De hele week was ik pas rond 14.00u gedouchd en aangekleed om aan m'n stageverslag te werken, ik zit vandaag nú al in de startblokken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:45 schreef Bob. het volgende:
Inderdaad, ga eens wat nuttigs doen Jopje.
Maar Bob. is eigenlijk best wel tof. Gewoon. Leve de lettergreepminimalisering.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:51 schreef Bob. het volgende:
Ik vind Sebas ook tof, want hij noemde me Mirjam en niet Bob..
Uheh?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:50 schreef Alexxxxx het volgende:
NIETS IK HEB JE FOTO GEPOST IN HET VORIGE DEEL
Lief hequote:Op donderdag 26 juni 2008 10:51 schreef Bob. het volgende:
Ik vind Sebas ook tof, want hij noemde me Mirjam en niet Bob..
Tof toch?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uheh?
Die meiden hebben me alles laten missen.
Maar Bob. is een masker en Mirjam is ze echtquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:52 schreef JH87 het volgende:
[..]
Maar Bob. is eigenlijk best wel tof. Gewoon. Leve de lettergreepminimalisering.
Yes, ik weetzquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:58 schreef Alexxxxx het volgende:
de bijbel is al voor 61% vertalad naar LOLspeak ook gewoon
(en ja ik heb de eersta pagina in zn geheel gelezen)
Oh, in dat geval: held.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:52 schreef JH87 het volgende:
[..]
De hele week was ik pas rond 14.00u gedouchd en aangekleed om aan m'n stageverslag te werken, ik zit vandaag nú al in de startblokken.
Pff, nou vooruit dan maar.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:52 schreef JH87 het volgende:
[..]
Maar Bob. is eigenlijk best wel tof. Gewoon. Leve de lettergreepminimalisering.
Uh. Nou nee, want dan zou ik het vervelend vinden als mijn naam hier word gebruikt. Want hier is weinig echts aan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar Bob. is een masker en Mirjam is ze echt
Ik ben al bezig. Jij ook succes gewenst.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:05 schreef Bob. het volgende:
Oh, in dat geval: held.Nu nog even aan de slag gaan alleen.
Wat ook voor mij geld.Nog even deze koffie naar binnen werken en ik begin.
Oké, dankjewel Mirjam.quote:Pff, nou vooruit dan maar.
Goed bezig.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:11 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben al bezig. Jij ook succes gewenst.![]()
Ik heb trouwens al het organisatie analyse gezeik achter de rug, oef.
[..]
Oké, dankjewel Mirjam.
Dankjequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Goed bezig.2x.
![]()
En jij bent ook lief hoor 'lex.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, vandaar dat er niet meer in het vorige topic werd gepost.
Vermoedelijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, vandaar dat er niet meer in het vorige topic werd gepost.
Ik ben er weer helemaal bij.quote:
En dan toch nog zo'n ruige baard hebbenquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik altijd zo stom vind is dat bij harsen en epileren je écht best wel lange haartjes moet hebben, en no way dat ik langer dan 2 dagen niet onthaar..
Euhm.. het heet Nazar market, en zit daar in de buurt van waar we pizza hadden gegeten. Als je daar die straat door loopt naar het Noorderplantsoen zie je het wel liggen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, valt wel mee.
Het is een soort harsen.
Mijn benen zijn weinig spannend hoor, bruin worden doen ze niet aan en ze zitten altijd vol blauwe plekken omdat ik overal tegen aan ren.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Oeh, Bob., vertel ons alles over je benen
Nou ja wat ik er van gezien heb zagen ze er goed uit hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mijn benen zijn weinig spannend hoor, bruin worden doen ze niet aan en ze zitten altijd vol blauwe plekken omdat ik overal tegen aan ren.
En wat moet je nou weer op Hyves.
Ik gok dat ze op 53 waren jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:41 schreef maok het volgende:
Waren ze soms perongeluk een paar huizen verderop?
Nog nooit eerder verslagen gemaakt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:04 schreef JH87 het volgende:
M'n eerste verslag rolt uit de printer.
Ohai!quote:
ja. Ik was ook in leeuwarden. waar was jij?quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:02 schreef Grulez het volgende:
Zo van half 9 tot half 19 op pad geweest voor mn stage. Een dag Leeuwarden is weer eens wat anders dan het mooie Groningen.
Ziekenhuis en rondom CS.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. Ik was ook in leeuwarden. waar was jij?
Ligt er aan op welke mannier je het doet. Ik heb het met strips geprobeerd en dan kon ik het er vrijwel meteen af trekken, maar zonder moest ik even wachten, anders werd het een kliederzooi. Winkel dus gevonden?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ohai!
Bob.? Moest jij ook een tijdj wachten tot het hard was geworden na je het eenmaal ergens hebt opgesmeerd?
niet in de buurt geweest van mij. ik reed sluiproutesquote:
Whehequote:Op donderdag 26 juni 2008 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Wil je er niet wat sidonia-stijl mosterd bij?
Was sigaarmans weer bezig of komt ie niet bij jou daar?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Hartelijk dank voor uw e-mail.
U geeft aan dat u niet tevreden bent over de aflevering van uw bestelling.
Wij betreuren deze gang van zaken en bieden u onze excuses aan voor het feit dat een en ander niet volgens de richtlijnen is verlopen.
Naar aanleiding van uw reactie hebben wij uw klacht doorgegeven aan de vervoerder. Wij gaan er vanuit dat dit zich in de toekomst niet meer zal voordoen.
Volgens de afmelding van Selektvracht is het pakket aangeboden op 25-06-2008 en geweigerd aan de deur. Dit pakket komt retour naar Wehkamp.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Wehkamp.nl
Say what now?quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet in de buurt geweest van mij. ik reed sluiproutes
en Lyssa gaat naar Dwingelooooooo verhuizen
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tot net op het terras gezeten en volledig verkleumd. Joehoe..
Je hebt een Tjebbe nodigquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zelfs de warme chocomel mocht niet baten.
Verwarmd terrasquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tot net op het terras gezeten en volledig verkleumd. Joehoe..
Zo erg is het weer nu toch ook weer niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb wel iets te lang geslapen, maar toch zeker niet tot aan oktober?.
Vanochtend sloeg de regen tegen de ramen en leek de vlag op de huisartsenpost het elk moment te kunnen begeven.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Zo erg is het weer nu toch ook weer niet?
ik ben nog niet zo heel erg lang wakker
Ah, vandaar, het valt hier nu wel mee namelijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanochtend sloeg de regen tegen de ramen en leek de vlag op de huisartsenpost het elk moment te kunnen begeven..
Intereseert me geen hol, het swingt de pan uitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is helemaal tatu niet die dat zingt
Naar D.?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik realiseerde me zonet dat ik heimwee heb.
je mag wel bij mij komen branden?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:32 schreef Bob. het volgende:
Waarom spuugt mijn flap alle lege cd'tjes die ik er in duw om iets te branden weer uit.
D. als in m'n hometown? Nee, naar A. en L., ofwel plekken waar ik vroeger elk jaar met m'n ouders op vakantie kwam. Ik heb nu al besloten dat we volgend jaar een tent achterin gooien en daar vakantie gaan vieren.quote:
OMG je word bejaardquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
D. als in m'n hometown? Nee, naar A. en L., ofwel plekken waar ik vroeger elk jaar met m'n ouders op vakantie kwam. Ik heb nu al besloten dat we volgend jaar een tent achterin gooien en daar vakantie gaan vieren.
En ik ben verdomme nog maar 22..
Whaha, zouden er mensen bieden?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[TK] Kop Koffie.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Dan noemen we mijn huiskamer "de hel" en dan kun je oprecht zeggen dat je hebt gebrand in de hel![]()
* freecell fnuffelt DaDquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik realiseerde me zonet dat ik heimwee heb.
Nah, ik ben er al achter. Mijn brander kan niet met deze soort cd's om gaan, rotding.quote:
Pffffrt.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:35 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik lever er een taxidienst bij, beat that
Ik heb ook nog brandbare CDs nodig, haal je ook ff een zwikje voor mij?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nah, ik ben er al achter. Mijn brander kan niet met deze soort cd's om gaan, rotding.
Zo maar eens andere halen dan, kan ik gelijk door naar de markt om lekkere dingen te kopen.
Als jij wel wat met dvd+r kunt mag je die wel hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook nog brandbare CDs nodig, haal je ook ff een zwikje voor mij?
Nee, pas op mn volgende computerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
Als jij wel wat met dvd+r kunt mag je die wel hebben.
Pas maar op hoor, voor je het weet ga ik voortaan expres zielig doen zodat ik dan weer een fnuffel van je krijg.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, voor je het weet ga ik voortaan expres zielig doen zodat ik dan weer een fnuffel van je krijg.
Iig, Do2 vond het een goed plan, dus onze vakantie voor volgend jaar is al gepland.
Fnuffelen doe ik niet altijd als mensen zielig zijn. Fnuffels worden bewaard voor speciale momentenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, voor je het weet ga ik voortaan expres zielig doen zodat ik dan weer een fnuffel van je krijg.
Iig, Do2 vond het een goed plan, dus onze vakantie voor volgend jaar is al gepland.
En ik heb er al twee!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Fnuffelen doe ik niet altijd als mensen zielig zijn. Fnuffels worden bewaard voor speciale momenten
Niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En ik heb er al twee!
Wat voor boeken zet je trouwens op marktplaats? Zit er nog iets interessants bij?
Mee eens, ik geef ze ook liever weg of verkoop ze. Maar soms puilt de boel gewoon uit.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
boeken weggooien is een doodzone...
In FInland krijg van ven je baas standaard 20 dagen vrij als vader, in Duitsland 16, in België 10.quote:
2 is ook echt te weinig inderdaad. Ik ken alleen maar mannen die dan minimaal de eerste week alsnog vakantie opnemen. Gelukkig heeft TARA een relaxte baan en hoeft hij niet precies van te voren aan te geven wanneer zijn vakantie ingaat. Meer zo van: mijn vrouw heeft nu weeën, tot over drie wekenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In FInland krijg van ven je baas standaard 20 dagen vrij als vader, in Duitsland 16, in België 10.
En in NL 2belachelijk....
Hoop dat die regeling snel verbeterd word... ik nam al een week vakantie als we een kitten haddenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:31 schreef freecell het volgende:
[..]
2 is ook echt te weinig inderdaad. Ik ken alleen maar mannen die dan minimaal de eerste week alsnog vakantie opnemen. Gelukkig heeft TARA een relaxte baan en hoeft hij niet precies van te voren aan te geven wanneer zijn vakantie ingaat. Meer zo van: mijn vrouw heeft nu weeën, tot over drie weken![]()
Best relaxed geregeld.
Ik was zelf ook verbaasdquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik HOOGST verbaasd ben dat jij een boek van Mellie Uyldert in de kast hebt staan...?
Mellie Uyldert is zo duister dat ze zelfs in heidense kringen zeer controversieel isquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik was zelf ook verbaasdVooral toen ik hem net even inkeek
We vinden beiden Tolkien wel leuk, dus waarschijnlijk van iemand gekregen die dat wist en die niet wist wie Melli Uyldert was.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mellie Uyldert is zo duister dat ze zelfs in heidense kringen zeer controversieel is
Oh in dat geval kom ik m wel halen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:35 schreef freecell het volgende:
[..]
We vinden beiden Tolkien wel leuk, dus waarschijnlijk van iemand gekregen die dat wist en die niet wist wie Melli Uyldert was.
Dit is één van die boeken die de oud-papierbak ingaat als hij niet binnen een week verkocht is
Nee iddquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:42 schreef freecell het volgende:
Schiet niet op hè? Met die Wehkamp?
En je hebt op mijn Guust geboden
We willen dan natuurlijk wel pics zienquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar als ik die nieuwe kleertjes eenmaal heb zijn de vrouwen niet meer van me af te slaan, want ze gaan mijn sexyness benadrukken
Ik laat ook fotos maken als ik ze heb, komt goedquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:45 schreef freecell het volgende:
[..]
We willen dan natuurlijk wel pics zien
En ik heb nu iets aan wat vooral mijn buik nogal benadrukt
Vanavond als TARA weer thuis isquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik laat ook fotos maken als ik ze heb, komt goedMaar dan jij nu ook
![]()
Als wij onze gewone boekenkast inhoud zouden verkopen zou er zéker iets voor je bijzittenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, ik geloof niet dat er iets voor me bij zit..
Ik heb op al 2 boeken een bod gedaanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, ik geloof niet dat er iets voor me bij zit..
Nou, en flink ook!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb op al 2 boeken een bod gedaan
Weldoener.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De financiele zorgen van M&M zijn straks voorbij
Nou, bieden dan hequote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:18 schreef nietzman het volgende:
Ik wil de Robbedoesjes! Ik wil de Robbedoesjes!
daarna 42 minuten gefapt?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:42 schreef Grulez het volgende:
Dus. Word ik zomaar om 15u wakker...
Ik ook nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh nee ik ga niet meteen op fok zoals jij.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:49 schreef Alexxxxx het volgende:
nog wel ff op mn Miss_S-kijkikhebnieuwekleertejsAANDACHTAANDACHTGRAAG-pose oefenen
Je bedoelt te zeggen: "Goedemorgen".quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:42 schreef Grulez het volgende:
Dus. Word ik zomaar om 15u wakker...
Dat valt te regelenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:18 schreef nietzman het volgende:
Ik wil de Robbedoesjes! Ik wil de Robbedoesjes!
Zo. Stukje zelfreflectie.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:43 schreef Grulez het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoel ik te zeggen: "wat ben ik toch een ontzettende kutloser".
Sommige mensen hebben altijd mazzel...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:48 schreef JH87 het volgende:
Zo. Stageverslag ingeleverd, daarna drie uurtjes op het terras gezeten. Vanaf half 6 waren de biertjes zelfs gratis omdat er ineens een bekende achter de bar stond.
Sowieso goed entertainment dusquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:43 schreef JH87 het volgende:
Interessante weddenschap trouwens; als Duitsland morgen wint springt een huisgenoot van mij hier in 't kanaal en zwemt-ie de hele gracht door richting Westerhaven. Als Spanje wint doet een maat van 'm hetzelfde. Dat wordt lachen, gieren & brullen dinsdagavond.
Nee want dat zal ik dan niet merken. Dan lig ik n.l. in bed. In mijn kamer. En dat is niet (in) Criezel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
als je zaterdag maar beter bent, anders moet ik Criezel besturen en dan word je pas ECHT goed ziek
Nu nog een vlag van jouw forumquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?p=252501#p252501
In Turkije rijdt dus doodleuk een vrachtwagen met een FC Groningen vlagFoto gemaakt door een Turks lid van mijn forum, linkje ivm imageshack.
Leuk. Vorige week vrijdag voor het eerst een FFS gespot. Ging best hard zeg toen ik de karavaan op het Akerkhof tegenkwam.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:47 schreef Cornbread het volgende:
Yup, bestaat dit jaar 10 jaar. Thema tocht, kleur groen.
Oké, oké! Ik was net toevallig in Pand48 - nou ja, toevallig, toevallig - want daar was een studieborrel van Accountancy. Anyway, gratis bier dus. Ik ben nog redelijk op tijd weggekomen gelukkig.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben altijd mazzel...
Alles goed?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:58 schreef maok het volgende:
Zo weer terug van het skaten met geplakte kin:
http://i250.photobucket.com/albums/gg242/wateenplaatje/kin.jpg
(even achter linkje voor mensen die niet tegen wonden kunnen maar het is niet heel griezelig ofzo.
Verder was het wel gezellig
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:29 schreef teigan het volgende:
WAt heb je gedaan maok?
wij hadden een bruiloft gisteravond, en vorige week waren we te moe.... Hopelijk komende week wel weer genoeg puf om mee te doen..
Voorover gevallen, precies op mijn kin. Verder alleen mijn broek behoorlijk gescheurd.quote:
Ik zag het ook van de week. Niet alleen dicht, maar ook totaal leeg en één grote bouwplaats nu.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:24 schreef StarGazer het volgende:
Weet iemand waarom De Vlaamsche Reus dicht is?
Waar ik dus al bang voor was is gebeurd......1 van mijn favoriete kroegen dichtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:45 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik zag het ook van de week. Niet alleen dicht, maar ook totaal leeg en één grote bouwplaats nu.
Was dat niet zo'n doner zaak? Weet wel dat er dáárvoor een Israelische tent zat.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:58 schreef Grulez het volgende:
Wat zat er eigenlijk op die plek waar nu die nieuwe max zit?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:25 schreef Gizmo112 het volgende:
niet naar de vlaamsche reus iig
Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan. Persoonlijk vind ik het prima, maar als je wel rookt...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Denk dat er vnvnd maar in Der Witz geborreld gaat worden.
Laatste weekend dat er in de horeca gerookt gaat worden, dus daar gaan we dan nog maar FF goed gebruik van maken.
Welkom zweetluchtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:56 schreef Bob. het volgende:
Ah, da's waar ook. Eindelijk van die gore lucht af in de kroegen over een paar dagen.
Ook dat iddquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
En vergeet de schrale bierlucht niet.
quote:
Ach, daar gaan mijn ogen in ieder geval niet zo'n zeer van doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
En vergeet de schrale bierlucht niet.
Ik ontken allesquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:24 schreef maok het volgende:
En bierscheten die niet meer verdoezeld worden.
Maar buiten dat om ben ik er wel blij om. Lijkt me een stuk beter uitgaan.
Volgens mij gaat dat enorm meevallen, vooral als je niet in van die hos-clubs komt. (Je weet wel, clubs waar gehost wordtquote:
autschj... En natuurlijk net tijdens een skate data wij niet in de buurt waren om je op te vangen....quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:10 schreef maok het volgende:
[..]
[..]
Voorover gevallen, precies op mijn kin. Verder alleen mijn broek behoorlijk gescheurd.
@cornbread: Bij mij zeiden ze dat het wel verstandig was om te laten lijmen. Maar ik had ipv naar de ehbo in het ziekenhuis ook wel naar de huisartsenpost kunnen gaan. Maar daar had ik niet aan gedacht omdat we toch net zo'n beetje bij het ziekenhuis waren.
En even daarvoor was ik ook al tegen iemand aan geskate (zonder gevolgen gelukkkig) omdat de groep plotseling stopte waar ik verwachte dat we door skate.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:55 schreef teigan het volgende:
[..]
autschj... En natuurlijk net tijdens een skate data wij niet in de buurt waren om je op te vangen....
Ik wéét dat het niet echt een pub was, maar je kon er wel rustig een kilkenny's drinken zonder keiharde muziek. Dus ik beschouwde het meer als relaxed bruin café. Maar het werd inderdaad wel wat studenterig.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:26 schreef nietzman het volgende:
De O'Ceallaigh is veel toffer dan de Sallys ooit had kunnen wezen..
De Sallys was de naam Irish Pub niet waard, was gewoon een dertien in een dozijn studententoko.
It kin net!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:58 schreef maok het volgende:
Zo weer terug van het skaten met geplakte kin:
http://i250.photobucket.com/albums/gg242/wateenplaatje/kin.jpg
(even achter linkje voor mensen die niet tegen wonden kunnen maar het is niet heel griezelig ofzo.
Verder was het wel gezellig
ik zag t jaquote:
Waarom gaan de leuke kroegen dichtquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:24 schreef freecell het volgende:
Ik ben ook wel fan van rookloze kroegen geloof ik
Weet iemand toevallig ook of de sally's al weer open is? (en zo nee, of hij echt definitef dicht is?) Ik mis de sally's
Als mijn auto wegens 1 zo'n stom leidinkje dood is, dan ben ik niet alleen dood maar ook al begraven en compleet gecomposteerd.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zag t ja![]()
2cv zn auto is dood btwwe zijn weer naar zijn huis gebracht met een bergingswagen
voor 2cv wel.... ook al blijft er nog maar 1 moerringetje origineel, rijden zal ie weer. En als t vandaga iet is, dan wel morgen, overmorgen of over 5 jaar....quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:04 schreef teigan het volgende:
RIP voor Criezel dan.. Is hij nog te reamineren?
Zonder enige twijfel. En het zal nog een positief effect hebben ook want Criezel gaat het gewoon weer doen.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:04 schreef teigan het volgende:
RIP voor Criezel dan.. Is hij nog te reamineren?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
En voor Marchien fotos van mijn nieuwe kleren. Het deel dat is aangekomen dan
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=22&p=252576#p252576
In mn andere broek zit een speciaal condoom vakjequote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:44 schreef nietzman het volgende:
Hèhè, een broek die je neukkansen niet doet smelten als sneeuw voor de zon.
Broek=prima, t-shirt wat wazig en de jas is wel tofquote:
broek had ik alquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Broek=prima, t-shirt wat wazig en de jas is wel tof
Alleen vraag TARA nooit naar het nut van zomerjassen
Dank je!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:00 schreef Bob. het volgende:
Jasje staat je goed Alex! En die broek moet je vaker dragen, hij is mooi.
Nee, alleen de schoenenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb je dat echt helemaal zelf uitgezocht?
Ik heb grote zakken nodig, jeweets. En de meeste hippe broeken hebben kleine zakken. Maar een grote zak die een broek heeft met kleine zakken, dat kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:16 schreef nietzman het volgende:
Hulp bij het uitzoeken van een spijkerbroek?
Shitquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:17 schreef nietzman het volgende:
En de kraag van je jas zit niet goed!.
Waarmee hebben ze je omgekocht?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mijn papa en mama zijn heel lief..
Met een eetkamerset (vier stoelen en een tafel), een strijkplank, en geld voor de vakantie. Zomaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |