abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59541187
FoK! Dieetclub #256

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
pi_59541195
Goedemorgen

Mijn weegschaal was niet zo lief denk dat de slechte week van vorige week er dan toch uit komt
Heb deze week wel opgelet dus zal wel weer goed komen en volgende week weer lekker veel sporten
Heb vandaag namelijk mijn assessment dus als het goed is heb ik volgende week niets meer te doen voor school
pi_59541220
Goeiemorgen!!
Weegschalen kunnen per dag flink schommelen, niets van aantrekken dus..
Succes met je assessment..

Ik was vroeg wakker, en heb net de badkamer maar even grondig schoongemaakt, straks nog een groter rotklusje.... Drie kattenbakken verschonen....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_59541234
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:17 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!
Weegschalen kunnen per dag flink schommelen, niets van aantrekken dus..
Succes met je assessment..

Ik was vroeg wakker, en heb net de badkamer maar even grondig schoongemaakt, straks nog een groter rotklusje.... Drie kattenbakken verschonen....
Dankjewel

Hebben jullie drie katten? wij hebben er 2 en kregen te horen dat we dan eigenlijk ook 2 kattenbakken nodig hadden
pi_59541323
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dankjewel

Hebben jullie drie katten? wij hebben er 2 en kregen te horen dat we dan eigenlijk ook 2 kattenbakken nodig hadden
Op dit moment hebben we er 6... een poes van ons, en een moederpoes met vier kittens in de pleegopvang..(die zijn ergens langs de kant van de weg gedumpt, en wij zorgen er nu voor totdat de kittens met een 9 weken naar een nieuw baasje kunnen..)

En moederpoes heeft misschien nierproblemen, dus ik moest een urinemonster hebben, vandaar de derde bak erbij, en dat is een open bak, dus die stinkt nog eens extra..

Moeder is nogal vals, dus die zit in een kamer met een bak, de kittens kunnen er in en eruit... Die bak moet echt elke dag gedaan worden..

Onze eigen kat heeft een bak waar de kittens nu ook gewoon op gaan, en die hoeft iets minder vaak(daar zit ook een ander soort grit in, het grit wat we van het asiel krijgen vind ik zelf een stuk minder..)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_59541397
Wat ben ik blij dat ik geen katten heb als ik dat lees Teigan!
Sorry!
pi_59541420
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:35 schreef Liejannuh het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen katten heb als ik dat lees Teigan!
Sorry!
Katten zijn geweldig

Maar klinkt inderdaad wel als veel werk Teigan
pi_59541431
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Katten zijn geweldig

Maar klinkt inderdaad wel als veel werk Teigan
Niet als je astmatisch bent en bijna nooit thuis bent.
pi_59541439
Geeft niet hoor Liejannuh...

Ik moet ook toegeven dat ik het nu ook echt teveel vind qua katten... de kittens beginnen toch ook steeds drukker te worden, en je blijft schoonmaken.... Maar ze zijn wel schattig, en dat maakt weer veel goed..
Als straks alles weer weg is..(we houden 1 kitten zelf), dan kunnen we weer af met 1 bak, die een keer per week verschoont hoeft te worden... Gewoon door ander grit en ander voer te gebruiken...
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 juni 2008 @ 08:59:26 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59541755
Wij hebben twee bakken voor drie katten, met van dat gelspul, hoef je ook niet zo vaak te verschonen.

Vanmiddag neem ik vrij, ga ik eens lekker door de Makro struinen. Ik heb al een tijdje een pasje, maar tot nu toe heb ik nog niet de gelegenheid gehad om er eens op mijn gemak rond te kijken. Dat ga ik straks dus uitgebreid doen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:52:54 #11
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59542929
goeiemorgen

vandaag en drukke dag voor de boeg: werken, corsage zoeken voor mijn galadate, muziek studeren voor concerten vanavond en morgen. en dus concert met koor in Utrecht... en dan daarna lekker naar mn vriendje toe

de weegschaal was ook erg lief vanoctend. met een weekje hard werken ben ik van de plotselinge 85.7 weer terug naar 83.8

kwak is blij. nu nog even een multifunctionele (want concert, logeer en werk-tas) inpakken...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_59543736
Ahh begin nu toch wel zenuwachtig te worden
pi_59544080
Gisteren wat meer gegeten dan de bedoeling was. Stomme stress, krijg ik zo'n "honger" van.
Dus hoopte ik vandaag dat het wat relaxter zou worden, nadat ik gisteren een moeilijke beslissing heb genomen om een baanaanbod af te wijzen. Begint het circus vandaag opnieuw. Ze nemen geen genoegen met mijn "nee" en zijn zich in bochten aan het wringen om me toch zover te krijgen dat ik teken.
En nu heb ik dus weer honger.

Vanmiddag wel huisje kijken, heb ik echt zin in. Hopelijk is het wat voor ons, maar we hebben wel een hoop vragen, dus hebben we een lijst gemaakt en die nemen we mee. Eens kijken waar we antwoord op kunnen krijgen met zo'n eerste bezoekje.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_59544180
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:38 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Niet als je astmatisch bent en bijna nooit thuis bent.
Dat is ook exact de reden waarom ik geen katten heb. Kittens zijn zo leuk en elke keer moet ik mezelf weer tot de orde roepen dat het écht niet gaat. Ben allergisch als de neten en hou sowieso niet van poetsen, dus huisdieren is niets voor mijn. Zou misschien nog wel cavia's willen hebben, die zijn zo cool. (en wat handzamer dan een kat)

Mochten we toevallig het huis kopen waar we vanmiddag gaan kijken, denk ik dat een stel cavia's wel handig is om het gras kort te houden.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 juni 2008 @ 11:03:30 #15
13151 crew  Rewimo
pi_59544810
Mwah, heb ooit eens een allergietest gedaan, alles kwam op, vooral huisstof en katten Beide zijn bij ons in ruime mate voorhanden

Ik kon ook niet tegen de desensibiliatiekuur
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:04:31 #16
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59544837
Je kunt daar zelfs een paar geiten kwijt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59544905
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:04 schreef YPPY het volgende:
Je kunt daar zelfs een paar geiten kwijt.
Goed idee, zal het eens met manlief bespreken.

Eigenlijk wil ik er zo een:

Maar daar is de tuin nét te klein voor. Iets voor Rewimo?
***Levi was here***
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:19:24 #18
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59545277
Wat een knuffel
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59545509
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:03 schreef Rewimo het volgende:
Mwah, heb ooit eens een allergietest gedaan, alles kwam op, vooral huisstof en katten Beide zijn bij ons in ruime mate voorhanden

Ik kon ook niet tegen de desensibiliatiekuur
Ik ben ook ooit getest, bleek ook allergisch voor alles.
Katten kan ik beter tegen dan honden, denk omdat ik met katten in huis opgegroeid ben.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 juni 2008 @ 11:29:54 #20
13151 crew  Rewimo
pi_59545582
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 11:06 schreef Levitation het volgende:
Goed idee, zal het eens met manlief bespreken.

Eigenlijk wil ik er zo een:
[ afbeelding ]
Maar daar is de tuin nét te klein voor. Iets voor Rewimo?
Die kunnen we op zich wel kwijt

Alleen een beetje zonde van alle nieuwe aanplant

Ik kan ook veel slechter tegen honden, zal inderdaad wel komen omdat ik altijd met katten heb gewoond.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 12:54:00 #21
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59547856
aah een schotse hooglander die zijn zo mega schattig ( en ze hebben van die lieve onschuldige hoorntjes :p )

ooit, ooit , ooit wil ik een huis met een meeeeega tuin en een hele kinderboerderij mikmak erin nu wonen we op een flatje met twee konijnen en een eekhoorn .

wat een lief huisje trouwens levi! waar ik het ergens? ziet er best bosrijk uit!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_59549498
Assessment ging erg goed
nog 2 verslagen afwachten en ik heb gewoon mijn P
  vrijdag 20 juni 2008 @ 13:53:22 #23
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59549671
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:48 schreef Miss_S het volgende:
Assessment ging erg goed
nog 2 verslagen afwachten en ik heb gewoon mijn P
lekker

altijd prettig om zeker te weten dat je op je opleiding kunt blijven!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_59549804
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 13:53 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

lekker

altijd prettig om zeker te weten dat je op je opleiding kunt blijven!
Nou het is vooral prettig om te weten dat ik weg mag wil graag naar de uni
  vrijdag 20 juni 2008 @ 15:26:52 #25
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59552168
Edit: nvm.
Oh noes!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 15:49:29 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_59552716
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 10:41 schreef Levitation het volgende:

[..]

cavia
Bert wil niet
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 20 juni 2008 @ 15:52:16 #27
190750 Baret-V2
GAY PRIDE WORLD WIDE
pi_59552790
Hallo iedereen!

Nouja nu zal ik er toch aan moeten beginnen, na maanden van ontkenning en eromheen draaien moest ik nu maar eens aktie ondernemen. Ben rond de 15 kilo aangekomen in een maand of 3, ik was al 20 kilo te zwaar maar nu begint het een beetje te ver te gaan. Paar maanden geleden nog heel sportief bezig met kickboksen en af en toe een in de bos gaan rennen. Nu doe ik dus helemaal niks meer, tijd voor aktie!

Ik heb zojuist een account aangemaakt op www.dieet-web.nl genaamd "baretje". nu ga ik met excel een plan maken met wat ik ga eten, hoeveel ik ga sporten en niet te vergeten hoeveel ik zal afvallen.

Ik wens iedereen veel afvalplezier en jullie hebben er nog een bondsgenoot bij.
I love black cocks
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 juni 2008 @ 16:01:32 #28
13151 crew  Rewimo
pi_59552984
Welkom Baretje Goed dat je aan de slag gaat! Veel succes
pi_59552987
Welkom Baret en succes
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:02:01 #30
190750 Baret-V2
GAY PRIDE WORLD WIDE
pi_59553000
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:01 schreef Rewimo het volgende:
Welkom Baretje Goed dat je aan de slag gaat! Veel succes
Dank u!
I love black cocks
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:12:11 #31
190750 Baret-V2
GAY PRIDE WORLD WIDE
pi_59553243
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:01 schreef Miss_S het volgende:
Welkom Baret en succes
Dankje, heb zojuist een spreadsheet gemaakt met nogal wat info. Nu moet ik dus elke dag opschrijven wat ik heb gegeten en hoeveel ik heb zitten sporten. Dan kan ik mezelf tenminste niet voor de gek houden dat ik genoeg gedaan heb.
I love black cocks
pi_59553521
Ik ga vanavond trouwens voor het eerst uit in een disco ben benieuwd hoe ik het ga vinden
Het is een feestje vanuit mijn dansen dus daarom ga ik
pi_59553545
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:12 schreef Baret-V2 het volgende:

[..]

Dankje, heb zojuist een spreadsheet gemaakt met nogal wat info. Nu moet ik dus elke dag opschrijven wat ik heb gegeten en hoeveel ik heb zitten sporten. Dan kan ik mezelf tenminste niet voor de gek houden dat ik genoeg gedaan heb.
Dat is altijd een goed idee
Hoeveel ga je ongeveer op een dag eten? en sporten?
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:26:41 #34
190750 Baret-V2
GAY PRIDE WORLD WIDE
pi_59553615
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is altijd een goed idee
Hoeveel ga je ongeveer op een dag eten? en sporten?
Ik wil beginnen met om de dag gaan joggen, elke dag joggen kan ik wel heel mooi gaan zeggen maar daar hou ik me toch niet aan. Ik begin wat lager en dan kan ik het wel weer oppikken. Eten ga ik eerst even opletten wat ik eigenlijk allemaal eet op 1 dag, en dan ga ik me aanpassen en gezondere dingen voor vervangen.
I love black cocks
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:27:50 #35
190750 Baret-V2
GAY PRIDE WORLD WIDE
pi_59553645
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:23 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga vanavond trouwens voor het eerst uit in een disco ben benieuwd hoe ik het ga vinden
Het is een feestje vanuit mijn dansen dus daarom ga ik
Voor het eerst naar een disco? Ik kan je wel verzekeren dat je het leuk gaat vinden, gewoon je eigen ding doen en beetje praatjes maken. altijd leuk, contacten leggen.
I love black cocks
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 juni 2008 @ 16:28:06 #36
13151 crew  Rewimo
pi_59553649
qltel had gisteren een zwerfpoesje gezien in de tuin. Loop ik daarstraks de achterdeur uit, ligt er op het stookhout een dood zwart-wit poesje Waarschijnlijk hetzelfde beestje... Arme poes.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:28:23 #37
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59553652
welkom Baret alvast veel succes met afvallen

leuk huisje levi>? en was het wat? of ben je er nog niet geweest? ben benieuwd.

@Miss-S , ben je nog nooit in een discotheek geweest?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59553841
Nee ik ging altijd in kroegen uit enzo dus echt de eerste keer
Maar wie weet bevalt het ik ga samen met mijn vriendje en verder komt er nog een jongen uit mijn dansgroep en natuurlijk de dansleraren ken ik
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:36:48 #39
190750 Baret-V2
GAY PRIDE WORLD WIDE
pi_59553859
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
welkom Baret alvast veel succes met afvallen

leuk huisje levi>? en was het wat? of ben je er nog niet geweest? ben benieuwd.

@Miss-S , ben je nog nooit in een discotheek geweest?
dank u zeer!
I love black cocks
pi_59553866
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:26 schreef Baret-V2 het volgende:

[..]

Ik wil beginnen met om de dag gaan joggen, elke dag joggen kan ik wel heel mooi gaan zeggen maar daar hou ik me toch niet aan. Ik begin wat lager en dan kan ik het wel weer oppikken. Eten ga ik eerst even opletten wat ik eigenlijk allemaal eet op 1 dag, en dan ga ik me aanpassen en gezondere dingen voor vervangen.
Om de dag is ook beter voor je lijf maandag ga ik daar ook echt weer mee beginnen
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:43:22 #41
190750 Baret-V2
GAY PRIDE WORLD WIDE
pi_59554008
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Om de dag is ook beter voor je lijf maandag ga ik daar ook echt weer mee beginnen
Ja ik weet het, was nogal een active kickbokser dus had wel meer van dat soort truukjes. Een rustdag betekent rust voor je spieren, en dat betekent dat je spieren die net aangemaakt zijn niet meteen laat afbreken. Alleen beetje jammer dat ik alleen moet gaan joggen, naja niks aan te doen. Morgen maar wel eens een mp3 speler halen.
I love black cocks
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:45:49 #42
190750 Baret-V2
GAY PRIDE WORLD WIDE
pi_59554068
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:28 schreef Rewimo het volgende:
qltel had gisteren een zwerfpoesje gezien in de tuin. Loop ik daarstraks de achterdeur uit, ligt er op het stookhout een dood zwart-wit poesje Waarschijnlijk hetzelfde beestje... Arme poes.
Zit al een uurtje je weblog te lezen, zeer mooi geschreven. Blijft boeiend.!
I love black cocks
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:58:32 #43
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59554376
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:35 schreef Miss_S het volgende:
Nee ik ging altijd in kroegen uit enzo dus echt de eerste keer
Maar wie weet bevalt het ik ga samen met mijn vriendje en verder komt er nog een jongen uit mijn dansgroep en natuurlijk de dansleraren ken ik
wat grappig eigenlijk...

ik ben van mijn 14 tot mijn 18e zo'n beetje elk weekend naar een discotheek geweest tegenwoordig ben ik meer van de kroegen.

maar heb erg goede herinneringen aan die tijd
pi_59555098
Huis bekeken!

Iemand vroeg waar het was: het is in de buurt van Eindhoven, net iets ten noorden daarvan. De tuin is erg bosrijk... de omgeving valt wel mee.
Het "huisje" is een kneiter van een pand, al zie je daar op de foto die ik gepost heb helemaal niets van. Het is 800m3 (bijna 2,5 keer de inhoud van ons huidige huis! )

Het was kijken leuk.
Huis heeft potentie, maar er moet wel veel aan gebeuren, vervelendste klus is -denk ik- dat de CV-installatie oud is en eigenlijk vervangen moet worden. Dan moet dus het hele huis overhoop.
Verder gewoon het schilderwerk enzo... ze hebben de deuren donker oranje geschilderd ... dat gaat nog wat potjes verf kosten (of een paar mooie nieuwe deuren ).
Badkamer is oud en klein, toilet is ook oud. Op zich is er niets kapot ofzo, maar wel lelijk.
We hebben al bedacht dat we 1 van de 4 slaapkamers zouden kunnen opofferen om een mooie badkamer te maken.
***Levi was here***
pi_59555143
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:58 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

wat grappig eigenlijk...

ik ben van mijn 14 tot mijn 18e zo'n beetje elk weekend naar een discotheek geweest tegenwoordig ben ik meer van de kroegen.

maar heb erg goede herinneringen aan die tijd
Klinkt goed
  vrijdag 20 juni 2008 @ 17:37:04 #46
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59555240
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Klinkt goed
was het ook
pi_59555269
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 17:37 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

was het ook
Hopelijk kan ik dat ook zeggen na vanavond heb toch nog het gevoel van dat onzeker tienermeisje
  vrijdag 20 juni 2008 @ 18:40:51 #48
190750 Baret-V2
GAY PRIDE WORLD WIDE
pi_59556497
Ik heb er echt de pest aan wanneer je eerste kilo's zo snel gaan, dat geeft je zoveel valse hoop. Ben al een kilo afgevallen in 2-3 uur.
I love black cocks
pi_59556954
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:40 schreef Baret-V2 het volgende:
Ik heb er echt de pest aan wanneer je eerste kilo's zo snel gaan, dat geeft je zoveel valse hoop. Ben al een kilo afgevallen in 2-3 uur.
Ben je naar de WC geweest?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 juni 2008 @ 19:02:41 #50
13151 crew  Rewimo
pi_59557018
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 16:45 schreef Baret-V2 het volgende:
Zit al een uurtje je weblog te lezen, zeer mooi geschreven. Blijft boeiend.!
Dank je wel
pi_59560835
Terug vind post

Eindelijk weekend
  vrijdag 20 juni 2008 @ 22:45:40 #52
190750 Baret-V2
GAY PRIDE WORLD WIDE
pi_59563489
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 19:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ben je naar de WC geweest?
nee hele dag nog niet!
I love black cocks
  vrijdag 20 juni 2008 @ 23:29:51 #53
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59565547
@Baret-V2: Welkom en succes! Ik ben ook ongeveer 2 week geleden begonnen, mag ik je vragen hoe oud je bent? Ikzelf ervaar het afvallen tot nu toe grotendeels als plezierig, omdat de progressie die je ervaart zo geniaal is. Ik wens je echt veel sterkte toe, en gebruik deze topicreeks gewoon als uitlaatklep voor je frustraties/ervaringen/emoties/enthousiasme, doe ik ook. Succes!
Oh noes!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 23:34:14 #54
190750 Baret-V2
GAY PRIDE WORLD WIDE
pi_59565861
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef jhvhprotocol het volgende:
@Baret-V2: Welkom en succes! Ik ben ook ongeveer 2 week geleden begonnen, mag ik je vragen hoe oud je bent? Ikzelf ervaar het afvallen tot nu toe grotendeels als plezierig, omdat de progressie die je ervaart zo geniaal is. Ik wens je echt veel sterkte toe, en gebruik deze topicreeks gewoon als uitlaatklep voor je frustraties/ervaringen/emoties/enthousiasme, doe ik ook. Succes!
Ikzelf ben 18 jaar, jij dan? Ik zal mijn best doen om er wat leuks van te maken. Dankje voor de vriendelijke welkom.
I love black cocks
  vrijdag 20 juni 2008 @ 23:52:26 #55
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59566923
Ik ben sinds 12 mei 15.
Oh noes!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 juni 2008 @ 07:54:32 #56
13151 crew  Rewimo
pi_59571758
Zo, boterhammen en een beker melk zitten er bijna in, zometeen ga ik een stukkie rijden Ik moet examen doen in Meerbusch, iets van 75 km verderop. Moet er om 9.30 uur zijn maar ik heb geen idee hoe het met het verkeer is onderweg, dus maar bijtijds vertrekken. Vanmorgen schriftelijk, vanmiddag mondeling. Eens kijken of het me lukt om een 1 te halen
pi_59571810
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 18:40 schreef Baret-V2 het volgende:
Het is redelijk zinloos om jezelf op dezelfde dag meerdere keren te wegen. Een flinke mok drinken en je bent een halve kilo zwaarder.
Het is handiger om jezelf elke dag (of om de zoveel dagen) op dezelfde tijd te wegen met zo min moelijk kleren aan.
pi_59572201
Succes Rewimo

Baret, welkom, en wat betreft wegen sluit ik me bij freecell aan... Het is alleen maar frustrerend voor jezelf om de weegschaal te zien schommelen..
pi_59574122
Beetje te laat, maar alsnog SUCCES REWIMO.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 juni 2008 @ 15:55:43 #60
13151 crew  Rewimo
pi_59578798
Dank je wel Ik weet inmiddels dat ik mijn mondeling gehaald heb (daar zag ik het meeste tegenop - ik kan het wel maar ik heb het er niet zo op) en het schriftelijke gedeelte vond ik totaal niet moeilijk. Dus wie weet toch wel een 1
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:39:14 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_59579758
Hai...
vanochtend weer 71.6 kg... het lukt me niet om er meer af te krijgen.. Ik eet ook te veel, overdag gaat wel maar 's avonds eet ik gewoon 2 of 3 borden vol. Heb dan gewoon honger!
Het is dat ik veel beweeg en niet aankom maar als ik nou wat minder zal eten en evenveel beweeg als nu dan moesten de kilo's nog steeds eraf vliegen!!
Scheiden helpt ook niet echt mee Ik ga maar weer beginnen met roken ofzo /[zieligmode]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:44:20 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_59579885
Goedzo Rewimo, dat moet goedkomen!

Succes nieuwkomers!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 juni 2008 @ 17:32:01 #63
13151 crew  Rewimo
pi_59581219
Iemand aanraders in Disneyland Parijs als je niet over de kop of heel hard in de rondte wilt?
  zaterdag 21 juni 2008 @ 18:58:25 #64
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59583123
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Iemand aanraders in Disneyland Parijs als je niet over de kop of heel hard in de rondte wilt?
jaaaah de theekopjes
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 juni 2008 @ 19:00:03 #65
13151 crew  Rewimo
pi_59583161
Mijn moeder zou met Christan naar Eurodisney maar ze is niet helemaal in orde en nu ga ik in haar plaats Ben er nog nooit geweest, het lijkt me echt super!
pi_59583285
* Liejannuh zing heel hard en vals IIIIITS A SMAAAAAAALLLLLLL WOOOOOOOORLD AAAAAAAFTER ALLLLLLLLLLL
pi_59583389
Eurodisney lijkt mij ook nog wel eens wat, maar dat komt ooit nog wel een keer...

zo, ik heb eigenlijk net heel gezond gegeten, en vond hetook nog eens lekker, terwijl het iets met vis was...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 21 juni 2008 @ 19:22:56 #68
13151 crew  Rewimo
pi_59583668
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 19:05 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh zing heel hard en vals IIIIITS A SMAAAAAAALLLLLLL WOOOOOOOORLD AAAAAAAFTER ALLLLLLLLLLL
* Rewimo voorzichtig handen van oren haalt: is ze al klaar?

Ik ga maar eens kijken wat er allemaal te doen is op de website...
  zaterdag 21 juni 2008 @ 22:40:39 #69
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_59588556
Hoe ging het vandaag Rewimo?
  zondag 22 juni 2008 @ 09:13:15 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_59597460
Vanochtend weer keurig 71 kg. daar ben ik blij mee.
Net even een kom melk met cruesli balance weggewerkt en ga zo 25 km fietsen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 juni 2008 @ 10:48:11 #71
13151 crew  Rewimo
pi_59598473
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 22:40 schreef Jojogirl het volgende:
Hoe ging het vandaag Rewimo?
Goed Mondeling heb ik gehaald (hebben ze al gezegd) en schriftelijk ging prima. Nu 6 weken wachten op de uitslag
  zondag 22 juni 2008 @ 13:30:03 #72
4177 Jojogirl
pi_59602132
Pff 6 weken, wat een tijd

Nog welkom trouwens Baret-V2 en veel succes.
  zondag 22 juni 2008 @ 14:11:18 #73
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59603062
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 17:32 schreef Rewimo het volgende:
jaaa! de peter pan attractie is leuk! wel even fast-passjes halen want de rij is belachelijk lang voor zo'n korte rit.
(je kunt met je toegansgkaart uit en amchine een speciaal kaarte halen waar dan een tijd op staan (tussen 12.00 en 12.20 bijvoorbeeld) dat je emt dat kaartje de rij mag skippen voor een veel kortere rij voor die attractie, invoegen aan t eind van de rij zeg maar)

verder eigenlijk alles in het sprookjesgedeelte: it's a small world, de boottocht langs miniatuursprookjes, ik vond sneeuwwitje ook erg leuk.

verder het spookhuis in frontierland, natuurlijk pirates of the carribean (die heeft wel een sneller stukje waar de boot een stukje naar beneden duikt, maar niet zo hard dat ik er niet in drufde), de raderboot, de trein door het hele park heen, buzz lightyear is ook een aanrader, maar ook hier is een fast-pass wel handig (al kun je maar 1 fast pass tegelijk halen pas een nieuwe nadat de vorige verlopen is) ik vond de star wars attractie ook heeeeel erg leuk, en honey I shrunk the audience is ook heel tof!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 juni 2008 @ 18:19:46 #74
13151 crew  Rewimo
pi_59607401
Handig om te weten van die fastpasses Zo te zien is er genoeg te beleven (ik ga je tips maar even opschrijven denk ik), gelukkig hebben we drie dagen
  zondag 22 juni 2008 @ 19:05:43 #75
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59608228
quote:
Op zondag 22 juni 2008 18:19 schreef Rewimo het volgende:
Handig om te weten van die fastpasses Zo te zien is er genoeg te beleven (ik ga je tips maar even opschrijven denk ik), gelukkig hebben we drie dagen
oh dan moet je zéker ook naart movie park gaan, daar mag je met je toegangskaart ook in. daar zijn naast enge achtbanen ook stunt shows (met auto's), een treinrit door een special effects stage en een special effects show binnen.

ik vond drie dagen disney echt zát
pi_59608462
drie dagen lijkt mij inderdaad ook best veel...

Wij zijn vandaag naar de dierentuin geweest, en op een flinke regen/onweersbui na was het vooral warm en benauwd.. Veel dieren gezien en op de foto gezet, en ik ben nu ook kapot...

Vanavond maar eens op tijd naar bed...
pi_59610951
Zo, weer terug van weekendje Duitsland. Meteen flink rij-ervaring erbij (ong. 900km gereden)

Eten ging minder, heb gister en vandaag onderweg bij een benzinepomp gegeten. Ik zie dinsdag wel wat de schade is op de weegschaal
pi_59611496
Waar ben je in Duitsland geweest omearos? En wat heb je er gedaan?

Duitsland is best leuk om rijervaring op te doen, je moet veel meer kijken wat anderen om je heen doen, omdat ze nog wel eens met 200 km voorbij kunnen scheuren...
pi_59611642
Ik had een feest in Hamburg van vrienden. Gisterochtend vertrokken en vanmiddag weer terug, dus voornamelijk in de auto gezeten, maar het feest was het wel waard (plus natuurlijk die vrienden weer eens zien)

Groot stuk was trouwens max 120km/u net als hier, maar ook dan moet je idd goed opletten.
pi_59612563
Klinkt leuk, maar ook wel vermoeiend...

ik vind het wel apart, over Duitsland hoor je vaak dat je daar dus zo hard mag als je wil, maar eigenlijk valt het best tegen... En op de stukken waar een limiet staat moet je er ook echt niet overheen gaan, ik geloof dat de boetes daar hoger zijn..
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 22 juni 2008 @ 23:34:07 #81
13151 crew  Rewimo
pi_59615255
Het is vooral lastig als je zelf aan het inhalen bent (adviessnelheid is overigens 130) en er achter je een laagvlieger aankomt met 200
pi_59621675
Ik ben 2 weken geleden nog in Dinsey geweest
En ja, een aanrader, er zijn er genoeg
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 juni 2008 @ 12:45:58 #83
13151 crew  Rewimo
pi_59623504
Ik heb al op de site zitten kijken, daar staan ook routes op. Ik denk dat ik zoiets maar uitprint en meeneem. Of er iets van terecht komt zien we dan wel weer
pi_59623618
Rewimo: ik vond deze attractie heel leuk:

Gaat niet over de kop, maar en is wel heel leuk.
(Big Thunder Mountain)
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 juni 2008 @ 13:18:58 #85
13151 crew  Rewimo
pi_59624293
Da's wel wat voor ons denk ik ja We zullen ons heus wel vermaken
  maandag 23 juni 2008 @ 13:53:09 #86
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59625083
quote:
Op maandag 23 juni 2008 12:52 schreef Levitation het volgende:
[ afbeelding ]
(Big Thunder Mountain)
Daar ging ik dus ECHT van mn leven niet in
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 juni 2008 @ 14:13:51 #87
13151 crew  Rewimo
pi_59625518
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:53 schreef kwakveense het volgende:
Daar ging ik dus ECHT van mn leven niet in
Waarom niet?
pi_59625642
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:13 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Waarom niet?
Dat vraag ik me ook af!
Hij is echt leuk.
***Levi was here***
  maandag 23 juni 2008 @ 14:36:09 #89
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59625988
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:20 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af!
Hij is echt leuk.
hij gaat hard
hij gaat op en neer (over heuveltjes)

ik zit al te gillen als mn vader te hard over een bruggetje of hoge hobbel rijdt.
het gaat niet om over de kop gaan bij mij. een opstijgend vliegtuig, de kikker achtbaan, de pegasus, een zweefmolen...allemaal even verschrikkelijk...de g-krachten en froukje zijn geen fan van elkaar...
pi_59626265
quote:
Op maandag 23 juni 2008 12:52 schreef Levitation het volgende:
[ afbeelding ]
(Big Thunder Mountain)
Inderdaad, deze is echt leuk.
Gaat niet over de kop, maar is ook niet soft

Oooh, het is alweer meer dan 2 weken geleden. Ik wil terug..
pi_59626382
quote:
Op maandag 23 juni 2008 14:36 schreef kwakveense het volgende:

[..]

hij gaat hard
hij gaat op en neer (over heuveltjes)

ik zit al te gillen als mn vader te hard over een bruggetje of hoge hobbel rijdt.
het gaat niet om over de kop gaan bij mij. een opstijgend vliegtuig, de kikker achtbaan, de pegasus, een zweefmolen...allemaal even verschrikkelijk...de g-krachten en froukje zijn geen fan van elkaar...
Ah ok. Meer een vaste-grond-typje dus.
Ik vraag me in de achtbaan altijd af waarom mensen gillen? Sta ook altijd lachend op de foto's die automatisch gemaakt worden bij attracties.

Overigens word ik sneller misselijk als ik bij mijn vader in de auto zit, dan in de achtbaan.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 juni 2008 @ 14:57:59 #92
13151 crew  Rewimo
pi_59626558
Ik wil niet over de kop of heel hard in de rondte Maar ik durf tegenwoordig tenminste wel in softe achtbanen en van die wildwaterdingen-met-vrije-val
pi_59628267
Ik ben er ook weer
pi_59635568
Na een weekend waarin ik niet echt op mijn eten heb gelet, heb ik dat vandaag wel weer geprobeerd

Ontbijt: iets van cornflakes met honing en halfvolle melk
Lunch: walnoten, kiwi en gerookte kip
Tussendoor: 4x snack a jack
Avondeten: andijviestamppot en tartaartje
Late night snack: 2x croissantje met 30+ kaas

Verder nog veel water en een kleine smoothie met aardbei en banaan

Morgen maar eens proberen normaler te eten, nu moest vooral veel op dat anders over de datum ging maar met de calorieen zit het volgens mij wel goed
  maandag 23 juni 2008 @ 21:46:42 #95
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59636914
klinkt idd wel ok (behalve de croissantjes misschien, maar je hebt verder best weinig gegeten dus de totaal calorieën zullen wel goed zitten).

mijn ontbrak dag gisteren bestond uit rijstwafels, paprika, een zak chips, goedkope nep hamburgers van unox, brood, en gefruite uitjes hoezo vette bek

vandaag heel netjes gegeten, want ik wil nu ik weer op de goeie weg ben natuurlijk wel even doorzetten en straks gewoon onder de 80 kilo komen
pi_59636948
oehhhh ik zie Disney attracties
Ik ben de laatste keer iets van 5 keer in de space mountain geweest ik vind achtbanen in het donker veel minder eng dan in het licht

Het movie-park vond ik eigenlijk nog leuker dan het Disney park erg fijn sfeertje en goede attracties. De autostuntshow was echt tof en de Aerosmith achtbaan is ook erg leuk

oja en wij gingen 's avonds naar de Wild West Show. Het eten is niet zo boeiend, maar de show is wel geinig.
pi_59636982
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:46 schreef kwakveense het volgende:
klinkt idd wel ok (behalve de croissantjes misschien, maar je hebt verder best weinig gegeten dus de totaal calorieën zullen wel goed zitten).

mijn ontbrak dag gisteren bestond uit rijstwafels, paprika, een zak chips, goedkope nep hamburgers van unox, brood, en gefruite uitjes hoezo vette bek

vandaag heel netjes gegeten, want ik wil nu ik weer op de goeie weg ben natuurlijk wel even doorzetten en straks gewoon onder de 80 kilo komen
Voelt het ook niet veel lekkerder die dag dat je gezond eet?
Dat heb ik wel, eigenlijk voel ik me veel fijner als ik gezond eet

Morgen weer beginnen met hardlopen
  maandag 23 juni 2008 @ 21:53:13 #98
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59637100
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Voelt het ook niet veel lekkerder die dag dat je gezond eet?
Dat heb ik wel, eigenlijk voel ik me veel fijner als ik gezond eet

Morgen weer beginnen met hardlopen
ja, zeker. zo'n dag als gisteren heb ik gelukkig ook maar zelden hoor. is echt als ik een kater heb (ook al weet ik dat vitamines en vezes dan beter zijn, ik krijg echt alleen vette zooi naar binnen) en ik drink niet zo vaak alcohol en zeker niet vaak te veel.

ik word gewoon zo blij van de gedachte dat ik er misschien wel gewoon ga komen, ooit, binnenkort....op mn streefgewicht...
pi_59637146
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:53 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ja, zeker. zo'n dag als gisteren heb ik gelukkig ook maar zelden hoor. is echt als ik een kater heb (ook al weet ik dat vitamines en vezes dan beter zijn, ik krijg echt alleen vette zooi naar binnen) en ik drink niet zo vaak alcohol en zeker niet vaak te veel.

ik word gewoon zo blij van de gedachte dat ik er misschien wel gewoon ga komen, ooit, binnenkort....op mn streefgewicht...
Dat is ook een mooie gedachte en natuurlijk gaat het je lukken
  maandag 23 juni 2008 @ 22:46:18 #100
4177 Jojogirl
pi_59638646
Miss_s, waarom stop je eigenlijk telkens weer met hardlopen? Ik zie voor m'n gevoel heel vaak berichtjes dat je weer gaat beginnen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')