Precies, mongolen zijn gewoon mensen, hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:42 schreef Lienekien het volgende:
Wat is er nou mis met mongolen?!
[ afbeelding ]
Maar even serieus. Ik vond het geen beledigende titel.
Is ook al gebeurd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef De_Hertog het volgende:
Gewoon nieuw topic openen met een iets neutralere topictitel kan dus gewoon?
Au contraire. Voor TS was het topique niet leuk met nodeloze censuur van compleet humorloze lamme takken, vandáár het slotje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor TS was het topic niet leuk meer zonder mongolen, vandaar het slotje.
Omdat het niet voor iedereen duidelijk is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef Tokay het volgende:
[..]
Precies, mongolen zijn gewoon mensen, hoor.
Maar inderdaad, wat een kleinzielig geneuzel om zo'n onschuldige woordgrap in de originele tt, zeg.
En tong, jij moet niet zo miepen. Jij betitelt elke vrouw in RJPvD die jou onbekend is, als 'hoer'.
Ik heb je vraag voor de zekerheid even mee naar achteren genomen, en kom er nog even op terugquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
DaMart, ik las vandaag in de krant een stuk over tenpages.com. Het ziet er uit als een leuke site voor lezers. Toen ik er op zocht, zag ik dat je er al een topic over gesloten had, omdat het spam leek te zijn
Mag ik een nieuwe openen?
Om nog even terug te komen op deze vraag: een algemeen topic om ervaringen te bespreken met deze site is wat ons betreft geen enkel probleemquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
DaMart, ik las vandaag in de krant een stuk over tenpages.com. Het ziet er uit als een leuke site voor lezers. Toen ik er op zocht, zag ik dat je er al een topic over gesloten had, omdat het spam leek te zijn
Mag ik een nieuwe openen?
In dit topic: Site met waarde van je boeken? wordt bol.com genoemd als mogelijkheid om de waarde van tweedehandsboeken te laten bepalen. En is er misschien een tweedehandsboekwinkel bij je in de buurt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:41 schreef Plums het volgende:
Als ik wil weten hoeveel een boekenserie waard is die wij in ons bezit hebben, waar kan ik dan terecht?Google helpt niet en ik wil (nog) geen apart topic openen hiervoor.
Die vraag is inmiddels afgehandeld via PM.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:52 schreef DO2 het volgende:
Lieve moderator,
Bij deze het verzoek om de laatste twee gedichten - van mijn hand - in het Gedichten!-topic te verwijderen.
Dank u.
Op zich is deze TT toch ook wel ladingdekkend?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:12 schreef Dagonet het volgende:
Grote kunstroof uit museum Parijs.
Nag deze TT wat spectaculairder? We hebben het hier over een roof van honderden miljoenen waarschijnlijk..
Nu ja, we kunnen het op z'n JAM's doen:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:41 schreef DaMart het volgende:
Op zich is deze TT toch ook wel ladingdekkend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |