Als variatie op Sonja Bakker?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach, misschien bedoelde ze alleen een croissantje per dag?
 Maar inderdaad van alleen 1 croissantje per dag val je zeker af!
 Maar inderdaad van alleen 1 croissantje per dag val je zeker af!   

Dat heb ik met saucijzenbroodjes... ik word al misselijk als ik zie wat er uit loopt in je servetje.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:18 schreef teigan het volgende:
ik vind croissantjes eigenlijk helemaal niet zo lekker, maar je merkt toch al bijna als je ze vastpakt dat er veel vet inzit...

Het croissantje als moderne eierkoek... moet werkenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als variatie op Sonja Bakker?Maar inderdaad van alleen 1 croissantje per dag val je zeker af!

Oew! Dat is wel even schrikken.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:31 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, de longarts was gisteren wel heel duidelijk. Er moeten 10tallen kilo's af

maar mijn weegschaal is zo niet accuraat dat ik maar weer een nieuwe moet gaan halen
 maar mijn weegschaal is zo niet accuraat dat ik maar weer een nieuwe moet gaan halen   . Hij ging vanochtend van 113,nog iets tot 108,nog iets
. Hij ging vanochtend van 113,nog iets tot 108,nog iets   

Het is niet geheel verrassend zeg maar, mijn huisarts en 2 cardiologen lopen ook al te zeuren (leuk, werken in een ziekenhuisquote:Op vrijdag 18 juli 2008 10:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oew! Dat is wel even schrikken.
Maar er is ook geen betere motivator dan een arts die je uitermate dringend adviseert om af te vallen.
Mag ik vragen hoeveel je weegt bij welke lengte? Tientallen kilo's is nogal wat natuurlijk!
En hoe ga je het aanpakken? Krijg je ook begeleiding?
 ). Maar ja, het zou moeten motiveren
 ). Maar ja, het zou moeten motiveren 
 )
 )

ben erg blij dat dat gelukt is.
 ben erg blij dat dat gelukt is. 

Tip van de dag:quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is niet geheel verrassend zeg maar, mijn huisarts en 2 cardiologen lopen ook al te zeuren (leuk, werken in een ziekenhuis). Maar ja, het zou moeten motiveren
Als het echt goed zou gaan allemaal moet er 50+ kilo af, dus ja, ben veels te zwaar.
Ik ga sporten (was ik al mee bezig), minder eten (gezond lukt redelijk over het algemeen) en minimaal snoepen (al moet die droppot eerst leeg)

Welkom terugquote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:29 schreef kwakveense het volgende:
dag allemaal!!! ik ben weer terug van vakantie!
barcelona was heerlijk, mooi weer, leuke stad, ook beetje aan t strand gelegen enzo, maar ook veeeeeel gelopen.
niet heel gezond gegeten, maar ook niet heel veel en de score is 0,3 kg erafben erg blij dat dat gelukt is.
maandag vertrek ik voor 5 dagen naar londen (vakantie nummer twee, bofferd) en hoop die week ook nog iets kwijt te raken, zodat ik deze zomer goed op stoom blijf.
verder zie ik hopelijk morgen mijn vriendje eventjes, er hangt nog wel wat spanning in de lucht namelijk en ik wil m heel graag even zien, want daarna zijn we dus beiden op vakantie...
 Ik vertrek vanmiddag naar Barcelona
 Ik vertrek vanmiddag naar Barcelona  

heb het verhaal geloof ik grotendeels gemist, maar dat er wat spanning was wist ik wel..
 heb het verhaal geloof ik grotendeels gemist, maar dat er wat spanning was wist ik wel..

Ik ga het eerst zelf proberen, lukt dat niet kan ik via de huisarts een dietiste inschakelen. Maar zeker in het begin is het voor mezelf een ritme ontwikkelen van minder eten en amper snoepen. Daar kan de dietiste toch niet echt bij helpen (dan zou ik me alleen maar gaan irriteren).quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:32 schreef teigan het volgende:
marcb, dat is wel erg veel ja..
Ik zou als ik jou was toch een dietiste inschakelen, misschien icm een aangepast sportprogramma? Het lijkt mij wel heel erg heftig om dit in je eentje te moeten gaan doen..
En hou anders bij wat je eet, er stond laatst een artikeltje dat het zou helpen, en ik ben er ook maar eens mee begonnen, en ik merk wel dat ik meer nadenk over wat ik in mijn mond stop....

)
) 

)
 ) 

ze weten nog steeds niet wat het is, maar heb wel medicijnen gekregen en ben ietsje gerustgesteldquote:Op vrijdag 18 juli 2008 17:30 schreef kwakveense het volgende:
he wat balen miss s! kleine kwaal hoop ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Rewimo

Rewimo

) dus het begin is er maar dat is ook alles. Ben begonnen met meer bewegen (ca. 30 min. fietsen naar mijn werk en 30 min. wandelen per dag) en probeer dagelijks een half uur te tennissen op de Ninento Wii
  ) dus het begin is er maar dat is ook alles. Ben begonnen met meer bewegen (ca. 30 min. fietsen naar mijn werk en 30 min. wandelen per dag) en probeer dagelijks een half uur te tennissen op de Ninento Wii  

Terwijl ik dat toch de meest optimale tijd vind om te sporten, gezien dat je dan nog niet avond hebt gegeten, maar wel wat fruit enzo. En dan kan je daarna nog altijd avondeten, vind ik heerlijk om rond een uur of 17.30 te gaan sporten.
 Terwijl ik dat toch de meest optimale tijd vind om te sporten, gezien dat je dan nog niet avond hebt gegeten, maar wel wat fruit enzo. En dan kan je daarna nog altijd avondeten, vind ik heerlijk om rond een uur of 17.30 te gaan sporten.

Rewimo

Rewimo

Ik hoop voor je dat het afvallen gaat lukken en natuurlijk vooral dat je zwanger wordt.
 Ik hoop voor je dat het afvallen gaat lukken en natuurlijk vooral dat je zwanger wordt.  

Maar toen ik een beetje de reviews las dat je er niet echt spectaculair van afviel had ik zoiets van 'laat maar'.
 Maar toen ik een beetje de reviews las dat je er niet echt spectaculair van afviel had ik zoiets van 'laat maar'.  

Je kan de Wii foppen, maar je fopt daarmee vooral jezelf
 Je kan de Wii foppen, maar je fopt daarmee vooral jezelf  

)
 ) 

Rewimo

Rewimo

Enne, als je iets lekkers eet, vergeet er dan niet van te genieten! Je kunt beter af en toe heel bewust iets lekkers nemen, en daar dan van genieten, dan dat je dingen naar binnen propt en je er naderhand schuldig over gaat voelen
 Enne, als je iets lekkers eet, vergeet er dan niet van te genieten! Je kunt beter af en toe heel bewust iets lekkers nemen, en daar dan van genieten, dan dat je dingen naar binnen propt en je er naderhand schuldig over gaat voelen  

dat is bij mij juist het probleem op vakantie meestal...quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:52 schreef freecell het volgende:
Het voordeel van vakantie is dat je ook veel mee rbeweegt dan normaal en niet gaat eten uit verveling. Ik kom meestal met een gelijk gewicht of lichter terug van vakantie. Terwijl ik op vakantie ook rustig eens een keer een magnum oid eet

Maar volgens mij was het niet echt eten dat specifiek heel calorierijk is, op de laatste gang na dan. Dat was met heel veel ijs en aardbeien en slagroom.
 Maar volgens mij was het niet echt eten dat specifiek heel calorierijk is, op de laatste gang na dan. Dat was met heel veel ijs en aardbeien en slagroom.  

Het is weer helemaal goed gekomenquote:

Vanmorgen 92.9 op de weegschaal... in mei woog ik nog 87.5.
 Vanmorgen 92.9 op de weegschaal... in mei woog ik nog 87.5.  Ik weiger nieuw kleren te kopen, moet ik in Mexico gewoon maar afvallen. Basta.
 Ik weiger nieuw kleren te kopen, moet ik in Mexico gewoon maar afvallen. Basta.   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |