abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59904245
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 5 juli 2008 @ 06:17:29 #2
691 luciano
ondertitelloos
pi_59904249
  zaterdag 5 juli 2008 @ 07:29:28 #3
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_59904302
Doe mij ook maar een bakkie!!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  Moderator zaterdag 5 juli 2008 @ 10:39:43 #4
42184 crew  DaMart
pi_59905149
Heb je die appeltaart zelf gebakken?
pi_59905525
Nee, maar ik krijg vandaag wel appeltaart Zelfgebakken door iemand anders.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 6 juli 2008 @ 16:34:18 #6
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59928010
Appeltaart! Hier moet ik dus zijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 19 juli 2008 @ 12:15:13 #7
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60205634
leer mensen de nederlandse taal.

ondanks je goede bedoelingen (na het sluiten van int) past dit topic toch niet in dit subforum. beter naar algemeen of helemaal sluiten. nu krijg je allemaal wijsneuzen die nooit typfouten maken, terwijl het topic was bedoeld om mensen te enthousiastmeren medelanders simpel nederlands te leren.

dus: sluiten die hap aub.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  Moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 12:40:27 #8
42184 crew  DaMart
pi_60206066
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:15 schreef zoalshetis het volgende:
leer mensen de nederlandse taal.

ondanks je goede bedoelingen (na het sluiten van int) past dit topic toch niet in dit subforum. beter naar algemeen of helemaal sluiten. nu krijg je allemaal wijsneuzen die nooit typfouten maken, terwijl het topic was bedoeld om mensen te enthousiastmeren medelanders simpel nederlands te leren.

dus: sluiten die hap aub.
Ik vind het zonde om zo'n positief initiatief meteen te sluiten. Ik geef het daarom nog een kans, want dit is gewoon een erg interessant onderwerp, dat ook prima in TTK past.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 13:22:09 #9
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60206812
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 12:40 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik vind het zonde om zo'n positief initiatief meteen te sluiten. Ik geef het daarom nog een kans, want dit is gewoon een erg interessant onderwerp, dat ook prima in TTK past.
het is mijn topic en ik zeg dat het gesloten mag worden. nu bepaal jij wat er met een topic van mij, dat ik opzetteijk ergens anders heb geopend, gebeurt. dat kan nooit de bedoeling zijn.

zolang het in ttk staat zal het mensen aantrekken die geen verschil zien tussen de het schrijven op fok! en buiten fok!
ja, ik baal er ook van, want het is een goed initiatief. maar het gezeik van taalkundigen die zelf nooit typfouten maken is inherent aan ttk.

dus als je echt zo begaan bent met het initiatief, plaats het dan in algemeen. dank.
pi_60207477
We kijken het zo nog even aan en als het niet werkt of niet echt gaat lopen proberen we het nog een keer in general chat
  Moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 14:26:59 #11
42184 crew  DaMart
pi_60207959
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 14:01 schreef Isabeau het volgende:
We kijken het zo nog even aan en als het niet werkt of niet echt gaat lopen proberen we het nog een keer in general chat
Dat was en is dus ook mijn gedachte. We houden het topic in de gaten, en als het echt niet werkt hier, dan kan het alsnog naar GC verplaatst worden .
  zaterdag 19 juli 2008 @ 16:27:18 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60210301
daar kan ik als topicstarter goed mee leven. dank jullie.

ik hoop dat het straks misschien echt te zien is bij de hoeveelheid aanmeldingen van het programma. want het blijft gewoon een goede zaak.
pi_60214708
Lang genoeg werkloos in TTK gestaan.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 21:39:41 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60215070
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 21:13 schreef Isabeau het volgende:
Lang genoeg werkloos in TTK gestaan.
nou. je suggestie was prima. het doel heiligt de middelen. als de regen de krant nat maakt dan moet het naar een ander subforum.
pi_60373408
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 13:22 schreef zoalshetis het volgende:

dus als je echt zo begaan bent met het initiatief, plaats het dan in algemeen. dank.
Inderdaad beter idee.

Of misschien moet er nog een subforum 'Vrijwilligerscentrale' komen
Jusqu'ici tout va bien...
  zondag 27 juli 2008 @ 04:53:08 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60373451
quote:
Op zondag 27 juli 2008 04:20 schreef Manono het volgende:

[..]

Inderdaad beter idee.

Of misschien moet er nog een subforum 'Vrijwilligerscentrale' komen
best wel een leuk idee eigenlijk. ik zet me regelmatig in voor vrijwilligerswerk. binnen mijn vakgebied that is.
pi_60373666
quote:
Op zondag 27 juli 2008 04:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

best wel een leuk idee eigenlijk. ik zet me regelmatig in voor vrijwilligerswerk. binnen mijn vakgebied that is.
En dat is?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_60448406
Kan dicht.

Welk boek is dit?
  Moderator woensdag 30 juli 2008 @ 18:34:16 #19
42184 crew  DaMart
pi_60449070
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 17:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan dicht.

Welk boek is dit?
Ok, bij dezen gebeurd .
  woensdag 30 juli 2008 @ 21:01:07 #20
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_60452572
quote:
Op zondag 27 juli 2008 08:00 schreef Manono het volgende:

[..]

En dat is?
ik doe wat gratis marketing voor marokkaanse jongeren die meer willen bereiken dan de stoere josti op straat uit te hangen. en misschien binnenkort wat taallesjes voor nieuwkomers.

en jij?
  woensdag 30 juli 2008 @ 23:07:58 #21
130955 Floripas
Blast from the past
pi_60455574
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 21:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik doe wat gratis marketing voor marokkaanse jongeren die meer willen bereiken dan de stoere josti op straat uit te hangen. en misschien binnenkort wat taallesjes voor nieuwkomers.
Oh, wat tof. Ik geef ze als vrijwilliger les in vakken waarvoor ze nauwelijks bijles kunnen krijgen - Engels, Duits, geschiedenis, economie, wiskunde, soms zelfs Latijn en Grieks.

Regel jij het ook via Schumacher? Amsterdam, toch?
pi_60696194
Kan iemand mn topic sluiten. Ik heb me bedacht, en wil toch sluiten.

Ik realiseerde me pas later dat andere bezoekers van de blog dat topic ook kunnen lezen. Dat bedacht ik me pas later, en dat kon gevolgen hebben..

M'n excuses voor dit. Ik laat iemand die tenminste wel verstand van Engels heeft, de tekst opstellen. Toch enorm bedankt voor jullie hulp!

Mag dat topic dicht?

[ Bericht 25% gewijzigd door EnglishTest op 10-08-2008 01:28:26 ]
pi_60696760
Graag gedaan en het topic heb ik gesloten Succes verder!
pi_61685153
Kan dit topic in de gaten gehouden worden? Ryan3 blijft dooretteren, waardoor een gezonde discussie over het onderwerp belemmerd wordt.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_61686234
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:45 schreef Scaurus het volgende:
Kan dit topic in de gaten gehouden worden? Ryan3 blijft dooretteren, waardoor een gezonde discussie over het onderwerp belemmerd wordt.
Ja, kan iemand dat topic dichtgooien, het is overbodig. .
Conservatiefjes kunnen in POL hun gram wel halen, me dunkt.
I´m back.
pi_61686266
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:13 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, kan iemand dat topic dichtgooien, het is overbodig. .
Dat dus.
pi_61686451
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:14 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Dat dus.
Ik hou je er desondanks in, Scauy... .
I´m back.
  Moderator dinsdag 16 september 2008 @ 21:30:04 #28
42184 crew  DaMart
pi_61686907
Ik had in deel 1 al gevraagd of het gewoon over Houellebecq kon gaan in plaats van de persoonlijke politieke discussie/vete, maar blijkbaar kan dat niet. Topic is dus dicht.
pi_61686918
Beste DaMart, ik begrijp waarom je de topic over Houellebecq hebt gesloten. Maar toch vind ik het wel jammer, want ik geloof dat het eigenlijk uitsluitend Ryan3 is die de rotte appel vormde. Dat begon al in het eerste deel. Toen hij om de hoek kwam kijken, ging het mis. Ik denk dat Ryan3 nu zijn zin heeft gekregen.
pi_61686956
Dit is belachelijk! Één user loopt te etteren, gelijk het hele topic dicht omdat er blijkbaar een vete gevoerd wordt. Heropen het topic en kick Ryan3 eruit. Anders open ik gewoon deel 3, maakt me geen fuck uit.
pi_61687018
Ja, het is ook belachelijk, Scaurus. Er zijn hier toch een aantal Houellebecq liefhebbers die elkaar hebben gevonden in die topic. Het is een succesvolle topic gebleken. En dan komt er één zo'n zuiguser de boel verzieken en de rest moet er onder lijden. Het lijkt mij rechtvaardiger dat de desbetreffende zuiguser de consequenties moet gaan dragen en niet de mensen die van goede wil zijn.
pi_61687037
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:25 schreef servus_universitas het volgende:
Ryan3, laten we weer terugkeren naar het onderwerp. Wat is de voornaamste reden voor jou om Houellebecq Huilebek te noemen? Je bent kennelijk van mening dat Houellebecq zich op de één of andere manier wat aanstelt. Zou je kunnen aangeven op welke wijze hij dat doet? Waar hij volgens jou te overdreven is?
Huilebek geeft een constructie.
Deels gebaseerd op zijn 'eigenste' biografie.
Dit is dus een zogenaamde historische constructie.
Dit zegt dus niets over 'de mens'.
Daarbij zoals Weltschmerz uitstekend aangaf de manier waarop is niet echt briljant, vernieuwend oid. Iemand die daarop (mede of vooral)) zijn wereldbeeld (Weltanschauung) baseert, is.... Vul het maar in.
Die krijgt iig wat tegenwicht te horen, in een samenleving die nog niet verrot is door medestanders van Huilebek. .
I´m back.
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:36:47 #33
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61687099
ryan3 kan lekker de tiephus krijgen. maar wat de mod hier flikt is nog vele malen erger.
pi_61687139
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Huilebek geeft een constructie.
Deels gebaseerd op zijn 'eigenste' biografie.
Dit is dus een zogenaamde historische constructie.
Dit zegt dus niets over 'de mens'.
Daarbij zoals Weltschmerz uitstekend aangaf de manier waarop is niet echt briljant, vernieuwend oid. Iemand die daarop (mede of vooral)) zijn wereldbeeld (Weltanschauung) baseert, is.... Vul het maar in.
Die krijgt iig wat tegenwicht te horen, in een samenleving die nog niet verrot is door medestanders van Huilebek. .
Ah, nu je je zin hebt gekregen, kun je opeens wel inhoudelijk en constructief reageren? Vergeet het nu maar. Ga jij eerst maar pleiten bij de mod voor de heropening van de topic waarbij je belooft je daarin voortaan naar behoren te gedragen.
  Moderator dinsdag 16 september 2008 @ 21:40:58 #35
42184 crew  DaMart
pi_61687224
Ik geef in mijn sluitpost toch duidelijk aan dat als iemand een Houellebecqtopic wil openen zonder de persoonlijke politieke discussie, dat geen enkel probleem is.
pi_61687331
Ja, maar waarom sluiten? Het is redelijk beleid als je die ene rotte plek van de appel wegsnijdt. Hoef je niet een heel topic voor dicht te gooien.
pi_61687337
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:40 schreef DaMart het volgende:
Ik zie het probleem eigenlijk niet zo. Ik geef in mijn sluitpost toch duidelijk aan dat als iemand een Houellebecqtopic wil openen zonder de persoonlijke politieke discussie, dat geen enkel probleem is.
En wat nu wanneer Ryan3 ook daarin weer zijn kop opsteekt? Daar kun je op wachten natuurlijk. Dan kun je zeggen dat hij dan maar genegeerd moet worden, maar in de praktijk werkt dat natuurlijk niet zo eenvoudig. Die man is een uiterst hardnekkig geval gebleken. Hij heeft nu ook precies gekregen wat hij wilde, het is een spel voor hem. Ik vind het jammer dat anderen daaronder moeten lijden. Beter zou het zijn om hem bij misdragen de toegang tot de topic te ontzeggen.
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:49:25 #38
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61687536
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef Scaurus het volgende:
Ja, maar waarom sluiten? Het is redelijk beleid als je die ene rotte plek van de appel wegsnijdt. Hoef je niet een heel topic voor dicht te gooien.
Nee, dat topic is ook echt nog te redden, dat deel 2. Kan je beter opnieuw beginnen.
Ringo zei het het best in post 206 van het vorige deel.

Ik heb net dat hele kreng door zitten lezen (en dat was geen pretje met het pretentieuze gewauwel dat in dat topic gebezigd wordt) om te kijken waar het precies verkeerd ging en jullie blijven allemaal wel heel erg makkelijk happen.

Dat terzijde is het natuurlijk ook niet de bedoeling, Ryan, dat je zo gaat lopen trollen in dat topic. Dat was je aan het doen en dat weet je maar al te best, met een paar ogenschijnlijk onschuldig ogende posts gooi je het hele topic een compleet andere kant op.

Bij hetzelfde gedrag in het inmiddels geopende deel 3 vlieg je eraf, constructief over Houllebecq meeposten, kritisch is okay, maar níet steken naar de personen, níet zuigwoordjes als huilebek, níet trollen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:50:38 #39
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61687583
En verder laat ik jullie met:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  Moderator dinsdag 16 september 2008 @ 21:51:46 #40
42184 crew  DaMart
pi_61687623
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:43 schreef Scaurus het volgende:
Mwa, na het snijden zou er dan niet veel appel meer over blijven .
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:52:43 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61687661
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 21:49 schreef Dagonet het volgende:

goed bezig gozer. je bent een verademing op fok!
  dinsdag 16 september 2008 @ 21:52:46 #42
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61687662
Note to self: blijf van die komma af.
pi_61687664
quote:
Ik heb net dat hele kreng door zitten lezen (en dat was geen pretje met het pretentieuze gewauwel dat in dat topic gebezigd wordt) om te kijken waar het precies verkeerd ging en jullie blijven allemaal wel heel erg makkelijk happen.
Begrijpelijk, aangezien Houellebecq ons nauw aan het hart liggen. Politieke overtuiging bij mij trouwens ook. Dan wordt ik happig, ja.
quote:
Bij hetzelfde gedrag in het inmiddels geopende deel 3 vlieg je eraf, constructief over Houllebecq meeposten, kritisch is okay, maar níet steken naar de personen, níet zuigwoordjes als huilebek, níet trollen.
pi_61688080
quote:

[..]

Nee, dat topic is ook echt nog te redden, dat deel 2. Kan je beter opnieuw beginnen.
Ringo zei het het best in post 206 van het vorige deel.

Dat terzijde is het natuurlijk ook niet de bedoeling, Ryan, dat je zo gaat lopen trollen in dat topic. Dat was je aan het doen en dat weet je maar al te best, met een paar ogenschijnlijk onschuldig ogende posts gooi je het hele topic een compleet andere kant op.

Ik loop helemaal nergens te trollen zelfs. .
I´m back.
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:03:09 #45
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61688101
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik loop helemaal nergens te trollen zelfs. .
neem je verlies en sod off.
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:07:00 #46
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61688233
Er wordt meerdere malen aangegeven die discussie niet te willen voeren Ryan, er wordt meerdere malen aangevoerd niet alleen dát ze sommige posts van je storend vinden maar ook welke en waarom. En dat is lang niet alles, op andere posts krijg je ook nog gewoon antwoord. Maar het zijn die continusteekjes onder water en het gezuig.

Post gewoon over Houllebecq, over zíjn achtergronden, zijn boeken, zijn motivaties maar ga niet dat doortrekken naar de andere posters in het topic en al helemaal niet zo minzaam.
pi_61688355
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

neem je verlies en sod off.
Wat doe jij hier, sukkel? Had je |uberhaupt al meegedaan met deze discussie?
Er is ook gene verlies, ene Dagonet komt zo maar met het feit dat ik loop te trollen, dat maakt hij zelfs niet ook maar voor een kleine beetje aannemelijk, behalve dan dat hij blijkbaar voor het gehuil gaat van mensen (= meerderheid) die meningen virulent willen onderdrukken. En dat is opmerkelijk, want zo kennen wij Dagonet niet. Ik bedoel zelfs een lowlife als jij kan onder het mom van cultuser, jaar in jaar uit inmiddels al weer, de meest rabiate nonsense debiteren en je blijft getolereerd worden. Dat lijkt me vrij eigenaardig want Ik heb helegaar de posthistorie als hof - troll - nar als jij niet.
Dus Dagonet kom er maar in.
Of wel bullocks.
I´m back.
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:13:21 #48
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61688417
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat doe jij hier, sukkel? Had je |uberhaupt al meegedaan met deze discussie?
Er is ook gene verlies, ene Dagonet komt zo maar met het feit dat ik loop te trollen, dat maakt hij zelfs niet ook maar voor een kleine beetje aannemelijk, behalve dan dat hij blijkbaar voor het gehuil gaat van mensen (= meerderheid) die meningen virulent willen onderdrukken. En dat is opmerkelijk, want zo kennen wij Dagonet niet. Ik bedoel zelfs een lowlife als jij kan onder het mom van cultuser, jaar in jaar uit inmiddels al weer, de meest rabiate nonsense debiteren en je blijft getolereerd worden. Dat lijkt me vrij eigenaardig want Ik heb helegaar de posthistorie als hof - troll - nar als jij niet.
Dus Dagonet kom er maar in.
Of wel bullocks.
sukkel, lowlife, cultuser, rabiate nonsens, hof-troll-nar? ik lurk ook af en toe wel eens wat.
pi_61688473
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:07 schreef Dagonet het volgende:
Er wordt meerdere malen aangegeven die discussie niet te willen voeren Ryan, er wordt meerdere malen aangevoerd niet alleen dát ze sommige posts van je storend vinden maar ook welke en waarom. En dat is lang niet alles, op andere posts krijg je ook nog gewoon antwoord. Maar het zijn die continusteekjes onder water en het gezuig.

Post gewoon over Houllebecq, over zíjn achtergronden, zijn boeken, zijn motivaties maar ga niet dat doortrekken naar de andere posters in het topic en al helemaal niet zo minzaam.
Ik vind zoveel posts storend, heb je me daar vaak over gehoord?
Ik vind eerlijk gezegd dat usertjes Scaures en servus_weetikveel enorm zuigen en op de man spelen, wat ga jij nu doen dan Dagonet?
Of is dit allemaal maar een beetje willekeurigheid wat je doet???
I´m back.
pi_61688498
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

sukkel, lowlife, cultuser, rabiate nonsens, hof-troll-nar? ik lurk ook af en toe wel eens wat.
Helaas maak je ook af en toe posts.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')