Ik vind het zonde om zo'n positief initiatief meteen te sluiten. Ik geef het daarom nog een kans, want dit is gewoon een erg interessant onderwerp, dat ook prima in TTK past.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:15 schreef zoalshetis het volgende:
leer mensen de nederlandse taal.
ondanks je goede bedoelingen (na het sluiten van int) past dit topic toch niet in dit subforum. beter naar algemeen of helemaal sluiten. nu krijg je allemaal wijsneuzen die nooit typfouten maken, terwijl het topic was bedoeld om mensen te enthousiastmeren medelanders simpel nederlands te leren.
dus: sluiten die hap aub.
het is mijn topic en ik zeg dat het gesloten mag worden. nu bepaal jij wat er met een topic van mij, dat ik opzetteijk ergens anders heb geopend, gebeurt. dat kan nooit de bedoeling zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 12:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het zonde om zo'n positief initiatief meteen te sluiten. Ik geef het daarom nog een kans, want dit is gewoon een erg interessant onderwerp, dat ook prima in TTK past.
Dat was en is dus ook mijn gedachte. We houden het topic in de gaten, en als het echt niet werkt hier, dan kan het alsnog naar GC verplaatst wordenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 14:01 schreef Isabeau het volgende:
We kijken het zo nog even aan en als het niet werkt of niet echt gaat lopen proberen we het nog een keer in general chat
nou. je suggestie was prima. het doel heiligt de middelen. als de regen de krant nat maakt dan moet het naar een ander subforum.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Lang genoeg werkloos in TTK gestaan.
Inderdaad beter idee.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 13:22 schreef zoalshetis het volgende:
dus als je echt zo begaan bent met het initiatief, plaats het dan in algemeen. dank.
best wel een leuk idee eigenlijk. ik zet me regelmatig in voor vrijwilligerswerk. binnen mijn vakgebied that is.quote:Op zondag 27 juli 2008 04:20 schreef Manono het volgende:
[..]
Inderdaad beter idee.
Of misschien moet er nog een subforum 'Vrijwilligerscentrale' komen
En dat is?quote:Op zondag 27 juli 2008 04:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
best wel een leuk idee eigenlijk. ik zet me regelmatig in voor vrijwilligerswerk. binnen mijn vakgebied that is.
ik doe wat gratis marketing voor marokkaanse jongeren die meer willen bereiken dan de stoere josti op straat uit te hangen. en misschien binnenkort wat taallesjes voor nieuwkomers.quote:
Oh, wat tof. Ik geef ze als vrijwilliger les in vakken waarvoor ze nauwelijks bijles kunnen krijgen - Engels, Duits, geschiedenis, economie, wiskunde, soms zelfs Latijn en Grieks.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik doe wat gratis marketing voor marokkaanse jongeren die meer willen bereiken dan de stoere josti op straat uit te hangen. en misschien binnenkort wat taallesjes voor nieuwkomers.
Ja, kan iemand dat topic dichtgooien, het is overbodig.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:45 schreef Scaurus het volgende:
Kan dit topic in de gaten gehouden worden? Ryan3 blijft dooretteren, waardoor een gezonde discussie over het onderwerp belemmerd wordt.
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, kan iemand dat topic dichtgooien, het is overbodig..
Huilebek geeft een constructie.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef servus_universitas het volgende:
Ryan3, laten we weer terugkeren naar het onderwerp. Wat is de voornaamste reden voor jou om Houellebecq Huilebek te noemen? Je bent kennelijk van mening dat Houellebecq zich op de één of andere manier wat aanstelt. Zou je kunnen aangeven op welke wijze hij dat doet? Waar hij volgens jou te overdreven is?
Ah, nu je je zin hebt gekregen, kun je opeens wel inhoudelijk en constructief reageren? Vergeet het nu maar. Ga jij eerst maar pleiten bij de mod voor de heropening van de topic waarbij je belooft je daarin voortaan naar behoren te gedragen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Huilebek geeft een constructie.
Deels gebaseerd op zijn 'eigenste' biografie.
Dit is dus een zogenaamde historische constructie.
Dit zegt dus niets over 'de mens'.
Daarbij zoals Weltschmerz uitstekend aangaf de manier waarop is niet echt briljant, vernieuwend oid. Iemand die daarop (mede of vooral)) zijn wereldbeeld (Weltanschauung) baseert, is.... Vul het maar in.
Die krijgt iig wat tegenwicht te horen, in een samenleving die nog niet verrot is door medestanders van Huilebek..
En wat nu wanneer Ryan3 ook daarin weer zijn kop opsteekt? Daar kun je op wachten natuurlijk. Dan kun je zeggen dat hij dan maar genegeerd moet worden, maar in de praktijk werkt dat natuurlijk niet zo eenvoudig. Die man is een uiterst hardnekkig geval gebleken. Hij heeft nu ook precies gekregen wat hij wilde, het is een spel voor hem. Ik vind het jammer dat anderen daaronder moeten lijden. Beter zou het zijn om hem bij misdragen de toegang tot de topic te ontzeggen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef DaMart het volgende:
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Ik geef in mijn sluitpost toch duidelijk aan dat als iemand een Houellebecqtopic wil openen zonder de persoonlijke politieke discussie, dat geen enkel probleem is.
Nee, dat topic is ook echt nog te redden, dat deel 2. Kan je beter opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef Scaurus het volgende:
Ja, maar waarom sluiten? Het is redelijk beleid als je die ene rotte plek van de appel wegsnijdt. Hoef je niet een heel topic voor dicht te gooien.
Mwa, na het snijden zou er dan niet veel appel meer over blijvenquote:Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef Scaurus het volgende:
Ja, maar waarom sluiten? Het is redelijk beleid als je die ene rotte plek van de appel wegsnijdt. Hoef je niet een heel topic voor dicht te gooien.
goed bezig gozer. je bent een verademing op fok!quote:
Begrijpelijk, aangezien Houellebecq ons nauw aan het hart liggen. Politieke overtuiging bij mij trouwens ook. Dan wordt ik happig, ja.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:49 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb net dat hele kreng door zitten lezen (en dat was geen pretje met het pretentieuze gewauwel dat in dat topic gebezigd wordt) om te kijken waar het precies verkeerd ging en jullie blijven allemaal wel heel erg makkelijk happen.
quote:Bij hetzelfde gedrag in het inmiddels geopende deel 3 vlieg je eraf, constructief over Houllebecq meeposten, kritisch is okay, maar níet steken naar de personen, níet zuigwoordjes als huilebek, níet trollen.
Ik loop helemaal nergens te trollen zelfs.quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, dat topic is ook echt nog te redden, dat deel 2. Kan je beter opnieuw beginnen.
Ringo zei het het best in post 206 van het vorige deel.
Ik heb net dat hele kreng door zitten lezen (en dat was geen pretje met het pretentieuze gewauwel dat in dat topic gebezigd wordt) om te kijken waar het precies verkeerd ging en jullie blijven allemaal wel heel erg makkelijk happen.
Dat terzijde is het natuurlijk ook niet de bedoeling, Ryan, dat je zo gaat lopen trollen in dat topic. Dat was je aan het doen en dat weet je maar al te best, met een paar ogenschijnlijk onschuldig ogende posts gooi je het hele topic een compleet andere kant op.
Bij hetzelfde gedrag in het inmiddels geopende deel 3 vlieg je eraf, constructief over Houllebecq meeposten, kritisch is okay, maar níet steken naar de personen, níet zuigwoordjes als huilebek, níet trollen.
neem je verlies en sod off.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik loop helemaal nergens te trollen zelfs..
Wat doe jij hier, sukkel? Had je |uberhaupt al meegedaan met deze discussie?quote:
sukkel, lowlife, cultuser, rabiate nonsens, hof-troll-nar? ik lurk ook af en toe wel eens wat.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat doe jij hier, sukkel? Had je |uberhaupt al meegedaan met deze discussie?
Er is ook gene verlies, ene Dagonet komt zo maar met het feit dat ik loop te trollen, dat maakt hij zelfs niet ook maar voor een kleine beetje aannemelijk, behalve dan dat hij blijkbaar voor het gehuil gaat van mensen (= meerderheid) die meningen virulent willen onderdrukken. En dat is opmerkelijk, want zo kennen wij Dagonet niet. Ik bedoel zelfs een lowlife als jij kan onder het mom van cultuser, jaar in jaar uit inmiddels al weer, de meest rabiate nonsense debiteren en je blijft getolereerd worden. Dat lijkt me vrij eigenaardig want Ik heb helegaar de posthistorie als hof - troll - nar als jij niet.
Dus Dagonet kom er maar in.
Of wel bullocks.
Ik vind zoveel posts storend, heb je me daar vaak over gehoord?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Er wordt meerdere malen aangegeven die discussie niet te willen voeren Ryan, er wordt meerdere malen aangevoerd niet alleen dát ze sommige posts van je storend vinden maar ook welke en waarom. En dat is lang niet alles, op andere posts krijg je ook nog gewoon antwoord. Maar het zijn die continusteekjes onder water en het gezuig.
Post gewoon over Houllebecq, over zíjn achtergronden, zijn boeken, zijn motivaties maar ga niet dat doortrekken naar de andere posters in het topic en al helemaal niet zo minzaam.
Helaas maak je ook af en toe posts.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sukkel, lowlife, cultuser, rabiate nonsens, hof-troll-nar? ik lurk ook af en toe wel eens wat.
ik dacht dat je mijn posts wel kon waarderenquote:Op dinsdag 16 september 2008 22:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Helaas maak je ook af en toe posts.
Jawel, jij bent ook een aardige gast, we hebben een andere outlook, maar ik accordeer ook wel met jou, dat weet je toch.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik dacht dat je mijn posts wel kon waarderen
gezien je meest recente postgeschiedenis kreeg ik heel even een ander gevoel...quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, jij bent ook een aardige gast, we hebben een andere outlook, maar ik accordeer ook wel met jou, dat weet je toch..
Dat is niet alleen de meest recente pg.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gezien je meest recente postgeschiedenis kreeg ik heel even een ander gevoel...
Zou je kunnen aangeven op welke manier er bij jou op de man is gespeeld? Je hebt nergens je ongenoegen geuit over de manier waarop je bent bejegend. De bron van ergernis kwam voortdurend voort uit jouw posts. Niet zozeer het onderwerp en het punt dat je probeerde te maken (die waren nog best wel interessant), maar de manier waarop, Ryan3. Je bent in je gezuig heel erg subtiel, het zal waarschijnlijk een spel voor je zijn. Je steekt hier en daar en je doet je vervolgens als een onschuldig kind voor. Hoe subtiel je het spel ook speelt, het is overduidelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik vind zoveel posts storend, heb je me daar vaak over gehoord?
Ik vind eerlijk gezegd dat usertjes Scaures en servus_weetikveel enorm zuigen en op de man spelen, wat ga jij nu doen dan Dagonet?
Of is dit allemaal maar een beetje willekeurigheid wat je doet???
ik ben ook niet extreem. gelukkig maar, anders zou ik wel eens hele vreemde, onware en onhaalbare dingen kunnen gaan posten. erasmus verhoedde me.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is niet alleen de meest recente pg..
Dude, jij en ik dat is wat betreft bijna alles het uiterste hoor.
En ik ben niet extreem, extreem niets hè.
Ja, wat je hier zegt is toch een beetje een deel van je eigen subjectiviteit hoor; het enige wat ik doe is mijn mening uiten de hele tijd. Mijn mening.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:26 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Zou je kunnen aangeven op welke manier er bij jou op de man is gespeeld? Je hebt nergens je ongenoegen geuit over de manier waarop je bent bejegend. De bron van ergernis kwam voortdurend voort uit jouw posts. Niet zozeer het onderwerp en het punt dat je probeerde te maken (die waren nog best wel interessant), maar de manier waarop, Ryan3. Je bent in je gezuig heel erg subtiel, het zal waarschijnlijk een spel voor je zijn. Je steekt hier en daar en je doet je vervolgens als een onschuldig kind voor. Hoe subtiel je het spel ook speelt, het is overduidelijk.
En als je dan eenmaal bent ontmaskerd, dan moet je je verlies accepteren. Daarmee kun je dan nog respect afdwingen. En dan beginnen we gewoon weer met een frisse start, Ryan3.
Relax dus, maar dat zie ik te weinig de laatste tijd bij jou.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben ook niet extreem. gelukkig maar, anders zou ik wel eens hele vreemde, onware en onhaalbare dingen kunnen gaan posten. erasmus verhoedde me.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Relax dus, maar dat zie ik te weinig de laatste tijd bij jou.
Dat alles maar een mening is, niet echt...
Waar haal je uit dat ik een mening wil afpakken?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben de relaxdheid zelfe. en ja alles is onderbouwd en mijn eigen mening. of wil je me die ook al afpakken?
![]()
lol. wat kan je toch heerlijk fantaseren. maak je niet dik gozert.quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar haal je uit dat ik een mening wil afpakken?
En nee, je komt niet echt relaxed over op mij. Niet iemand die zijn schaapjes op het droge heeft iig, zoals je suggereerde met je huizenverhuurder verhaal. Of ik moet je humor missen natuurlijk, maar daarvoor is de aard van wat je te berde brengt te consistent.
Je verhuurt geen panden?quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. wat kan je toch heerlijk fantaseren. maak je niet dik gozert.
helaas is alles nu verhuurd. het is trouwens sowieso geen socialehuursectorprijs/anti-kraak, dus of je het zou kunnen betalen is nog maar de vraag.quote:
owww. dit is zoet. ga je jouw eigen gedichtenbundel via ttk verkopen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:37 schreef Oxymoron het volgende:
Hallo,![]()
Ik ben in dit sub-forum niet zo bekend. Ik post, meer in OUD en R&P vanwege, de autisme topics, die daar zijn. Zelf heb ik autisme. En ik houd van dichten.
Er is nu een topic in OUD over gedichtjes: Gedichtjes op geboortekaartjes
Ik heb zelf ook een (dicht)bundel uitgegeven.
Mijn vraag is of iemand mij even, wegwijs kan maken, in dit sub-forum. Bijv. waar ik mijn gedichten kan plaatsen etc.
Dag, Oxy
oh ok. sorry. wanneer kan ik jouw bundel kopen en waar? lijkt me wel fijn om eerst jouw bundel gelezen te hebben voordat ik een oordeel kan geven of jouw gedichten spreekwaardig zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:24 schreef Oxymoron het volgende:
Zoet? Wat bedoel je?
Nee hoor, ik hoef niks te verkopen hoor.
Ik wil alleen maar, na een tip, gewoon praten over taal en dichten.
Hoi Oxyquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:37 schreef Oxymoron het volgende:
Hallo,![]()
Ik ben in dit sub-forum niet zo bekend. Ik post, meer in OUD en R&P vanwege, de autisme topics, die daar zijn. Zelf heb ik autisme. En ik houd van dichten.
Er is nu een topic in OUD over gedichtjes: Gedichtjes op geboortekaartjes
Ik heb zelf ook een (dicht)bundel uitgegeven.
Mijn vraag is of iemand mij even, wegwijs kan maken, in dit sub-forum. Bijv. waar ik mijn gedichten kan plaatsen etc.
Dag, Oxy
ja stuur maar een pm, ik ben geïnteresseerd. als autist heb je trouwens best een hele grote stap gemaakt door het te publiceren.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:27 schreef Oxymoron het volgende:
Ik wil je wel een PM sturen als je dat goedkeurt.
Je kunt m via internet kopen en hij staat er al op sinds zomer 2007.
Ja het heeft me veel gekost (maar ik bedoel niet het geld). Maar de reacties, en het begrip wat ik van mensen krijg is dat zeker waard geweest. Ben zelfs, al aan een 2de bundel bezig !quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:29 schreef zoalshetis het volgende:
ja stuur maar een pm, ik ben geïnteresseerd. als autist heb je trouwens best een hele grote stap gemaakt door het te publiceren.
Dank u A_R.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoi Oxy
Het meest recente topic is dit: Plaats hier je zelfgeschreven gedichten [Deel 5.]
Maar ik moet je waarschuwen dat JAM misschien niet zo representatief is
Daarom ook nog een linkje naar het vorige topic, dan kan je die misschien ook even doorsnuffelen als je dat leuk lijkt
de goden zij bedankt. rijmen is voor huismoeders. dichten is voor dichters.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:37 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Dank u A_R.
Ik zie veel rijm en daar ben ik niet zo goed in
Het hoeft ook zeker niet te rijmen. Wat mij betreft liever niet zelfs. Maar het topic is voor iedereen, dus ook voor rijmersquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:37 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Dank u A_R.
Ik zie veel rijm en daar ben ik niet zo goed in
Inderdaad. Dat soort nutteloze reacties mogen wat mij betreft gewoon wegblijven.quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:05 schreef dwerg het volgende:
[Taal] Spellingsnazi en de spatieterreur
Wat mij betreft hoeft TTK zich niet tot het niveau van ONZ of KLB te verlagen.
En daar ben ik het wel mee eens eigenlijkquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:41 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en zou de TT gewijzigd kunnen worden in gewoon Het grote Musical Topic deel 2? Ik vind dat bij voorbaat een beetje raar.
Ik ook. Bij voorbaat paste prima bij deel één, omdat niemand wist hoe het zou gaan lopen, maar vanaf deel 2 is het gewoon al een groot musicaltopic.quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En daar ben ik het wel mee eens eigenlijk.
Lord of the Ringsquote:Op zondag 7 december 2008 20:16 schreef Gewas het volgende:
Hey ik heb een vraag. Ik kan met de zoekmachine nergens In de Ban van de Ring/Lord of the Rings topics vinden?Ik kom alleen maar uit bij gametopics.
Het meest recente TTK-topic dat ik kan vinden, is deze: Lord of the Rings .quote:Op zondag 7 december 2008 20:16 schreef Gewas het volgende:
Hey ik heb een vraag. Ik kan met de zoekmachine nergens In de Ban van de Ring/Lord of the Rings topics vinden?Ik kom alleen maar uit bij gametopics.
Ik heb het even meegenomen naar achterenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:37 schreef -Will- het volgende:
Boh.
Idee voor de moderators: TT van "is dit gedichtje van een literair niveau" wijzigen naar "(song)teksten van 2pac: literair verantwoord?" - dan komen er vast wat meer reacties. Nu is het niet echt duidelijk waar het topic over gaat. Verder beloof ik mij ontopic te houden
Er is zeker een TTK-wedstrijd geweestquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:37 schreef Chowi het volgende:
Hoi. Vraagje.
Wanneer komt er weer eens een toffe TTK-wedstrijd? Of spelen mijn hersenen parten met me en is het er nooit geweest? Zo ja, dan moest er toch echt eens eentje komen.
Maar ze waren ook erg tof!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:02 schreef Chowi het volgende:
Kan dat niet gewoon elke 2 maanden ofzo?. TTK-wedstrijden vond ik altijd best wel heel erg tof.
Dank je wel!quote:Op zondag 18 januari 2009 01:43 schreef Steve het volgende:
Gefelicteerd DaMart.
Ik wist niet of je in die andere topics nog wel komt.
Open maar gewoon een topic hoor, geen probleemquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:04 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi, via de search vind ik niets. Is er al een 'wreck this journal'-topic?
Die houdt een kleine winterslaap: Stephen King # 4quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:32 schreef Gewas het volgende:
Hallo. Weet iemand waar het Stephen King topic is?
Volgens mij was dat een ongelukje en is het weer opgelostquote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[BOEK] Welke boeken heeft de Fokker gekocht? Deel III
Wiehoe (post nummer 290) kan voor die post beter een advertentie kopen denk ik?
Beetje flauw hoor. Moet jij niet advertentieruimte kopen voor je spuisels in je Fok! fotoboek?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[BOEK] Welke boeken heeft de Fokker gekocht? Deel III
Wiehoe (post nummer 290) kan voor die post beter een advertentie kopen denk ik?
Nee, daar had ik nog nooit van gehoord. Daarom ook, sorry! Ik zag alleen een advertentie, vandaar...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 14:42 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Beetje flauw hoor. Moet jij niet advertentieruimte kopen voor je spuisels in je Fok! fotoboek?
Wel eens gehoord van hotlink preventie?
Wie houd je tegen?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:12 schreef Intxaurraga het volgende:
Wens: eigenlijk moet er net als het Overzicht Bands & Artiesten een schrijverstopicoverzicht komen.
We gaan in die van jou verder, want daar was al in gereageerdquote:Op maandag 16 februari 2009 10:20 schreef Guppyfriend het volgende:
het gekochte boekentopic deelk 4 is dubbel, wil een mod aub besluiten welke open blijft?
Ik denk dat door de te lange inactiviteit, het reageren automatisch is geblokkeerd voor dat topic. En hij is al erg oud, dus open gerust een nieuwequote:Op maandag 16 februari 2009 10:42 schreef Ruud het volgende:
Tony Hawks - Door ierland met een koelkast
deze is dicht wegens te weinig belangstelling neem ik aan?
ik heb een ander boek van Tony Hawks gelezen en ben nu bezig aan een 3e, 'Door Ierland met een koelkast' ga ik ook nog lezen
zal ik een nieuw centraal topic over deze schrijver openen of kan deze weer open?
Is dit al gebeurd ? Ik kon nog niets vinden via de search, anders wil ik 'm wel openenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Open maar gewoon een topic hoor, geen probleem
Volgens mij niet, dus ga je gangquote:Op maandag 16 februari 2009 16:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Is dit al gebeurd ? Ik kon nog niets vinden via de search, anders wil ik 'm wel openen
Komt goedquote:Op maandag 16 februari 2009 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij niet, dus ga je gang.
Ik heb de TT aangepast, wel zo duidelijk, lijkt me, als deel 3 er over een tijdje isquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:09 schreef Claudia_x het volgende:
Zou iemand misschien van de topictitel Haruki Marukami - deel 2 'Haruki Murakami deel 2' kunnen maken, en in de openingspost een link naar het eerste deel kunnen zetten? ( Haruki Murakami )
Aan de ene kant heeft het algemene nieuwswaarde, aan de andere kant is het wel iets taalgerichts inderdaad. Op zich zouden er denk ik ook twee topics over naast elkaar kunnen bestaan, eentje in NWS en eentje in TTK. Beide fora trekken namelijk toch andere mensen en reacties aanquote:Op donderdag 19 februari 2009 21:28 schreef ultra_ivo het volgende:
2500 Talen met uitsterven bedreigd
Lijkt me eerder hier thuis te horen dan in NWS
Dat topic is door de FA's verwijderd naar aanleiding van klachten van personen die hun naam erin tegenkwamen:quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:56 schreef Biancavia het volgende:
Waarom is DE MENSENTUIN. verdwenen?
quote:Op maandag 8 september 2008 08:20 schreef Dagonet het volgende:
JAM, even nagezocht hoe en wat.
Het topic is gewist, je hebt in je topic behoorlijk wat unieke namen van bestaande personen gebruikt in een niet al te vleiende context (om het zacht uit te drukken). In de loop der jaren hebben we daar een paar mails over ontvangen van mensen die het topic in google tegenkwamen en er niet van gecharmeerd waren. In de loop der tijd hebben we enkele wijzigingen er in aangebracht maar het houdt op een gegeven moment op en bij de laatste klacht is het topic verwijderd.
Ik neem aan dat betrokken personen ook bezig zijn met het laten verwijderen uit de Google cache.
Ik ben het ermee eens dat de Mensentuin een ontzettend leuk en goed topic was om te lezen, ik denk dat ik even ga kijken hoe ik het zo kan aanpassen dat het weer teruggeplaatst kan worden maar daarvoor zou ik elke naam moeten veranderen en dat wil ik niet doen naar een Jan Janssen of Piet Klaassen.
Oké, bedankt voor je uitleg. Ik had al wel begrepen dat het ging over oud-klasgenoten van JAM, maar ik wist niet dat hij de echte namen gebruikt had!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat topic is door de FA's verwijderd naar aanleiding van klachten van personen die hun naam erin tegenkwamen:
[..]
Er is een topic over 1984, maar geen algemeen Orwelltopic voor zover ik kan zien, dus open er gerust een als je wiltquote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:07 schreef Gewas het volgende:
Hallo, weet iemand of er al een George Orwell topic is? Ik kan niks vinden met de search.
Wat een timing!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je kan gewoon een nieuwe openen hoor, geen probleem
TTK - Triviaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:09 schreef DaMart het volgende:
Er is een literatuurtriviatopic: Fok! Literatuur-Trivia # 8. De vis wordt duur betaald.
Verder zijn er bij mijn weten geen triviatopics. Dus als je een idee hebt voor een ander TTK-gerelateerd triviatopic, open er gerust een.
Wil je het uitsluitend voor recensies houden? Zou "Theaterrecensies" de lading dan ook dekken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:33 schreef Mukie het volgende:
Theater - Cabaret - Musical - Opera
Dit is misschien een betere titel -> Theater - Cabaret - Musical - Opera Recensies ?
Wat vinden jullie?
Ik denk het wel jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je het uitsluitend voor recensies houden? Zou "Theaterrecensies" de lading dan ook dekken?.
Dan pas ik de TT even voor je aan naar 'Theaterrecensies'quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja
En dan is het ook direct meer duidelijk toch?
Ja hoor, dat magquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Hoi
Responsible animal welfare
Mag hier weer een slotje op?. Bvd.
Dat bericht was al weg. Ik heb wel de TT even aangepast, omdat hij inmiddels overleden is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan iemand Simon Vinkenoog overleden even opschonen van het puberale fipo gezwets van F04?
Een centraal topic voor het zoeken van titels of schrijvers hebben we niet. Dus open gerust een nieuw topic als je een boek zoektquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:13 schreef Laureline het volgende:
Is er een centraal topic, voor als je de titel/schrijver zocht van een boek of verhaal? Ik had namelijk zo'n vraag, maar sluit me liever aan in de rij dan er een heel nieuw topic aan te wijden.
Je bent zeker niet de enige die af en toe een vertaalvraag heeft, hoor. En als je eens vastloopt, kun je daar dus ook gerust een topic voor openen. De praktijk leert ook dat als iemand een vertaalvraag heeft, hij of zij daar meestal een eigen topic voor opent.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:40 schreef N.i.c.k het volgende:
Is het misschien een idee om een centraal topic te openen voor 'vertaalverzoekjes'? Ik zal toch niet de enige zijn die af en toe vastloopt en er is hier genoeg taalkennis aanwezig lijkt me.
Dank voor je meldingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Wil er even iemand naar die rare opmerkingen in het Murakami topic kijken?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank voor je melding.
Ik was er al naar aan het kijken, en die opmerkingen zijn weg.
Die post is niet voor niets verwijderd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:54 schreef Persijn het volgende:
Wat een zwaktebod zeg, op mijn opmerking over de vertaalkunsten van Verbal te verwijderen!!
We hebben een schrijfclub in TTK. Kun je daar iets mee?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:20 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Is er ook een topic voor beginnende schrijvers? Ik meen me te herinneren dat dit soort activiteiten in TTK voorkwam. Of een spel met korte verhalen of columns naar aanleiding van een thema?
Aha, nou snap ik het. Dit is meer een Forum tot Bevordering van de Wederzijdse Bewondering.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:44 schreef Gromit het volgende:
Het lijkt mij juist een zwaktebod om na het uitpluizen van de activiteiten van een Fok! user buiten Fok! speciaal een kloon aan te maken om diegene af te fikken.![]()
Een zwaktebod én eng
Wat heeft Verbal jou gedaan, afgezien van ergens ver weg een vertalinkje plaatsen
Een beetje respectvol met elkaar omgaan, mag best hier. En daar was in die verwijderde post van jou geen sprake van. Je hebt je blijkbaar speciaal geregistreerd om hier iemand af te gaan zeiken. En dat is dus zeker niet de bedoeling van dit forum.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:37 schreef Persijn het volgende:
[..]
Aha, nou snap ik het. Dit is meer een Forum tot Bevordering van de Wederzijdse Bewondering.
Volgens mij is er in ieder geval geen recent Tolkientopic, dus als je inspiratie hebt om er een te openen, ga je gang!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:28 schreef Gewas het volgende:
In het Lord of the Rings topic wordt ook af en toe over andere boeken van J.R.R. Tolkien gepraat. Dus mijn vraag is: is er al een Tolkien topic? Met de zoekmachine kan ik niks vinden. Anders wil ik wel een nieuwe maken met een mooie OP.
Edit: oke het werkt.quote:Effe testen hoe het quoten werkt.
Waarom als ik vragen mag? Volgens mij past het hier prima in TTKquote:Op donderdag 17 september 2009 14:35 schreef Mark het volgende:
Volgens mij kan Waarom zegt iedereen Pal bij Paul beter naar ONZ of KLB
Natuurlijk kan dat. Is het nu zoals je voor ogen had?quote:Op maandag 28 september 2009 16:47 schreef timbob het volgende:
Hoi lieve TTK mensen.
Ik heb een vraagje
Zouden jullie in dit topic:
Groot Donjon Topic! (Van tien dagen gaans te zien)
Het eerste ontbrekende plaatje kunnen vervangen door deze:
[ afbeelding ]
en de tweede door deze:
[ afbeelding ] (let op de tags[ rimg ] )
Dan is alles weer mooi enzo.
Bij voorbaad dank!
Ja! bijnaquote:Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat. Is het nu zoals je voor ogen had?
Ook dat is mogelijkquote:Op maandag 28 september 2009 17:02 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja! bijna
ik zie dat die ene een beetje groot is..
Zou je er [rimg=300] van kunnen maken? dan issie net ff een stukje kleiner.
Die topics leken wel heel erg op elkaarquote:Op dinsdag 29 september 2009 10:37 schreef Gewas het volgende:
Ik zat effe te zoeken in de zoekmachine naar mijn Fantasy boeken topic, maar ik zag dat er een tijdje daarna ook een fantasy boeken topic is gemaakt. In beide topics zijn al aardig wat tips gegeven, misschien de topics samenvoegen?
Fantasy boeken
http://forum.fok.nl/topic/1105156
Zoals ik al in het boekentop 100 topic heb aangegeven, denk ik dat het niet gaat werken. In 2007 waren er 2 topics, eentje voor discussies en eentje voor lijsten, en die gingen toen ook door elkaar lopen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:38 schreef No-P het volgende:
Ik had het ook al in het fok boekentop 100 gepost, maar is het niet handig om daar 2 topics van te maken. 1 met alleen lijstjes en 1 met de discussie, zodat je een mooie lijst krijgt met alleen de lijstjes en deze handig kan doorkijken. Of zal dat niet gaan werken en post iedereen dan nog in het lijstjes topic?
Bedankt. Ja heel toevallig he.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die topics leken wel heel erg op elkaar.
Samenvoegen was dus geen slecht idee, en dat is inmiddels dan ook gebeurd.
Ik zeg volmondig ja. [thumbs up]quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:36 schreef Iblis het volgende:
Is er behoefte aan een linkdumptopic in TTK? Ik kom wel eens een nieuwsberichtje, of iets opmerkelijks m.b.t. taal tegen, en dan denk ik, ‘ach, z’n eigen topic is dit ook niet waard’. Maar tegelijkertijd denk ik dat mensen het misschien toch grappig vinden.
Ik zie dat er nog geen antwoord is geweestquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:36 schreef Iblis het volgende:
Is er behoefte aan een linkdumptopic in TTK? Ik kom wel eens een nieuwsberichtje, of iets opmerkelijks m.b.t. taal tegen, en dan denk ik, ‘ach, z’n eigen topic is dit ook niet waard’. Maar tegelijkertijd denk ik dat mensen het misschien toch grappig vinden.
Als ik een topic open doe ik dat een beetje met de verwachting dat er ook over gediscussieerd kan worden, maar dat is het niet echt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie dat er nog geen antwoord is geweest.
Maar we hebben dit besproken, en eigenlijk zien we een linkdumptopic niet echt zitten. Dat neigt te veel naar een centraal topic, en die proberen we in TTK zo veel mogelijk te vermijden.
Dus als je een interessant nieuwsbericht vindt, open er gerust een topic voor.
Mee eens. Daar zit te veel gebabbel tussen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:50 schreef Lienekien het volgende:
In de LPT raken die bijdrages een beetje zoek.
Er is ook wel een middenweg mogelijk, namelijk zoiets als Originele taal- en spelfouten #37 . Dat is een verzameltopic maar het is minder algemeen dan een linkdumptopic. Ik zou een linkdumptopic bijv. niet in de gaten houden, maar ik doe dat wel met Ruggespraak 2 .quote:Ik snap het bezwaar niet tegen een centraal topic.
Nu ja, dat is wel een beetje een probleem natuurlijk. Je wil dat mensen zinnen die ze tegenkomen citeren, alleen je wil geen citaten... Dat is lastig..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:29 schreef Boy_R het volgende:
Mooie zinnen. Van die echt mooie.
Kan iemand die tvp's en de citaat van Lord-Vertinari (niks mis mee overigens, maar hoort overduidelijk niet thuis in dat topic, net als dat brallige opmerking van likken) verwijderen?
Thnx..
Dat kanquote:Op woensdag 4 november 2009 12:28 schreef blessed19 het volgende:
schilderij/maker van het schilderij gezocht
kan iemand mijn naam daarin weghalen? kom er net achter dat google hem oppikt.topic mag trouwens ook op slot. de prent hangt namelijk al een tijdje aan mijn muur.
Aangepast. Die fouten hebben er nu wel lang genoeg in gestaanquote:Op vrijdag 4 december 2009 09:31 schreef Lienekien het volgende:
Plaats hier één favoriet gedicht
Noem één favoriet boek.
Welke mod haalt even de taalfouten uit de titels?
Ik heb de mensen van PR even op je post geattendeerd.quote:Op maandag 7 december 2009 01:14 schreef prupke het volgende:
wie doet hier de pr van dit onderdeel van fok?
als ik vragen mag?
ik ontvang graag en pm als het kan
Beoordelingspunten:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:30 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Moderators, mag ik een topic openen over een écht interessant kunstenfestival in Eindhoven? Het is van Stichting Plaza Futura, geen commerciële partij dus. Ik zou het graag horen, dankjewel alvast!
Waarom?!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:35 schreef tong80 het volgende:
Erg leuk topic.
Knielen op een bed mongolen
Maar kan de TT veranderd worden ?
Ben je serieus boosquote:
Alsof je ook maar iemand tegen het been schopt met een woordgrapje. Stel je niet aan mens.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Hey, ik ben geen Wilders, ik vind niet dat je zomaar alles maar kan zeggen in het kader van vrijheid van meningsuiting terwijl je en passant even wat mensen tegen het zere been trapt en beledigt.
Pardonquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:43 schreef Marble het volgende:
Serieus, gooi maar op slot of delete dat topique maar, de lol is er gelijk weer helemaal af. Met dank aan SGP'ers tong en Isa..
Het ligt wat mij betreft helemaal aan de context, of zo'n woord aanstootgevend/beledigend is/wordt ervaren of niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:26 schreef leukvoorlater het volgende:
Erg jammer dat het 'knielen op een bed mongolen'-topic dicht is. Ik begrijp ook niet waarom mongolen zo beledigend is. Worden alle topics met kanker, tyfus of welke ziekte/aandoening dan ook gesloten?
Voor TS was het topic niet leuk meer zonder mongolen, vandaar het slotje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:27 schreef leukvoorlater het volgende:
Als de TT dan al veranderd is, kan ie dan gewoon weer open?
Precies, mongolen zijn gewoon mensen, hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:42 schreef Lienekien het volgende:
Wat is er nou mis met mongolen?!
[ afbeelding ]
Maar even serieus. Ik vond het geen beledigende titel.
Is ook al gebeurd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef De_Hertog het volgende:
Gewoon nieuw topic openen met een iets neutralere topictitel kan dus gewoon?
Au contraire. Voor TS was het topique niet leuk met nodeloze censuur van compleet humorloze lamme takken, vandáár het slotje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor TS was het topic niet leuk meer zonder mongolen, vandaar het slotje.
Omdat het niet voor iedereen duidelijk is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Precies, mongolen zijn gewoon mensen, hoor.
Maar inderdaad, wat een kleinzielig geneuzel om zo'n onschuldige woordgrap in de originele tt, zeg.
En tong, jij moet niet zo miepen. Jij betitelt elke vrouw in RJPvD die jou onbekend is, als 'hoer'.
Ik heb je vraag voor de zekerheid even mee naar achteren genomen, en kom er nog even op terugquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
DaMart, ik las vandaag in de krant een stuk over tenpages.com. Het ziet er uit als een leuke site voor lezers. Toen ik er op zocht, zag ik dat je er al een topic over gesloten had, omdat het spam leek te zijn
Mag ik een nieuwe openen?
Om nog even terug te komen op deze vraag: een algemeen topic om ervaringen te bespreken met deze site is wat ons betreft geen enkel probleemquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
DaMart, ik las vandaag in de krant een stuk over tenpages.com. Het ziet er uit als een leuke site voor lezers. Toen ik er op zocht, zag ik dat je er al een topic over gesloten had, omdat het spam leek te zijn
Mag ik een nieuwe openen?
In dit topic: Site met waarde van je boeken? wordt bol.com genoemd als mogelijkheid om de waarde van tweedehandsboeken te laten bepalen. En is er misschien een tweedehandsboekwinkel bij je in de buurt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:41 schreef Plums het volgende:
Als ik wil weten hoeveel een boekenserie waard is die wij in ons bezit hebben, waar kan ik dan terecht?Google helpt niet en ik wil (nog) geen apart topic openen hiervoor.
Die vraag is inmiddels afgehandeld via PM.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:52 schreef DO2 het volgende:
Lieve moderator,
Bij deze het verzoek om de laatste twee gedichten - van mijn hand - in het Gedichten!-topic te verwijderen.
Dank u.
Op zich is deze TT toch ook wel ladingdekkend?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:12 schreef Dagonet het volgende:
Grote kunstroof uit museum Parijs.
Nag deze TT wat spectaculairder? We hebben het hier over een roof van honderden miljoenen waarschijnlijk..
Nu ja, we kunnen het op z'n JAM's doen:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:41 schreef DaMart het volgende:
Op zich is deze TT toch ook wel ladingdekkend?
Dat meen je niet. Nou, slotje dan maar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:09 schreef Isabeau het volgende:
Och hemeltje liefDat wil achteraf niet meer!
Het is net een echt bedrijf, iedereen doet dubbel werkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik had heul niet gezien dat Isabeau ook gereageerd had. Dat merk ik nu pas
.
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:50 schreef pinquit het volgende:
vreemd. andere topics doen t wel gewoon?
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:24 schreef Mark het volgende:
Vreemd: heb gepost in dit topic Wat zijn pylonen? maar ik zie alleen de eerste 4 posts, terwijl er 18 zouden moeten staan?
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:32 schreef DO2 het volgende:
DM, ik vind jou echt een topgozer!
Ja, dat mag ook best eens gezegd worden.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:06 schreef Muck het volgende:
Ik zou zweren dat er nog een topic liep over de musical Joseph, maar het enige dat ik kan vinden, is dit topic uit 2008: Joseph And The Amazing Technicolor Dreamcoat !!
Is het goed als ik deze schop, of kan ik beter een nieuwe openen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:44 schreef Viking84 het volgende:
Waar is het "wat lees je nu"-topic gebleven? heb al meerdere keren de lijst doorgenomen, maar ik zie hem niet.
asjeblieftquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef Ensaf het volgende:
Zou de TT van Mijn onbeminde ode aan Pieter Geenen veranderd kunnen worden in 'Mijn onbeminde ode aan Pieter Geenen'?
tarte tatin met pruimenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef zoalshetis het volgende:
tarte tatin met peer en appelstroop. oh mij fkng god.
wat dacht je van vijgen? maar dan moet je net als pruimen niet zoveel suiker smelten en daarin het fruit even smoren.quote:
perenjam is ook ontzettend lekker.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:43 schreef Mirjam het volgende:
oeh, ik heb hier peren
al maak ik 'm simpel, met bladerdeeg, in de koekenpan, en dan de oven in kwakken
maar met zure pruimen is echt té lekker gewoon
/offtopic
Met veel leuke acties krijg je ook veel stickytopics, natuurlijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:59 schreef Dagonet het volgende:
Sticky overload!
Die persberichten, die kan je volgens mij beter steeds schoppen, ze worden nu niet echt vaak gelezen en voor twee per maand sticky houden?
Dagboek van een R&P'er staat volgepland nu..
Aangepast!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:35 schreef tong80 het volgende:
Michelangelo ontdekt in huis Amerika.
Kan een lief modje er ontdekt van maken ?
Hebben jullie ook eens iets te doen.
Hopelijk heeft Isa weer een nieuwe appeltaart gebakkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:48 schreef Chowi het volgende:
Na ruim 2 jaar is de TTK FB eindelijk bijna vol.
Wie had dat ooit gedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |