Dat zijn jouw conclusies he. Ik heb nog geen eisen gesteld geloof ik.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:01 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zou je een foto willen van een vrouw met een kort vlot kapsel
Jouw mening is in deze ook niet zo belangrijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:01 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zou je een foto willen van een vrouw met een kort vlot kapsel
dat rare kringeltje met een punt eronder is een vraagteken en een vraagteken duidt een vraag aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jouw mening is in deze ook niet zo belangrijk.
En de V&D is het geworden?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:35 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
Tering, wat een hitte
ik heb de hele stad doorgewandeld op zoek naar werk
Ik zie em niet. Wijs eens aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
dat rare kringeltje met een punt eronder is een vraagteken en een vraagteken duidt een vraag aan.
ISS betaalt wel beter dan de AH/V&D/Zeeman.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
of de zeeman of iss of de appie hein
of ik ga weer stratemaken
yup maar ik ben bang dat ze om een verklaring van goed gedrag gaan vragen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:54 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
ISS betaalt wel beter dan de AH/V&D/Zeeman.
Volgens mij vragen ze daar niet om bij ISS.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:57 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
yup maar ik ben bang dat ze om een verklaring van goed gedrag gaan vragen.
Tenminste wel als ze me in ziekenhuizen aan het werk willen zetten.
En die kan ik ze helaas niet tonen
volgens hun site bij sommige functiesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Volgens mij vragen ze daar niet om bij ISS.
Goed, bij ISS hoef je daar natuurlijk niet terecht te komen. Ik zou het gewoon proberen en als ze erom vragen, kan je nog altijd afhaken. Er zijn talloze andere locaties waar je kan schoonmaken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:02 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
volgens hun site bij sommige functies
Als je in ziekenhuizen en andere overheidsgebouwen aan het werk gaat lijkt me dan
Misschien hebben ze op de Peizerweg nog wel werk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:53 schreef kloonvanwelkominspace het volgende:
[..]
of de zeeman of iss of de appie hein
of ik ga weer stratemaken
Hoor je dus toch nog bij de mooie meisjesquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:10 schreef teigan het volgende:
thuis, en zo maar eens wat eten gaan brouwen....
ik werd door zo'n muts bij de V&D 20 geschat, woei
nou, ze heeft me wel dagcreme aangesmeerd voor beginnende rimpeltjes, ook al heb ik die dan nog niet... Beetje twijfelachtig misschien..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:12 schreef maok het volgende:
[..]
Hoor je dus toch nog bij de mooie meisjes
manisch depressief?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:46 schreef Tangarine het volgende:
Thuis. En blah. En yay.
/slap!quote:
Ze deden fotoritje!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:53 schreef teigan het volgende:
wij kwamen alexxxxx en lyssa nog tegen in de stad btw..
Damn eng!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:40 schreef Tangarine het volgende:
The Strangers was best eng. En de meiden om me heen waren vermakelijk (inc Lyssa, die schattig met haar vingers in haar oren zat)
Haha die vriendinnen van me waren daarom maar naar In Bruges gegaan, die durfden het niet aanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:43 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Damn eng!
Zonder geluid wat minder engEn ik had de trailer al vaak genoeg gezien, veel van de schrik momenten zaten daar al in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |