quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:14 schreef Marius_Dani het volgende:
Hi! Het werd weer eens tijd... Niet echt groots maar toch meer even een dingetje neergezet.
DO2? Waar blijf je? Writersblock? Kijk maar uit dat je duifje niet wegvliegt...![]()
En o ja, duifje, een voetbalveld is doorgaans een meter of 120.
In hoeveel tijd denk je dat af te gaan leggen? Ik lig i.i.g. al vroeg voor de deur met mijn thermoskannetje![]()
Laters
Geloven
Geloven? Met mijn hart en nieren!
maar vraag me niet in wat
Het mág van mij geen naam hebben
Liever niet, nee zeg me niet... dát
Vertel mij het spel van inspiratie
Maar schrijf voor mij geen handboek
Laat mij toch drijven op de ware motivatie
Liever gewoon... op zoek
(c) Meneer Dubbeldam
Roekoe,quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en dat duifje vliegt niet weg hoor.
Ik weet van niets. Dat moet wel één van m'n andere persoonlijkheden zijn geweest.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:28 schreef Strychnine het volgende:
Dat was echt een mislukte poging tot grappig doen
Ik hoop heel vroeg, al is het wel een uurtje of anderhalf á twee met de trein vanuit leiden vrees ik. Eens kijken of ik mijn maatje zo gek krijg om vroeg uit de veren te gaan. Als dat lukt ben ik er om een uurtje of 9. Het is once in a lifetime, dus we gaan ervoor!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Duifje, ben ik dat?. Ja heb nog maar twee weken om te oefenen hè... Aiaiaia! Hoe laat ga je er zijn?
Oh, en:.
Dan heb je DIS (vroeger MPS). Dan ben je niet schizofreen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik weet van niets. Dat moet wel één van m'n andere persoonlijkheden zijn geweest.
Doe dat DO2. Ben erg benieuwd. Een ode aan Bruce misschien?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik moet ervoor gaan zitten. Dan komt er na enige tijd altijd wel iets uit.
Ik zal er weer eens 'n keer voor gaan zitten.
Mooi gedicht, overigens.
Ah, dat doet me deugd. Toch nog iets van eigen hand. Chapeau!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:50 schreef Strychnine het volgende:
Niets wordt beantwoord
De stilte komt terug
De schreeuw werd niet gehoord
Al klonk hij oorverdovend
Zelfs smekende blikken
Lijken niet gezien te worden
En ook de bedekte snikken
Worden niet gehoord
De stilte komt terug
Verlammend werkt hij
Wonderbaarlijk hoe vliegensvlug
Men de schreeuw vergeet
_____
Duizend doden ben ik gestorven
Ik sterf er elke dag weer één
Ik ben eigenlijk mijzelf verloren
Op de dag dat jij verdween
Ik ben gestorven toen ik zocht
Naar een remedie voor de pijn
Ik sterf een stukje bij elke gedachte
Dat we nooit meer samen zijn
Ik ben mezelf gaan zoeken
Maar elke dag sterf ik weer
Beetje bij beetje
Meer en meer
Een ode aan muziek in het algemeen lijkt me waarschijnlijker. Ik wacht ook vol smart. Maar eerst een schilderij voor me!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:49 schreef Marius_Dani het volgende:
[..]
Doe dat DO2. Ben erg benieuwd. Een ode aan Bruce misschien?
En wanneer kunnen we eens een pennenvrucht van D&D verwachten???![]()
Ja god ik zit mezelf ook compleet belachelijk te maken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:58 schreef Marius_Dani het volgende:
Wat is - in godsnaam - een schonckenreeks???![]()
Zelfs Google kan mijn gezicht niet redden met maar één (één!) resultaat...![]()
Nooit gedaan, duo-dichten. Volgens mij ook nooit gebeurd hier.quote:Op zaterdag 17 november 2007 00:45 schreef Strychnine het volgende:
Zijn er hier overigens ook mensen die duo dichten? (of ga ik nu off topic?)
En M_D, bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |