Het is net een echt bedrijf, iedereen doet dubbel werkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik had heul niet gezien dat Isabeau ook gereageerd had. Dat merk ik nu pas
.
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:50 schreef pinquit het volgende:
vreemd. andere topics doen t wel gewoon?
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:24 schreef Mark het volgende:
Vreemd: heb gepost in dit topic Wat zijn pylonen? maar ik zie alleen de eerste 4 posts, terwijl er 18 zouden moeten staan?
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:32 schreef DO2 het volgende:
DM, ik vind jou echt een topgozer!
Ja, dat mag ook best eens gezegd worden.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:06 schreef Muck het volgende:
Ik zou zweren dat er nog een topic liep over de musical Joseph, maar het enige dat ik kan vinden, is dit topic uit 2008: Joseph And The Amazing Technicolor Dreamcoat !!
Is het goed als ik deze schop, of kan ik beter een nieuwe openen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:44 schreef Viking84 het volgende:
Waar is het "wat lees je nu"-topic gebleven? heb al meerdere keren de lijst doorgenomen, maar ik zie hem niet.
asjeblieftquote:Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef Ensaf het volgende:
Zou de TT van Mijn onbeminde ode aan Pieter Geenen veranderd kunnen worden in 'Mijn onbeminde ode aan Pieter Geenen'?
tarte tatin met pruimenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef zoalshetis het volgende:
tarte tatin met peer en appelstroop. oh mij fkng god.
wat dacht je van vijgen? maar dan moet je net als pruimen niet zoveel suiker smelten en daarin het fruit even smoren.quote:
perenjam is ook ontzettend lekker.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:43 schreef Mirjam het volgende:
oeh, ik heb hier peren
al maak ik 'm simpel, met bladerdeeg, in de koekenpan, en dan de oven in kwakken
maar met zure pruimen is echt té lekker gewoon
/offtopic
Met veel leuke acties krijg je ook veel stickytopics, natuurlijkquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:59 schreef Dagonet het volgende:
Sticky overload!
Die persberichten, die kan je volgens mij beter steeds schoppen, ze worden nu niet echt vaak gelezen en voor twee per maand sticky houden?
Dagboek van een R&P'er staat volgepland nu..
Aangepast!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:35 schreef tong80 het volgende:
Michelangelo ontdekt in huis Amerika.
Kan een lief modje er ontdekt van maken ?
Hebben jullie ook eens iets te doen.
Hopelijk heeft Isa weer een nieuwe appeltaart gebakkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:48 schreef Chowi het volgende:
Na ruim 2 jaar is de TTK FB eindelijk bijna vol.
Wie had dat ooit gedacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |