En jij bentquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 10:08 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik zou gaan dieeten, een ander kapsel nemen en het dan nog eens proberen.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Pope is de nietszeggende allesweter, V.
Ook leuk!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:34 schreef Madgizmo het volgende:
Herfst
Verloren zomer
Kastanjes bij de haard
Verkleurende wereld
Weerspiegeld in de vaart
Gure winden
Uitwaaien op het strand
Somberende dagen
Herfst in het land
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Mooi is dat, hoe de kunst van de poëzie ons een nieuw licht geeft.
Dat kan prima.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:37 schreef Marius_Dani het volgende:
'Het oorlogskind zal strijden, tot hij zijn onschuld weer hervindt.'
'Weer hervindt'... kan dat eigenlijk wel? Volgens mij heb ik weer te snel gepost...
'tot hij weer zijn onschuld vindt' is beter denk ik.
Mooi gedicht. Maar let op wat de van Dale zegt:quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:24 schreef Madgizmo het volgende:
Opa
Omgeven door gras
Ingesloten door duister
Hemel zonder wolken
Gedachten vol gefluister
Nostalgie vol verlangen
Naar je stem en lach
Veel te lang geleden
Dat ik je zag
Van je wijze woorden
Zoveel geleerd
Door je sterke schouders
Tegen tranen geweerd
Herinneringen resten
Jouw tijd is voorbij
Een hemel vol sterren
En een daarvan ben jij
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat daar de weedom
Van randen afwreef
Omvouwt hier wat
In vrieskou verbleef
Kieren en gaten
Ze worden gedicht
Wat tocht is begeerte
En sluit het gezicht
Het naakt is warm
Van top tot teen
Vloei ik weldadig
In je lichaam uiteen
Erg mooie slotzin... Sluit mij enigszins aan bij Pope... iets bondiger, en hoewel de politieke kleuring mij niet stoort, kan het gedicht mooier zijn als het gedaan wordt in de stijl van die slotzin... beeldspraak is krachtig genoeg, zo niet krachtiger.quote:Op zondag 4 november 2007 22:12 schreef Marius_Dani het volgende:
Op ramkoers naar het beloofde land
(c) Meneer Dubbeldam
Het moet altijd de schuld zijn van dé vrouwen als 'één omvattend orgaan', dat er Duitse vrouwen besloten liggen in 'de Duitsers' is niet genoegquote:
Wat een bijzonder hooghartige reacties van je zeg, zo zie je ze niet vaak meer op FOK!.quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:54 schreef JAM het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat die man z'n tijd vooruit was ware het niet voor van Ostaijen. Uiteindelijk zeg ik, e. e. cummings, je kan me de bout hachelen, m'n geile knalpijp opblazen, je kan m'n rug op, m'n buik af en dan m'n lul als duikplank gebruiken. hahahah e. e. cummings,.
Duifje, ben ik dat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:14 schreef Marius_Dani het volgende:
Hi! Het werd weer eens tijd... Niet echt groots maar toch meer even een dingetje neergezet.
DO2? Waar blijf je? Writersblock? Kijk maar uit dat je duifje niet wegvliegt...![]()
En o ja, duifje, een voetbalveld is doorgaans een meter of 120.
In hoeveel tijd denk je dat af te gaan leggen? Ik lig i.i.g. al vroeg voor de deur met mijn thermoskannetje![]()
Laters
Geloven
Geloven? Met mijn hart en nieren!
maar vraag me niet in wat
Het mág van mij geen naam hebben
Liever niet, nee zeg me niet... dát
Vertel mij het spel van inspiratie
Maar schrijf voor mij geen handboek
Laat mij toch drijven op de ware motivatie
Liever gewoon... op zoek
(c) Meneer Dubbeldam
Ik moet ervoor gaan zitten. Dan komt er na enige tijd altijd wel iets uit.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:14 schreef Marius_Dani het volgende:
DO2? Waar blijf je? Writersblock? Kijk maar uit dat je duifje niet wegvliegt...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |