Zou het vakantie-gevoel en de zuider zon zorgen voor meer energie-verbranding? Toevallig gezwommen in de zee of heb je alleen maar op het strand gelegen en naast het zwembad?quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:30 schreef jhvhprotocol het volgende:
Bas is terug uit Portugal. ( Damn, dat in 3e persoon praten is wild).
2 week elke avond uit eten, 's avonds wat nootjes of lekker chips, ijsjes en cocktails af en toe. Resultaat: 0.2 kilo afgevallen.Zomfg.
Thnx,quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Welkom terug
Alleen beetje jammer van de reden natuurlijk
Hoe bevalt SB? Zou je niet liever geen dieet doen?
Zie je dat dan als dat je de schemas van SB blijft volgen of dat je de ideeen op een gegeven moment alleen nog maar toe past?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:21 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Thnx,
Idd wel jammer, maar het is niet anders... we gaan er gewoon weer tegenaan.. Vandaag is 3e dag SB, en ik vind het allemaal wel erug makkelijk moet ik zeggen... ik vind in tegenstelling tot mijn vorig dieet dat ik veel mag eten... Ik verneem nu al dat mijn opgeblazen gevoel weg begint te gaan.. dus het gevoel erbij tot nu toe is erug positief...
Ik zie het ook niet echt als een dieet, maar een verandering van eetpatroon en eetgewoonten.. een dieet is meer een tijdelijk iets wat vaak stopt wanneer je jou doel bereikt hebt...
Het toepassen van de ideeen.. ik gebruik het nu ook om te zien of dit mij bevalt. Eerst om af te vallen en dan om op gewicht te blijven...quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zie je dat dan als dat je de schemas van SB blijft volgen of dat je de ideeen op een gegeven moment alleen nog maar toe past?
Zo werkt het inderdaad voor veel mensen... Het is gewoon handig welke combinaties etc er mogelijk zijn om toch genoeg eten binnen te krijgen....quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:52 schreef jhvhprotocol het volgende:
Ik ken ook iemand die Sonja Bakkert, wat in het boek staat is voor hem niks nieuws. Maar hij houd gewoon ervan dat dat boek structuur geeft, zo van: vandaag eet je dit, dit en dit. Anders heeft hij zichzelf niet in de hand.
Op zich kun je het wel doen, maar je moet wel iets meer eten dan ze opgeeft. Eet standaard bij het ontbijt en de lunch een boterham extra en voeg wat extra fruit toe en dan is het best een aardig eetpatroon.quote:
De AH (Albert Heijn) is wat groenten, fruit en maaltijdsalades enzo betreft wel de beste supermarkt van Nederland.quote:Op donderdag 17 juli 2008 23:33 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Dames/Heren, ik heb jullie hulp nodig. Zoals de meesten al doorhadden ben ik dus geen Nederlander maar zuiderbuur (meest politiek correcte term in deze chaotische tijden).
Nu zit ik voor mijn werk volgende week 6 dagen in een hotel in Amsterdam (vlakbij de Kalverstraat) en dieettechnisch is dat natuurlijk verschrikkelijk. Ontbijt en avondeten is eigenlijk geen keuze, dat is bij het hotel inbegrepen, maar ik zou graag tussen de middag een poging doen een beetje gezond te eten... Liefst slaatje en fruit. Kunnen jullie me iets aanraden daar in de buurt? Er schijnt een AH iets verder te liggen, hebben ze daar lekker maaltijdsalades?
Alle tips méér dan welkom! Zou het zonde vinden om op die week te veel van mijn gezonde eetpatroon af te wijken...
Het zijn ook eigenlijk meer diners dan lunches. Maar hier in Eindhoven bij de AH in het centrum hebben ze ook kleinere maaltijdsalades, zgn lunchsalades, die zijn niet zo gigantisch als die andere salades.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:11 schreef teigan het volgende:
misschien dat ik elke keer de slechtste maaltijdsalade pakte, maar ik vond er soms toch ook nog best veel kcal inzitten voor een lunch....
Ik ben echt erg wat dat betreft... die croissantjes kan ik dus écht niet laten staan, hè?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:27 schreef Liejannuh het volgende:
Bij het ontbijt heb je trouwens meestal een buffet en daar kun je natuurlijk de croissantjes lekker laten staan en gewoon fruit met yoghurt nemen.![]()
En verder gewoon ergens een lekker en gezond broodje halen. Er zit genoeg in de buurt daar.
La Place is misschien een optie, AH (onze versie van delhaize, maar net niet helmaal zo goed) zit achter het paleis op de Dam en heeft veel keuze qua maaltijdsaladesquote:Op donderdag 17 juli 2008 23:33 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Dames/Heren, ik heb jullie hulp nodig. Zoals de meesten al doorhadden ben ik dus geen Nederlander maar zuiderbuur (meest politiek correcte term in deze chaotische tijden).
Nu zit ik voor mijn werk volgende week 6 dagen in een hotel in Amsterdam (vlakbij de Kalverstraat) en dieettechnisch is dat natuurlijk verschrikkelijk. Ontbijt en avondeten is eigenlijk geen keuze, dat is bij het hotel inbegrepen, maar ik zou graag tussen de middag een poging doen een beetje gezond te eten... Liefst slaatje en fruit. Kunnen jullie me iets aanraden daar in de buurt? Er schijnt een AH iets verder te liggen, hebben ze daar lekker maaltijdsalades?
Alle tips méér dan welkom! Zou het zonde vinden om op die week te veel van mijn gezonde eetpatroon af te wijken...
Daarom zijn al die Franse vrouwen ook zo slankquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ben echt erg wat dat betreft... die croissantjes kan ik dus écht niet laten staan, hè?Warm croissantje met aardbeienjam.
![]()
Sprak gisteren iemand die aan het lijnen was en dáárom een croissantje at, want daar kon toch niet veel mis mee zijn.Had geen zin in discussie dus heb haar in haar waan gelaten.
![]()
Ach, misschien bedoelde ze alleen een croissantje per dag?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:40 schreef Levitation het volgende:
Sprak gisteren iemand die aan het lijnen was en dáárom een croissantje at, want daar kon toch niet veel mis mee zijn.Had geen zin in discussie dus heb haar in haar waan gelaten.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |