leuk is dat hequote:Op donderdag 26 juni 2008 14:06 schreef Klonk het volgende:
Wat betreft de TT ben ik het helemaal eens, en dat doe ik elke dag ook als het regent dus had ik een regenpak nodig, en ik kon voor het eerst in heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel jaren iets uit de normale collectie kopen van AGU welliswaar XXL maar het was een toffe ervaring om een gewone winkel in te lopen en gewone kleding te kopen.
O echt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:35 schreef Klonk het volgende:
Ik vond 3 regenpakken a 160 euro per stuk een beetje overdreven
quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:35 schreef Klonk het volgende:
ik had er al moeite mee dit bedrag 1 keer uit te geven, maar goed het kost wat maar dan heb je ook watquote:
vast afgezet met svarovski kristallenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:51 schreef ymme het volgende:
Foto van dat regenpak
Dat wil ik wel eens zien/
Op de tv is op dit moment een aflevering van True Hollywood Story, met Snoop Dog.quote:
De jas is een AGU Lancaster en de broek is een AGU Teccoquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:51 schreef ymme het volgende:
Foto van dat regenpak
Dat wil ik wel eens zien/
Da's bijna 2x zoveel als mijn fietsquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:35 schreef Klonk het volgende:
zonde zeg!quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:53 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik had een gazelle, en die was een jaartje oud... (en heeeeeel mooi) en die is gestolen
Racefiets is het mooiste, mooi eind toerenquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:34 schreef Klonk het volgende:
Zoiets heb ik ookwoon gelukkig niet in een grote stad dus ik ben snel buiten en risico op fietsenjatterij is wat minder groot
he wat balen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:43 schreef Miss_S het volgende:
Krijg net te horen dat mijn neefje in het ziekenhuis ligt
blinde darm die al gesprongen bleek te zijn, hij is al geopereert maar moet nog 5 dagen blijven
Ook al een ondergoed-koop-uitspatting gehadquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:00 schreef kwakveense het volgende:
ik heb een oud barrel, nadat mijn mooie gazelle was gestolen in de zesde klas kreeg ik een tweede handsje, van union, grijs met wit. daar rijd ik nu dus alweer bijna 8 jaar op... maar je wilt ook geen mooie nieuwe glimmende fiets in een studentenstad
kwak heeft vanmorgen ahar tweede tussenstreef bereikt82.9 kilogram zei de weegschaal. kon ik mooi achteraf die enorme ondergoed-koop-uitspatting van gisteren als beloning daarvoor invullen. volgende doel is 76...niet meer obees dan (bmi 29) en 20 kilo er totaal af...
Ik wilde een vrij dure, maar vind dat ik eerst weer moet bewijzen dat ik er regelmatig gebruik van maak voor ik daar weer honderden euro's in ga stekenquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:23 schreef Klonk het volgende:
Dan wil je niet weten wat mijn fiets heeft gekost
Wat voor camera's??quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:44 schreef Rewimo het volgende:
En onze nieuwe camera's zijn bezorgd bij mijn moeder. Zaterdag haal ik ze op als ik Christan bij haar te logeren breng, kunnen qltel en ik zondag lekker spelen met de camera's
Daar groei je ook overheenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:54 schreef Clayton1 het volgende:
@ Miss_S
Je bent nu al behoorlijk wat afgevallen.
Waarom dan nu nooit meer in sexy en gewaagd. voorheen zag ik je daar met regelmaat.
quote:
Psst, verander je usericoon eens.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:17 schreef Rewimo het volgende:
O, ik kan er best tegen hoorMaar even mopperen lucht wel op
Zeker met een gebakje naast me
Die laatste zin snap ik niet helemaalquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ben een nieuw huis aan het zoeken. Heb 2 favorieten eentje dicht bij het centrum en eentje in een naburig dorp
. Voor de eerste nog niet genoeg inschrijftijd voor de andere wel. Eerst maar een kijken hoe ik opknap anders kunnen we wel een eengezinswoning nemen.
Ik loop als een make dan zijn trappen die moeten niet heel erg handigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die laatste zin snap ik niet helemaal
Ah, okeequote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik loop als een make dan zijn trappen die moeten niet heel erg handig
Dit zijn benedenwoningen met een tuinquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:53 schreef Rewimo het volgende:
Spannend bubselZijn het leuke huizen? Wat zoek je voor iets?
lekkerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow we gaan zwemmen zometeen hoor ik.... Leuk!
Wat ben ik toch jaloers op de tijd dat afvallen zo snel gingquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:45 schreef Elwood1802 het volgende:
Meldt zich weer, binnen 4 dagen van 106.7kg naar 104.6 kgDat alleen door geen chips en koeken te eten, meer appels en sinsassaps en meer water
Hiphopdansenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:54 schreef Elwood1802 het volgende:
ZIjn hier eigenlijk nog mensen die aan sport doen behalve fitness/hardlopen?
yeps ikquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hiphopdansen
En er zijn er ook een paar die doen volleyballen
quote:Brian Setzer, oppergod van de cool sounds voor half musicerend Nederland, wordt gespeeld door 11 enthousiaste muzikanten. Ze hebben oude setzer-muziek omgetoverd in swingende Bigband-Rockabilly, maar muzikaal is het ouderwets goed. Neemt u wel uw zonnebril mee ter bescherming tegen al het blinkend koper. Het pompt, het zweet en het swingt. Kortom, Vavoom!
Ik fiets ook, nu buiten, als het geen weer is gewoon op mijn hometrainer.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:54 schreef Elwood1802 het volgende:
ZIjn hier eigenlijk nog mensen die aan sport doen behalve fitness/hardlopen?
Bas moodswingsquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:34 schreef jhvhprotocol het volgende:
Bas is in een destructieve stemming. Bas heeft honger.Maandag eindelijk 2 weken weg naar Portugal, heerlijk. Lekker niks doen en vooral geen gezeik.
Als Bas dat op dit tijdstip heeft, moet Bas lekker gaan slapenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 23:34 schreef jhvhprotocol het volgende:
Bas is in een destructieve stemming. Bas heeft honger.Maandag eindelijk 2 weken weg naar Portugal, heerlijk. Lekker niks doen en vooral geen gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |