SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Is er nog een vervolg van dit boek of is dit het einde...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2007 21:22:14 ]
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:21 schreef Gewas het volgende:
Hoi, dit boek heb ik net uitgelezen (wel de Nederlandse versie 'In de Ban van de Ring') en ik vond het echt een leuk boek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Is er nog een vervolg van dit boek of is dit het einde....
Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op woensdag 25 april 2007 21:44 schreef splendor het volgende:
Lees The Silmarillion.. misschien lastig doorheen komen, vooral het begin want dat is niet echt fantasie, maar daar worden dat soort dingen in uitgelegd.
Ook wie Gandalf nu echt is.Dat vroeg me ik me echt al die tijd al af, vanwaar komen die tovenaars. En hoe werd die ene gozer een Witte? Saruman volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb de trilogie al minimaal 3x gezien (boeken nooit gelezen)![]()
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:09 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Dat vroeg me ik me echt al die tijd al af, vanwaar komen die tovenaars. En hoe werd die ene gozer een Witte? Saruman volgens mij.
Heb de trilogie al minimaal 3x gezien (boeken nooit gelezen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2007 22:17:18 ]
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:14 schreef Gewas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:09 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Dat vroeg me ik me echt al die tijd al af, vanwaar komen die tovenaars. En hoe werd die ene gozer een Witte? Saruman volgens mij.
Heb de trilogie al minimaal 3x gezien (boeken nooit gelezen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In het heel kort.Maar als het je intresseert dan lees het boek maar, dan vallen heel veel dingen op z'n plaats en word het ook echt een compleet verhaal, lord of the rings heeft nogal wat gaten die in dat boek worden gevuld. Bijvoorbeeld waar de dwergen vandaan komen en waarom de elven onsterfelijk zijn.
-
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:16 schreef Crazykill het volgende:
[..]Ja inderdaad, en waarom die andere wit was weet ik eigenlijk niet, wordt geloof ik niet verteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien een beetje offtopic maar ik las iets in de spits over een nieuwe boek van tolkien die postuum werd uitgegeven? De kinderen van hurin ofzoiets? Weet iemand daar meer over? En is het de moeite waard om te lezen/kopen?-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de boeken is trouwens vrij anders dan in de films, vooral wat betreft Saruman.
Met TNT?
"mmm... Doemspleten, Doemberg, Mordor. Er is niemand thuis, dan geef ik het toch gewoon af bij de buren? Die aardige mijnheer Sauron in die Zwarte Toren hiernaast wil het vast wel even bewaren"
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:21 schreef Barbaaf het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het einde van de boeken is trouwens vrij anders dan in de films, vooral wat betreft Saruman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op woensdag 25 april 2007 22:23 schreef splendor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Valt nog mee, er zijn veel betere topics over LotR hier.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Hm interessant topic.
Sorry voor de tvp.
Er staat me nog een discussie bij over het al dan niet hebben van vleugels door Balrogs in het algemeen en degeen met wie Gandalf in Moria vocht in het bijzonderquote:Op woensdag 25 april 2007 22:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Valt nog mee, er zijn veel betere topics over LotR hier.
Bijvoorbeeld. Da's al een heel stuk beter.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Er staat me nog een discussie bij over het al dan niet hebben van vleugels door Balrogs in het algemeen en degeen met wie Gandalf in Moria vocht in het bijzonder![]()
Ik heb dat boek vrij snel de kast ingegooid, erg lastig te lezen. Misschien over een tijdje nog maar eens proberen.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:01 schreef Gewas het volgende:
Ik ben nu een eindje in het boek De Silmarillion. Maar echt, waar gaat het over.![]()
Het zijn losse(re) verhalen en beschrijft de mythologie van Midden Aarde, zoiets als de verhalen uit het oude Griekenland, Egypte, Mesopotamië of, dichter als inspiratiebron, Scandinavië en Britannië.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:01 schreef Gewas het volgende:
Ik ben nu een eindje in het boek De Silmarillion. Maar echt, waar gaat het over.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |