Een centraal topic voor het zoeken van titels of schrijvers hebben we niet. Dus open gerust een nieuw topic als je een boek zoektquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:13 schreef Laureline het volgende:
Is er een centraal topic, voor als je de titel/schrijver zocht van een boek of verhaal? Ik had namelijk zo'n vraag, maar sluit me liever aan in de rij dan er een heel nieuw topic aan te wijden.
Je bent zeker niet de enige die af en toe een vertaalvraag heeft, hoor. En als je eens vastloopt, kun je daar dus ook gerust een topic voor openen. De praktijk leert ook dat als iemand een vertaalvraag heeft, hij of zij daar meestal een eigen topic voor opent.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:40 schreef N.i.c.k het volgende:
Is het misschien een idee om een centraal topic te openen voor 'vertaalverzoekjes'? Ik zal toch niet de enige zijn die af en toe vastloopt en er is hier genoeg taalkennis aanwezig lijkt me.
Dank voor je meldingquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:58 schreef oh-oh het volgende:
Wil er even iemand naar die rare opmerkingen in het Murakami topic kijken?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank voor je melding.
Ik was er al naar aan het kijken, en die opmerkingen zijn weg.
Die post is niet voor niets verwijderd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:54 schreef Persijn het volgende:
Wat een zwaktebod zeg, op mijn opmerking over de vertaalkunsten van Verbal te verwijderen!!
We hebben een schrijfclub in TTK. Kun je daar iets mee?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:20 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Is er ook een topic voor beginnende schrijvers? Ik meen me te herinneren dat dit soort activiteiten in TTK voorkwam. Of een spel met korte verhalen of columns naar aanleiding van een thema?
Aha, nou snap ik het. Dit is meer een Forum tot Bevordering van de Wederzijdse Bewondering.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:44 schreef Gromit het volgende:
Het lijkt mij juist een zwaktebod om na het uitpluizen van de activiteiten van een Fok! user buiten Fok! speciaal een kloon aan te maken om diegene af te fikken.![]()
Een zwaktebod én eng
Wat heeft Verbal jou gedaan, afgezien van ergens ver weg een vertalinkje plaatsen
Een beetje respectvol met elkaar omgaan, mag best hier. En daar was in die verwijderde post van jou geen sprake van. Je hebt je blijkbaar speciaal geregistreerd om hier iemand af te gaan zeiken. En dat is dus zeker niet de bedoeling van dit forum.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:37 schreef Persijn het volgende:
[..]
Aha, nou snap ik het. Dit is meer een Forum tot Bevordering van de Wederzijdse Bewondering.
Volgens mij is er in ieder geval geen recent Tolkientopic, dus als je inspiratie hebt om er een te openen, ga je gang!quote:Op donderdag 3 september 2009 10:28 schreef Gewas het volgende:
In het Lord of the Rings topic wordt ook af en toe over andere boeken van J.R.R. Tolkien gepraat. Dus mijn vraag is: is er al een Tolkien topic? Met de zoekmachine kan ik niks vinden. Anders wil ik wel een nieuwe maken met een mooie OP.
Edit: oke het werkt.quote:Effe testen hoe het quoten werkt.
Waarom als ik vragen mag? Volgens mij past het hier prima in TTKquote:Op donderdag 17 september 2009 14:35 schreef Mark het volgende:
Volgens mij kan Waarom zegt iedereen Pal bij Paul beter naar ONZ of KLB
Natuurlijk kan dat. Is het nu zoals je voor ogen had?quote:Op maandag 28 september 2009 16:47 schreef timbob het volgende:
Hoi lieve TTK mensen.
Ik heb een vraagje
Zouden jullie in dit topic:
Groot Donjon Topic! (Van tien dagen gaans te zien)
Het eerste ontbrekende plaatje kunnen vervangen door deze:
[ afbeelding ]
en de tweede door deze:
[ afbeelding ] (let op de tags[ rimg ] )
Dan is alles weer mooi enzo.
Bij voorbaad dank!
Ja! bijnaquote:Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat. Is het nu zoals je voor ogen had?
Ook dat is mogelijkquote:Op maandag 28 september 2009 17:02 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja! bijna
ik zie dat die ene een beetje groot is..
Zou je er [rimg=300] van kunnen maken? dan issie net ff een stukje kleiner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |