Een Kafka-esque situatie, al met al.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:25 schreef cafca het volgende:
LIT / Nomen est omen? was vol, dus ik heb een nieuw deel geopend: LIT / Omen est Nomen? -deel 2
Kan deze gereekst worden? Dank u!
Edit: excuus, deel 1 was nog niet vol, deel 2 mag dicht
Mocht er tzt een deel 2 geopend worden, dan hoop ik wel dat de TT correct geschreven wordt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:25 schreef cafca het volgende:
LIT / Nomen est omen? was vol, dus ik heb een nieuw deel geopend: LIT / Omen est Nomen? -deel 2
Kan deze gereekst worden? Dank u!
Edit: excuus, deel 1 was nog niet vol, deel 2 mag dicht
Het was gewoon te vroeg vanmorgenquote:Op maandag 7 augustus 2023 09:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mocht er tzt een deel 2 geopend worden, dan hoop ik wel dat de TT correct geschreven wordt.
Is geregeld. Andere topic meteen gereekstquote:Op maandag 30 oktober 2023 06:03 schreef livelink het volgende:
Ik heb per ongeluk nog een nieuw deel geopend van praten over boeken. Sorry!
Deze mag dicht dus LIT / Boekenclub #2 - Ik hou van praten over boeken
Ja, ik ben er nog hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:22 schreef Lienekien het volgende:
Hebben we nog een mod?
Deze hoort toch niet in LIT?
LIT / Lidl wilt al haar filialen voor 2030 volledig elektrisch bevoorraden
LIT / Kunst aan de muurquote:Op zondag 24 november 2024 09:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Er was hier een topic met welke kunst je aan de muur hebt hangen.
Ik ben dat topic dus kwijt
Dat kanquote:Op woensdag 25 december 2024 09:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb net een nieuwe TT gemaakt voor het nieuwste deel van de haikureeks. Maar eigenlijk wilde ik stiekem ‘deel’ veranderen naar een hekje #,. Ben het vergeten,
.
Kan dat nog?
LIT / Haiku ketting #22 - liefde met vijf zeven vijf
Dan is het dus ipv deel, #22.
quote:
Hij is al heropent... en je tweede gemaakte topic is nu dicht.quote:Op zaterdag 18 januari 2025 18:55 schreef Mikeytt het volgende:
@:damart ,
Pizzakoppo in LIT / Waarom schrijf je IJ-woorden met 2 hoofdletters??
waarom is deze op slot? Volgens mij is Pizzakoppo hier geen mod?
thanks!quote:Op zaterdag 18 januari 2025 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij is al heropent... en je tweede gemaakte topic is nu dicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |