ja iddquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:53 schreef teigan het volgende:
wij kwamen alexxxxx en lyssa nog tegen in de stad btw..
Nee daar was k al klaar mee toenquote:
Hanzeborg, computerlokaal tegenover de helpdeskquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:48 schreef JH87 het volgende:
Nou, ik ga maar eens op zoek naar een rustige studieruimte met airconditioning op Zernike. Hier op de flat is het niet meer uit te houden.
Ik zit altijd aan de overkant, bij die groene toren. Boven de bibliotheek daar zit een stille werkruimte en da's ook prima toeven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Hanzeborg, computerlokaal tegenover de helpdeskPrima plekje!
HIer binnen is het trouwens heerlijk. Graadje of 24 en ik heb een sappige appel
Nou, ik was best wel heel moe.quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:49 schreef JH87 het volgende:
En Alex, hoe kom je aan levensgevaarlijke terugritten als het niet regent, waait, sneeuwt of hagelt?
De kapper even een tijdje overslaan dusquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Daar wens ik niet mee vergeleken te worden.
Alles beter dan die ragebol-krullen van jou, of nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De kapper even een tijdje overslaan dus
Ach, laat hem! Jesse is leuker als een hij een beetje zeurt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alles beter dan die ragebol-krullen van jou, of nietZou jijniet eens een JH87-tropenkaspel nemen?
Ik heb geen ragebol-krullen kapselquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alles beter dan die ragebol-krullen van jou, of nietZou jijniet eens een JH87-tropenkaspel nemen?
En wát precies is er mis met ragebolkrullen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ligt aan degene die het heeft.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:22 schreef freecell het volgende:
[..]
En wát precies is er mis met ragebolkrullen?
In de kerk uiteraardquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:42 schreef teigan het volgende:
Klinkt wel heel handig freecell, waar vind je zulk soort vrienden?
Zouden ze mij er met m'n onethische motieven toelaten?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:51 schreef freecell het volgende:
In de kerk uiteraardBlijft een aanrader op meerdere fronten
Alleen als je bier wijn meeneemtquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:54 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zouden ze mij er met m'n onethische motieven toelaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |