abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juli 2008 @ 08:55:12 #101
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60114121
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 08:53 schreef Zeeltje het volgende:
hallo.. ik ga donderdag hardloopschoenen kopen voor mijn verjaardag!!! weet alleen niet welke...
Zoek even naar een goede winkel, daar kan je op een lopende band oefenen met nieuwe schoenen. Kijken ze ook meteen welke het best bij jou passen.
stupidity has become as common as common sense was before
  dinsdag 15 juli 2008 @ 09:00:06 #102
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60114169
ja ik ga naar run2day in eindhoven.. kijken wat ze hebben..
The girl that lost her mind
  dinsdag 15 juli 2008 @ 09:09:48 #103
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60114273
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:00 schreef Zeeltje het volgende:
Laat even weten of je daar goed geholpen bent... ik moet ook nodig nieuwe loopschoenen.
Ik stap in mijn pauze even de Hooghuis Sport binnen, eens kijken wat ze hebben. Misschien dat ik daar ook een afspraak maak voor zo'n loop-analyse, geloof dat dat daar op vrijdag kan.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 15 juli 2008 @ 09:14:30 #104
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_60114326
Soo, ik heb weer een update gedaan na bijna een half jaar hier niet geweest te zijn. Het is weer helemaal mis gegaan met de klio's.... sinds vorig jaar november weer 10 kilo aangekomen.....

Sinds deze week met SB begonnen om te zien of dit beter voor mij werkt dan het hele strenge dieeten, wat langzamer afvallen is misschien beter dan heel snel...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
  dinsdag 15 juli 2008 @ 09:14:52 #105
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60114328
oh waar is dat ook al weer?
ik weet echt niet waar ik naar moet kijken.. en mijn budget is niet optimaal groot ivm verhuizing.. en die van mijn vriend ook niet :S
  dinsdag 15 juli 2008 @ 09:15:58 #106
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_60114349
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Laat even weten of je daar goed geholpen bent... ik moet ook nodig nieuwe loopschoenen.
Ik stap in mijn pauze even de Hooghuis Sport binnen, eens kijken wat ze hebben. Misschien dat ik daar ook een afspraak maak voor zo'n loop-analyse, geloof dat dat daar op vrijdag kan.
ik zal het doorgeven
als ik maar niet een stuk moet rennen.. volgens mij ren ik raar
  dinsdag 15 juli 2008 @ 09:36:28 #107
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60114600
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:15 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

ik zal het doorgeven
Ik ren ook raar.
Heb korte x-benen, loop scheef, heb 20kg overgewicht, een enorme kont en grote borsten. Ik ren zéker raar.
***Levi was here***
  dinsdag 15 juli 2008 @ 09:39:35 #108
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60114649
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:00 schreef Zeeltje het volgende:
Eindhoven
pi_60115181
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:15 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

ik zal het doorgeven
Als je raar rent, moet je júist een stuk rennen! Dan krijg je schoenen die zijn afgestemd op jouw manier van raar rennen
En geloof me, de meeste mensen rennen raar!

Ik loop al raar Mijn moeder kan op 300 m. afstand zien dat ik het ben, alleen aan mijn loopje. Hoe denk je dat ik ren

(gelukkig waggel ik momenteel, dan valt het minder op )
pi_60115274
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:12 schreef freecell het volgende:

[..]

(gelukkig waggel ik momenteel, dan valt het minder op )
ik dacht dat je nog in de ontkenningsfase zat...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:33:01 #111
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60115493
Waggelen is leuk. Het is voor een goed doel.

Het is zo saai op mijn werk, maar er lopen steeds collega's achter mijn pc langs, dus ik kan ook niet niks gaan doen. Suf hoor, nog 4 weken, dan is de vakantie voorbij Vanmiddag wel gezellig lunchen met een vriendin, dat breekt een beetje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 15 juli 2008 @ 10:52:20 #112
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_60115787
Ik waggel heel mijn leven al dat word leuk als ik ooit zwanger kan/mag worden
pi_60115870
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:17 schreef teigan het volgende:

[..]

ik dacht dat je nog in de ontkenningsfase zat...
Ik heb het opgegeven met de ontkenningsfase
Gisteren trouwens met TARA de stad in geweest, toen waggelde ik pas op het einde, haha.
pi_60120944
Nou hier is alles begonnen.

Zaterdag hebben wij een keuken uitgezocht. En nu hebben we 7 weken om alles in de woonkamer te doen
Ga nu met mijn moeder alles leegruimen en in dozen doen, en wat weg kan, weg! En de meubels worden donderdag al opgehaald door het kringloopcentrum.

Drukke tijd, weinig regelmaat, eten slecht. Maar alles voor een goed doel. Wel veel lichaamsbeweging zo..
pi_60122341
Volgens mij heb ik in 2 dagen gedaan waar van ze dachten dat ik er 2 weken over zou doen
Alle meubels zijn al in elkaar gezet......morgen eerst naar het hoofdkantoor kijken of ik daar klusjes kan doen

Na mijn werk nog sushi gehaald voor tussendoortje van vanavond
pi_60122720
Ik ben dan wel een man maar ik ben dus ook bezig met kilo's kwijt raken, bedoeld om de conditie te verhogen en gezonder te leven.

Vorig jaar een tijd 93 gewogen, op dit moment is het gewicht 's mogens 84. 3 weken geleden nog 89, dat is dus 5 kilo in 3 weken. Weet niet zeker of dat teveel is, ze zeggen dat 1 pond per week het beste is maar volgens mij valt het nog mee.

Ik drink geen bier meer, ik drink geen red-bull meer en andere drank vol suiker, ik eet 3 keer per dag en ik beweeg meer plus nog de nodige liters water. Honger gevoel is ook niet echt aanwezig maar dat kan nog liggen eraan dat ik rook en misschien dat het drinken van water dat ook tegengaat.

Voel me ondertussen al een stuk fitter, adem halen gaat beter en transpireren is minder, ook het bewegen gaat meer vanzelf.

Nog 5 kilo eraf en dan hardlopen om vervolgens krachttraining te gaan doen, conditie is het belangrijkste en dat dan ook het streefgewicht behaald wordt is meegenomen. Tijd lang mijn lichaam verwaarloosd door psychische klachten, nu een moment om de draad weer op te pakken.

Iedereen succes met de gezonde levensstijl
Genieten is toegestaan!!!
pi_60122813
Miss_s: altijd leuk om zo iets sneller te doen dan ze verwachten

Topspin welkom
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 juli 2008 @ 17:47:09 #118
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_60125308
Pfffffffffffff... het prikken van het infuus lukte voor geen meter, na twee pogingen op de afdeling moest ik naar de recovery. Daar heeft een assistente anesthesie er een naald in geduwd en toen kon ik weer naar de dagbehandeling. Al met al was ik pas om half twee klaar
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_60129397
Vandaag rond de 1200kcal op, terwijl ik toch het gevoel had heel veel gegeten te hebben (wel gezond)
Morgen maar weer eens wegen, vanmorgen geen tijd meer voor gehad
pi_60129429
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 09:14 schreef locutus51 het volgende:
Soo, ik heb weer een update gedaan na bijna een half jaar hier niet geweest te zijn. Het is weer helemaal mis gegaan met de klio's.... sinds vorig jaar november weer 10 kilo aangekomen.....

Sinds deze week met SB begonnen om te zien of dit beter voor mij werkt dan het hele strenge dieeten, wat langzamer afvallen is misschien beter dan heel snel...
Welkom terug
Alleen beetje jammer van de reden natuurlijk
Hoe bevalt SB? Zou je niet liever geen dieet doen?
  woensdag 16 juli 2008 @ 02:30:32 #121
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60136308
Bas is terug uit Portugal. ( Damn, dat in 3e persoon praten is wild).
2 week elke avond uit eten, 's avonds wat nootjes of lekker chips, ijsjes en cocktails af en toe. Resultaat: 0.2 kilo afgevallen. Zomfg.
Oh noes!
pi_60136862
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 02:30 schreef jhvhprotocol het volgende:
Bas is terug uit Portugal. ( Damn, dat in 3e persoon praten is wild).
2 week elke avond uit eten, 's avonds wat nootjes of lekker chips, ijsjes en cocktails af en toe. Resultaat: 0.2 kilo afgevallen. Zomfg.
Zou het vakantie-gevoel en de zuider zon zorgen voor meer energie-verbranding? Toevallig gezwommen in de zee of heb je alleen maar op het strand gelegen en naast het zwembad?

Vanmorgen even onder de 84 maar ik ga denk ik 1 keer per week wegen, gewicht is geen obsessie en ik hoef niet in 1 keer alles kwijt te zijn. Per week 5 ons is voldoende, dat is in 1 jaar ook 22 kg en 22 kg is al teveel op dit moment.

De biertjes laten staan is de grootste winst. Friture voedsel 1 keer per week sla ik over, friture voedsel sla ik over omdat ik het niet meer vind smaken en daarna last van de maag krijg. Chips at ik niet vaak en magnums ook niet echt. Sporadisch dus. Red-bull wel veel gehad maar ook vaker light.

Bier "buikje" lijkt hier ook af te nemen lijkt het wel, kan gezichtsbedrog zijn maar volgens mij niet helemaal.

14 kg zou er nog vanaf moeten om op dat streefgewicht te komen als ik uitga van het aantal cm's boven de 1 meter. Beweerd wordt nog dat ook daar nog eens 5 kg vanaf moet. Ben je dus 1,75 dan is 70 kg streefgewicht maar volgens mij is dat meteen te dun. Ligt ook aan spieren en botten. Denk dat er in totaal nog 12 kg af moet hier. Ik ben dan als laatste toevoeging liever iets te dik dan te dun, een ingevallen gezicht is iets wat ongezonder overkomt dan een paar kilo teveel binnen de perken.

Hongergevoel heb ik dan wel af en toe Ik eet niet super veel en niet weinig dus gemiddeld maar hongergevoel is iets waar ik tegenkan. Als ik hongergevoel heb dan voelt dat niet onprettig aan, voel me ook niet zwak door hongergevoel. Hongergevoel lijkt soms ook aan te voelen alsof het lichaam bezig is met vet verbranden, dat het lichaam de reserves aan het verteren is.

Laatste lange bericht, meer valt er ook niet te schrijven. Wilde een foto maken van before and after maar ik ga geen bierbuik posten hier

[ Bericht 2% gewijzigd door Topspin op 16-07-2008 08:03:29 ]
pi_60137071
Vanmorgen 72,5 dus 2 kilo minder dan toen ik terug kwam van vakantie
Maar goed moet nog steeds 2 kilo af
  woensdag 16 juli 2008 @ 10:21:20 #124
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_60138894
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 20:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Welkom terug
Alleen beetje jammer van de reden natuurlijk
Hoe bevalt SB? Zou je niet liever geen dieet doen?
Thnx,

Idd wel jammer, maar het is niet anders... we gaan er gewoon weer tegenaan.. Vandaag is 3e dag SB, en ik vind het allemaal wel erug makkelijk moet ik zeggen... ik vind in tegenstelling tot mijn vorig dieet dat ik veel mag eten... Ik verneem nu al dat mijn opgeblazen gevoel weg begint te gaan.. dus het gevoel erbij tot nu toe is erug positief...

Ik zie het ook niet echt als een dieet, maar een verandering van eetpatroon en eetgewoonten.. een dieet is meer een tijdelijk iets wat vaak stopt wanneer je jou doel bereikt hebt...
  woensdag 16 juli 2008 @ 14:24:45 #125
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60144542
@Topspin: Het zwemmen in zee was heel incidenteel en alleen voor verkoeling, verder bestond de dag vaak uit op het strand liggen en naast het zwembad, en verder de hele dag door lekker eten met als hoogtepunt 's avonds uit eten gaan. Verder hebben we wel 4 dagen een auto gehuurd en zijn daarmee erop uit getrokken, maar ik denk niet dat dat zo'n groot verschil zou kunnen maken. Ik snap er dus helemaal niks van, maar ik vind het wel best.
Oh noes!
pi_60145819
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 10:21 schreef locutus51 het volgende:

[..]

Thnx,

Idd wel jammer, maar het is niet anders... we gaan er gewoon weer tegenaan.. Vandaag is 3e dag SB, en ik vind het allemaal wel erug makkelijk moet ik zeggen... ik vind in tegenstelling tot mijn vorig dieet dat ik veel mag eten... Ik verneem nu al dat mijn opgeblazen gevoel weg begint te gaan.. dus het gevoel erbij tot nu toe is erug positief...

Ik zie het ook niet echt als een dieet, maar een verandering van eetpatroon en eetgewoonten.. een dieet is meer een tijdelijk iets wat vaak stopt wanneer je jou doel bereikt hebt...
Zie je dat dan als dat je de schemas van SB blijft volgen of dat je de ideeen op een gegeven moment alleen nog maar toe past?
  woensdag 16 juli 2008 @ 18:01:21 #127
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_60149128
weer thuis na twee geweldige weken turkije ( en dan gelukkig niet het toeristische deel als je die plekken vermijd is turkije echt een superland met vreselijk lieve mensen)

heb de weegschaal nog niet aangekeken, heb me in de vakantie niet meesterlijk misdragen qua eten, maar wel een aantal keren gewone cola op, wat meer chips en nootjes. Maar daarnaast ook wel weer drie liter water per dag, dus miss is de schade beperkt gebleven
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 16 juli 2008 @ 23:03:13 #128
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_60155600
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Zie je dat dan als dat je de schemas van SB blijft volgen of dat je de ideeen op een gegeven moment alleen nog maar toe past?
Het toepassen van de ideeen.. ik gebruik het nu ook om te zien of dit mij bevalt. Eerst om af te vallen en dan om op gewicht te blijven...

Alles wat SB eigenlijk verteld is niet nieuws en wel logisch allemaal... maar het is gewoon handig om als leidraad te gebruiken en dan je eigen draai eraan geven.
  woensdag 16 juli 2008 @ 23:52:52 #129
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60156714
Ik ken ook iemand die Sonja Bakkert, wat in het boek staat is voor hem niks nieuws. Maar hij houd gewoon ervan dat dat boek structuur geeft, zo van: vandaag eet je dit, dit en dit. Anders heeft hij zichzelf niet in de hand.
Oh noes!
  donderdag 17 juli 2008 @ 09:34:37 #130
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_60159913
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 23:52 schreef jhvhprotocol het volgende:
Ik ken ook iemand die Sonja Bakkert, wat in het boek staat is voor hem niks nieuws. Maar hij houd gewoon ervan dat dat boek structuur geeft, zo van: vandaag eet je dit, dit en dit. Anders heeft hij zichzelf niet in de hand.
Zo werkt het inderdaad voor veel mensen... Het is gewoon handig welke combinaties etc er mogelijk zijn om toch genoeg eten binnen te krijgen....
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:40:46 #131
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60163394
Nu hoor ik steeds vaker dat Sonja bakkeren gevaarlijk voor je is Klopt dat ook?
pi_60163547
Je gaat er niet dood aan ofzo, maar het is niet erg goed voor je stofwisseling inderdaad. Je krijgt gewoon simpelweg te weinig binnen.
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:54:35 #133
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60163622
Mooi, dan gaan we dat dus niet doen
pi_60163926
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
Mooi, dan gaan we dat dus niet doen
Op zich kun je het wel doen, maar je moet wel iets meer eten dan ze opgeeft. Eet standaard bij het ontbijt en de lunch een boterham extra en voeg wat extra fruit toe en dan is het best een aardig eetpatroon.
***Levi was here***
pi_60164036
Ik las laatst een blaadje van de diabetes vereniging, en voor mensen met diabetes wordt Sonja Bakker dus echt afgeraden, omdat de kcal soms heel raar over de dag verdeeld zitten, en dat dan weer niet goed schijnt te zijn...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_60168172
Ik ben kapot weer een dagje ikea meubels inelkaar gezet
Wel goed voor lichaamsbeweging
En daarna nog ff in een foute sexshop geweest, ging op zoek naar een 'normale' maar kwam deze als eerste tegen en kende nog verhalen van mijn ouders erover
pi_60170993
Gisteren van de afhaal chinees gegeten, geen bomvol bord maar bescheiden opgeschept. Vandaag een broodje rosbief bij ontbijt, bloemkool, aardappelen, konijn en salade als avond eten gegeten

Net 12 halve liters spa-water ingeslagen bij Lidl dus ik ben weer in watervoorraad voorzien. Ik drink alleen maar water, ook geen spa fruit meer waar amper iets inzit en dat bevalt me goed., hou niet zo van zoete frisdrank. 's avonds thee.

Heb me nog niet gewogen en dat doe ik vandaag ook niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door Topspin op 17-07-2008 18:35:57 ]
pi_60171108
Wij zitten in een bijna lege woonkamer.

Alleen nog een keuken (duurd nog 1 week, gaat die d'r ook uit), een bank en de tv
Wel saai zo....
pi_60177804
Dames/Heren, ik heb jullie hulp nodig. Zoals de meesten al doorhadden ben ik dus geen Nederlander maar zuiderbuur (meest politiek correcte term in deze chaotische tijden).
Nu zit ik voor mijn werk volgende week 6 dagen in een hotel in Amsterdam (vlakbij de Kalverstraat) en dieettechnisch is dat natuurlijk verschrikkelijk. Ontbijt en avondeten is eigenlijk geen keuze, dat is bij het hotel inbegrepen, maar ik zou graag tussen de middag een poging doen een beetje gezond te eten... Liefst slaatje en fruit. Kunnen jullie me iets aanraden daar in de buurt? Er schijnt een AH iets verder te liggen, hebben ze daar lekker maaltijdsalades?

Alle tips méér dan welkom! Zou het zonde vinden om op die week te veel van mijn gezonde eetpatroon af te wijken...
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 08:34:51 #140
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60181499
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:33 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Dames/Heren, ik heb jullie hulp nodig. Zoals de meesten al doorhadden ben ik dus geen Nederlander maar zuiderbuur (meest politiek correcte term in deze chaotische tijden).
Nu zit ik voor mijn werk volgende week 6 dagen in een hotel in Amsterdam (vlakbij de Kalverstraat) en dieettechnisch is dat natuurlijk verschrikkelijk. Ontbijt en avondeten is eigenlijk geen keuze, dat is bij het hotel inbegrepen, maar ik zou graag tussen de middag een poging doen een beetje gezond te eten... Liefst slaatje en fruit. Kunnen jullie me iets aanraden daar in de buurt? Er schijnt een AH iets verder te liggen, hebben ze daar lekker maaltijdsalades?

Alle tips méér dan welkom! Zou het zonde vinden om op die week te veel van mijn gezonde eetpatroon af te wijken...
De AH (Albert Heijn) is wat groenten, fruit en maaltijdsalades enzo betreft wel de beste supermarkt van Nederland. Weet niet hoe groot die AH is, maar aangezien hij in de buurt is van de Kalverstraat, vermoed ik dat ze wel veel kant en klare dingen zullen hebben.

Er is in CUL zelfs een topic(reeks) over de maaltijdsalades van AH. AH Maaltijdsalades deel 3
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 juli 2008 @ 08:40:29 #141
13151 crew  Rewimo
pi_60181585
Wat je ook nog kunt doen is naar La Place gaan, het restaurant van V&D. Daar hebben ze ook salades en broodjes en zo. V&D vind je helemaal aan het einde van de Kalverstraat, bij de Munttoren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_60182002
misschien dat ik elke keer de slechtste maaltijdsalade pakte, maar ik vond er soms toch ook nog best veel kcal inzitten voor een lunch....
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:18:16 #143
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60182109
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 09:11 schreef teigan het volgende:
misschien dat ik elke keer de slechtste maaltijdsalade pakte, maar ik vond er soms toch ook nog best veel kcal inzitten voor een lunch....
Het zijn ook eigenlijk meer diners dan lunches. Maar hier in Eindhoven bij de AH in het centrum hebben ze ook kleinere maaltijdsalades, zgn lunchsalades, die zijn niet zo gigantisch als die andere salades.
Ik krijg eigenlijk nooit de kcal binnen die er op staan, vind dat er veel te veel dressing bij zit, dus die gooi ik meestal voor 3/4 weg en vaak laat ik een deel van de pasta/aardappeltjes staan. En dan valt het wel weer mee. nadeel is wel dat je dan geen flauw idee hebt hoeveel kcal je wél binnen gekregen hebt.

Misschien ook een idee, maar ik weet niet of die in A'dam in de buurt van de Kalverstraat ergens zit... de Subway... die hebben lekkere broodjes met veel sla enzo.
***Levi was here***
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:27:19 #144
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_60182238
Bij het ontbijt heb je trouwens meestal een buffet en daar kun je natuurlijk de croissantjes lekker laten staan en gewoon fruit met yoghurt nemen.
En verder gewoon ergens een lekker en gezond broodje halen. Er zit genoeg in de buurt daar.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:40:04 #145
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60182436
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 09:27 schreef Liejannuh het volgende:
Bij het ontbijt heb je trouwens meestal een buffet en daar kun je natuurlijk de croissantjes lekker laten staan en gewoon fruit met yoghurt nemen.
En verder gewoon ergens een lekker en gezond broodje halen. Er zit genoeg in de buurt daar.
Ik ben echt erg wat dat betreft... die croissantjes kan ik dus écht niet laten staan, hè? Warm croissantje met aardbeienjam.
Sprak gisteren iemand die aan het lijnen was en dáárom een croissantje at, want daar kon toch niet veel mis mee zijn. Had geen zin in discussie dus heb haar in haar waan gelaten.
***Levi was here***
pi_60182641
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 23:33 schreef BrusselseSpruit het volgende:

La Place is misschien een optie, AH (onze versie van delhaize, maar net niet helmaal zo goed) zit achter het paleis op de Dam en heeft veel keuze qua maaltijdsalades
Ik weet niet wat je budget is, maar de Bijenkorf is elke dag tot 19 uur open (do,vr tot 21) en hebben ook een saladebar en goede warme maaltijden.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:50:11 #147
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_60182642
Die heeft zich dan lekker verdiept in voedingsleer Levi Zal vast een goedwerkend dieet worden als ze dit serieus meent.
pi_60182720
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 09:40 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik ben echt erg wat dat betreft... die croissantjes kan ik dus écht niet laten staan, hè? Warm croissantje met aardbeienjam.
Sprak gisteren iemand die aan het lijnen was en dáárom een croissantje at, want daar kon toch niet veel mis mee zijn. Had geen zin in discussie dus heb haar in haar waan gelaten.
Daarom zijn al die Franse vrouwen ook zo slank

(je moet ze niet meer zien als ze 45+ zijn , maar daar hadden we het niet over )
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 juli 2008 @ 09:56:31 #149
13151 crew  Rewimo
pi_60182798
Ik moet toch niet denken aan een Frans ontbijt van croissants met slappe koffie. In elk geval niet aan de koffie En niet op mijn doordeweekse ontbijttijd.

Op vakantie en om een uur of 9 wil een croissantje met jam er best in
  † In Memoriam † vrijdag 18 juli 2008 @ 10:09:09 #150
43556 miss_dynastie
pi_60183059
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 09:40 schreef Levitation het volgende:

Ach, misschien bedoelde ze alleen een croissantje per dag?
pi_60183237
ik vind croissantjes eigenlijk helemaal niet zo lekker, maar je merkt toch al bijna als je ze vastpakt dat er veel vet inzit...
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:24:05 #152
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60183344
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ach, misschien bedoelde ze alleen een croissantje per dag?
Als variatie op Sonja Bakker? Maar inderdaad van alleen 1 croissantje per dag val je zeker af!
***Levi was here***
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:26:26 #153
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60183390
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:18 schreef teigan het volgende:
ik vind croissantjes eigenlijk helemaal niet zo lekker, maar je merkt toch al bijna als je ze vastpakt dat er veel vet inzit...
Dat heb ik met saucijzenbroodjes... ik word al misselijk als ik zie wat er uit loopt in je servetje.
Croissantjes daarentegen vind ik weer heerlijk, slaat ook eigenlijk nergens op, is net zo'n vette rotzooi.
***Levi was here***
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:31:34 #154
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60183488
Zo, de longarts was gisteren wel heel duidelijk. Er moeten 10tallen kilo's af
  † In Memoriam † vrijdag 18 juli 2008 @ 10:43:30 #155
43556 miss_dynastie
pi_60183773
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:24 schreef Levitation het volgende:

[..]

Als variatie op Sonja Bakker? Maar inderdaad van alleen 1 croissantje per dag val je zeker af!
Het croissantje als moderne eierkoek... moet werken
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:55:59 #156
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_60184110
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:31 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, de longarts was gisteren wel heel duidelijk. Er moeten 10tallen kilo's af
Oew! Dat is wel even schrikken.
Maar er is ook geen betere motivator dan een arts die je uitermate dringend adviseert om af te vallen.

Mag ik vragen hoeveel je weegt bij welke lengte? Tientallen kilo's is nogal wat natuurlijk!
En hoe ga je het aanpakken? Krijg je ook begeleiding?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:24:11 #157
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_60184822
Ik ga als het goed is weer afvallen maar mijn weegschaal is zo niet accuraat dat ik maar weer een nieuwe moet gaan halen . Hij ging vanochtend van 113,nog iets tot 108,nog iets
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:28:05 #158
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60184917
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Oew! Dat is wel even schrikken.
Maar er is ook geen betere motivator dan een arts die je uitermate dringend adviseert om af te vallen.

Mag ik vragen hoeveel je weegt bij welke lengte? Tientallen kilo's is nogal wat natuurlijk!
En hoe ga je het aanpakken? Krijg je ook begeleiding?
Het is niet geheel verrassend zeg maar, mijn huisarts en 2 cardiologen lopen ook al te zeuren (leuk, werken in een ziekenhuis ). Maar ja, het zou moeten motiveren

Als het echt goed zou gaan allemaal moet er 50+ kilo af, dus ja, ben veels te zwaar.
Ik ga sporten (was ik al mee bezig), minder eten (gezond lukt redelijk over het algemeen) en minimaal snoepen (al moet die droppot eerst leeg )
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:29:14 #159
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60184953
dag allemaal!!! ik ben weer terug van vakantie!

barcelona was heerlijk, mooi weer, leuke stad, ook beetje aan t strand gelegen enzo, maar ook veeeeeel gelopen.
niet heel gezond gegeten, maar ook niet heel veel en de score is 0,3 kg eraf ben erg blij dat dat gelukt is.

maandag vertrek ik voor 5 dagen naar londen (vakantie nummer twee, bofferd) en hoop die week ook nog iets kwijt te raken, zodat ik deze zomer goed op stoom blijf.

verder zie ik hopelijk morgen mijn vriendje eventjes, er hangt nog wel wat spanning in de lucht namelijk en ik wil m heel graag even zien, want daarna zijn we dus beiden op vakantie...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:30:28 #160
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60184978
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:28 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Het is niet geheel verrassend zeg maar, mijn huisarts en 2 cardiologen lopen ook al te zeuren (leuk, werken in een ziekenhuis ). Maar ja, het zou moeten motiveren

Als het echt goed zou gaan allemaal moet er 50+ kilo af, dus ja, ben veels te zwaar.
Ik ga sporten (was ik al mee bezig), minder eten (gezond lukt redelijk over het algemeen) en minimaal snoepen (al moet die droppot eerst leeg )
Tip van de dag:
***Levi was here***
pi_60185040
marcb, dat is wel erg veel ja..

Ik zou als ik jou was toch een dietiste inschakelen, misschien icm een aangepast sportprogramma? Het lijkt mij wel heel erg heftig om dit in je eentje te moeten gaan doen..

En hou anders bij wat je eet, er stond laatst een artikeltje dat het zou helpen, en ik ben er ook maar eens mee begonnen, en ik merk wel dat ik meer nadenk over wat ik in mijn mond stop....
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:42:39 #162
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_60185306
Gewoon heel veel lopen in Londen Kwakveense. Is bijzonder goed te doen en je ziet het meeste.
Heb je al leuke wandelroutes gevonden?

Marc, gewoon veel gaan fietsen en gaan lopen.
Niet te fanatiek gaan sporten en zoek vooral een sport die je leuk vindt. 50 kilo is veel, maar het is te doen.
pi_60185604
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:29 schreef kwakveense het volgende:
dag allemaal!!! ik ben weer terug van vakantie!

barcelona was heerlijk, mooi weer, leuke stad, ook beetje aan t strand gelegen enzo, maar ook veeeeeel gelopen.
niet heel gezond gegeten, maar ook niet heel veel en de score is 0,3 kg eraf ben erg blij dat dat gelukt is.

maandag vertrek ik voor 5 dagen naar londen (vakantie nummer twee, bofferd) en hoop die week ook nog iets kwijt te raken, zodat ik deze zomer goed op stoom blijf.

verder zie ik hopelijk morgen mijn vriendje eventjes, er hangt nog wel wat spanning in de lucht namelijk en ik wil m heel graag even zien, want daarna zijn we dus beiden op vakantie...
Welkom terug Ik vertrek vanmiddag naar Barcelona

Succes bij de vriendje
pi_60185827
Jij veel plezier in Barcelona omearos, hopen dat het goed gaat daar!!

kwakveense, ik ben jaloers, het klinkt wel heel leuk, die stedentripjes.... En hopen dat het goed gaat bij vriendje.. heb het verhaal geloof ik grotendeels gemist, maar dat er wat spanning was wist ik wel..
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:29:03 #165
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60186502
@ teigan: ik heb t er in de slank de zomer in club veel over gehad... vandaar...hier alleen even genoemd (had geen puf alles twee keer op te schrijven) korte samenvatting: hij is een oncommunicatieve hork, ik ben onzeker, en we zien elkaar eventjes door omstandigheden heel weinig, terwijl andere communicatie dus spaakloopt. dat leidde tot een uitbarsting...er kwam een sorry maar nog steeds geen contact.... tsja...

in londen ga ik vast wel veel lopen. ik ken de stad trouwens al redelijk goed (keer of 4, 5 geweest)
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:41:26 #166
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60186782
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:32 schreef teigan het volgende:
marcb, dat is wel erg veel ja..

Ik zou als ik jou was toch een dietiste inschakelen, misschien icm een aangepast sportprogramma? Het lijkt mij wel heel erg heftig om dit in je eentje te moeten gaan doen..

En hou anders bij wat je eet, er stond laatst een artikeltje dat het zou helpen, en ik ben er ook maar eens mee begonnen, en ik merk wel dat ik meer nadenk over wat ik in mijn mond stop....
Ik ga het eerst zelf proberen, lukt dat niet kan ik via de huisarts een dietiste inschakelen. Maar zeker in het begin is het voor mezelf een ritme ontwikkelen van minder eten en amper snoepen. Daar kan de dietiste toch niet echt bij helpen (dan zou ik me alleen maar gaan irriteren).

@ Liejannuh, ik fiets iedere werkdag 18km (minimaal), alleen in mijn vrije tijd moet ik meer gaan wandelen nog. Het sporten moest ik ook van die fysio, dus de sportschool krijgt er een trouwe bezoeker bij
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:49:50 #167
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60186972
en hier natuurlijk ook ff, aangezien ik hier ben gestart (met een gewicht van 119,8 kg )

jaaaaaaaah onder de 80
(en een BMI van 23,2 )

-40 KG
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60187048
Bekende weegschaal Beessie-Jen, maar gefelicicteerd, hardstikke goed joh!!!!

kwakveense, hopen dat je hem dan nog even ziet voordat jullie weer verdergaan, dat klaart de lucht vast wel wat op..
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:01:25 #169
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60187246
hij kan niet echt makkelijk om me heen morgen, hij heeft een concert waar meerdere mensen aan mee doen die ik ken, en ik kom kijken.

er zijn twee opties: of hij denkt dat er echt niks aan de hand is en dat het nromaal is allemaal. of hij heeft er geen zin meer in en denkt dat dit een goeie manier is om daar mee om te gaan. ik hoop op t eerste (kans is ook redelijk groot) maar in beide gevallen dient er iets rechtgezet te worden.

daarnaast mis ik m verschrikkelijk en ben ik stiekem heel verdrietig en wil k m gewoon zien en spreken en knuffelen...

zucht. ik ga maar gauw stoppen met erover nadenken ander sgaat t niet goed...
pi_60187395
Hoppa Beessie-Jen!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:40:09 #171
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60192706
Straks weer voor de eerste keer na Portugal fitnessen, heb rust van 3 dagen gehouden eerst. XD Maar nu weer vol aan de slag.
Oh noes!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:46:57 #172
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60192820
en ja hoor. een smsje van hem, alsof er niks aan de hand is...out of the blue...hij heeft t dus echt niet door.

vervolg: lichte heropvoeding wordt gestart en ik zet mezelf op een cursus chillen...
pi_60193522
Succes met je vriendje Kwakveense en geen lichte heropvoeding maar een flinke heropvoeding

Ik heb niet echt een leuke dag gehad, veel bij de huisarts gezeten
Niets ernstigs maar toch, leuk is anders
  vrijdag 18 juli 2008 @ 17:30:25 #174
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60193578
he wat balen miss s! kleine kwaal hoop ik?
pi_60193618
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 17:30 schreef kwakveense het volgende:
he wat balen miss s! kleine kwaal hoop ik?
ze weten nog steeds niet wat het is, maar heb wel medicijnen gekregen en ben ietsje gerustgesteld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 juli 2008 @ 18:29:22 #176
13151 crew  Rewimo
pi_60194460
BJ, gefeliciteerd

Miss_S, vervelend kwaaltje, beterschap

marcb, veel succes! Voor steun kun je in dit topic altijd terecht
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:15:19 #177
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60195323
Ik kom me hier ook voorzichtig melden.... ben ook druk begonnen met afvallen en het lijkt me gezellig om hier mee te praten. Ik wil uiteindelijk 50 kg. afvallen, wat een ontzettende berg is. Ik ben 6 jaar geleden zo'n 35 kg afgevallen, maar helaas is door stoppen met roken, minder bewegen en niet te veel opletten met eten weer zo'n 30 kg. erbij.

Ik ben nu 4 kg. kwijt in 2 weken en weeg nu 119 kg. (bmi van 44 ) dus het begin is er maar dat is ook alles. Ben begonnen met meer bewegen (ca. 30 min. fietsen naar mijn werk en 30 min. wandelen per dag) en probeer dagelijks een half uur te tennissen op de Ninento Wii

Daarnaast wil ik graag zwanger worden en we zijn inmiddels een jaar bezig maar het is helaas nog niet gelukt. Ik ga na mijn vakantie naar een dietiste om me te begeleiden bij deze uitdaging. Mijn eerste streefgewicht is 85 (bmi 32 zodat ik in aanmerking kan komen, indien mogelijk, voor een vruchtbaarheidsbehandeling)

Maar eerst gaan we 3 weken op vakantie vanaf morgen, lekker varen door Nederland. Zal pittig worden om in mijn vakantie door te gaan met afvallen, maar ik ga zeker mijn best doen.

@Beessie_Jen, ik hoop dat ik jouw voorbeeld kan volgen

[ Bericht 4% gewijzigd door happyme28 op 18-07-2008 23:23:12 ]
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:21:20 #178
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_60195427
Heb een nieuwe weegschaal en als je er 3x achter elkaar gaat opstaan hetzelfde blijft

Ben wel een paar kilo aangekomen maar dat wist ik wel. Morgen of zondag mijn gewicht weer updaten
  vrijdag 18 juli 2008 @ 19:44:05 #179
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60195865
Jeetje wat is het rustig in de sportschool rond een uur of 17.30 - 19.30. Terwijl ik dat toch de meest optimale tijd vind om te sporten, gezien dat je dan nog niet avond hebt gegeten, maar wel wat fruit enzo. En dan kan je daarna nog altijd avondeten, vind ik heerlijk om rond een uur of 17.30 te gaan sporten.
Oh noes!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 juli 2008 @ 19:49:32 #180
13151 crew  Rewimo
pi_60195982
Welkom, Happyme Ik hoop voor je dat het afvallen gaat lukken en natuurlijk vooral dat je zwanger wordt.

Ikzelf ben zwanger geworden toen ik 130 kilo woog, slechts 13 kilo aangekomen en na de bevalling 5 kilo lichter dan ervoor
  vrijdag 18 juli 2008 @ 20:27:01 #181
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60196614
@Rewimo, dank je! En super dat je gewoon zwanger bent geworden, mijn schoonzussen zijn allebei nog zwaarder dan ik en zijn ook gewoon zwanger geworden.... helaas geldt dat niet voor iedereen en dus zou mijn gewicht een oorzaak kunnen zijn van het uitblijven van de zwangerschap.
We blijven het gewoon proberen hoor en als ik ondertussen ook nog even flink afval kan dat alleen maar helpen.
We hebben inmiddels de eerste afspraak bij de gyn gehad en er was op het eerste gezicht niets 'mis' maar wel direct doorverwezen naar de dietiste. Gelukkig was ik op het punt dat ik zelf ook heel graag wilde afvallen.

Heb nu echt super motivatie, dus ik hoop dat ik het volhoudt. Weet dat het lastig zal worden, maar ik ga er gewoon voor.

Wow, net een half uur getennist en 25 min. geboxed met de Wii, ik zweet me rot

[ Bericht 11% gewijzigd door happyme28 op 18-07-2008 21:40:32 ]
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:55:34 #182
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60197994
@Happyme: Heb je ook Wii Fit met dat balance board? Dat haalde me bijna over om een Wii te kopen. Maar toen ik een beetje de reviews las dat je er niet echt spectaculair van afviel had ik zoiets van 'laat maar'.
Oh noes!
  † In Memoriam † vrijdag 18 juli 2008 @ 22:19:49 #183
43556 miss_dynastie
pi_60198388
Nou ja, je moet het nog altijd zelf doen jhvh, je zal er ook geen kilo's per week mee afvallen, maar het helpt heus wel hoor Je kan de Wii foppen, maar je fopt daarmee vooral jezelf
  vrijdag 18 juli 2008 @ 22:32:22 #184
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60198584
We hebben nu nog Wii Sports, wat toch voor een extra paar uurtjes beweging in de week zorgt, maar het is vooral erg lollig. Ik wil nog wel de Wii Fit, dus die ga ik denk voor mijn verjaardag halen/vragen. Maar zoals miss_dynastie zegt, je moet het toch echt zelf doen maar het kan mij er denk wel bij helpen, want het lukt me gewoon niet om regelmatig naar de sportschool te gaan.

Ik hoop dat het een beetje langer mooi weer blijft, dan ben ik veel actiever dan met dat saaie regenachtige weer.
pi_60198678
welkom happyme28

ik ben net terug van skaten, we hebben denk ik een 28 km gereden, met twee flinke sprints erin... Heerlijk vind ik dat... De tweede sprint ging ik niet voluit, en werd ik ingehaald door zo'n opdondertje van een jaar of 9, die helemaal trots was dat hij sneller ging dan mij....

Maar ik vond het wel lekker, ik had bijna 2 weken niet gereden, en dit voelde toch wel weer goed..
pi_60202715
Hartelijk dank voor de tips allemaal (en sorry voor mijn late antwoord... werd door de collega"s op een totaal uit de hand gelopen "drankje na het werk" meegenomen en nu net terug )

Dus ik onthoud: AH, V&D, La Place en de Bijenkorf. Ik zal achteraf verslag uitbrengen!

Over de suggestie van een broodje: ik kan echt geen 2 keer brood per dag eten als ik mijn gewicht onder controle wil houden. En 's ochtends is het inderdaad een beperkt buffet met hoofdzakelijk broodwaren en "s avonds een 2-gangen menu. Dus tussen de middag veel groenten heb ik zeker nodig. Maar echt bedankt voor het meedenken allemaal!
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 08:30:11 #187
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60203416
marcb1974, leuk dat we samen gaan beginnen voor ongeveer hetzelfde gewicht. Enne neem die tip van Levitation ter harte, gewoon cold turkey, weg die droppot! Succes in ieder geval!

Ik heb het een en ander teruggelezen maar respect voor de dames die zoveel zijn afgevallen. Ik zou niet snel een operatie ondergaan (gewoonweg omdat ik daar angst voor heb) maar super dat het een aantal van jullie zo veel heeft gebracht. Ook super voor de anderen die al zoveel zijn afgevallen.

@Bubseltje, jij heel veel succes met het behalen van je recht

Ik ga vanaf vandaag lekker 3 weken op vakantie en hoop als ik terugben toch al wat afgevallen te zijn. Ik ga me niet alles ontzeggen, maar wel proberen weinig te snoepen en vooral veel te bewegen.

Succes hier allemaal de komende weken en ik meld me weer na mijn vakantie met hopenlijk een positieve update.

[ Bericht 15% gewijzigd door happyme28 op 19-07-2008 08:52:32 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 juli 2008 @ 09:20:13 #188
13151 crew  Rewimo
pi_60203608
Prettige vakantie, Happyme Enne, als je iets lekkers eet, vergeet er dan niet van te genieten! Je kunt beter af en toe heel bewust iets lekkers nemen, en daar dan van genieten, dan dat je dingen naar binnen propt en je er naderhand schuldig over gaat voelen
pi_60204408
Het voordeel van vakantie is dat je ook veel mee rbeweegt dan normaal en niet gaat eten uit verveling. Ik kom meestal met een gelijk gewicht of lichter terug van vakantie. Terwijl ik op vakantie ook rustig eens een keer een magnum oid eet
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:46:11 #190
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60206161
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 10:52 schreef freecell het volgende:
Het voordeel van vakantie is dat je ook veel mee rbeweegt dan normaal en niet gaat eten uit verveling. Ik kom meestal met een gelijk gewicht of lichter terug van vakantie. Terwijl ik op vakantie ook rustig eens een keer een magnum oid eet
dat is bij mij juist het probleem op vakantie meestal...
pi_60207875
Ik voel me vandaag alweer iets vrolijker
Het is weekend dus let ik niet echt heel erg op, wel ga ik vanavond met mijn vriendje naar de bios en ben ik van plan niets te nemen behalve een alcoholvrije cocktail
  zaterdag 19 juli 2008 @ 14:24:42 #192
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60207923
Het giet hier echt, wat gaan doen buiten zit er zo niet in.
pi_60221853
Wat is het rustig hier.....
Gisteren avond toch nog een portie doritos gedeelt met mijn vriendje bij de bios
  zondag 20 juli 2008 @ 12:40:34 #194
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60222887
gedeeld is nog altijd beter dan in je eentje

ik eet nog steeds niet tot nauwelijks...t lukt niet... ik voel me rot...

vriendje en ik hebben goed gepraat en een pauze ingelast. eind van de avond werd zowaar nog gezellig. maar goed, ben opgelucht en tegelijk verdreitig. heb n soort liefdesverdriet terwijl ik ook weet dat t ws. wel weer goed komt. wil er niet teveel over nadenken maar dat lukt nog niet zo goed. half augustus gaan we hopelijk gewoon weer leuke dingen samen doen, na beider vakanties. maar zeker weten we het nog niet....moeilijk allemaal...
  zondag 20 juli 2008 @ 13:36:53 #195
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60223945
@kwakveense: Sterkte, het komt allemaal goed.

Gister gingen we uit eten, 5 gangen. Maar volgens mij was het niet echt eten dat specifiek heel calorierijk is, op de laatste gang na dan. Dat was met heel veel ijs en aardbeien en slagroom.
1e: Salade met rauwe tonijnfilet.
2e: Kwartelkoteletjes.
3e: Lams nogiets.
4e: Allemaal kaas, maar dat heb ik maar gedoneerd aan mijn moeder en stiefvader. XD
5e: Het toetje. <3
Oh noes!
  zondag 20 juli 2008 @ 14:26:23 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_60224910
Kwak, dikke kus,komt allemaal goed, al is het wel vervelend.

Miss S, geen leuk kwaaltje ..

BJ, gefeliciteerd

Nou ik leef ook nog, alleen heb ik geen idee van gewicht, ik denk nog ongeveer hetzelfde, mijn werkbroeken passen iig nog
Veel werken de laatste tijd, net "thuis".
Voor de rest gaat het mij iig prima

Klinkt heerlijk jhvhp!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 20 juli 2008 @ 20:47:50 #197
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60231856
Op zondag haalde ik altijd lekker eten (shoarma, pizza, spareribs oid) of een ijs (groot dus geen -je). Dat kan nu niet meer
  zondag 20 juli 2008 @ 22:05:28 #198
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60233551
tuurlijk kan dat wel EEN keer...alleen niet elke zondag....

mij helpt t in elk geval om te denken dat er niks is dat ik nooit meer mag....

enneh, zelfgemaakte gemarineerde magere varkenssateetjes uit de grillpan met gegrilde groente of salade en ev aardappel uit de oven ofzo is oooook heel lekker hoor. of zelfgemaakte shoarma (mager vlees met kruiden uit een zakje, volkorenbrood eventueel of gewone pitta, knofloksaus op yoghurtbasis, veel sla) kan ook niet zoveel kwaad...
pi_60238086
quote:
Op zondag 20 juli 2008 14:26 schreef uniekhoorn het volgende:

Miss S, geen leuk kwaaltje ..

Het is weer helemaal goed gekomen

Weekend is te snel gegaan, mag nu alweer gaan werken.....
Nog een weekje van 40 uur en dan heb ik weer een beetje vakantie
  maandag 21 juli 2008 @ 08:38:45 #200
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60238372
Vanmorgen 92.9 op de weegschaal... in mei woog ik nog 87.5.
Ben de controle een beetje kwijt. Over 1,5 week op vakantie en al mijn broeken zitten te strak. Ik weiger nieuw kleren te kopen, moet ik in Mexico gewoon maar afvallen. Basta.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')