Ik zei al dat ik met dat huwelijk nooit zo bezig ben.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:08 schreef Thisbe het volgende:
Míts geen bezwaar tegen een potje seks. Daar heb ik nog geen antwoord op gekregen!
Ringo gaat daar niet zomaar, en plein public, over uitwijden. En je weet inmiddels, hij is bescheiden, dus je zult hem moeten PM'en,quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:08 schreef Thisbe het volgende:
Míts geen bezwaar tegen een potje seks. Daar heb ik nog geen antwoord op gekregen!
quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik met dat huwelijk nooit zo bezig ben.
Ik ben te pruimen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:11 schreef Thisbe het volgende:
Handig, zo'n huwelijksmarkt. En jij Zodiakk, ben jij een beetje te pruimen?
Het is geen interessant gespreksonderwerp. Ik heb het nooit over seks.quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:17 schreef Ringo het volgende:
Maar over seks mag best gesproken worden.
Allemaal op één dag of een dag per persoon?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:19 schreef Thisbe het volgende:
Mag ik jullie een dagje uitproberen?
Jij had toch die design sokken uit Londen laten overvliegenquote:Op zaterdag 11 september 2010 00:08 schreef k_man het volgende:
Lief en bescheiden. Hmm. Dat ben ik ook wel hoor.
Maar ja, ik rook niet.
Minpunten!quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:25 schreef beeer het volgende:
Jij had toch die design sokken uit Londen laten overvliegen
Je bedoelt die Paul Smith-sokken?quote:Op zaterdag 11 september 2010 00:25 schreef beeer het volgende:
[..]
Jij had toch die design sokken uit Londen laten overvliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |