Hoe komt het?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 21:03 schreef omearos het volgende:
schaamteloze tvp, afvallen loopt niet goed momenteel
Ik hobbel hier ook nog steeds rond hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:52 schreef gothic-blackie het volgende:
o ja, ondanks dat ik een gezond bmi heb, blijf ik lekker hier posten, naast het afvallen heb ik hier toch ook meerdere vriendinnen gemaakt en ik vind vriendschap belangrijker dan mijn bmi
ik merk dat meestal niet gelijk de dag erna, maar twee dagen erna, dus kijk morgen nog eens...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik hobbel hier ook nog steeds rond hoor
En na gisteren had ik wel verwacht aangekomen te zijn, al was het maar vocht, maar na 3 appelflappen, een stuk taart, stokbrood én mcDonalds nog steeds op hetzelfde gewicht
Wat grappigquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:20 schreef teigan het volgende:
[..]
ik merk dat meestal niet gelijk de dag erna, maar twee dagen erna, dus kijk morgen nog eens...
Jij was dan ook echt superslank voordat je zwanger werdquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Wat grappig
Bij mij is het wel altijd meteen de dag er na.
Mijn BMI is nu overigens 24
Neh, eogenlijk nietquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:18 schreef Miss_S het volgende:
Vind je die andere special K wel lekker? ik vind ze eigenlijk allemaal wel lekker
yeps gaat zeker lekker.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Gaat lekker!
@ miss-s: Die special-K vind ik dus écht niet lekker
veel succes, als ik dit had geweten was ik je aan komen moedigen, maar heb voor vandaag al een andere planning.quote:Op zondag 13 juli 2008 06:39 schreef omearos het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ga zo richting Rotterdam, lekker een dagje fietsen
Klinkt als een goed moment om te gaan luisteren.quote:Op zondag 13 juli 2008 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi, ik geloof dat ik nu echt hier moet zijn![]()
Zowel huisarts als longarts als cardioloog beginnen te zeuren dat ik moet afvallen
Eerst kijken wat de combinatie van sporten, minder eten (gezonder was het al) en amper snoepen met brengt. Als dat niet genoeg is ga ik wel weer richting ha voor hulp.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Klinkt als een goed moment om te gaan luisteren.![]()
Heb je al een beetje een idee hoe je het aan gaat pakken?
Lunchen met snack a jacks? Ik vind die dingen ronduit smerigquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:23 schreef Miss_S het volgende:
een lijstje van vandaag trouwens:
O: Special K rode vruchten met halfvolle melk
L: 4 snack a jacks en 2 glazen appelsap
Soms heb ik daar echt opeens trek inquote:Op zondag 13 juli 2008 18:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Lunchen met snack a jacks? Ik vind die dingen ronduit smerigGeef mij maar een gewone naturel rijstwafel met wat halvarine en een plakje kaas
Ik durf het niet goed. Ben een beetje een struisvogel... gewoon bang om onder ogen te zien wat ik wegstouw op een dag.quote:Op maandag 14 juli 2008 09:17 schreef omearos het volgende:
[..]
Voor mij werkt dat idd, maar dan moet ik dat natuurlijk wel vol blijven houden
Daar ben ik het helemaal mee eens. Miss_S, mijn complimenten!quote:Op maandag 14 juli 2008 10:00 schreef YPPY het volgende:
Miss_s, ik wil toch even zeggen dat ik het leuk vind dat je nu positiever meepost.
Welkom (terug)! Veel succes met meer bewegen en minder eten.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst kijken wat de combinatie van sporten, minder eten (gezonder was het al) en amper snoepen met brengt. Als dat niet genoeg is ga ik wel weer richting ha voor hulp.
Hoi.quote:Op maandag 14 juli 2008 12:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, wat goed bubsel. Ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat, hou ons op de hoogte!
Ik ben begonnen met fitnessen weer (dat was ik al langer, maar die benauwdheid en seh bezoeken hielpen niet echt) en blijf netjes iedere dag naar mijn werk fietsenquote:Op maandag 14 juli 2008 10:00 schreef YPPY het volgende:
Aan welke sporten denk je marcb? Doe je wel iets dat je leuk vindt? Anders lukt het bijna niet om vol te houden.
Dat kan lang duren helaasquote:Op maandag 14 juli 2008 11:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Mijn verzekering heeft trouwens de schadeclaim ingediend bij het ziekenhuis. En nu maar wachten wachten wachten
Wat voor opties heb je om aan eten te komen?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:17 schreef Liejannuh het volgende:
Help!
Ik heb net hardgelopen in mijn lunchpauze en nu heb ik een niet te stillen honger.
Ik heb al op:
4 boterhammen met kaas, 1 boterham met pindakaas, 3 koppen thee, 1 bekertje chocomel, een halve liter water, paar snoepjes en nu een plak ontbijtkoek, maar ik blijf maar een hol gevoel houden.
Wat nu?!
beetje laat, maar ik wil ook nog even iets zeggen:quote:Op maandag 14 juli 2008 16:50 schreef Miss_S het volgende:
Dankjewel meiden, ik vind het zelf ook een stuk prettiger zo
En dat werkt ook alleen maar positief voor mijn motivatie en hopelijk kan ik jullie afentoe ook nog motiveren
Vandaag trouwens mijn 1e vakantie werkdag gehad, mijn handen doen nu wel zeer (8 uur Ikea meubelen in elkaar gezet)
Leuk! Als je Limburgse brandweermannen ziet, doe ze maar de groetjes van mijquote:Op maandag 14 juli 2008 18:12 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan donderdag kijken op de ZevenheuvelenwegStaat een tent van mijn werkgever, dus daar gaan we maar eens een kijkje nemen.
Maar eerst morgen weer eens naar Delft voor ijzerinfuus en bloedprikken.
Nu maken jullie me wel aan het blozen hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 19:22 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
beetje laat, maar ik wil ook nog even iets zeggen:
super de positieve miss worden we vrolijk van en dat mag wel met dat rare nederlandse weer![]()
![]()
en net zoals iemand anders was ik dat ook vergeten, nog gefeli met de uni
Dat is handig als je opjezelf gaat wonen.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:50 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag 8 uur Ikea meubelen in elkaar gezet.
Werkt dat echt zo?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:23 schreef Levitation het volgende:
Liejannuh, probeer 'ns een rennie... misschien is je maag gewoon van slag.
Zelf zou ik niet snel Ikea meubels willen maar moeilijk in elkaar te zetten zijn ze niet hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 21:06 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dat is handig als je opjezelf gaat wonen.
Dan ben jij een van de weinigen nederlanders die ikea meubels in elkaar kan zetten.
Zolang je alle onderdelen hebtquote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef Miss_S het volgende:
Zelf zou ik niet snel Ikea meubels willen maar moeilijk in elkaar te zetten zijn ze niet hoor
Morgen weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |