abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59541187
FoK! Dieetclub #256

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_59541195
Goedemorgen

Mijn weegschaal was niet zo lief denk dat de slechte week van vorige week er dan toch uit komt
Heb deze week wel opgelet dus zal wel weer goed komen en volgende week weer lekker veel sporten
Heb vandaag namelijk mijn assessment dus als het goed is heb ik volgende week niets meer te doen voor school
pi_59541220
Goeiemorgen!!
Weegschalen kunnen per dag flink schommelen, niets van aantrekken dus..
Succes met je assessment..

Ik was vroeg wakker, en heb net de badkamer maar even grondig schoongemaakt, straks nog een groter rotklusje.... Drie kattenbakken verschonen....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_59541234
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:17 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!
Weegschalen kunnen per dag flink schommelen, niets van aantrekken dus..
Succes met je assessment..

Ik was vroeg wakker, en heb net de badkamer maar even grondig schoongemaakt, straks nog een groter rotklusje.... Drie kattenbakken verschonen....
Dankjewel

Hebben jullie drie katten? wij hebben er 2 en kregen te horen dat we dan eigenlijk ook 2 kattenbakken nodig hadden
pi_59541323
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dankjewel

Hebben jullie drie katten? wij hebben er 2 en kregen te horen dat we dan eigenlijk ook 2 kattenbakken nodig hadden
Op dit moment hebben we er 6... een poes van ons, en een moederpoes met vier kittens in de pleegopvang..(die zijn ergens langs de kant van de weg gedumpt, en wij zorgen er nu voor totdat de kittens met een 9 weken naar een nieuw baasje kunnen..)

En moederpoes heeft misschien nierproblemen, dus ik moest een urinemonster hebben, vandaar de derde bak erbij, en dat is een open bak, dus die stinkt nog eens extra..

Moeder is nogal vals, dus die zit in een kamer met een bak, de kittens kunnen er in en eruit... Die bak moet echt elke dag gedaan worden..

Onze eigen kat heeft een bak waar de kittens nu ook gewoon op gaan, en die hoeft iets minder vaak(daar zit ook een ander soort grit in, het grit wat we van het asiel krijgen vind ik zelf een stuk minder..)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_59541397
Wat ben ik blij dat ik geen katten heb als ik dat lees Teigan!
Sorry!
pi_59541420
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:35 schreef Liejannuh het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen katten heb als ik dat lees Teigan!
Sorry!
Katten zijn geweldig

Maar klinkt inderdaad wel als veel werk Teigan
pi_59541431
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Katten zijn geweldig

Maar klinkt inderdaad wel als veel werk Teigan
Niet als je astmatisch bent en bijna nooit thuis bent.
pi_59541439
Geeft niet hoor Liejannuh...

Ik moet ook toegeven dat ik het nu ook echt teveel vind qua katten... de kittens beginnen toch ook steeds drukker te worden, en je blijft schoonmaken.... Maar ze zijn wel schattig, en dat maakt weer veel goed..
Als straks alles weer weg is..(we houden 1 kitten zelf), dan kunnen we weer af met 1 bak, die een keer per week verschoont hoeft te worden... Gewoon door ander grit en ander voer te gebruiken...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 juni 2008 @ 08:59:26 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59541755
Wij hebben twee bakken voor drie katten, met van dat gelspul, hoef je ook niet zo vaak te verschonen.

Vanmiddag neem ik vrij, ga ik eens lekker door de Makro struinen. Ik heb al een tijdje een pasje, maar tot nu toe heb ik nog niet de gelegenheid gehad om er eens op mijn gemak rond te kijken. Dat ga ik straks dus uitgebreid doen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:52:54 #11
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59542929
goeiemorgen

vandaag en drukke dag voor de boeg: werken, corsage zoeken voor mijn galadate, muziek studeren voor concerten vanavond en morgen. en dus concert met koor in Utrecht... en dan daarna lekker naar mn vriendje toe

de weegschaal was ook erg lief vanoctend. met een weekje hard werken ben ik van de plotselinge 85.7 weer terug naar 83.8

kwak is blij. nu nog even een multifunctionele (want concert, logeer en werk-tas) inpakken...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_59543736
Ahh begin nu toch wel zenuwachtig te worden
pi_59544080
Gisteren wat meer gegeten dan de bedoeling was. Stomme stress, krijg ik zo'n "honger" van.
Dus hoopte ik vandaag dat het wat relaxter zou worden, nadat ik gisteren een moeilijke beslissing heb genomen om een baanaanbod af te wijzen. Begint het circus vandaag opnieuw. Ze nemen geen genoegen met mijn "nee" en zijn zich in bochten aan het wringen om me toch zover te krijgen dat ik teken.
En nu heb ik dus weer honger.

Vanmiddag wel huisje kijken, heb ik echt zin in. Hopelijk is het wat voor ons, maar we hebben wel een hoop vragen, dus hebben we een lijst gemaakt en die nemen we mee. Eens kijken waar we antwoord op kunnen krijgen met zo'n eerste bezoekje.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_59544180
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:38 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Niet als je astmatisch bent en bijna nooit thuis bent.
Dat is ook exact de reden waarom ik geen katten heb. Kittens zijn zo leuk en elke keer moet ik mezelf weer tot de orde roepen dat het écht niet gaat. Ben allergisch als de neten en hou sowieso niet van poetsen, dus huisdieren is niets voor mijn. Zou misschien nog wel cavia's willen hebben, die zijn zo cool. (en wat handzamer dan een kat)

Mochten we toevallig het huis kopen waar we vanmiddag gaan kijken, denk ik dat een stel cavia's wel handig is om het gras kort te houden.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 juni 2008 @ 11:03:30 #15
13151 crew  Rewimo
pi_59544810
Mwah, heb ooit eens een allergietest gedaan, alles kwam op, vooral huisstof en katten Beide zijn bij ons in ruime mate voorhanden

Ik kon ook niet tegen de desensibiliatiekuur
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:04:31 #16
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59544837
Je kunt daar zelfs een paar geiten kwijt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59544905
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:04 schreef YPPY het volgende:
Je kunt daar zelfs een paar geiten kwijt.
Goed idee, zal het eens met manlief bespreken.

Eigenlijk wil ik er zo een:

Maar daar is de tuin nét te klein voor. Iets voor Rewimo?
***Levi was here***
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:19:24 #18
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59545277
Wat een knuffel
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59545509
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:03 schreef Rewimo het volgende:
Mwah, heb ooit eens een allergietest gedaan, alles kwam op, vooral huisstof en katten Beide zijn bij ons in ruime mate voorhanden

Ik kon ook niet tegen de desensibiliatiekuur
Ik ben ook ooit getest, bleek ook allergisch voor alles.
Katten kan ik beter tegen dan honden, denk omdat ik met katten in huis opgegroeid ben.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 juni 2008 @ 11:29:54 #20
13151 crew  Rewimo
pi_59545582
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:06 schreef Levitation het volgende:
Goed idee, zal het eens met manlief bespreken.

Eigenlijk wil ik er zo een:
[ afbeelding ]
Maar daar is de tuin nét te klein voor. Iets voor Rewimo?
Die kunnen we op zich wel kwijt

Alleen een beetje zonde van alle nieuwe aanplant

Ik kan ook veel slechter tegen honden, zal inderdaad wel komen omdat ik altijd met katten heb gewoond.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:54:00 #21
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59547856
aah een schotse hooglander die zijn zo mega schattig ( en ze hebben van die lieve onschuldige hoorntjes :p )

ooit, ooit , ooit wil ik een huis met een meeeeega tuin en een hele kinderboerderij mikmak erin nu wonen we op een flatje met twee konijnen en een eekhoorn .

wat een lief huisje trouwens levi! waar ik het ergens? ziet er best bosrijk uit!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_59549498
Assessment ging erg goed
nog 2 verslagen afwachten en ik heb gewoon mijn P
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:53:22 #23
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59549671
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:48 schreef Miss_S het volgende:
Assessment ging erg goed
nog 2 verslagen afwachten en ik heb gewoon mijn P
lekker

altijd prettig om zeker te weten dat je op je opleiding kunt blijven!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_59549804
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:53 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

lekker

altijd prettig om zeker te weten dat je op je opleiding kunt blijven!
Nou het is vooral prettig om te weten dat ik weg mag wil graag naar de uni
  vrijdag 20 juni 2008 @ 15:26:52 #25
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59552168
Edit: nvm.
Oh noes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')