzo toch over reno 911!: miami? die ga ik nu maar eens even kijken.
Volgens mij had ik hem vorig jaar ook al gezien, voordat ik uberhaupt die serie kende.
quote:
Heel Reno is FTL.quote:
Hm, ach.quote:
ik heb voorkeur voor europese tieten, dus neequote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:13 schreef Sebasser het volgende:
Zeg Aax, volgens mij is het enige leuke aan reno 911:miami de chicks op het strand..
Dan zou ik vooral trots zijn op je verpauperde tanden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:04 schreef Sebasser het volgende:
Mijn kiezen zijn nog steeds in opperste conditie.
Ik heb gister nog een paar exotische tieten gezien, net als mijn kiezen in opperste conditie.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
of nou ja. alles behalve noord amerikaanse tieten. exotische tieten zijn ook ok
verkapte ik neuk moemoe postquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb gister nog een paar exotische tieten gezien, net als mijn kiezen in opperste conditie.
Die van jou wel iig.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
http://www.007b.com/breast_gallery.php
Mooi hè, borsten.
Dank je, al zou ik niet weten hoe je dat zou weten.quote:
ik kwam er gister achter dat ik een jaar gelden al een kado had gekocht voor mn neefjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb gister in de fopwinkel een hele mooie exotische neus gezien.
Foto's. En de bobbels in je kleding zijn goed gevormd en zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dank je, al zou ik niet weten hoe je dat zou weten.
dat krijg je van kutfilms!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:43 schreef Sebasser het volgende:
Ik hoorde een vage knik in mijn pink, en nu kan ik hem nogal vrij bewegen.
Hai Alexquote:
23, hoezo?quote:
Leuke dingen gebeurd, dat je in zo'n goed humeur bent?quote:
Jaquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:43 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Leuke dingen gebeurd, dat je in zo'n goed humeur bent?
Vertel?quote:
Ik ben er meestal welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..].
@ TARA en/of Freecell;wnr kan ik halen?
Poezels zijn gewoon in elke leeftijdsfase tofquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:53 schreef teigan het volgende:
freecell, we hebben ze verteld dat deze leeftijd veel leuker is omdat ze nu al veel meer doen en kunnen en gaan ontdekken...
We moeten ons even aanmelden bij infofilterquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Poezels zijn gewoon in elke leeftijdsfase tof
Jaina is nu wat rustiger (wel relaxed voor ons) maar nog steeds héél speels. Das ook wel tof(al viel ze net wel mijn voeten aan waardoor ik bijna op m'n bek ging)
De eerste de beste die me weer belt of ik informatie over uitvaarten wil of een uitvaartverzekering, die vertel ik huilend dat ik net vandaag heb gehoord dat ik terminaal ben![]()
Ik ben zó zat van die lui!
Whehehquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:08 schreef freecell het volgende:
Ik héb een goede uitvaartverzekering
Ik heb laatst nog tegen zo'n gozer gezegd: "jij bent ook al de zoveelste die me dood wil hebben"
Kreeg ik als antwoord: "nee, we willen juist dat je erg lang leeft, dan verdienen we véél meer aan je!"
Kijk, dat is dan een vorm van eerlijkheid die ik wel waardeer
Maar serieus , het afgelopen halfjaar ben ik zéker 15x gebeld voor zoiets!
Samen met MaxMark bij de vuilnisophaaldienst?quote:
Mijn grap was toen leukerquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Samen met MaxMark bij de vuilnisophaaldienst?![]()
Nee, serieus, wie wat waar?
Op de zaal Oude en Kostbare Werken in de UB. Ik ga een collectiebeschrijving maken (van misschien de toneelcollectie, mijn grote interesse) en dingetjes als databases met informatie over oude platen op de website. Had laatst ook een gesprek gehad met de mevrouw van die zaal, die moest het nog overleggen met m'n begeleidend docent, en die was helemaal enthousiast, dus het gaat door. Vanaf december, en ik krijg een eigen kamertje.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wheheh
[..]
Samen met MaxMark bij de vuilnisophaaldienst?![]()
Nee, serieus, wie wat waar?
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Op de zaal Oude en Kostbare Werken in de UB. Ik ga een collectiebeschrijving maken (van misschien de toneelcollectie, mijn grote interesse) en dingetjes als databases met informatie over oude platen op de website. Had laatst ook een gesprek gehad met de mevrouw van die zaal, die moest het nog overleggen met m'n begeleidend docent, en die was helemaal enthousiast, dus het gaat door. Vanaf december, en ik krijg een eigen kamertje..
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Op de zaal Oude en Kostbare Werken in de UB. Ik ga een collectiebeschrijving maken (van misschien de toneelcollectie, mijn grote interesse) en dingetjes als databases met informatie over oude platen op de website. Had laatst ook een gesprek gehad met de mevrouw van die zaal, die moest het nog overleggen met m'n begeleidend docent, en die was helemaal enthousiast, dus het gaat door. Vanaf december, en ik krijg een eigen kamertje..
TARA vindt de (strakke) boxers van de H&M lekker zitten.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:23 schreef Mark_Boelen het volgende:
Misschien een rare vraag maar weet iemand een winkel in de stad waar ze goede kwaliteit boxershorts verkopen, voor een nette prijs, want ik vertik het om 20+ te betalen voor bjorn borg oid
Ja, die heeft Do2 ook. Zwarte. Zijn ook mooi!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:29 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA vindt de (strakke) boxers van de H&M lekker zitten.
Beneden in de H&M en dan aan de voorkant van de winkel. Zijn per 3 verpakt en niet al te duur
Je hebt vrijheid en je hebt teveel vrijheidquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:32 schreef Mark_Boelen het volgende:
Freecell: Ik moet inderdaad van strakke boxers hebben, niet van die grote losse tenten
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:39 schreef freecell het volgende:
[..]Vet leuk!
Ik geloof dat TARA zo met je zou willen ruilen. Toffe werkplek volgens mij!
zquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Je hebt vrijheid en je hebt teveel vrijheid
Kelder van de H&M en dan achter de roltrap (waar ie weer omhoog gaat)quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:30 schreef Mark_Boelen het volgende:
Daar heb ik inderdaad gister even "snel" gekeken, ga straks nog is even kijken, rechter achterin bij de dames ondermode toch?
Is het een pakje van 1 of 2 stuks??
Die komen er bij mij ook niet in, vrees nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:35 schreef Mark_Boelen het volgende:
Bij de heme koop ik altijd mijn sokken
Zwarte dunne sokjes per 3 verpakt.
En geen witte sportsokken Alexxxx
Sokken en broek gaan altidj al heel snel uit bij mij.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:36 schreef freecell het volgende:
Pas op met uitkleden en sokken!
Voor je het weet ben je een naakte man met alleen sokken aanEn dat kan écht niet! Dus altijd eerst sokken aan
Sokken kopen wij echt overal waar ze goedkoop zijn en als we ze toevallig nodig hebben, dus daar heb ik niet echt tips voor.
Hoihoi, ik ben er meestal wel (alleen komende donderdag en zaterdag niet) dus als je ff laat weten kan het meestal wel!quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo!
Wnr komt jullie een x goed uit dat ik langshop?Krabpaal
FAILquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er een nichtje bij!. Ze heet Mitte, en alles is goed, ze ligt alleen even in het ziekenhuis ivm te weinig zuurstof in het bloed, maar morgen mag ze naar huis, en ik ben heel blij en ik sta helemaal te janken.
,
Vanzelfsprékend!quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:59 schreef carmiie het volgende:
Ik was dit weekend in Groningen, wat is het toch een leuke stad!Sfeervol enzo. We gingen er ook even een stukje wandelen, en normaal gesproken houd ik daar helemaal niet van, maar in Groningen vond ik het eigenlijk best leuk
zon ooievaar die tegen het raam is gevlogen stickerquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:57 schreef freecell het volgende:
Groot gelijk. Bij mij komt er ook écht niet zo'n beest.
We hebben dan wel weer een toffe raamsticker.
neen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zon ooievaar die tegen het raam is gevlogen sticker
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er een nichtje bij!. Ze heet Mitte, en alles is goed,
quote:ze ligt alleen even in het ziekenhuis ivm te weinig zuurstof in het bloed, maar morgen mag ze naar huis, en ik ben heel blij en ik sta helemaal te janken.,
Alsof jij niet moest janken bij titanic.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.Ik ben anderhalve maand geleden oom geworden en mijn neefje begint al te lachen
[..]
Vrouwen.
Daar ben ik nachtchauffeur voor.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:16 schreef Mark_Boelen het volgende:
Nog laat wakker RZ
Chauffeur , maar dan 's nachts. Alleen nu ben ik vroeg begonnen en had ik een kort ritje.quote:Op donderdag 17 juli 2008 02:11 schreef Mark_Boelen het volgende:
Wat houd dat beroep precies in RZ?
Arrested Development telefoon pimp FTWquote:Op donderdag 17 juli 2008 02:51 schreef Sebasser het volgende:
Nee, ons Josje is een echte pimp.
ik sta ook te trappelenquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:01 schreef Lyssa het volgende:
*nog steeds ongeduldig is
Gaaaaaaaaaaaaaaaafquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef ChipsZak. het volgende:Teeheeeeeee. Ik heb een microdermal! Nu nog 2 te gaan.
MOrgen ben ik gewoon thuis hoorquote:Op donderdag 17 juli 2008 19:54 schreef ChipsZak. het volgende:Teeheeeeeee. Ik heb een microdermal! Nu nog 2 te gaan.
quote:Slachtoffer schietincident overleden
DVHN | Gepubliceerd op 17 juli 2008, 11:27
Laatst bijgewerkt op 17 juli 2008, 11:35
groningen -
Het 40-jarige slachtoffer van een schietpartij in de Lijsterbeslaan in Groningen is woensdag, drie dagen na het incident, aan zijn verwondingen in het ziekenhuis bezweken.
Het tweede slachtoffer, een 38-jarige buurtbewoner, wordt binnenkort uit het ziekenhuis ontslagen. Hij heeft al aangifte gedaan over wat zich zondagmiddag in de woonwijk Selwerd heeft afgespeeld.
De 31-jarige vrouw uit Groningen, die van medeplichtigheid aan het incident werd verdacht, is in vrijheid gesteld. Zij is meerdere keren verhoord over haar aandeel in het tragische incident. De verdenkingen tegen de vrouw bleken zodanig dat voorgeleiding aan de rechter-commissaris en een langere hechtenis achterwege kan blijven.
Voor de 49-jarige verdachte die zich daags na het schietincident bij de politie meldde, vraagt de politie donderdag verlenging van de hechtenis. De man heeft tijdens de verhoren bekend dat hij zondagmiddag met een vuurwapen heeft geschoten.
Het onderzoek is nog in volle gang. Over de volledige toedracht van het incident doet de politie geen mededelingen. Buurtbewoners beweren dat een ruzie in de straat tussen kinderen de aanleiding voor de fatale schietpartij kan zijn geweest.
Een bijeenkomst voor buurtbewoners is woensdagmiddag, aldus de politie, naar tevredenheid verlopen. Ongeveer twintig volwassenen en tien kinderen vroegen ondersteuning van hulpverleners. De bezoekers toonden zich tevreden over het verloop en de inhoud van de bijeenkomst
ik weet niet of jij dat bedoelde met glazen huis mark?quote:Student neemt intrek in glazen doos
GRONINGEN - Het leven van een Groningse student is een week lang te volgen voor alle Groningers. David de Haas, een student van de kunstacadamie Minerva, heeft zijn intrek genomen in een glazen doos in het centrum.
David de Haasin zijn glazen hok in het centrum van Groningen. FOTO ANP/DENNIS BEEK
Onder de ogen van het publiek brengt David sinds donderdag zijn leven door in het Tschumipaviljoen op het Hereplein in Groningen. Hij meldde vrijdag dat hij een week in het glazen gebouw blijft wonen.
Nee, vertel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:54 schreef SuusOetMaiden het volgende:
zijn hier mensen die een mark roemers kennen?
quote:
hoezo vieze links, het is maar iets wat die persoon zelf op fok zet hoor...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:44 schreef Tangarine het volgende:
Bah bah bah teigan stuurt me vieze links via msn!!!
Link?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:47 schreef teigan het volgende:
[..]
hoezo vieze links, het is maar iets wat die persoon zelf op fok zet hoor...
Dat het iets is wat ik er nooit op zou zetten omdat het bij mij oook een iieeeeeeeuuuuuuwwww reactie oproept is wat anders....
Piercings #28quote:
Ik vond je piercing tof! Hoelang duurt het nu voor hij genezen is en vast zit? (en hoe krijg je hem er weer uit mocht je dat willen?quote:
Dankje.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vond je piercing tof! Hoelang duurt het nu voor hij genezen is en vast zit? (en hoe krijg je hem er weer uit mocht je dat willen?)
quote:
De kamerprijs ligt lager dan bijvoorbeeld in Amsterdam, maar alsnog is het natuurlijk niet goedkoop... Ik denk dat je voor 16m2, uiteraard afhankelijk van de locatie, toch wel op 250-275 moet rekenen als je particulier huurt. Via In is het wel goedkoper. Op zich is het op dit moment lastig om een leuke kamer te vinden, omdat iedereen op zoek is. Het slimste was geweest om al eerder in te schrijven bij In, dan had hij zo een kamer gehad... nu is het dus wat lastiger, kamernet is een optie, en veel rondvragen... Maar goed, het wordt in oktober/februari altijd makkelijkerquote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:13 schreef hetzusjevan het volgende:
Anyhow, ik ben 'm nu een beetje aan het helpen met informatie zoeken. Wat ik me dus afvroeg: wat is de gemiddelde huurprijs in Groningen? Wat betaal je voor, zeg, 16 m2? Hoe is het kameraanbod? Is het moeilijk om een fatsoenlijke kamer te krijgen? Of kan ie beter maar pakken wat ie pakken kan at first, en in - pakembeet - oktober ofzo echt goed gaan zoeken naar een kamer?
Alle info is welkom.
Alvast bedankt!
Waarom vind je dat zo irritant dan?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt, wat is op met al die posts in sub en cursief de laatste tijd? Verdomd irritant vind ik het.
omdat mensne anders willen zijn gaan e elkaar nadoenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt, wat is op met al die posts in sub en cursief de laatste tijd? Verdomd irritant vind ik het.
Net als uitroeptekens in bold doen, vind je niet?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik Kan Me ZineGineZidane Anders Nog Herinneren, Die Al Zijn Posts Op Deze Manier Schreefquote:Op zondag 20 juli 2008 02:34 schreef freecell het volgende:
Ik kan geloof ik niet zo zitten met gedoe met de letters. Het is even hip, maar gaat vanzelf weer over volgens mij.
Daar heb ik dan gek genoeg weer helemaal geen moeite mee.quote:Op zondag 20 juli 2008 02:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Net als uitroeptekens in bold doen, vind je niet?
Ik ben verbaasd.quote:Op zondag 20 juli 2008 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar heb ik dan gek genoeg weer helemaal geen moeite mee.
Ja, goed! Het was wel echt een extreem toeristisch gat vol duitsers, maar oke, zelfs dat kan leuk worden.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:20 schreef Tangarine het volgende:
Hoe was het enzo?
Pfff vakantiegangerquote:Op zondag 20 juli 2008 14:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, goed! Het was wel echt een extreem toeristisch gat vol duitsers, maar oke, zelfs dat kan leuk worden.
Heb me prima vermaakt!
En bovendien kon ik zo alvast oefenen voor mijn duits als ik volgende week naar Berlijk ga.
5-8-5-failquote:Op zondag 20 juli 2008 16:06 schreef Inkomen het volgende:
Hé, wat een zondag
Mijn wc was echt wel verstopt
Maar het is weer klaar
quote:Op zondag 20 juli 2008 23:00 schreef freecell het volgende:
Een piepjong berkje
alleen, midden op de hei...
hij durft niet terug
Tok.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:40 schreef Bob. het volgende:
Hai Chips! Mooie microdermal.Doet zoiets niet enorm zeer?
Die TT heeft het hier trouwens gewoon gejinxt, d'r is geen kip.
MSN-smileys op FOK! doenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:03 schreef Cornbread het volgende:
Ik ben terug van het kinderkamp.. Erg zwaar maar wel gezellig! (y)
Viel me heel erg mee,quote:Op zondag 20 juli 2008 22:40 schreef Bob. het volgende:
Hai Chips! Mooie microdermal.Doet zoiets niet enorm zeer?
Die TT heeft het hier trouwens gewoon gejinxt, d'r is geen kip.
quote:Op maandag 21 juli 2008 16:14 schreef freecell het volgende:
Whaha TARA 6-7-5 mislukt
Vandaag hebben ze hier heel hard gewerkt en nu is de babykamer zo goed als klaar
aSj keek soms wel erg pijnlijk, wat correspondeerde met de pijn in mijn fijngeknepen hand!quote:Op maandag 21 juli 2008 16:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Viel me heel erg mee,En
Lyssa
was mee voor de mentale steun dusse,
.
.. Ik had dr handje wel fijn geknepen!
Je gordijn hangtquote:Op maandag 21 juli 2008 16:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vond 't gister zoooo lief om Do2 te zien met m'n kleine nichtje op de arm..
Dat is ook liefquote:Op maandag 21 juli 2008 16:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vond 't gister zoooo lief om Do2 te zien met m'n kleine nichtje op de arm..
Mijn gordijn.quote:
M'n eierstokken begonnen er acuut van te rammelen.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is ook lief
Ik smelt ook altijd van TARA met baby's!
Is het niet zo'n vetplant? Die hoeft bijna geen water en gaat juist bloeien als hulpsignaal..quote:Op maandag 21 juli 2008 18:13 schreef Bob. het volgende:
En ik ben nu echt in Groningen-thuis. En ik voel me een beetje beledigd door mijn plant die opeens snoeihard is gaan bloeien nu ik hem 2 weken geen water heb gegeven.
CADEAUUUUUUUUU!!!quote:Op maandag 21 juli 2008 17:23 schreef Lyssa het volgende:
[..]
aSj keek soms wel erg pijnlijk, wat correspondeerde met de pijn in mijn fijngeknepen hand!
maar dat heb ik graag over vooraSj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |