Dankjewelquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:17 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!
Weegschalen kunnen per dag flink schommelen, niets van aantrekken dus..
Succes met je assessment..
Ik was vroeg wakker, en heb net de badkamer maar even grondig schoongemaakt, straks nog een groter rotklusje.... Drie kattenbakken verschonen....
Op dit moment hebben we er 6...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewel
Hebben jullie drie katten? wij hebben er 2 en kregen te horen dat we dan eigenlijk ook 2 kattenbakken nodig hadden
Katten zijn geweldigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:35 schreef Liejannuh het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen katten heb als ik dat lees Teigan!
Sorry!
Niet als je astmatisch bent en bijna nooit thuis bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Katten zijn geweldig
Maar klinkt inderdaad wel als veel werk Teigan
Dat is ook exact de reden waarom ik geen katten heb.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Niet als je astmatisch bent en bijna nooit thuis bent.
quote:
Ik ben ook ooit getest, bleek ook allergisch voor alles.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:03 schreef Rewimo het volgende:
Mwah, heb ooit eens een allergietest gedaan, alles kwam op, vooral huisstof en kattenBeide zijn bij ons in ruime mate voorhanden
![]()
Ik kon ook niet tegen de desensibiliatiekuur
Die kunnen we op zich wel kwijtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:06 schreef Levitation het volgende:
Goed idee, zal het eens met manlief bespreken.
Eigenlijk wil ik er zo een:
[ afbeelding ]
Maar daar is de tuin nét te klein voor.Iets voor Rewimo?
![]()
lekkerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:48 schreef Miss_S het volgende:
Assessment ging erg goed
nog 2 verslagen afwachten en ik heb gewoon mijn P
Nou het is vooral prettig om te weten dat ik weg magquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker
altijd prettig om zeker te weten dat je op je opleiding kunt blijven!
Dank u!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:01 schreef Rewimo het volgende:
Welkom BaretjeGoed dat je aan de slag gaat! Veel succes
Dankje, heb zojuist een spreadsheet gemaakt met nogal wat info. Nu moet ik dus elke dag opschrijven wat ik heb gegeten en hoeveel ik heb zitten sporten. Dan kan ik mezelf tenminste niet voor de gek houden dat ik genoeg gedaan heb.quote:
Dat is altijd een goed ideequote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:12 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Dankje, heb zojuist een spreadsheet gemaakt met nogal wat info. Nu moet ik dus elke dag opschrijven wat ik heb gegeten en hoeveel ik heb zitten sporten. Dan kan ik mezelf tenminste niet voor de gek houden dat ik genoeg gedaan heb.
Ik wil beginnen met om de dag gaan joggen, elke dag joggen kan ik wel heel mooi gaan zeggen maar daar hou ik me toch niet aan. Ik begin wat lager en dan kan ik het wel weer oppikken. Eten ga ik eerst even opletten wat ik eigenlijk allemaal eet op 1 dag, en dan ga ik me aanpassen en gezondere dingen voor vervangen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is altijd een goed idee
Hoeveel ga je ongeveer op een dag eten? en sporten?
Voor het eerst naar een disco? Ik kan je wel verzekeren dat je het leuk gaat vinden, gewoon je eigen ding doen en beetje praatjes maken. altijd leuk, contacten leggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:23 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga vanavond trouwens voor het eerst uit in een discoben benieuwd hoe ik het ga vinden
Het is een feestje vanuit mijn dansen dus daarom ga ik
dank u zeer!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
welkom Baretalvast veel succes met afvallen
leuk huisje levi>? en was het wat? of ben je er nog niet geweest? ben benieuwd.
@Miss-S , ben je nog nooit in een discotheek geweest?
Om de dag is ook beter voor je lijfquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:26 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Ik wil beginnen met om de dag gaan joggen, elke dag joggen kan ik wel heel mooi gaan zeggen maar daar hou ik me toch niet aan. Ik begin wat lager en dan kan ik het wel weer oppikken. Eten ga ik eerst even opletten wat ik eigenlijk allemaal eet op 1 dag, en dan ga ik me aanpassen en gezondere dingen voor vervangen.
Ja ik weet het, was nogal een active kickbokser dus had wel meer van dat soort truukjes. Een rustdag betekent rust voor je spieren, en dat betekent dat je spieren die net aangemaakt zijn niet meteen laat afbreken. Alleen beetje jammer dat ik alleen moet gaan joggen, naja niks aan te doen. Morgen maar wel eens een mp3 speler halen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Om de dag is ook beter voor je lijfmaandag ga ik daar ook echt weer mee beginnen
Zit al een uurtje je weblog te lezen, zeer mooi geschreven. Blijft boeiend.!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:28 schreef Rewimo het volgende:
qltel had gisteren een zwerfpoesje gezien in de tuin. Loop ik daarstraks de achterdeur uit, ligt er op het stookhout een dood zwart-wit poesjeWaarschijnlijk hetzelfde beestje... Arme poes.
wat grappig eigenlijk...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:35 schreef Miss_S het volgende:
Nee ik ging altijd in kroegen uit enzodus echt de eerste keer
Maar wie weet bevalt hetik ga samen met mijn vriendje en verder komt er nog een jongen uit mijn dansgroep en natuurlijk de dansleraren ken ik
Klinkt goedquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wat grappig eigenlijk...
ik ben van mijn 14 tot mijn 18e zo'n beetje elk weekend naar een discotheek geweesttegenwoordig ben ik meer van de kroegen.
maar heb erg goede herinneringen aan die tijd
Hopelijk kan ik dat ook zeggen na vanavondquote:
Ben je naar de WC geweest?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:40 schreef Baret-V2 het volgende:
Ik heb er echt de pest aan wanneer je eerste kilo's zo snel gaan, dat geeft je zoveel valse hoop. Ben al een kilo afgevallen in 2-3 uur.
Dank je welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:45 schreef Baret-V2 het volgende:
Zit al een uurtje je weblog te lezen, zeer mooi geschreven. Blijft boeiend.!
Ikzelf ben 18 jaar, jij dan? Ik zal mijn best doen om er wat leuks van te maken. Dankje voor de vriendelijke welkom.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef jhvhprotocol het volgende:
@Baret-V2: Welkom en succes!Ik ben ook ongeveer 2 week geleden begonnen, mag ik je vragen hoe oud je bent? Ikzelf ervaar het afvallen tot nu toe grotendeels als plezierig, omdat de progressie die je ervaart zo geniaal is.
Ik wens je echt veel sterkte toe, en gebruik deze topicreeks gewoon als uitlaatklep voor je frustraties/ervaringen/emoties/enthousiasme, doe ik ook.
Succes!
Het is redelijk zinloos om jezelf op dezelfde dag meerdere keren te wegen. Een flinke mok drinken en je bent een halve kilo zwaarder.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:40 schreef Baret-V2 het volgende:
Ik heb er echt de pest aan wanneer je eerste kilo's zo snel gaan, dat geeft je zoveel valse hoop. Ben al een kilo afgevallen in 2-3 uur.
jaaaah de theekopjesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Iemand aanraders in Disneyland Parijs als je niet over de kop of heel hard in de rondte wilt?
* Rewimo voorzichtig handen van oren haalt: is ze al klaar?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:05 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh zing heel hard en vals IIIIITS A SMAAAAAAALLLLLLL WOOOOOOOORLD AAAAAAAFTER ALLLLLLLLLLL
Goedquote:
jaaa! de peter pan attractie is leuk! wel even fast-passjes halen want de rij is belachelijk lang voor zo'n korte rit.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Iemand aanraders in Disneyland Parijs als je niet over de kop of heel hard in de rondte wilt?
oh dan moet je zéker ook naart movie park gaan, daar mag je met je toegangskaart ook in. daar zijn naast enge achtbanen ook stunt shows (met auto's), een treinrit door een special effects stage en een special effects show binnen.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:19 schreef Rewimo het volgende:
Handig om te weten van die fastpassesZo te zien is er genoeg te beleven (ik ga je tips maar even opschrijven denk ik), gelukkig hebben we drie dagen
Daar ging ik dus ECHT van mn leven niet inquote:Op maandag 23 juni 2008 12:52 schreef Levitation het volgende:
Rewimo: ik vond deze attractie heel leuk:
[ afbeelding ]
Gaat niet over de kop, maar en is wel heel leuk.![]()
(Big Thunder Mountain)
Waarom niet?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:53 schreef kwakveense het volgende:
Daar ging ik dus ECHT van mn leven niet in
Dat vraag ik me ook af!quote:
hij gaat hardquote:Op maandag 23 juni 2008 14:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af!![]()
Hij is echt leuk.
Inderdaad, deze is echt leuk.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:52 schreef Levitation het volgende:
Rewimo: ik vond deze attractie heel leuk:
[ afbeelding ]
Gaat niet over de kop, maar en is wel heel leuk.![]()
(Big Thunder Mountain)
Ah ok.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hij gaat hard
hij gaat op en neer (over heuveltjes)
ik zit al te gillen als mn vader te hard over een bruggetje of hoge hobbel rijdt.
het gaat niet om over de kop gaan bij mij. een opstijgend vliegtuig, de kikker achtbaan, de pegasus, een zweefmolen...allemaal even verschrikkelijk...de g-krachten en froukje zijn geen fan van elkaar...
Voelt het ook niet veel lekkerder die dag dat je gezond eet?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:46 schreef kwakveense het volgende:
klinkt idd wel ok (behalve de croissantjes misschien, maar je hebt verder best weinig gegeten dus de totaal calorieën zullen wel goed zitten).
mijn ontbrak dag gisteren bestond uit rijstwafels, paprika, een zak chips, goedkope nep hamburgers van unox, brood, en gefruite uitjeshoezo vette bek
vandaag heel netjes gegeten, want ik wil nu ik weer op de goeie weg ben natuurlijk wel even doorzetten en straks gewoon onder de 80 kilo komen
ja, zeker. zo'n dag als gisteren heb ik gelukkig ook maar zelden hoor. is echt als ik een kater heb (ook al weet ik dat vitamines en vezes dan beter zijn, ik krijg echt alleen vette zooi naar binnen) en ik drink niet zo vaak alcohol en zeker niet vaak te veel.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Voelt het ook niet veel lekkerder die dag dat je gezond eet?
Dat heb ik wel, eigenlijk voel ik me veel fijner als ik gezond eet
Morgen weer beginnen met hardlopen
Dat is ook een mooie gedachtequote:Op maandag 23 juni 2008 21:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, zeker. zo'n dag als gisteren heb ik gelukkig ook maar zelden hoor. is echt als ik een kater heb (ook al weet ik dat vitamines en vezes dan beter zijn, ik krijg echt alleen vette zooi naar binnen) en ik drink niet zo vaak alcohol en zeker niet vaak te veel.ik word gewoon zo blij van de gedachte dat ik er misschien wel gewoon ga komen, ooit, binnenkort....op mn streefgewicht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |