abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59904245
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 5 juli 2008 @ 06:17:29 #2
691 luciano
ondertitelloos
pi_59904249
  zaterdag 5 juli 2008 @ 07:29:28 #3
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_59904302
Doe mij ook maar een bakkie!!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  Moderator zaterdag 5 juli 2008 @ 10:39:43 #4
42184 crew  DaMart
pi_59905149
Heb je die appeltaart zelf gebakken?
pi_59905525
Nee, maar ik krijg vandaag wel appeltaart Zelfgebakken door iemand anders.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 6 juli 2008 @ 16:34:18 #6
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59928010
Appeltaart! Hier moet ik dus zijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:15:13 #7
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60205634
leer mensen de nederlandse taal.

ondanks je goede bedoelingen (na het sluiten van int) past dit topic toch niet in dit subforum. beter naar algemeen of helemaal sluiten. nu krijg je allemaal wijsneuzen die nooit typfouten maken, terwijl het topic was bedoeld om mensen te enthousiastmeren medelanders simpel nederlands te leren.

dus: sluiten die hap aub.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 12:40:27 #8
42184 crew  DaMart
pi_60206066
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:15 schreef zoalshetis het volgende:
leer mensen de nederlandse taal.

ondanks je goede bedoelingen (na het sluiten van int) past dit topic toch niet in dit subforum. beter naar algemeen of helemaal sluiten. nu krijg je allemaal wijsneuzen die nooit typfouten maken, terwijl het topic was bedoeld om mensen te enthousiastmeren medelanders simpel nederlands te leren.

dus: sluiten die hap aub.
Ik vind het zonde om zo'n positief initiatief meteen te sluiten. Ik geef het daarom nog een kans, want dit is gewoon een erg interessant onderwerp, dat ook prima in TTK past.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 13:22:09 #9
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60206812
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:40 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik vind het zonde om zo'n positief initiatief meteen te sluiten. Ik geef het daarom nog een kans, want dit is gewoon een erg interessant onderwerp, dat ook prima in TTK past.
het is mijn topic en ik zeg dat het gesloten mag worden. nu bepaal jij wat er met een topic van mij, dat ik opzetteijk ergens anders heb geopend, gebeurt. dat kan nooit de bedoeling zijn.

zolang het in ttk staat zal het mensen aantrekken die geen verschil zien tussen de het schrijven op fok! en buiten fok!
ja, ik baal er ook van, want het is een goed initiatief. maar het gezeik van taalkundigen die zelf nooit typfouten maken is inherent aan ttk.

dus als je echt zo begaan bent met het initiatief, plaats het dan in algemeen. dank.
pi_60207477
We kijken het zo nog even aan en als het niet werkt of niet echt gaat lopen proberen we het nog een keer in general chat
  Moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 14:26:59 #11
42184 crew  DaMart
pi_60207959
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 14:01 schreef Isabeau het volgende:
We kijken het zo nog even aan en als het niet werkt of niet echt gaat lopen proberen we het nog een keer in general chat
Dat was en is dus ook mijn gedachte. We houden het topic in de gaten, en als het echt niet werkt hier, dan kan het alsnog naar GC verplaatst worden .
  zaterdag 19 juli 2008 @ 16:27:18 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60210301
daar kan ik als topicstarter goed mee leven. dank jullie.

ik hoop dat het straks misschien echt te zien is bij de hoeveelheid aanmeldingen van het programma. want het blijft gewoon een goede zaak.
pi_60214708
Lang genoeg werkloos in TTK gestaan.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 21:39:41 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60215070
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Lang genoeg werkloos in TTK gestaan.
nou. je suggestie was prima. het doel heiligt de middelen. als de regen de krant nat maakt dan moet het naar een ander subforum.
pi_60373408
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:22 schreef zoalshetis het volgende:

dus als je echt zo begaan bent met het initiatief, plaats het dan in algemeen. dank.
Inderdaad beter idee.

Of misschien moet er nog een subforum 'Vrijwilligerscentrale' komen
Jusqu'ici tout va bien...
  zondag 27 juli 2008 @ 04:53:08 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60373451
quote:
Op zondag 27 juli 2008 04:20 schreef Manono het volgende:

[..]

Inderdaad beter idee.

Of misschien moet er nog een subforum 'Vrijwilligerscentrale' komen
best wel een leuk idee eigenlijk. ik zet me regelmatig in voor vrijwilligerswerk. binnen mijn vakgebied that is.
pi_60373666
quote:
Op zondag 27 juli 2008 04:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

best wel een leuk idee eigenlijk. ik zet me regelmatig in voor vrijwilligerswerk. binnen mijn vakgebied that is.
En dat is?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_60448406
Kan dicht.

Welk boek is dit?
  Moderator woensdag 30 juli 2008 @ 18:34:16 #19
42184 crew  DaMart
pi_60449070
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 17:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan dicht.

Welk boek is dit?
Ok, bij dezen gebeurd .
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:01:07 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60452572
quote:
Op zondag 27 juli 2008 08:00 schreef Manono het volgende:

[..]

En dat is?
ik doe wat gratis marketing voor marokkaanse jongeren die meer willen bereiken dan de stoere josti op straat uit te hangen. en misschien binnenkort wat taallesjes voor nieuwkomers.

en jij?
  woensdag 30 juli 2008 @ 23:07:58 #21
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60455574
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik doe wat gratis marketing voor marokkaanse jongeren die meer willen bereiken dan de stoere josti op straat uit te hangen. en misschien binnenkort wat taallesjes voor nieuwkomers.
Oh, wat tof. Ik geef ze als vrijwilliger les in vakken waarvoor ze nauwelijks bijles kunnen krijgen - Engels, Duits, geschiedenis, economie, wiskunde, soms zelfs Latijn en Grieks.

Regel jij het ook via Schumacher? Amsterdam, toch?
pi_60696194
Kan iemand mn topic sluiten. Ik heb me bedacht, en wil toch sluiten.

Ik realiseerde me pas later dat andere bezoekers van de blog dat topic ook kunnen lezen. Dat bedacht ik me pas later, en dat kon gevolgen hebben..

M'n excuses voor dit. Ik laat iemand die tenminste wel verstand van Engels heeft, de tekst opstellen. Toch enorm bedankt voor jullie hulp!

Mag dat topic dicht?

[ Bericht 25% gewijzigd door EnglishTest op 10-08-2008 01:28:26 ]
pi_60696760
Graag gedaan en het topic heb ik gesloten Succes verder!
pi_61685153
Kan dit topic in de gaten gehouden worden? Ryan3 blijft dooretteren, waardoor een gezonde discussie over het onderwerp belemmerd wordt.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_61686234
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:45 schreef Scaurus het volgende:
Kan dit topic in de gaten gehouden worden? Ryan3 blijft dooretteren, waardoor een gezonde discussie over het onderwerp belemmerd wordt.
Ja, kan iemand dat topic dichtgooien, het is overbodig. .
Conservatiefjes kunnen in POL hun gram wel halen, me dunkt.
I´m back.
pi_61686266
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, kan iemand dat topic dichtgooien, het is overbodig. .
Dat dus.
pi_61686451
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:14 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Dat dus.
Ik hou je er desondanks in, Scauy... .
I´m back.
  Moderator dinsdag 16 september 2008 @ 21:30:04 #28
42184 crew  DaMart
pi_61686907
Ik had in deel 1 al gevraagd of het gewoon over Houellebecq kon gaan in plaats van de persoonlijke politieke discussie/vete, maar blijkbaar kan dat niet. Topic is dus dicht.
pi_61686918
Beste DaMart, ik begrijp waarom je de topic over Houellebecq hebt gesloten. Maar toch vind ik het wel jammer, want ik geloof dat het eigenlijk uitsluitend Ryan3 is die de rotte appel vormde. Dat begon al in het eerste deel. Toen hij om de hoek kwam kijken, ging het mis. Ik denk dat Ryan3 nu zijn zin heeft gekregen.
pi_61686956
Dit is belachelijk! Één user loopt te etteren, gelijk het hele topic dicht omdat er blijkbaar een vete gevoerd wordt. Heropen het topic en kick Ryan3 eruit. Anders open ik gewoon deel 3, maakt me geen fuck uit.
pi_61687018
Ja, het is ook belachelijk, Scaurus. Er zijn hier toch een aantal Houellebecq liefhebbers die elkaar hebben gevonden in die topic. Het is een succesvolle topic gebleken. En dan komt er één zo'n zuiguser de boel verzieken en de rest moet er onder lijden. Het lijkt mij rechtvaardiger dat de desbetreffende zuiguser de consequenties moet gaan dragen en niet de mensen die van goede wil zijn.
pi_61687037
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef servus_universitas het volgende:
Ryan3, laten we weer terugkeren naar het onderwerp. Wat is de voornaamste reden voor jou om Houellebecq Huilebek te noemen? Je bent kennelijk van mening dat Houellebecq zich op de één of andere manier wat aanstelt. Zou je kunnen aangeven op welke wijze hij dat doet? Waar hij volgens jou te overdreven is?
Huilebek geeft een constructie.
Deels gebaseerd op zijn 'eigenste' biografie.
Dit is dus een zogenaamde historische constructie.
Dit zegt dus niets over 'de mens'.
Daarbij zoals Weltschmerz uitstekend aangaf de manier waarop is niet echt briljant, vernieuwend oid. Iemand die daarop (mede of vooral)) zijn wereldbeeld (Weltanschauung) baseert, is.... Vul het maar in.
Die krijgt iig wat tegenwicht te horen, in een samenleving die nog niet verrot is door medestanders van Huilebek. .
I´m back.
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:36:47 #33
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61687099
ryan3 kan lekker de tiephus krijgen. maar wat de mod hier flikt is nog vele malen erger.
pi_61687139
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Huilebek geeft een constructie.
Deels gebaseerd op zijn 'eigenste' biografie.
Dit is dus een zogenaamde historische constructie.
Dit zegt dus niets over 'de mens'.
Daarbij zoals Weltschmerz uitstekend aangaf de manier waarop is niet echt briljant, vernieuwend oid. Iemand die daarop (mede of vooral)) zijn wereldbeeld (Weltanschauung) baseert, is.... Vul het maar in.
Die krijgt iig wat tegenwicht te horen, in een samenleving die nog niet verrot is door medestanders van Huilebek. .
Ah, nu je je zin hebt gekregen, kun je opeens wel inhoudelijk en constructief reageren? Vergeet het nu maar. Ga jij eerst maar pleiten bij de mod voor de heropening van de topic waarbij je belooft je daarin voortaan naar behoren te gedragen.
  Moderator dinsdag 16 september 2008 @ 21:40:58 #35
42184 crew  DaMart
pi_61687224
Ik geef in mijn sluitpost toch duidelijk aan dat als iemand een Houellebecqtopic wil openen zonder de persoonlijke politieke discussie, dat geen enkel probleem is.
pi_61687331
Ja, maar waarom sluiten? Het is redelijk beleid als je die ene rotte plek van de appel wegsnijdt. Hoef je niet een heel topic voor dicht te gooien.
pi_61687337
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef DaMart het volgende:
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Ik geef in mijn sluitpost toch duidelijk aan dat als iemand een Houellebecqtopic wil openen zonder de persoonlijke politieke discussie, dat geen enkel probleem is.
En wat nu wanneer Ryan3 ook daarin weer zijn kop opsteekt? Daar kun je op wachten natuurlijk. Dan kun je zeggen dat hij dan maar genegeerd moet worden, maar in de praktijk werkt dat natuurlijk niet zo eenvoudig. Die man is een uiterst hardnekkig geval gebleken. Hij heeft nu ook precies gekregen wat hij wilde, het is een spel voor hem. Ik vind het jammer dat anderen daaronder moeten lijden. Beter zou het zijn om hem bij misdragen de toegang tot de topic te ontzeggen.
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:49:25 #38
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61687536
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef Scaurus het volgende:
Ja, maar waarom sluiten? Het is redelijk beleid als je die ene rotte plek van de appel wegsnijdt. Hoef je niet een heel topic voor dicht te gooien.
Nee, dat topic is ook echt nog te redden, dat deel 2. Kan je beter opnieuw beginnen.
Ringo zei het het best in post 206 van het vorige deel.

Ik heb net dat hele kreng door zitten lezen (en dat was geen pretje met het pretentieuze gewauwel dat in dat topic gebezigd wordt) om te kijken waar het precies verkeerd ging en jullie blijven allemaal wel heel erg makkelijk happen.

Dat terzijde is het natuurlijk ook niet de bedoeling, Ryan, dat je zo gaat lopen trollen in dat topic. Dat was je aan het doen en dat weet je maar al te best, met een paar ogenschijnlijk onschuldig ogende posts gooi je het hele topic een compleet andere kant op.

Bij hetzelfde gedrag in het inmiddels geopende deel 3 vlieg je eraf, constructief over Houllebecq meeposten, kritisch is okay, maar níet steken naar de personen, níet zuigwoordjes als huilebek, níet trollen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:50:38 #39
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61687583
En verder laat ik jullie met:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  Moderator dinsdag 16 september 2008 @ 21:51:46 #40
42184 crew  DaMart
pi_61687623
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef Scaurus het volgende:
Mwa, na het snijden zou er dan niet veel appel meer over blijven .
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:52:43 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61687661
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:49 schreef Dagonet het volgende:

goed bezig gozer. je bent een verademing op fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:52:46 #42
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61687662
Note to self: blijf van die komma af.
pi_61687664
quote:
Ik heb net dat hele kreng door zitten lezen (en dat was geen pretje met het pretentieuze gewauwel dat in dat topic gebezigd wordt) om te kijken waar het precies verkeerd ging en jullie blijven allemaal wel heel erg makkelijk happen.
Begrijpelijk, aangezien Houellebecq ons nauw aan het hart liggen. Politieke overtuiging bij mij trouwens ook. Dan wordt ik happig, ja.
quote:
Bij hetzelfde gedrag in het inmiddels geopende deel 3 vlieg je eraf, constructief over Houllebecq meeposten, kritisch is okay, maar níet steken naar de personen, níet zuigwoordjes als huilebek, níet trollen.
pi_61688080
quote:

[..]

Nee, dat topic is ook echt nog te redden, dat deel 2. Kan je beter opnieuw beginnen.
Ringo zei het het best in post 206 van het vorige deel.

Dat terzijde is het natuurlijk ook niet de bedoeling, Ryan, dat je zo gaat lopen trollen in dat topic. Dat was je aan het doen en dat weet je maar al te best, met een paar ogenschijnlijk onschuldig ogende posts gooi je het hele topic een compleet andere kant op.

Ik loop helemaal nergens te trollen zelfs. .
I´m back.
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:03:09 #45
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61688101
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik loop helemaal nergens te trollen zelfs. .
neem je verlies en sod off.
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:07:00 #46
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61688233
Er wordt meerdere malen aangegeven die discussie niet te willen voeren Ryan, er wordt meerdere malen aangevoerd niet alleen dát ze sommige posts van je storend vinden maar ook welke en waarom. En dat is lang niet alles, op andere posts krijg je ook nog gewoon antwoord. Maar het zijn die continusteekjes onder water en het gezuig.

Post gewoon over Houllebecq, over zíjn achtergronden, zijn boeken, zijn motivaties maar ga niet dat doortrekken naar de andere posters in het topic en al helemaal niet zo minzaam.
pi_61688355
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

neem je verlies en sod off.
Wat doe jij hier, sukkel? Had je |uberhaupt al meegedaan met deze discussie?
Er is ook gene verlies, ene Dagonet komt zo maar met het feit dat ik loop te trollen, dat maakt hij zelfs niet ook maar voor een kleine beetje aannemelijk, behalve dan dat hij blijkbaar voor het gehuil gaat van mensen (= meerderheid) die meningen virulent willen onderdrukken. En dat is opmerkelijk, want zo kennen wij Dagonet niet. Ik bedoel zelfs een lowlife als jij kan onder het mom van cultuser, jaar in jaar uit inmiddels al weer, de meest rabiate nonsense debiteren en je blijft getolereerd worden. Dat lijkt me vrij eigenaardig want Ik heb helegaar de posthistorie als hof - troll - nar als jij niet.
Dus Dagonet kom er maar in.
Of wel bullocks.
I´m back.
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:13:21 #48
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61688417
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat doe jij hier, sukkel? Had je |uberhaupt al meegedaan met deze discussie?
Er is ook gene verlies, ene Dagonet komt zo maar met het feit dat ik loop te trollen, dat maakt hij zelfs niet ook maar voor een kleine beetje aannemelijk, behalve dan dat hij blijkbaar voor het gehuil gaat van mensen (= meerderheid) die meningen virulent willen onderdrukken. En dat is opmerkelijk, want zo kennen wij Dagonet niet. Ik bedoel zelfs een lowlife als jij kan onder het mom van cultuser, jaar in jaar uit inmiddels al weer, de meest rabiate nonsense debiteren en je blijft getolereerd worden. Dat lijkt me vrij eigenaardig want Ik heb helegaar de posthistorie als hof - troll - nar als jij niet.
Dus Dagonet kom er maar in.
Of wel bullocks.
sukkel, lowlife, cultuser, rabiate nonsens, hof-troll-nar? ik lurk ook af en toe wel eens wat.
pi_61688473
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Er wordt meerdere malen aangegeven die discussie niet te willen voeren Ryan, er wordt meerdere malen aangevoerd niet alleen dát ze sommige posts van je storend vinden maar ook welke en waarom. En dat is lang niet alles, op andere posts krijg je ook nog gewoon antwoord. Maar het zijn die continusteekjes onder water en het gezuig.

Post gewoon over Houllebecq, over zíjn achtergronden, zijn boeken, zijn motivaties maar ga niet dat doortrekken naar de andere posters in het topic en al helemaal niet zo minzaam.
Ik vind zoveel posts storend, heb je me daar vaak over gehoord?
Ik vind eerlijk gezegd dat usertjes Scaures en servus_weetikveel enorm zuigen en op de man spelen, wat ga jij nu doen dan Dagonet?
Of is dit allemaal maar een beetje willekeurigheid wat je doet???
I´m back.
pi_61688498
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

sukkel, lowlife, cultuser, rabiate nonsens, hof-troll-nar? ik lurk ook af en toe wel eens wat.
Helaas maak je ook af en toe posts.
I´m back.
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:17:19 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61688543
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Helaas maak je ook af en toe posts.
ik dacht dat je mijn posts wel kon waarderen
pi_61688623
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik dacht dat je mijn posts wel kon waarderen
Jawel, jij bent ook een aardige gast, we hebben een andere outlook, maar ik accordeer ook wel met jou, dat weet je toch. .
I´m back.
pi_61688656
Je mag als links-liberaal gvd nooit eens op je viool spelen hè.
I´m back.
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:21:07 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61688666
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:19 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jawel, jij bent ook een aardige gast, we hebben een andere outlook, maar ik accordeer ook wel met jou, dat weet je toch. .
gezien je meest recente postgeschiedenis kreeg ik heel even een ander gevoel...
pi_61688728
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:21 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gezien je meest recente postgeschiedenis kreeg ik heel even een ander gevoel...
Dat is niet alleen de meest recente pg. .
Dude, jij en ik dat is wat betreft bijna alles het uiterste hoor.
En ik ben niet extreem, extreem niets hè.
I´m back.
pi_61688831
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik vind zoveel posts storend, heb je me daar vaak over gehoord?
Ik vind eerlijk gezegd dat usertjes Scaures en servus_weetikveel enorm zuigen en op de man spelen, wat ga jij nu doen dan Dagonet?
Of is dit allemaal maar een beetje willekeurigheid wat je doet???
Zou je kunnen aangeven op welke manier er bij jou op de man is gespeeld? Je hebt nergens je ongenoegen geuit over de manier waarop je bent bejegend. De bron van ergernis kwam voortdurend voort uit jouw posts. Niet zozeer het onderwerp en het punt dat je probeerde te maken (die waren nog best wel interessant), maar de manier waarop, Ryan3. Je bent in je gezuig heel erg subtiel, het zal waarschijnlijk een spel voor je zijn. Je steekt hier en daar en je doet je vervolgens als een onschuldig kind voor. Hoe subtiel je het spel ook speelt, het is overduidelijk.

En als je dan eenmaal bent ontmaskerd, dan moet je je verlies accepteren. Daarmee kun je dan nog respect afdwingen. En dan beginnen we gewoon weer met een frisse start, Ryan3 .
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:28:32 #57
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61688903
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is niet alleen de meest recente pg. .
Dude, jij en ik dat is wat betreft bijna alles het uiterste hoor.
En ik ben niet extreem, extreem niets hè.
ik ben ook niet extreem. gelukkig maar, anders zou ik wel eens hele vreemde, onware en onhaalbare dingen kunnen gaan posten. erasmus verhoedde me.
pi_61689148
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:26 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Zou je kunnen aangeven op welke manier er bij jou op de man is gespeeld? Je hebt nergens je ongenoegen geuit over de manier waarop je bent bejegend. De bron van ergernis kwam voortdurend voort uit jouw posts. Niet zozeer het onderwerp en het punt dat je probeerde te maken (die waren nog best wel interessant), maar de manier waarop, Ryan3. Je bent in je gezuig heel erg subtiel, het zal waarschijnlijk een spel voor je zijn. Je steekt hier en daar en je doet je vervolgens als een onschuldig kind voor. Hoe subtiel je het spel ook speelt, het is overduidelijk.

En als je dan eenmaal bent ontmaskerd, dan moet je je verlies accepteren. Daarmee kun je dan nog respect afdwingen. En dan beginnen we gewoon weer met een frisse start, Ryan3 .
Ja, wat je hier zegt is toch een beetje een deel van je eigen subjectiviteit hoor; het enige wat ik doe is mijn mening uiten de hele tijd. Mijn mening.
Blijkbaar zat ik 7 jaar toch mis, en kan dat niet, mijn mening uiten op Fok!, getuige de onheuse afstraffing die ik hier krijg van de oppermod Dagonet, die ik eerlijk gezegd toch kende als een veel liberalere persoon als hoe hij zich nu laat zien in deze kwestie.
Voor mij is dat uiteraard een les. Ik zal moeten opletten op wat ik zeg en hoe ik iets zeg. Ik moet conservatiefjes dus niet meer aanvallen, of iig niet dusdanig confronteren dat zij mailen, PM'en en weet ik veel wat jullie doen om je gelijk te krijgen.
Ik hoop echter wel dat de discussie niet alleen om de letteren, maar ook om de implicaties op politiek/religieus/filosofisch gebied gewoon door gaat in #3. En dat kan er hard aan toegaan. Maar wat is daarvan het probleem?
Mensen hebben me voor ik weet niet wat uitgemaakt op Fok!, vanwege mijn mening, dat is all in the deal.
I´m back.
pi_61689181
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ben ook niet extreem. gelukkig maar, anders zou ik wel eens hele vreemde, onware en onhaalbare dingen kunnen gaan posten. erasmus verhoedde me.
Relax dus, maar dat zie ik te weinig de laatste tijd bij jou.
Dat alles maar een mening is, niet echt...
I´m back.
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:38:31 #60
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61689227
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:36 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Relax dus, maar dat zie ik te weinig de laatste tijd bij jou.
Dat alles maar een mening is, niet echt...
ik ben de relaxdheid zelfe. en ja alles is onderbouwd en mijn eigen mening. of wil je me die ook al afpakken?
pi_61689405
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik ben de relaxdheid zelfe. en ja alles is onderbouwd en mijn eigen mening. of wil je me die ook al afpakken?
Waar haal je uit dat ik een mening wil afpakken?
En nee, je komt niet echt relaxed over op mij. Niet iemand die zijn schaapjes op het droge heeft iig, zoals je suggereerde met je huizenverhuurder verhaal. Of ik moet je humor missen natuurlijk, maar daarvoor is de aard van wat je te berde brengt te consistent.
I´m back.
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:47:13 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61689490
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar haal je uit dat ik een mening wil afpakken?
En nee, je komt niet echt relaxed over op mij. Niet iemand die zijn schaapjes op het droge heeft iig, zoals je suggereerde met je huizenverhuurder verhaal. Of ik moet je humor missen natuurlijk, maar daarvoor is de aard van wat je te berde brengt te consistent.
lol. wat kan je toch heerlijk fantaseren. maak je niet dik gozert.
pi_61689577
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:47 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol. wat kan je toch heerlijk fantaseren. maak je niet dik gozert.
Je verhuurt geen panden?
I´m back.
  dinsdag 16 september 2008 @ 23:39:51 #64
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61691322
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:49 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je verhuurt geen panden?
helaas is alles nu verhuurd. het is trouwens sowieso geen socialehuursectorprijs/anti-kraak, dus of je het zou kunnen betalen is nog maar de vraag.

geloof wat je wilt geloven, ik lig er niet zo wakker van eik.
  Moderator dinsdag 16 september 2008 @ 23:42:05 #65
42184 crew  DaMart
pi_61691382
Heren, zullen we dit topic nu weer gaan gebruiken voor TTK-feedback?

Ryan kan het woningaanbod immers ook via PM bekijken, natuurlijk .
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:37:56 #66
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_62267534
Hallo,

Ik ben in dit sub-forum niet zo bekend. Ik post, meer in OUD en R&P vanwege, de autisme topics, die daar zijn. Zelf heb ik autisme. En ik houd van dichten .

Er is nu een topic in OUD over gedichtjes: Gedichtjes op geboortekaartjes

Ik heb zelf ook een (dicht)bundel uitgegeven.
Mijn vraag is of iemand mij even, wegwijs kan maken, in dit sub-forum. Bijv. waar ik mijn gedichten kan plaatsen etc.

Dag, Oxy
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  donderdag 9 oktober 2008 @ 19:49:16 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62267847
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:37 schreef Oxymoron het volgende:
Hallo,

Ik ben in dit sub-forum niet zo bekend. Ik post, meer in OUD en R&P vanwege, de autisme topics, die daar zijn. Zelf heb ik autisme. En ik houd van dichten .

Mijn vraag is of iemand mij even, wegwijs kan maken, in dit sub-forum. Bijv. waar ik mijn gedichten kan plaatsen etc.

Dag, Oxy
owww. dit is zoet. ga je jouw eigen gedichtenbundel via ttk verkopen?
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:24:15 #68
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_62268927
Zoet? Wat bedoel je?

Nee hoor, ik hoef niks te verkopen hoor.
Ik wil alleen maar, na een tip, gewoon praten over taal en dichten.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:26:30 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62269014
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:24 schreef Oxymoron het volgende:
Zoet? Wat bedoel je?

Nee hoor, ik hoef niks te verkopen hoor.
Ik wil alleen maar, na een tip, gewoon praten over taal en dichten.
oh ok. sorry. wanneer kan ik jouw bundel kopen en waar? lijkt me wel fijn om eerst jouw bundel gelezen te hebben voordat ik een oordeel kan geven of jouw gedichten spreekwaardig zijn.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:27:02 #70
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_62269038
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 19:37 schreef Oxymoron het volgende:
Hallo,

Dag, Oxy
Hoi Oxy
Het meest recente topic is dit: Plaats hier je zelfgeschreven gedichten [Deel 5.]

Maar ik moet je waarschuwen dat JAM misschien niet zo representatief is
Daarom ook nog een linkje naar het vorige topic, dan kan je die misschien ook even doorsnuffelen als je dat leuk lijkt
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:27:41 #71
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_62269063
Ik wil je wel een PM sturen als je dat goedkeurt.
Je kunt m via internet kopen en hij staat er al op sinds zomer 2007.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:29:56 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62269144
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:27 schreef Oxymoron het volgende:
Ik wil je wel een PM sturen als je dat goedkeurt.
Je kunt m via internet kopen en hij staat er al op sinds zomer 2007.
ja stuur maar een pm, ik ben geïnteresseerd. als autist heb je trouwens best een hele grote stap gemaakt door het te publiceren.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:36:45 #73
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_62269386
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:29 schreef zoalshetis het volgende:
ja stuur maar een pm, ik ben geïnteresseerd. als autist heb je trouwens best een hele grote stap gemaakt door het te publiceren.
Ja het heeft me veel gekost (maar ik bedoel niet het geld). Maar de reacties, en het begrip wat ik van mensen krijg is dat zeker waard geweest. Ben zelfs, al aan een 2de bundel bezig !
  donderdag 9 oktober 2008 @ 20:37:41 #74
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_62269418
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoi Oxy
Het meest recente topic is dit: Plaats hier je zelfgeschreven gedichten [Deel 5.]

Maar ik moet je waarschuwen dat JAM misschien niet zo representatief is
Daarom ook nog een linkje naar het vorige topic, dan kan je die misschien ook even doorsnuffelen als je dat leuk lijkt
Dank u A_R.
Ik zie veel rijm en daar ben ik niet zo goed in
  donderdag 9 oktober 2008 @ 21:05:03 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62270166
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:37 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Dank u A_R.
de goden zij bedankt. rijmen is voor huismoeders. dichten is voor dichters.
  vrijdag 10 oktober 2008 @ 08:04:17 #76
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_62278436
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:37 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Dank u A_R.
Het hoeft ook zeker niet te rijmen. Wat mij betreft liever niet zelfs. Maar het topic is voor iedereen, dus ook voor rijmers
pi_63215320
[Taal] Spellingsnazi en de spatieterreur

Wat mij betreft hoeft TTK zich niet tot het niveau van ONZ of KLB te verlagen.
I intend to live forever, or die trying.
  Moderator vrijdag 14 november 2008 @ 11:30:45 #78
42184 crew  DaMart
pi_63216125
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 11:05 schreef dwerg het volgende:
[Taal] Spellingsnazi en de spatieterreur

Wat mij betreft hoeft TTK zich niet tot het niveau van ONZ of KLB te verlagen.
Inderdaad. Dat soort nutteloze reacties mogen wat mij betreft gewoon wegblijven.

Geëdit dus .
  zaterdag 29 november 2008 @ 15:54:32 #79
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_63620519
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 12:41 schreef ElizabethR het volgende:
Ow, en zou de TT gewijzigd kunnen worden in gewoon Het grote Musical Topic deel 2? Ik vind dat bij voorbaat een beetje raar.
En daar ben ik het wel mee eens eigenlijk .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  Moderator zaterdag 29 november 2008 @ 16:06:29 #80
42184 crew  DaMart
pi_63620695
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

En daar ben ik het wel mee eens eigenlijk .
Ik ook. Bij voorbaat paste prima bij deel één, omdat niemand wist hoe het zou gaan lopen, maar vanaf deel 2 is het gewoon al een groot musicaltopic.
pi_63831885
Hey ik heb een vraag. Ik kan met de zoekmachine nergens In de Ban van de Ring/Lord of the Rings topics vinden? Ik kom alleen maar uit bij gametopics.
  zondag 7 december 2008 @ 20:25:18 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_63832138
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:16 schreef Gewas het volgende:
Hey ik heb een vraag. Ik kan met de zoekmachine nergens In de Ban van de Ring/Lord of the Rings topics vinden? Ik kom alleen maar uit bij gametopics.
Lord of the Rings

Je eigen topic.
The love you take is equal to the love you make.
pi_63832201
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Lord of the Rings

Je eigen topic.
Thanks, ja die zocht ik.
  Moderator zondag 7 december 2008 @ 20:27:47 #84
42184 crew  DaMart
pi_63832206
quote:
Op zondag 7 december 2008 20:16 schreef Gewas het volgende:
Het meest recente TTK-topic dat ik kan vinden, is deze: Lord of the Rings .

*edit: wat Lienekien zegt, dus .

En mocht je daarin niet vinden wat je zoekt, open gerust een nieuwe .
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:37:24 #85
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_64738719
Boh.

Idee voor de moderators: TT van "is dit gedichtje van een literair niveau" wijzigen naar "(song)teksten van 2pac: literair verantwoord?" - dan komen er vast wat meer reacties. Nu is het niet echt duidelijk waar het topic over gaat. Verder beloof ik mij ontopic te houden
pi_64741290
Hoi. Vraagje.

Wanneer komt er weer eens een toffe TTK-wedstrijd? Of spelen mijn hersenen parten met me en is het er nooit geweest? Zo ja, dan moest er toch echt eens eentje komen.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 19:58:28 #87
42184 crew  DaMart
pi_64742384
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:37 schreef -Will- het volgende:
Boh.

Idee voor de moderators: TT van "is dit gedichtje van een literair niveau" wijzigen naar "(song)teksten van 2pac: literair verantwoord?" - dan komen er vast wat meer reacties. Nu is het niet echt duidelijk waar het topic over gaat. Verder beloof ik mij ontopic te houden
Ik heb het even meegenomen naar achteren .

We komen dus nog op je suggestie terug.
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 19:59:59 #88
42184 crew  DaMart
pi_64742456
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:37 schreef Chowi het volgende:
Hoi. Vraagje.

Wanneer komt er weer eens een toffe TTK-wedstrijd? Of spelen mijn hersenen parten met me en is het er nooit geweest? Zo ja, dan moest er toch echt eens eentje komen.
Er is zeker een TTK-wedstrijd geweest . Men kon gedichten, verhalen en kunst insturen die betrekking hadden op een bepaald onderwerp. Vorig jaar hebben we een aantal wedstrijden met andere fora gehad, en dit jaar is het de bedoeling dat er zeker weer een paar leuke wedstrijden in TTK komen. Hoe en wat, daar wordt nog over nagedacht .
pi_64742612
Kan dat niet gewoon elke 2 maanden ofzo? . TTK-wedstrijden vond ik altijd best wel heel erg tof.
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 20:49:02 #90
42184 crew  DaMart
pi_64745002
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 20:02 schreef Chowi het volgende:
Kan dat niet gewoon elke 2 maanden ofzo? . TTK-wedstrijden vond ik altijd best wel heel erg tof.
Maar ze waren ook erg tof! .

Maar als we het eens zijn over een opzet, dan komt er uiteraard meer in TTK te staan .
  zondag 18 januari 2009 @ 01:43:02 #91
88233 Steve
Still the best.
pi_65161282
Gefelicteerd DaMart.
Ik wist niet of je in die andere topics nog wel komt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  Moderator zondag 18 januari 2009 @ 09:43:54 #92
42184 crew  DaMart
pi_65163802
quote:
Op zondag 18 januari 2009 01:43 schreef Steve het volgende:
Gefelicteerd DaMart.
Ik wist niet of je in die andere topics nog wel komt.
Dank je wel!

Ik kom er af en toe nog wel, maar de laatste tijd wat minder .
  woensdag 4 februari 2009 @ 18:04:55 #93
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65739200
Ja hoi, via de search vind ik niets. Is er al een 'wreck this journal'-topic?
KuikenGuppy
  woensdag 4 februari 2009 @ 18:06:51 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_65739246
Nee, hoor.
  woensdag 4 februari 2009 @ 18:12:25 #95
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_65739437
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:04 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi, via de search vind ik niets. Is er al een 'wreck this journal'-topic?
Open maar gewoon een topic hoor, geen probleem
pi_65951189
Hallo. Weet iemand waar het Stephen King topic is?
  Moderator woensdag 11 februari 2009 @ 15:44:07 #97
42184 crew  DaMart
pi_65951650
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 15:32 schreef Gewas het volgende:
Hallo. Weet iemand waar het Stephen King topic is?
Die houdt een kleine winterslaap: Stephen King # 4

Maar maak hem gerust wakker .
pi_65951801
Bedankt.
  Moderator zaterdag 14 februari 2009 @ 14:14:23 #99
155227 crew  Guppy
dus
pi_66053493
[BOEK] Welke boeken heeft de Fokker gekocht? Deel III

Wiehoe (post nummer 290) kan voor die post beter een advertentie kopen denk ik?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Moderator zaterdag 14 februari 2009 @ 14:39:26 #100
42184 crew  DaMart
pi_66054224
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:14 schreef Guppyfriend het volgende:

Volgens mij was dat een ongelukje en is het weer opgelost .
pi_66054292
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:14 schreef Guppyfriend het volgende:

Beetje flauw hoor. Moet jij niet advertentieruimte kopen voor je spuisels in je Fok! fotoboek?

Wel eens gehoord van hotlink preventie?
  Moderator zaterdag 14 februari 2009 @ 14:49:32 #102
155227 crew  Guppy
dus
pi_66054457
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:42 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

Beetje flauw hoor. Moet jij niet advertentieruimte kopen voor je spuisels in je Fok! fotoboek?

Wel eens gehoord van hotlink preventie?
Nee, daar had ik nog nooit van gehoord. Daarom ook, sorry! Ik zag alleen een advertentie, vandaar...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_66054517
Nou oke dan, geeft niets
  Moderator zaterdag 14 februari 2009 @ 14:57:50 #104
155227 crew  Guppy
dus
pi_66054681
eigenlijk ben ik heel lief hoor!
pi_66064022
Wens: eigenlijk moet er net als het Overzicht Bands & Artiesten een schrijverstopicoverzicht komen.
  zondag 15 februari 2009 @ 08:51:26 #106
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_66075909
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:12 schreef Intxaurraga het volgende:
Wens: eigenlijk moet er net als het Overzicht Bands & Artiesten een schrijverstopicoverzicht komen.
Wie houd je tegen?
pi_66084293
Niemand. Alleen wilde ik eerst even het animo peilen.
  Moderator maandag 16 februari 2009 @ 10:20:01 #108
155227 crew  Guppy
dus
pi_66111580
het gekochte boekentopic deelk 4 is dubbel, wil een mod aub besluiten welke open blijft?
  Moderator maandag 16 februari 2009 @ 10:25:15 #109
42184 crew  DaMart
pi_66111721
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:20 schreef Guppyfriend het volgende:
het gekochte boekentopic deelk 4 is dubbel, wil een mod aub besluiten welke open blijft?
We gaan in die van jou verder, want daar was al in gereageerd .
pi_66112277
Tony Hawks - Door ierland met een koelkast

deze is dicht wegens te weinig belangstelling neem ik aan?

ik heb een ander boek van Tony Hawks gelezen en ben nu bezig aan een 3e, 'Door Ierland met een koelkast' ga ik ook nog lezen

zal ik een nieuw centraal topic over deze schrijver openen of kan deze weer open?
  Moderator maandag 16 februari 2009 @ 10:48:55 #111
42184 crew  DaMart
pi_66112468
quote:
Op maandag 16 februari 2009 10:42 schreef Ruud het volgende:
Tony Hawks - Door ierland met een koelkast

deze is dicht wegens te weinig belangstelling neem ik aan?

ik heb een ander boek van Tony Hawks gelezen en ben nu bezig aan een 3e, 'Door Ierland met een koelkast' ga ik ook nog lezen

zal ik een nieuw centraal topic over deze schrijver openen of kan deze weer open?
Ik denk dat door de te lange inactiviteit, het reageren automatisch is geblokkeerd voor dat topic. En hij is al erg oud, dus open gerust een nieuwe .
pi_66112709
thanks
  maandag 16 februari 2009 @ 16:11:08 #113
202348 Susi
Temple of Love
pi_66123102
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 18:12 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Open maar gewoon een topic hoor, geen probleem
Is dit al gebeurd ? Ik kon nog niets vinden via de search, anders wil ik 'm wel openen
  Moderator maandag 16 februari 2009 @ 16:14:08 #114
42184 crew  DaMart
pi_66123193
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:11 schreef Susi het volgende:

[..]

Is dit al gebeurd ? Ik kon nog niets vinden via de search, anders wil ik 'm wel openen
Volgens mij niet, dus ga je gang .
  maandag 16 februari 2009 @ 16:18:05 #115
202348 Susi
Temple of Love
pi_66123353
quote:
Op maandag 16 februari 2009 16:14 schreef DaMart het volgende:

[..]

Volgens mij niet, dus ga je gang .
Komt goed
pi_66154424
Zou iemand misschien van de topictitel Haruki Marukami (vervolg) 'Haruki Murakami deel 2' kunnen maken, en in de openingspost een link naar het eerste deel kunnen zetten? ( Haruki Murakami )
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_66155184
- Laat maar, ik post het zelf wel. -

[ Bericht 47% gewijzigd door Claudia_x op 17-02-2009 13:35:30 ]
pi_66157227
- Dubbel -
  Moderator dinsdag 17 februari 2009 @ 17:58:27 #119
42184 crew  DaMart
pi_66167525
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 12:09 schreef Claudia_x het volgende:
Zou iemand misschien van de topictitel Haruki Marukami - deel 2 'Haruki Murakami deel 2' kunnen maken, en in de openingspost een link naar het eerste deel kunnen zetten? ( Haruki Murakami )
Ik heb de TT aangepast, wel zo duidelijk, lijkt me, als deel 3 er over een tijdje is .
pi_66253782
2500 Talen met uitsterven bedreigd

Lijkt me eerder hier thuis te horen dan in NWS
  Moderator donderdag 19 februari 2009 @ 22:08:19 #121
42184 crew  DaMart
pi_66255485
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 21:28 schreef ultra_ivo het volgende:
2500 Talen met uitsterven bedreigd

Lijkt me eerder hier thuis te horen dan in NWS
Aan de ene kant heeft het algemene nieuwswaarde, aan de andere kant is het wel iets taalgerichts inderdaad. Op zich zouden er denk ik ook twee topics over naast elkaar kunnen bestaan, eentje in NWS en eentje in TTK. Beide fora trekken namelijk toch andere mensen en reacties aan .
pi_66418897
Hey, ik studeer nu journalistiek en wil later de schrijvende kant op. Nou heb ik een weblog waar ik een beetje op aan het freestylen ben. Zou ik hierover een topic kunnen openen, en dan om kritiek vragen?
pi_66418947
Mijn zegen heb je (en zet dat ook even in de openingspost, alleen zou ik het woord zegen vervangen door 'toestemming van Isabeau')
pi_66546289
Waarom is DE MENSENTUIN. verdwenen?
Ja, die met de ballen in de bek.
  Moderator zaterdag 28 februari 2009 @ 10:22:24 #125
42184 crew  DaMart
pi_66546597
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 09:56 schreef Biancavia het volgende:
Waarom is DE MENSENTUIN. verdwenen?
Dat topic is door de FA's verwijderd naar aanleiding van klachten van personen die hun naam erin tegenkwamen:
quote:
Op maandag 8 september 2008 08:20 schreef Dagonet het volgende:
JAM, even nagezocht hoe en wat.
Het topic is gewist, je hebt in je topic behoorlijk wat unieke namen van bestaande personen gebruikt in een niet al te vleiende context (om het zacht uit te drukken). In de loop der jaren hebben we daar een paar mails over ontvangen van mensen die het topic in google tegenkwamen en er niet van gecharmeerd waren. In de loop der tijd hebben we enkele wijzigingen er in aangebracht maar het houdt op een gegeven moment op en bij de laatste klacht is het topic verwijderd.

Ik neem aan dat betrokken personen ook bezig zijn met het laten verwijderen uit de Google cache.

Ik ben het ermee eens dat de Mensentuin een ontzettend leuk en goed topic was om te lezen, ik denk dat ik even ga kijken hoe ik het zo kan aanpassen dat het weer teruggeplaatst kan worden maar daarvoor zou ik elke naam moeten veranderen en dat wil ik niet doen naar een Jan Janssen of Piet Klaassen.
pi_66548202
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 10:22 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat topic is door de FA's verwijderd naar aanleiding van klachten van personen die hun naam erin tegenkwamen:
[..]
Oké, bedankt voor je uitleg. Ik had al wel begrepen dat het ging over oud-klasgenoten van JAM, maar ik wist niet dat hij de echte namen gebruikt had!

Jammer, want ik vind de spuisels van JAM altijd erg vermakelijk om te lezen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_66551164
Hallo, weet iemand of er al een George Orwell topic is? Ik kan niks vinden met de search.
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:44:08 #128
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_66552221
Je kan gewoon een nieuwe openen hoor, geen probleem
  Moderator zaterdag 28 februari 2009 @ 14:44:18 #129
42184 crew  DaMart
pi_66552227
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:07 schreef Gewas het volgende:
Hallo, weet iemand of er al een George Orwell topic is? Ik kan niks vinden met de search.
Er is een topic over 1984, maar geen algemeen Orwelltopic voor zover ik kan zien, dus open er gerust een als je wilt .
  Moderator zaterdag 28 februari 2009 @ 14:45:00 #130
42184 crew  DaMart
pi_66552248
quote:
Op zaterdag 28 februari 2009 14:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je kan gewoon een nieuwe openen hoor, geen probleem
Wat een timing! .
  zaterdag 28 februari 2009 @ 14:53:15 #131
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_66552450
pi_66552493
Bedankt allebei. Dan zal ik er vanavond eentje openen (ben nu effe weg).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2009 14:55:05 ]
pi_66560757
Hmmm ik wilde een topic openen over George Orwell maar ik heb geen idee wat ik erin moet zetten. Dus als iemand ideeen heeft? Of misschien wil iemand anders er een openen?
pi_66767774
Hoi, heeft TTK een trivia-/quiztopic? Zo nee, zal ik er eentje openen?

Zoals in mijn eigen subforum:
WFL - Trivia
  Moderator vrijdag 6 maart 2009 @ 15:09:53 #135
42184 crew  DaMart
pi_66767925
Er is een literatuurtriviatopic: Fok! Literatuur-Trivia # 8. De vis wordt duur betaald.

Verder zijn er bij mijn weten geen triviatopics. Dus als je een idee hebt voor een ander TTK-gerelateerd triviatopic, open er gerust een .
pi_66878893
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:09 schreef DaMart het volgende:
Er is een literatuurtriviatopic: Fok! Literatuur-Trivia # 8. De vis wordt duur betaald.

Verder zijn er bij mijn weten geen triviatopics. Dus als je een idee hebt voor een ander TTK-gerelateerd triviatopic, open er gerust een .
TTK - Trivia
  Admin dinsdag 31 maart 2009 @ 10:03:56 #137
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_67569797
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_68029527
Hoi,

Ik ben al een tijdje bezig met het topic FOK!_Muzikanten_Mega_Song
Het loopt al aardig

Het doel is een gave song maken die bestaat uit meerdere composities van diverse FOK!-muzikanten.

Mijn vraag is nu mag ik hier een topic openen waarin ik vraag of de FOK!-kunstenaars een afbeelding willen maken om "FOK!_Muzikanten_Mega_Song" te verfraaien ?

mvg,

allsystemshalt
  woensdag 15 april 2009 @ 08:01:42 #139
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_68029690
Lijkt mij prima hoor
  woensdag 20 mei 2009 @ 12:33:34 #140
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_69222478
Theater - Cabaret - Musical - Opera
Dit is misschien een betere titel -> Theater - Cabaret - Musical - Opera Recensies ?
Wat vinden jullie?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  Moderator woensdag 20 mei 2009 @ 19:31:49 #141
42184 crew  DaMart
pi_69236276
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:33 schreef Mukie het volgende:
Theater - Cabaret - Musical - Opera
Dit is misschien een betere titel -> Theater - Cabaret - Musical - Opera Recensies ?
Wat vinden jullie?
Wil je het uitsluitend voor recensies houden? Zou "Theaterrecensies" de lading dan ook dekken? .
  donderdag 21 mei 2009 @ 12:14:49 #142
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_69256310
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 19:31 schreef DaMart het volgende:

[..]

Wil je het uitsluitend voor recensies houden? Zou "Theaterrecensies" de lading dan ook dekken? .
Ik denk het wel ja
En dan is het ook direct meer duidelijk toch?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  Moderator donderdag 21 mei 2009 @ 12:30:58 #143
42184 crew  DaMart
pi_69256770
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:14 schreef Mukie het volgende:

[..]

Ik denk het wel ja
En dan is het ook direct meer duidelijk toch?
Dan pas ik de TT even voor je aan naar 'Theaterrecensies' .
  woensdag 10 juni 2009 @ 11:49:12 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69892334
Hoi

Responsible animal welfare

Mag hier weer een slotje op? . Bvd.
Niet meer actief op Fok!
  Moderator woensdag 10 juni 2009 @ 15:01:14 #145
42184 crew  DaMart
pi_69899132
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Hoi

Responsible animal welfare

Mag hier weer een slotje op? . Bvd.
Ja hoor, dat mag .
  zondag 21 juni 2009 @ 19:26:51 #146
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70229020
Nouja zeg. BNW (BraveNewWorld) mist gewoon in het FOK-woordenboek. Dacht dat toch wel een beruchte subtak was. Overigens had ik ook wel verwacht dat mijn Username er tussen zou prijken, maar helaas pindakaas.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 22 juni 2009 @ 08:01:40 #147
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_70242984
En hoe zou je jezelf dan omschrijven?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:36:45 #148
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_70885380
Kan iemand Simon Vinkenoog is stervende even opschonen van het puberale fipo gezwets van F04?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Moderator zondag 12 juli 2009 @ 10:17:13 #149
42184 crew  DaMart
pi_70894885
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 20:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan iemand Simon Vinkenoog overleden even opschonen van het puberale fipo gezwets van F04?
Dat bericht was al weg. Ik heb wel de TT even aangepast, omdat hij inmiddels overleden is.
pi_71734857
Is er een centraal topic, voor als je de titel/schrijver zocht van een boek of verhaal? Ik had namelijk zo'n vraag, maar sluit me liever aan in de rij dan er een heel nieuw topic aan te wijden.
  Moderator maandag 10 augustus 2009 @ 00:36:28 #151
42184 crew  DaMart
pi_71749371
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 16:13 schreef Laureline het volgende:
Is er een centraal topic, voor als je de titel/schrijver zocht van een boek of verhaal? Ik had namelijk zo'n vraag, maar sluit me liever aan in de rij dan er een heel nieuw topic aan te wijden.
Een centraal topic voor het zoeken van titels of schrijvers hebben we niet. Dus open gerust een nieuw topic als je een boek zoekt .
pi_71797932
Is het misschien een idee om een centraal topic te openen voor 'vertaalverzoekjes'? Ik zal toch niet de enige zijn die af en toe vastloopt en er is hier genoeg taalkennis aanwezig lijkt me.
  Moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 08:32:30 #153
42184 crew  DaMart
pi_71809789
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:40 schreef N.i.c.k het volgende:
Is het misschien een idee om een centraal topic te openen voor 'vertaalverzoekjes'? Ik zal toch niet de enige zijn die af en toe vastloopt en er is hier genoeg taalkennis aanwezig lijkt me.
Je bent zeker niet de enige die af en toe een vertaalvraag heeft, hoor. En als je eens vastloopt, kun je daar dus ook gerust een topic voor openen. De praktijk leert ook dat als iemand een vertaalvraag heeft, hij of zij daar meestal een eigen topic voor opent.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 08:58:59 #154
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_72030979
Wil er even iemand naar die rare opmerkingen in het Murakami topic kijken?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 20 augustus 2009 @ 09:21:45 #155
42184 crew  DaMart
pi_72031416
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Wil er even iemand naar die rare opmerkingen in het Murakami topic kijken?
Dank voor je melding .

Ik was er al naar aan het kijken, en die opmerkingen zijn weg.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 09:31:38 #156
176471 oh-oh
pi_72031617
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:21 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dank voor je melding .

Ik was er al naar aan het kijken, en die opmerkingen zijn weg.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 27 augustus 2009 @ 14:59:51 #157
42184 crew  DaMart
pi_72201697
Even hier een reactie, om het topic schoon te houden.
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 13:54 schreef Persijn het volgende:
Wat een zwaktebod zeg, op mijn opmerking over de vertaalkunsten van Verbal te verwijderen!!
Die post is niet voor niets verwijderd.

Er wordt op een leuke manier in dat topic gepost. Dus doe gewoon gezellig, op een normale manier, mee. Maar op trollposts zoals degene die ik heb verwijderd, zitten we hier niet te wachten, en die verdwijnen dus ook gewoon .
pi_72203106
Het lijkt mij juist een zwaktebod om na het uitpluizen van de activiteiten van een Fok! user buiten Fok! speciaal een kloon aan te maken om diegene af te fikken.
Een zwaktebod én eng
Wat heeft Verbal jou gedaan, afgezien van ergens ver weg een vertalinkje plaatsen
pi_72335360
Is er ook een topic voor beginnende schrijvers? Ik meen me te herinneren dat dit soort activiteiten in TTK voorkwam. Of een spel met korte verhalen of columns naar aanleiding van een thema?
Trust me, I know what I'm doing.
  Moderator dinsdag 1 september 2009 @ 13:41:09 #160
42184 crew  DaMart
pi_72339562
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 11:20 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Is er ook een topic voor beginnende schrijvers? Ik meen me te herinneren dat dit soort activiteiten in TTK voorkwam. Of een spel met korte verhalen of columns naar aanleiding van een thema?
We hebben een schrijfclub in TTK. Kun je daar iets mee? .

Schrijfclub deel 2
pi_72364639
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 15:44 schreef Gromit het volgende:
Het lijkt mij juist een zwaktebod om na het uitpluizen van de activiteiten van een Fok! user buiten Fok! speciaal een kloon aan te maken om diegene af te fikken.
Een zwaktebod én eng
Wat heeft Verbal jou gedaan, afgezien van ergens ver weg een vertalinkje plaatsen
Aha, nou snap ik het. Dit is meer een Forum tot Bevordering van de Wederzijdse Bewondering.
  Moderator woensdag 2 september 2009 @ 11:19:06 #162
42184 crew  DaMart
pi_72365602
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:37 schreef Persijn het volgende:

[..]

Aha, nou snap ik het. Dit is meer een Forum tot Bevordering van de Wederzijdse Bewondering.
Een beetje respectvol met elkaar omgaan, mag best hier. En daar was in die verwijderde post van jou geen sprake van. Je hebt je blijkbaar speciaal geregistreerd om hier iemand af te gaan zeiken. En dat is dus zeker niet de bedoeling van dit forum.

Maar wees welkom om gewoon op een normale manier mee te posten .
pi_72392079
In het Lord of the Rings topic wordt ook af en toe over andere boeken van J.R.R. Tolkien gepraat. Dus mijn vraag is: is er al een Tolkien topic? Met de zoekmachine kan ik niks vinden. Anders wil ik wel een nieuwe maken met een mooie OP.
  Moderator donderdag 3 september 2009 @ 10:44:07 #164
42184 crew  DaMart
pi_72392493
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:28 schreef Gewas het volgende:
In het Lord of the Rings topic wordt ook af en toe over andere boeken van J.R.R. Tolkien gepraat. Dus mijn vraag is: is er al een Tolkien topic? Met de zoekmachine kan ik niks vinden. Anders wil ik wel een nieuwe maken met een mooie OP.
Volgens mij is er in ieder geval geen recent Tolkientopic, dus als je inspiratie hebt om er een te openen, ga je gang!
pi_72392624
Oke dan probeer ik een mooie OP te maken.
quote:
Effe testen hoe het quoten werkt.
Edit: oke het werkt.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2009 10:49:15 ]
pi_72394458
Ik heb een topic gemaakt:

J.R.R. Tolkien

Beetje onsamenhangende OP geworden vind ik, dus als iemand tips heeft hoe die beter kan?

Edit: Of vinden jullie hem wel goed zo?

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2009 12:53:00 ]
  donderdag 17 september 2009 @ 14:35:31 #167
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_72839581
Volgens mij kan Waarom zegt iedereen Pal bij Paul beter naar ONZ of KLB
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 17 september 2009 @ 16:24:57 #168
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_72843388
quote:
Op donderdag 17 september 2009 14:35 schreef Mark het volgende:
Volgens mij kan Waarom zegt iedereen Pal bij Paul beter naar ONZ of KLB
Waarom als ik vragen mag? Volgens mij past het hier prima in TTK
  maandag 28 september 2009 @ 16:47:18 #169
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_73183770
Hoi lieve TTK mensen.
Ik heb een vraagje
Zouden jullie in dit topic:
Groot Donjon Topic! (Van tien dagen gaans te zien)
Het eerste ontbrekende plaatje kunnen vervangen door deze:

en de tweede door deze:
(let op de tags [ rimg ] )
Dan is alles weer mooi enzo.

Bij voorbaad dank!

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 16:54:21 #170
42184 crew  DaMart
pi_73184035
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:47 schreef timbob het volgende:
Hoi lieve TTK mensen.
Ik heb een vraagje
Zouden jullie in dit topic:
Groot Donjon Topic! (Van tien dagen gaans te zien)
Het eerste ontbrekende plaatje kunnen vervangen door deze:
[ afbeelding ]

en de tweede door deze:
[ afbeelding ] (let op de tags [ rimg ] )
Dan is alles weer mooi enzo.

Bij voorbaad dank!
Natuurlijk kan dat. Is het nu zoals je voor ogen had?
  maandag 28 september 2009 @ 17:02:23 #171
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_73184309
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef DaMart het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat. Is het nu zoals je voor ogen had?
Ja! bijna
ik zie dat die ene een beetje groot is..
Zou je er [rimg=300] van kunnen maken? dan issie net ff een stukje kleiner.

▀█▀ █ █▀█▀█
  Moderator maandag 28 september 2009 @ 17:05:25 #172
42184 crew  DaMart
pi_73184400
quote:
Op maandag 28 september 2009 17:02 schreef timbob het volgende:

[..]

Ja! bijna
ik zie dat die ene een beetje groot is..
Zou je er [rimg=300] van kunnen maken? dan issie net ff een stukje kleiner.

Ook dat is mogelijk .
  maandag 28 september 2009 @ 17:24:03 #173
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_73184963
Dankjewel!
je hebt een stickertje verdient

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_73204199
Ik zat effe te zoeken in de zoekmachine naar mijn Fantasy boeken topic, maar ik zag dat er een tijdje daarna ook een fantasy boeken topic is gemaakt. In beide topics zijn al aardig wat tips gegeven, misschien de topics samenvoegen?

Fantasy boeken

Fantasy boeken

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2009 10:38:33 ]
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:38:58 #175
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_73204221
Ik had het ook al in het fok boekentop 100 gepost, maar is het niet handig om daar 2 topics van te maken. 1 met alleen lijstjes en 1 met de discussie, zodat je een mooie lijst krijgt met alleen de lijstjes en deze handig kan doorkijken. Of zal dat niet gaan werken en post iedereen dan nog in het lijstjes topic?

[ Bericht 18% gewijzigd door No-P op 29-09-2009 10:41:18 (toevoeging) ]
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  Moderator woensdag 30 september 2009 @ 21:30:30 #176
42184 crew  DaMart
pi_73256873
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:37 schreef Gewas het volgende:
Ik zat effe te zoeken in de zoekmachine naar mijn Fantasy boeken topic, maar ik zag dat er een tijdje daarna ook een fantasy boeken topic is gemaakt. In beide topics zijn al aardig wat tips gegeven, misschien de topics samenvoegen?

Fantasy boeken

http://forum.fok.nl/topic/1105156
Die topics leken wel heel erg op elkaar .

Samenvoegen was dus geen slecht idee, en dat is inmiddels dan ook gebeurd.
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:38 schreef No-P het volgende:
Ik had het ook al in het fok boekentop 100 gepost, maar is het niet handig om daar 2 topics van te maken. 1 met alleen lijstjes en 1 met de discussie, zodat je een mooie lijst krijgt met alleen de lijstjes en deze handig kan doorkijken. Of zal dat niet gaan werken en post iedereen dan nog in het lijstjes topic?
Zoals ik al in het boekentop 100 topic heb aangegeven, denk ik dat het niet gaat werken. In 2007 waren er 2 topics, eentje voor discussies en eentje voor lijsten, en die gingen toen ook door elkaar lopen.
pi_73266351
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:30 schreef DaMart het volgende:

[..]

Die topics leken wel heel erg op elkaar .

Samenvoegen was dus geen slecht idee, en dat is inmiddels dan ook gebeurd.
Bedankt. Ja heel toevallig he. Wist ook niet in welke ik moest reageren.
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:36:56 #178
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_73388146
Is er behoefte aan een linkdumptopic in TTK? Ik kom wel eens een nieuwsberichtje, of iets opmerkelijks m.b.t. taal tegen, en dan denk ik, ‘ach, z’n eigen topic is dit ook niet waard’. Maar tegelijkertijd denk ik dat mensen het misschien toch grappig vinden.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_73865229
Is een sticky topic met audioboeken niet een aanwinst?
Ik zou wel eens een audioboek willen luisteren, maar heb geen idee hoe ik er aan kom en of er ook gratis versies/boeken zijn te vinden.. Lijkt me wel een nieuw publiek voot TTK?
dag
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 07:22:47 #180
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_73869846
Sticky lijkt me niet nodig, maar open gerust een audiooekentopic
  Moderator dinsdag 20 oktober 2009 @ 18:41:11 #181
42184 crew  DaMart
pi_73887633
En anders hebben we ook dit topic voor luisterinspiratie: Luisterboeken
  zondag 25 oktober 2009 @ 00:47:37 #182
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_74032035
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:36 schreef Iblis het volgende:
Is er behoefte aan een linkdumptopic in TTK? Ik kom wel eens een nieuwsberichtje, of iets opmerkelijks m.b.t. taal tegen, en dan denk ik, ‘ach, z’n eigen topic is dit ook niet waard’. Maar tegelijkertijd denk ik dat mensen het misschien toch grappig vinden.
Ik zeg volmondig ja. [thumbs up]
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  Moderator donderdag 29 oktober 2009 @ 21:40:57 #183
42184 crew  DaMart
pi_74203425
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:36 schreef Iblis het volgende:
Ik zie dat er nog geen antwoord is geweest .

Maar we hebben dit besproken, en eigenlijk zien we een linkdumptopic niet echt zitten. Dat neigt te veel naar een centraal topic, en die proberen we in TTK zo veel mogelijk te vermijden .

Dus als je een interessant nieuwsbericht vindt, open er gerust een topic voor .
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:33:34 #184
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_74215911
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik zie dat er nog geen antwoord is geweest .

Maar we hebben dit besproken, en eigenlijk zien we een linkdumptopic niet echt zitten. Dat neigt te veel naar een centraal topic, en die proberen we in TTK zo veel mogelijk te vermijden .

Dus als je een interessant nieuwsbericht vindt, open er gerust een topic voor .
Als ik een topic open doe ik dat een beetje met de verwachting dat er ook over gediscussieerd kan worden, maar dat is het niet echt.

Het gaat om berichtjes als:

Nieuwsberichten:
Nedersaksisch is de gêne voorbij
Disappearing Vowels 'Caught' On Tape In US Midwest
Historical Thesaurus is a masterpiece worth waiting 40 years for

Curiosa:
A life of George Washington, in Latin prose

Of stripjes:

Of documentaires o.i.d.

Dit is allemaal m.b.t. Taal, maar er is vast het nodige dat zo 'blijft liggen' omdat men het niet topicwaardig vindt op zichzelf. Ik denk dat er wel een paar mensen zijn die elk van bovenstaande grappig vinden maar tegelijkertijd denk ik dat geen van allen een eigen topic waard is. Dus dat is een beetje mijn dilemma.

Het zou eventueel in de SC kunnen natuurlijk.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 10:50:12 #185
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_74216477
In de LPT raken die bijdrages een beetje zoek.

Ik snap het bezwaar niet tegen een centraal topic.
pi_74217176
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 10:50 schreef Lienekien het volgende:
In de LPT raken die bijdrages een beetje zoek.
Mee eens. Daar zit te veel gebabbel tussen.
quote:
Ik snap het bezwaar niet tegen een centraal topic.
Er is ook wel een middenweg mogelijk, namelijk zoiets als Originele taal- en spelfouten #37 . Dat is een verzameltopic maar het is minder algemeen dan een linkdumptopic. Ik zou een linkdumptopic bijv. niet in de gaten houden, maar ik doe dat wel met Ruggespraak 2 .

Ik denk bijv. aan topicmogelijkheden als 'Taal in nieuwsberichten' of 'Taal in strips'.
pi_74265703
Mooie zinnen. Van die echt mooie.

Kan iemand die tvp's en de citaat van Lord-Vertinari (niks mis mee overigens, maar hoort overduidelijk niet thuis in dat topic, net als dat brallige opmerking van likken) verwijderen?

Thnx. .
  zondag 1 november 2009 @ 10:17:28 #188
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_74270929
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 23:29 schreef Boy_R het volgende:
Mooie zinnen. Van die echt mooie.

Kan iemand die tvp's en de citaat van Lord-Vertinari (niks mis mee overigens, maar hoort overduidelijk niet thuis in dat topic, net als dat brallige opmerking van likken) verwijderen?

Thnx. .
Nu ja, dat is wel een beetje een probleem natuurlijk. Je wil dat mensen zinnen die ze tegenkomen citeren, alleen je wil geen citaten... Dat is lastig..
pi_74271708
Oke, en die tvp's?
pi_74381166
schilderij/maker van het schilderij gezocht

kan iemand mijn naam daarin weghalen? kom er net achter dat google hem oppikt. topic mag trouwens ook op slot. de prent hangt namelijk al een tijdje aan mijn muur.
  Moderator woensdag 4 november 2009 @ 12:37:08 #191
42184 crew  DaMart
pi_74381438
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:28 schreef blessed19 het volgende:
schilderij/maker van het schilderij gezocht

kan iemand mijn naam daarin weghalen? kom er net achter dat google hem oppikt. topic mag trouwens ook op slot. de prent hangt namelijk al een tijdje aan mijn muur.
Dat kan .
pi_74382038
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:37 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat kan .
danku!

Moderator donderdag 5 november 2009 @ 18:34:12 #193
42184 crew  DaMart
pi_74428430
We hebben het nog even gehad over het idee van Iblis en de reacties daarop. Mijn post was iets te kort door de bocht, dus kom ik er hierbij op terug.

Met centrale topics bedoelen we topics die over één onderwerp gaan en waar iedereen die over dat onderwerp iets wil zeggen, bijna verplicht in moet posten. Dat willen we dus liever niet.

Maar een algemeen topic voor TTK-nieuwsberichten of taaladvies is geen probleem. Dan kan iedereen zelf kiezen of ze daarin posten of dat ze een nieuw topic aanmaken.
pi_75135022
Psssst! Isabeau is jarig vandaag!
  vrijdag 4 december 2009 @ 09:31:30 #195
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75273064
Plaats hier één favoriete gedicht

Noem één favoriete boek.

Welke mod haalt even de taalfouten uit de titels?
  Moderator vrijdag 4 december 2009 @ 20:55:01 #196
42184 crew  DaMart
pi_75296977
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 09:31 schreef Lienekien het volgende:
Plaats hier één favoriet gedicht

Noem één favoriet boek.

Welke mod haalt even de taalfouten uit de titels?
Aangepast. Die fouten hebben er nu wel lang genoeg in gestaan .
pi_75358095
wie doet hier de pr van dit onderdeel van fok?
als ik vragen mag?

ik ontvang graag en pm als het kan
Thank Drunk I'm a Goddess!
  Moderator maandag 7 december 2009 @ 06:26:35 #198
42184 crew  DaMart
pi_75359720
quote:
Op maandag 7 december 2009 01:14 schreef prupke het volgende:
wie doet hier de pr van dit onderdeel van fok?
als ik vragen mag?

ik ontvang graag en pm als het kan
Ik heb de mensen van PR even op je post geattendeerd.
pi_76025556
Kan ik een striptopic openen? Dit lijkt me het uitgelezen forum ervoor -ze noemen het niet voor niets de 9e kunst. .
Ik heb met de search Strips !! gevonden, maar dat is al zeer oud.
  Moderator donderdag 24 december 2009 @ 18:41:18 #200
42184 crew  DaMart
pi_76025630
Ja hoor, geen enkel probleem .
pi_76405804
Is er ook een korte teksten topic? Want ik wil geen nieuw topic openen voor 1 tekst van mij.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 4 januari 2010 @ 19:01:49 #202
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_76408852
Ik kan me niet herinneren dat we daar al een topic voor hebben. Maar open gerust een nieuw topic hoor
pi_76592168
Moderators, mag ik een topic openen over een écht interessant kunstenfestival in Eindhoven? Het is van Stichting Plaza Futura, geen commerciële partij dus. Ik zou het graag horen, dankjewel alvast!
pi_76592896
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:30 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Moderators, mag ik een topic openen over een écht interessant kunstenfestival in Eindhoven? Het is van Stichting Plaza Futura, geen commerciële partij dus. Ik zou het graag horen, dankjewel alvast!
Beoordelingspunten:
- niet commercieel
- vaste fokker, geen nieuw spamaccountje
- kunst!

Mijn zegen heb je
  zondag 10 januari 2010 @ 09:50:50 #206
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_76624050
En anders de mijne wel!
  Trouwste user 2022 donderdag 25 februari 2010 @ 03:19:26 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_78422646
Kan de TT veranderd worden in :

Is het echt ironie van Harry Mulisch ?

Vindt Harry Mulisch zichzelf terecht onze grootste auteur ?

Hij heeft zich namelijk nooit de grootste auteur genoemd reäliseerde ik me net.

Alvast bedankt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator donderdag 25 februari 2010 @ 06:52:17 #208
42184 crew  DaMart
pi_78423123
TT is aangepast, Tong! .
  Trouwste user 2022 donderdag 25 februari 2010 @ 11:35:09 #209
7889 tong80
Spleenheup
pi_78428938
Dank je. Heb je ook eens wat te doen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_78444728
Beterschap, Isa.
I intend to live forever, or die trying.
  Trouwste user 2022 woensdag 3 maart 2010 @ 11:35:10 #211
7889 tong80
Spleenheup
pi_78674893
Erg leuk topic.

Knielen op een bed mongolen

Maar kan de TT veranderd worden ?

pi_78674905
lol
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:35:39 #213
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_78674914
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:35 schreef tong80 het volgende:
Erg leuk topic.

Knielen op een bed mongolen

Maar kan de TT veranderd worden ?

Waarom?!
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:38:06 #214
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_78675006
pi_78675066
Hey, ik ben geen Wilders, ik vind niet dat je zomaar alles maar kan zeggen in het kader van vrijheid van meningsuiting terwijl je en passant even wat mensen tegen het zere been trapt en beledigt.
  Trouwste user 2022 woensdag 3 maart 2010 @ 11:39:59 #216
7889 tong80
Spleenheup
pi_78675095
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:38 schreef Lienekien het volgende:

Ben je serieus boos

Mongool mogen ze mij bijvoorbeeld noemen. Ik kan wel ergens tegen.

Maar het woord opzich is niet zo leuk.

Wel leuk topic.

woensdag 3 maart 2010 @ 11:42:16 #217
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_78675190
Wat is er nou mis met mongolen?!

Maar even serieus. Ik vond het geen beledigende titel.
  woensdag 3 maart 2010 @ 11:43:48 #218
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_78675249
Serieus, gooi maar op slot of delete dat topique maar, de lol is er gelijk weer helemaal af. Met dank aan SGP'ers tong en Isa.

.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_78675590
Ik wil het topic best sluiten, het wordt er heus niet minder leuk van, maar wat jij wilt.
pi_78675608
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Hey, ik ben geen Wilders, ik vind niet dat je zomaar alles maar kan zeggen in het kader van vrijheid van meningsuiting terwijl je en passant even wat mensen tegen het zere been trapt en beledigt.
Alsof je ook maar iemand tegen het been schopt met een woordgrapje. Stel je niet aan mens.
  Trouwste user 2022 woensdag 3 maart 2010 @ 11:59:46 #221
7889 tong80
Spleenheup
pi_78675888
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:43 schreef Marble het volgende:
Serieus, gooi maar op slot of delete dat topique maar, de lol is er gelijk weer helemaal af. Met dank aan SGP'ers tong en Isa.

.
Pardon

Ik vind het een erg leuk topic. Doe er aan mee. Alleen een vraaggesteld of de TT anders kan.

Als je daar al een kotssmilie voor over hebt

pi_78676825
Erg jammer dat het 'knielen op een bed mongolen'-topic dicht is. Ik begrijp ook niet waarom mongolen zo beledigend is. Worden alle topics met kanker, tyfus of welke ziekte/aandoening dan ook gesloten?
pi_78676840
Als de TT dan al veranderd is, kan ie dan gewoon weer open?
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:30:40 #224
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_78676960
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:26 schreef leukvoorlater het volgende:
Erg jammer dat het 'knielen op een bed mongolen'-topic dicht is. Ik begrijp ook niet waarom mongolen zo beledigend is. Worden alle topics met kanker, tyfus of welke ziekte/aandoening dan ook gesloten?
Het ligt wat mij betreft helemaal aan de context, of zo'n woord aanstootgevend/beledigend is/wordt ervaren of niet.

Het blijft subjectief. Als iemand 'mongolen' in wat voor context dan ook een woord vindt dat niet kan, of het liever niet in een topictitel ziet, dat kan. Maar ik geloof niet dat Marble 'mongolen' doelbewust had gebruikt om daar iemand mee tegen de schenen te schoppen.
pi_78677088
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:27 schreef leukvoorlater het volgende:
Als de TT dan al veranderd is, kan ie dan gewoon weer open?
Voor TS was het topic niet leuk meer zonder mongolen, vandaar het slotje.
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:42:17 #226
71048 Tokay
makes your day!
pi_78677425
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:42 schreef Lienekien het volgende:
Wat is er nou mis met mongolen?!

[ afbeelding ]

Maar even serieus. Ik vond het geen beledigende titel.
Precies, mongolen zijn gewoon mensen, hoor.

Maar inderdaad, wat een kleinzielig geneuzel om zo'n onschuldige woordgrap in de originele tt, zeg.
En tong, jij moet niet zo miepen. Jij betitelt elke vrouw in RJPvD die jou onbekend is, als 'hoer'.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:42:46 #227
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_78677446
Gewoon nieuw topic openen met een iets neutralere topictitel kan dus gewoon?
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:43:43 #228
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_78677496
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef De_Hertog het volgende:
Gewoon nieuw topic openen met een iets neutralere topictitel kan dus gewoon?
Is ook al gebeurd.
pi_78677537
Ik heb een soortgelijk topic met mongoolloze TT (en zonder mongoolverwijzingen) geopend.
Verbaster hier boektitels
  woensdag 3 maart 2010 @ 12:48:25 #230
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_78677714
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Voor TS was het topic niet leuk meer zonder mongolen, vandaar het slotje.
Au contraire. Voor TS was het topique niet leuk met nodeloze censuur van compleet humorloze lamme takken, vandáár het slotje.

Ik grap en grol dagelijks de meest verschrikkelijke dingen over negers in de LPT, waarom edit je dat nooit naar legers of vegers? Het was een woordgrapje zonder enige verdere lading, waarom moet jij daar gelijk een hele politieke jihad van maken? Op deze manier stigmatiseer je mongolen (overigens ook een heel sympathiek volk uit midden-Azië!) juist.

Gewoon te sneu voor woorden dit.
  woensdag 3 maart 2010 @ 13:06:37 #231
71048 Tokay
makes your day!
pi_78678575
Amen.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
pi_78690066
Hé, een relletje. .
  woensdag 3 maart 2010 @ 17:38:04 #233
71048 Tokay
makes your day!
pi_78690972
Je bent een beetje (te) laat, Gwaenlios.
pi_78691075
  Trouwste user 2022 donderdag 4 maart 2010 @ 10:46:11 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_78721482
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef Tokay het volgende:

[..]

Precies, mongolen zijn gewoon mensen, hoor.

Maar inderdaad, wat een kleinzielig geneuzel om zo'n onschuldige woordgrap in de originele tt, zeg.
En tong, jij moet niet zo miepen. Jij betitelt elke vrouw in RJPvD die jou onbekend is, als 'hoer'.
Omdat het niet voor iedereen duidelijk is.

Bij een mongool zie je het onmiddellijk.

pi_79263367
DaMart, ik las vandaag in de krant een stuk over tenpages.com. Het ziet er uit als een leuke site voor lezers. Toen ik er op zocht, zag ik dat je er al een topic over gesloten had, omdat het spam leek te zijn

Mag ik een nieuwe openen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 19:35:18 #237
42184 crew  DaMart
pi_79266270
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
DaMart, ik las vandaag in de krant een stuk over tenpages.com. Het ziet er uit als een leuke site voor lezers. Toen ik er op zocht, zag ik dat je er al een topic over gesloten had, omdat het spam leek te zijn

Ik heb je vraag voor de zekerheid even mee naar achteren genomen, en kom er nog even op terug .
pi_79266427
Ok!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator vrijdag 19 maart 2010 @ 12:52:46 #239
42184 crew  DaMart
pi_79333019
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

Om nog even terug te komen op deze vraag: een algemeen topic om ervaringen te bespreken met deze site is wat ons betreft geen enkel probleem .
pi_80255730
Als ik wil weten hoeveel een boekenserie waard is die wij in ons bezit hebben, waar kan ik dan terecht? Google helpt niet en ik wil (nog) geen apart topic openen hiervoor.
I'm not a sinner.
  Moderator dinsdag 13 april 2010 @ 14:16:53 #241
42184 crew  DaMart
pi_80263389
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:41 schreef Plums het volgende:
Als ik wil weten hoeveel een boekenserie waard is die wij in ons bezit hebben, waar kan ik dan terecht? Google helpt niet en ik wil (nog) geen apart topic openen hiervoor.
In dit topic: Site met waarde van je boeken? wordt bol.com genoemd als mogelijkheid om de waarde van tweedehandsboeken te laten bepalen. En is er misschien een tweedehandsboekwinkel bij je in de buurt?

Mocht je er niet uitkomen, open gerust een nieuw topic, of stel je vraag in het hiervoor genoemde topic, misschien dat iemand nog andere tips heeft .
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:19:37 #242
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_80624984
Jopie Heesters de musical.

ONZ is een paar straten verder, lijkt me.

Oh, en een natuurlijk
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 21:08:28 #243
42184 crew  DaMart
pi_80648191
Ik heb het even aangekeken, maar het wordt niet echt wat met dat topic, dus hij is nu dicht.

Dank voor de melding! .
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:52:08 #244
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_81331581
Lieve moderator,

Bij deze het verzoek om de laatste twee gedichten - van mijn hand - in het Gedichten!-topic te verwijderen.

Dank u.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:12:53 #245
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_81724636
Grote kunstroof uit museum Parijs.

Nag deze TT wat spectaculairder? We hebben het hier over een roof van honderden miljoenen waarschijnlijk. .
  Moderator zaterdag 22 mei 2010 @ 11:41:00 #246
42184 crew  DaMart
pi_81755829
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:52 schreef DO2 het volgende:
Lieve moderator,

Bij deze het verzoek om de laatste twee gedichten - van mijn hand - in het Gedichten!-topic te verwijderen.

Dank u.
Die vraag is inmiddels afgehandeld via PM.
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:12 schreef Dagonet het volgende:
Grote kunstroof uit museum Parijs.

Nag deze TT wat spectaculairder? We hebben het hier over een roof van honderden miljoenen waarschijnlijk. .
Op zich is deze TT toch ook wel ladingdekkend?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:22:18 #247
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_81757057
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:41 schreef DaMart het volgende:
Op zich is deze TT toch ook wel ladingdekkend?
Nu ja, we kunnen het op z'n JAM's doen:

GROTE KUNSTROOF IN PARIJS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:57:39 #248
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_81757977
Hij's wel ladingdekkend maar je haalt er niet uit dat het een van de grootste kunstroven allertijden is. .

JAMmiaans is okat. .
  dinsdag 25 mei 2010 @ 18:02:53 #249
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_81879559
Is dr ergens een ik zoek een boek topic? Ik kan 'm niet vinden en ik zoek een boek
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_81879601
Je mag ook gewoon een eigen topic openen met het boek dat je zoekt
pi_81879805
Isabeau, de parel der TTK-topics staat in d'r blootje zonder PI. Zou je zo goed willen zijn?
pi_81879854

Och hemeltje lief Dat wil achteraf niet meer!
pi_81879920
Niet de OP, de TT, sufferd.
pi_81879943
Dat kan dus niet
pi_81879954
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 18:09 schreef Isabeau het volgende:

Och hemeltje lief Dat wil achteraf niet meer!
Dat meen je niet. Nou, slotje dan maar. .
pi_81880029
Er rest geen andere mogelijkheid ben ik bang
pi_81880114
Heb dank, Isabeau. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:00:19 #258
56471 pinquit
oh my lama!
pi_82974716
vriendin van me heedt gisteren krom gelegen om een topic over spelfouten op openbare plaatsen oid, kan ik dat in dit subforum vinden?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_82974834
Hmmm, volgens mij stond dat topic in general chat en niet (waar het hoort ) in TTK. Moment!
pi_82974873
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:05:22 #261
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_82974932
Google leverde dit topic op, ik dacht zelf dat het ook in TTK stond, maar blijkbaar staat het in GC:

Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #16
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:12:32 #262
56471 pinquit
oh my lama!
pi_82978679
thankyouverymuch
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:14:36 #263
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_82978824
Oh ik had heul niet gezien dat Isabeau ook gereageerd had . Dat merk ik nu pas .
Hoogachtend,
Erik.
pi_82994642
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik had heul niet gezien dat Isabeau ook gereageerd had . Dat merk ik nu pas .
Het is net een echt bedrijf, iedereen doet dubbel werk
  maandag 28 juni 2010 @ 13:24:29 #265
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_83397254
Vreemd: heb gepost in dit topic Wat zijn pylonen? maar ik zie alleen de eerste 4 posts, terwijl er 18 zouden moeten staan?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
  maandag 28 juni 2010 @ 13:32:04 #266
56471 pinquit
oh my lama!
pi_83397583
Bij mij werkt het hele topic gewoon Ik zie dus idd dat jij 2× een post met dezelfde inhoud maar andere woorden hebt gepost
  maandag 28 juni 2010 @ 13:46:43 #267
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_83398256
En ik zie wel dat er andere mensen als laatste hebben gepost, maar ik zie steeds alleen maar die eerste 4 posts....
Dommage arachide-fromage
  maandag 28 juni 2010 @ 13:50:28 #268
56471 pinquit
oh my lama!
pi_83398434
vreemd. andere topics doen t wel gewoon?
  maandag 28 juni 2010 @ 13:53:14 #269
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_83398548
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:50 schreef pinquit het volgende:
vreemd. andere topics doen t wel gewoon?
Ik dacht ook even dat ik een andere layout moest gebruiken, maar in geen enkel ander topic heb ik er last van
Dommage arachide-fromage
  Moderator maandag 28 juni 2010 @ 21:54:29 #270
42184 crew  DaMart
pi_83419863
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:24 schreef Mark het volgende:
Vreemd: heb gepost in dit topic Wat zijn pylonen? maar ik zie alleen de eerste 4 posts, terwijl er 18 zouden moeten staan?

Ik krijg ook gewoon alle posts te zien. Heb je al geprobeerd of het resetten van je sessie helpt, of je browser opnieuw starten?
  maandag 28 juni 2010 @ 22:32:56 #271
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_83422129
DM, ik vind jou echt een topgozer!
Ja, dat mag ook best eens gezegd worden.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  Moderator maandag 28 juni 2010 @ 23:21:37 #272
42184 crew  DaMart
pi_83424629
quote:
Op maandag 28 juni 2010 22:32 schreef DO2 het volgende:
DM, ik vind jou echt een topgozer!
Ja, dat mag ook best eens gezegd worden.

Dank je, DO2 .
  woensdag 7 juli 2010 @ 12:06:08 #273
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_83758843
Ik zou zweren dat er nog een topic liep over de musical Joseph, maar het enige dat ik kan vinden, is dit topic uit 2008: Joseph And The Amazing Technicolor Dreamcoat !!

Is het goed als ik deze schop, of kan ik beter een nieuwe openen?
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator woensdag 7 juli 2010 @ 12:09:16 #274
42184 crew  DaMart
pi_83758982
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 12:06 schreef Muck het volgende:
Ik zou zweren dat er nog een topic liep over de musical Joseph, maar het enige dat ik kan vinden, is dit topic uit 2008: Joseph And The Amazing Technicolor Dreamcoat !!

Is het goed als ik deze schop, of kan ik beter een nieuwe openen?

Als jij Joseph een schop wilt geven, dan mag dat gerust hoor (niet te hard schoppen he ).
  vrijdag 23 juli 2010 @ 14:44:10 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84398905
Waar is het "wat lees je nu"-topic gebleven? heb al meerdere keren de lijst doorgenomen, maar ik zie hem niet .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 14:49:13 #276
176471 oh-oh
pi_84399136
Volgens mij ging die laatst dicht, mss is dr geen nieuwe?
( Groucho Marx )
  Moderator vrijdag 23 juli 2010 @ 14:49:34 #277
42184 crew  DaMart
pi_84399155
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 14:44 schreef Viking84 het volgende:
Waar is het "wat lees je nu"-topic gebleven? heb al meerdere keren de lijst doorgenomen, maar ik zie hem niet .

Die is vol: Wat lees je nu? #40 en zo te zien is er nog geen nieuwe geopend. Dus als je wilt, mag je hem gerust openen .
pi_85845273
Ik kom hier niet zo vaak dus ik kan het misschien niet goed inschatten, maar zou er interesse zijn in een Kafka topic? Voordat ik dalijk een uitgebreide OP schrijf en er geen hond op reageert :?
Ga weg
  Moderator zondag 29 augustus 2010 @ 20:24:13 #279
42184 crew  DaMart
pi_85845361
Volgens mij zijn er genoeg mensen die wat over Kafka te zeggen hebben. Sterker nog, er is al dit topic: Kafka

Maar kijk maar of je een nieuwe opent of verder gaat in de oude :).
pi_85845965
Dank.
Ik zal eens aan een mooie OP werken aangezien dat topiek mijns inziens eerder gaat over de ervaring van TS met Het Proces, dan Kafka in het algemeen.
Ga weg
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:16:48 #281
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_86027069
Zou de TT van Mijn ode aan Pieter Geenen veranderd kunnen worden in 'Mijn onbeminde ode aan Pieter Geenen'?
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  vrijdag 3 september 2010 @ 16:23:48 #282
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_86027302
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef Ensaf het volgende:
Zou de TT van Mijn onbeminde ode aan Pieter Geenen veranderd kunnen worden in 'Mijn onbeminde ode aan Pieter Geenen'?
asjeblieft :)
  zaterdag 4 september 2010 @ 00:57:44 #283
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_86049250
Mijn dank is buitengewoon groot!

Ik mag dit forum wel.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  maandag 13 september 2010 @ 15:50:55 #284
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_86384382
Heeft TTK eigenlijk ook een slowchat, of is dat deze?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 13 september 2010 @ 15:56:06 #285
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86384606
TTKLPT

LPT van LangzaamPraatTopic. Dat is wat meer TTK-verantwoord. En anders kan iedereen het zomaar vinden en dat kunnen ze natuurlijk ook niet hebben.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86385128
Graag juist!
pi_86550665
is er nog een lopen topic over ebooks/ereaders?
ik zie dat deze eBook hot or not? al ff gesloten is, maar is er ook een vervolg ofzo? :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Moderator vrijdag 17 september 2010 @ 21:02:15 #288
42184 crew  DaMart
pi_86551060
Ik dacht dat er ook een ander topic was, maar dat kan ik ook niet vinden. Dus als je een vervolg wilt openen, ga je gang!
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:03:23 #289
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86551110
tarte tatin met peer en appelstroop. oh mij fkng god.
pi_86551296
geopend, thanks :Y
pi_86551320
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef zoalshetis het volgende:
tarte tatin met peer en appelstroop. oh mij fkng god.
tarte tatin met pruimen :9
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:42:35 #292
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86552886
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:07 schreef Mirjam het volgende:

[..]

tarte tatin met pruimen :9
wat dacht je van vijgen? maar dan moet je net als pruimen niet zoveel suiker smelten en daarin het fruit even smoren.

je moet harde peren nemen voor een tarte tatin, net als goudreinetten, harde appels. en wat blijkt, de herfst komt er aan, dus alles wat een fijne tarte tatin in zich heeft is straks ruimschoots voorradig!

eet smakelijk. en maak er wat sabayon bij.
pi_86552937
oeh, ik heb hier peren :9
al maak ik 'm simpel, met bladerdeeg, in de koekenpan, en dan de oven in kwakken :@
maar met zure pruimen is echt té lekker gewoon :9~
/offtopic
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:47:36 #294
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86553100
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:43 schreef Mirjam het volgende:
oeh, ik heb hier peren :9
al maak ik 'm simpel, met bladerdeeg, in de koekenpan, en dan de oven in kwakken :@
maar met zure pruimen is echt té lekker gewoon :9~
/offtopic
perenjam is ook ontzettend lekker.

schil de peren en laat ze smoren, lang. zodat de 'zandkorrel' weg is. en gebruik gelei. maar ook wat (citroen) zest.
  zondag 3 oktober 2010 @ 21:59:18 #295
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87149370
Sticky overload!
Die persberichten, die kan je volgens mij beter steeds schoppen, ze worden nu niet echt vaak gelezen en voor twee per maand sticky houden?
Dagboek van een R&P'er staat volgepland nu. :P.
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 19:41:15 #296
42184 crew  DaMart
pi_87257910
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 21:59 schreef Dagonet het volgende:
Sticky overload!
Die persberichten, die kan je volgens mij beter steeds schoppen, ze worden nu niet echt vaak gelezen en voor twee per maand sticky houden?
Dagboek van een R&P'er staat volgepland nu. :P.
Met veel leuke acties krijg je ook veel stickytopics, natuurlijk :7.

Maar het persberichtentopic en de boekentop 100 zijn nu niet meer sticky. Eens kijken of ze daardoor beter worden bekeken. En het dagboektopic is bijgewerkt!
  woensdag 6 oktober 2010 @ 22:40:21 #297
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87266611
Ik zal dan ook nooit iets zeggen over recente actietopics. 8-). Hoe meer hoe beter.
En dan moet je nu eigenlijk ook gaan bijhouden wat de views zijn van het dagboektopic. :P.
  Trouwste user 2022 dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:35:21 #298
7889 tong80
Spleenheup
pi_87465492
Michelangelo ontdenkt in huis Amerika.

Kan een lief modje er ontdekt van maken ?

Hebben jullie ook eens iets te doen. :)

:P
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:48:20 #299
137079 Chowi
Lonerism.
pi_87465911
Na ruim 2 jaar is de TTK FB eindelijk bijna vol.
Wie had dat ooit gedacht?
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:56:53 #300
42184 crew  DaMart
pi_87466234
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:35 schreef tong80 het volgende:
Michelangelo ontdekt in huis Amerika.

Kan een lief modje er ontdekt van maken ?

Hebben jullie ook eens iets te doen. :)

:P
Aangepast!
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:57:58 #301
42184 crew  DaMart
pi_87466278
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:48 schreef Chowi het volgende:
Na ruim 2 jaar is de TTK FB eindelijk bijna vol.
Wie had dat ooit gedacht?
Hopelijk heeft Isa weer een nieuwe appeltaart gebakken :9.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')