abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60183237
ik vind croissantjes eigenlijk helemaal niet zo lekker, maar je merkt toch al bijna als je ze vastpakt dat er veel vet inzit...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:24:05 #152
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60183344
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ach, misschien bedoelde ze alleen een croissantje per dag?
Als variatie op Sonja Bakker? Maar inderdaad van alleen 1 croissantje per dag val je zeker af!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:26:26 #153
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60183390
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:18 schreef teigan het volgende:
ik vind croissantjes eigenlijk helemaal niet zo lekker, maar je merkt toch al bijna als je ze vastpakt dat er veel vet inzit...
Dat heb ik met saucijzenbroodjes... ik word al misselijk als ik zie wat er uit loopt in je servetje.
Croissantjes daarentegen vind ik weer heerlijk, slaat ook eigenlijk nergens op, is net zo'n vette rotzooi.
***Levi was here***
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:31:34 #154
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60183488
Zo, de longarts was gisteren wel heel duidelijk. Er moeten 10tallen kilo's af
stupidity has become as common as common sense was before
  † In Memoriam † vrijdag 18 juli 2008 @ 10:43:30 #155
43556 miss_dynastie
pi_60183773
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:24 schreef Levitation het volgende:

[..]

Als variatie op Sonja Bakker? Maar inderdaad van alleen 1 croissantje per dag val je zeker af!
Het croissantje als moderne eierkoek... moet werken
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:55:59 #156
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_60184110
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:31 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, de longarts was gisteren wel heel duidelijk. Er moeten 10tallen kilo's af
Oew! Dat is wel even schrikken.
Maar er is ook geen betere motivator dan een arts die je uitermate dringend adviseert om af te vallen.

Mag ik vragen hoeveel je weegt bij welke lengte? Tientallen kilo's is nogal wat natuurlijk!
En hoe ga je het aanpakken? Krijg je ook begeleiding?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:24:11 #157
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_60184822
Ik ga als het goed is weer afvallen maar mijn weegschaal is zo niet accuraat dat ik maar weer een nieuwe moet gaan halen . Hij ging vanochtend van 113,nog iets tot 108,nog iets
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:28:05 #158
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60184917
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Oew! Dat is wel even schrikken.
Maar er is ook geen betere motivator dan een arts die je uitermate dringend adviseert om af te vallen.

Mag ik vragen hoeveel je weegt bij welke lengte? Tientallen kilo's is nogal wat natuurlijk!
En hoe ga je het aanpakken? Krijg je ook begeleiding?
Het is niet geheel verrassend zeg maar, mijn huisarts en 2 cardiologen lopen ook al te zeuren (leuk, werken in een ziekenhuis ). Maar ja, het zou moeten motiveren

Als het echt goed zou gaan allemaal moet er 50+ kilo af, dus ja, ben veels te zwaar.
Ik ga sporten (was ik al mee bezig), minder eten (gezond lukt redelijk over het algemeen) en minimaal snoepen (al moet die droppot eerst leeg )
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:29:14 #159
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60184953
dag allemaal!!! ik ben weer terug van vakantie!

barcelona was heerlijk, mooi weer, leuke stad, ook beetje aan t strand gelegen enzo, maar ook veeeeeel gelopen.
niet heel gezond gegeten, maar ook niet heel veel en de score is 0,3 kg eraf ben erg blij dat dat gelukt is.

maandag vertrek ik voor 5 dagen naar londen (vakantie nummer twee, bofferd) en hoop die week ook nog iets kwijt te raken, zodat ik deze zomer goed op stoom blijf.

verder zie ik hopelijk morgen mijn vriendje eventjes, er hangt nog wel wat spanning in de lucht namelijk en ik wil m heel graag even zien, want daarna zijn we dus beiden op vakantie...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:30:28 #160
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_60184978
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:28 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Het is niet geheel verrassend zeg maar, mijn huisarts en 2 cardiologen lopen ook al te zeuren (leuk, werken in een ziekenhuis ). Maar ja, het zou moeten motiveren

Als het echt goed zou gaan allemaal moet er 50+ kilo af, dus ja, ben veels te zwaar.
Ik ga sporten (was ik al mee bezig), minder eten (gezond lukt redelijk over het algemeen) en minimaal snoepen (al moet die droppot eerst leeg )
Tip van de dag:
***Levi was here***
pi_60185040
marcb, dat is wel erg veel ja..

Ik zou als ik jou was toch een dietiste inschakelen, misschien icm een aangepast sportprogramma? Het lijkt mij wel heel erg heftig om dit in je eentje te moeten gaan doen..

En hou anders bij wat je eet, er stond laatst een artikeltje dat het zou helpen, en ik ben er ook maar eens mee begonnen, en ik merk wel dat ik meer nadenk over wat ik in mijn mond stop....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:42:39 #162
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_60185306
Gewoon heel veel lopen in Londen Kwakveense. Is bijzonder goed te doen en je ziet het meeste.
Heb je al leuke wandelroutes gevonden?

Marc, gewoon veel gaan fietsen en gaan lopen.
Niet te fanatiek gaan sporten en zoek vooral een sport die je leuk vindt. 50 kilo is veel, maar het is te doen.
pi_60185604
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:29 schreef kwakveense het volgende:
dag allemaal!!! ik ben weer terug van vakantie!

barcelona was heerlijk, mooi weer, leuke stad, ook beetje aan t strand gelegen enzo, maar ook veeeeeel gelopen.
niet heel gezond gegeten, maar ook niet heel veel en de score is 0,3 kg eraf ben erg blij dat dat gelukt is.

maandag vertrek ik voor 5 dagen naar londen (vakantie nummer twee, bofferd) en hoop die week ook nog iets kwijt te raken, zodat ik deze zomer goed op stoom blijf.

verder zie ik hopelijk morgen mijn vriendje eventjes, er hangt nog wel wat spanning in de lucht namelijk en ik wil m heel graag even zien, want daarna zijn we dus beiden op vakantie...
Welkom terug Ik vertrek vanmiddag naar Barcelona

Succes bij de vriendje
pi_60185827
Jij veel plezier in Barcelona omearos, hopen dat het goed gaat daar!!

kwakveense, ik ben jaloers, het klinkt wel heel leuk, die stedentripjes.... En hopen dat het goed gaat bij vriendje.. heb het verhaal geloof ik grotendeels gemist, maar dat er wat spanning was wist ik wel..
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:29:03 #165
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60186502
@ teigan: ik heb t er in de slank de zomer in club veel over gehad... vandaar...hier alleen even genoemd (had geen puf alles twee keer op te schrijven) korte samenvatting: hij is een oncommunicatieve hork, ik ben onzeker, en we zien elkaar eventjes door omstandigheden heel weinig, terwijl andere communicatie dus spaakloopt. dat leidde tot een uitbarsting...er kwam een sorry maar nog steeds geen contact.... tsja...

in londen ga ik vast wel veel lopen. ik ken de stad trouwens al redelijk goed (keer of 4, 5 geweest)
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:41:26 #166
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_60186782
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:32 schreef teigan het volgende:
marcb, dat is wel erg veel ja..

Ik zou als ik jou was toch een dietiste inschakelen, misschien icm een aangepast sportprogramma? Het lijkt mij wel heel erg heftig om dit in je eentje te moeten gaan doen..

En hou anders bij wat je eet, er stond laatst een artikeltje dat het zou helpen, en ik ben er ook maar eens mee begonnen, en ik merk wel dat ik meer nadenk over wat ik in mijn mond stop....
Ik ga het eerst zelf proberen, lukt dat niet kan ik via de huisarts een dietiste inschakelen. Maar zeker in het begin is het voor mezelf een ritme ontwikkelen van minder eten en amper snoepen. Daar kan de dietiste toch niet echt bij helpen (dan zou ik me alleen maar gaan irriteren).

@ Liejannuh, ik fiets iedere werkdag 18km (minimaal), alleen in mijn vrije tijd moet ik meer gaan wandelen nog. Het sporten moest ik ook van die fysio, dus de sportschool krijgt er een trouwe bezoeker bij
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:49:50 #167
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60186972
en hier natuurlijk ook ff, aangezien ik hier ben gestart (met een gewicht van 119,8 kg )

jaaaaaaaah onder de 80
(en een BMI van 23,2 )

-40 KG
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60187048
Bekende weegschaal Beessie-Jen, maar gefelicicteerd, hardstikke goed joh!!!!

kwakveense, hopen dat je hem dan nog even ziet voordat jullie weer verdergaan, dat klaart de lucht vast wel wat op..
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:01:25 #169
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60187246
hij kan niet echt makkelijk om me heen morgen, hij heeft een concert waar meerdere mensen aan mee doen die ik ken, en ik kom kijken.

er zijn twee opties: of hij denkt dat er echt niks aan de hand is en dat het nromaal is allemaal. of hij heeft er geen zin meer in en denkt dat dit een goeie manier is om daar mee om te gaan. ik hoop op t eerste (kans is ook redelijk groot) maar in beide gevallen dient er iets rechtgezet te worden.

daarnaast mis ik m verschrikkelijk en ben ik stiekem heel verdrietig en wil k m gewoon zien en spreken en knuffelen...

zucht. ik ga maar gauw stoppen met erover nadenken ander sgaat t niet goed...
pi_60187395
Hoppa Beessie-Jen!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:40:09 #171
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_60192706
Straks weer voor de eerste keer na Portugal fitnessen, heb rust van 3 dagen gehouden eerst. XD Maar nu weer vol aan de slag.
Oh noes!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:46:57 #172
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60192820
en ja hoor. een smsje van hem, alsof er niks aan de hand is...out of the blue...hij heeft t dus echt niet door.

vervolg: lichte heropvoeding wordt gestart en ik zet mezelf op een cursus chillen...
pi_60193522
Succes met je vriendje Kwakveense en geen lichte heropvoeding maar een flinke heropvoeding

Ik heb niet echt een leuke dag gehad, veel bij de huisarts gezeten
Niets ernstigs maar toch, leuk is anders
  vrijdag 18 juli 2008 @ 17:30:25 #174
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60193578
he wat balen miss s! kleine kwaal hoop ik?
pi_60193618
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 17:30 schreef kwakveense het volgende:
he wat balen miss s! kleine kwaal hoop ik?
ze weten nog steeds niet wat het is, maar heb wel medicijnen gekregen en ben ietsje gerustgesteld
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')