beetje laat, maar ik wil ook nog even iets zeggen:quote:Op maandag 14 juli 2008 16:50 schreef Miss_S het volgende:
Dankjewel meiden, ik vind het zelf ook een stuk prettiger zo
En dat werkt ook alleen maar positief voor mijn motivatie en hopelijk kan ik jullie afentoe ook nog motiveren
Vandaag trouwens mijn 1e vakantie werkdag gehad, mijn handen doen nu wel zeer (8 uur Ikea meubelen in elkaar gezet)
Leuk! Als je Limburgse brandweermannen ziet, doe ze maar de groetjes van mijquote:Op maandag 14 juli 2008 18:12 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan donderdag kijken op de ZevenheuvelenwegStaat een tent van mijn werkgever, dus daar gaan we maar eens een kijkje nemen.
Maar eerst morgen weer eens naar Delft voor ijzerinfuus en bloedprikken.
Nu maken jullie me wel aan het blozen hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 19:22 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
beetje laat, maar ik wil ook nog even iets zeggen:
super de positieve miss worden we vrolijk van en dat mag wel met dat rare nederlandse weer![]()
![]()
en net zoals iemand anders was ik dat ook vergeten, nog gefeli met de uni
Dat is handig als je opjezelf gaat wonen.quote:Op maandag 14 juli 2008 16:50 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag 8 uur Ikea meubelen in elkaar gezet.
Werkt dat echt zo?quote:Op maandag 14 juli 2008 14:23 schreef Levitation het volgende:
Liejannuh, probeer 'ns een rennie... misschien is je maag gewoon van slag.
Zelf zou ik niet snel Ikea meubels willen maar moeilijk in elkaar te zetten zijn ze niet hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 21:06 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Dat is handig als je opjezelf gaat wonen.
Dan ben jij een van de weinigen nederlanders die ikea meubels in elkaar kan zetten.
Zolang je alle onderdelen hebtquote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef Miss_S het volgende:
Zelf zou ik niet snel Ikea meubels willen maar moeilijk in elkaar te zetten zijn ze niet hoor
Morgen weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |