Dat zijn jouw conclusies he. Ik heb nog geen eisen gesteld geloof ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:01 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zou je een foto willen van een vrouw met een kort vlot kapsel
Jouw mening is in deze ook niet zo belangrijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:01 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zou je een foto willen van een vrouw met een kort vlot kapsel
dat rare kringeltje met een punt eronder is een vraagteken en een vraagteken duidt een vraag aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jouw mening is in deze ook niet zo belangrijk.
En de V&D is het geworden?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:35 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
Tering, wat een hitte
ik heb de hele stad doorgewandeld op zoek naar werk
Ik zie em niet. Wijs eens aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
dat rare kringeltje met een punt eronder is een vraagteken en een vraagteken duidt een vraag aan.
ISS betaalt wel beter dan de AH/V&D/Zeeman.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
of de zeeman of iss of de appie hein
of ik ga weer stratemaken
yup maar ik ben bang dat ze om een verklaring van goed gedrag gaan vragen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
ISS betaalt wel beter dan de AH/V&D/Zeeman.
Volgens mij vragen ze daar niet om bij ISS.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:57 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
yup maar ik ben bang dat ze om een verklaring van goed gedrag gaan vragen.
Tenminste wel als ze me in ziekenhuizen aan het werk willen zetten.
En die kan ik ze helaas niet tonen
volgens hun site bij sommige functiesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Volgens mij vragen ze daar niet om bij ISS.
Goed, bij ISS hoef je daar natuurlijk niet terecht te komen. Ik zou het gewoon proberen en als ze erom vragen, kan je nog altijd afhaken. Er zijn talloze andere locaties waar je kan schoonmaken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:02 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
volgens hun site bij sommige functies
Als je in ziekenhuizen en andere overheidsgebouwen aan het werk gaat lijkt me dan
Misschien hebben ze op de Peizerweg nog wel werk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
of de zeeman of iss of de appie hein
of ik ga weer stratemaken
Hoor je dus toch nog bij de mooie meisjesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:10 schreef teigan het volgende:
thuis, en zo maar eens wat eten gaan brouwen....
ik werd door zo'n muts bij de V&D 20 geschat, woei
nou, ze heeft me wel dagcreme aangesmeerd voor beginnende rimpeltjes, ook al heb ik die dan nog niet... Beetje twijfelachtig misschien..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:12 schreef maok het volgende:
[..]
Hoor je dus toch nog bij de mooie meisjes
manisch depressief?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:46 schreef Tangarine het volgende:
Thuis. En blah. En yay.
/slap!quote:
Ze deden fotoritje!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:53 schreef teigan het volgende:
wij kwamen alexxxxx en lyssa nog tegen in de stad btw..
Damn eng!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:40 schreef Tangarine het volgende:
The Strangers was best eng. En de meiden om me heen waren vermakelijk (inc Lyssa, die schattig met haar vingers in haar oren zat)
Haha die vriendinnen van me waren daarom maar naar In Bruges gegaan, die durfden het niet aanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:43 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Damn eng!
Zonder geluid wat minder engEn ik had de trailer al vaak genoeg gezien, veel van de schrik momenten zaten daar al in
ja iddquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:53 schreef teigan het volgende:
wij kwamen alexxxxx en lyssa nog tegen in de stad btw..
Nee daar was k al klaar mee toenquote:
Hanzeborg, computerlokaal tegenover de helpdeskquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:48 schreef JH87 het volgende:
Nou, ik ga maar eens op zoek naar een rustige studieruimte met airconditioning op Zernike. Hier op de flat is het niet meer uit te houden.
Ik zit altijd aan de overkant, bij die groene toren. Boven de bibliotheek daar zit een stille werkruimte en da's ook prima toeven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Hanzeborg, computerlokaal tegenover de helpdeskPrima plekje!
HIer binnen is het trouwens heerlijk. Graadje of 24 en ik heb een sappige appel
Nou, ik was best wel heel moe.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:49 schreef JH87 het volgende:
En Alex, hoe kom je aan levensgevaarlijke terugritten als het niet regent, waait, sneeuwt of hagelt?
De kapper even een tijdje overslaan dusquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Daar wens ik niet mee vergeleken te worden.
Alles beter dan die ragebol-krullen van jou, of nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De kapper even een tijdje overslaan dus
Ach, laat hem! Jesse is leuker als een hij een beetje zeurt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alles beter dan die ragebol-krullen van jou, of nietZou jijniet eens een JH87-tropenkaspel nemen?
Ik heb geen ragebol-krullen kapselquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alles beter dan die ragebol-krullen van jou, of nietZou jijniet eens een JH87-tropenkaspel nemen?
En wát precies is er mis met ragebolkrullen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ligt aan degene die het heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:22 schreef freecell het volgende:
[..]
En wát precies is er mis met ragebolkrullen?
In de kerk uiteraardquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:42 schreef teigan het volgende:
Klinkt wel heel handig freecell, waar vind je zulk soort vrienden?
Zouden ze mij er met m'n onethische motieven toelaten?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:51 schreef freecell het volgende:
In de kerk uiteraardBlijft een aanrader op meerdere fronten
Alleen als je bier wijn meeneemtquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zouden ze mij er met m'n onethische motieven toelaten?
Volgens mij laten ze iedereen toe, zolang je niet een dronkaard bent op weg naar de avondmaalswijn (hebben we een keer gehad)quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zouden ze mij er met m'n onethische motieven toelaten?
Is daar een toets voor?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij laten ze iedereen toe, zolang je niet een dronkaard bent op weg naar de avondmaalswijn (hebben we een keer gehad)
Als lid wordt je alleen toegelaten als je ook daadwerkelijk christen bent
Rest natuurlijk de vraag waarom je zoiets zou (willen) faken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:28 schreef freecell het volgende:
@Nietz: de definitie van christen zijn is niet: "ingeschreven staan bij een kerk"
En JessE: het is meestal vrij snel duidelijk als je met iemand over geloof praat hoorAl kan je het natuurlijk ook wel faken, maar dat valt nooit helemáál uit te sluiten.
Om in een vakantiehuisje aan het Paterswoldse meer te kunnen relaxenquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Rest natuurlijk de vraag waarom je zoiets zou (willen) faken.
Blijkbaar komen er toffe lui in de kerk. En sommigen niet-christenen willen ook vrienden maken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Goede vraag!quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
De middelste lokalen daar zijn verborgen achter een aantal dikke muren, zonder ramen naar buiten. Daar kun je het wel koel houdenquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:59 schreef teigan het volgende:
daar hebben ze wel airco?
Btw, ik geloof dat het rode aan het wegtrekken is.... Dus toch niet zo verbrand als dat jij dacht..
Gelukkig!quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:59 schreef teigan het volgende:
daar hebben ze wel airco?
Btw, ik geloof dat het rode aan het wegtrekken is.... Dus toch niet zo verbrand als dat jij dacht..
Dat zal, maar dat gedoe met god maakt het het toch niet waardquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:06 schreef maok het volgende:
Ik ken Freecell en TARA ook indirect via de kerk (een kleine groep). En toen ik mee ging naar de kerk ondekte dat er daar nog veel meer toffe mensen zaten.
Saillant detailtje...quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:19 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat zal, maar dat gedoe met god maakt het het toch niet waard
Dat ze op een vrouwenhoofd horenquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:22 schreef freecell het volgende:
[..]
En wát precies is er mis met ragebolkrullen?
Ik ga nog wel elke woensdag naar clubquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Saillant detailtje...
Voor mij was dat idd ook de reden om niet meer te gaan. Ik ging al niet meer naar categesatie en de kerkdiensten en om dan nog wel naar club/ cjv (zo heet dat bij ons) te gaan, vond ik ook de moeilte niet.
Bij ons was dat op vrijdag, das sowieso al kansloos natuurlijk.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:24 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik ga nog wel elke woensdag naar club [ afbeelding ]
Zelfs zonder religie kan je vrienden maken.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zijn meerdere religies om vrienden mee te maken btw, daarvoro hoef je niet naar een cristelijk iets.
Klopt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Zelfs zonder religie kan je vrienden maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |