De hele week was ik pas rond 14.00u gedouchd en aangekleed om aan m'n stageverslag te werken, ik zit vandaag nú al in de startblokken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:45 schreef Bob. het volgende:
Inderdaad, ga eens wat nuttigs doen Jopje.
Maar Bob. is eigenlijk best wel tof. Gewoon. Leve de lettergreepminimalisering.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:51 schreef Bob. het volgende:
Ik vind Sebas ook tof, want hij noemde me Mirjam en niet Bob..
Uheh?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:50 schreef Alexxxxx het volgende:
NIETS IK HEB JE FOTO GEPOST IN HET VORIGE DEEL
Lief hequote:Op donderdag 26 juni 2008 10:51 schreef Bob. het volgende:
Ik vind Sebas ook tof, want hij noemde me Mirjam en niet Bob..
Tof toch?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uheh?
Die meiden hebben me alles laten missen.
Maar Bob. is een masker en Mirjam is ze echtquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:52 schreef JH87 het volgende:
[..]
Maar Bob. is eigenlijk best wel tof. Gewoon. Leve de lettergreepminimalisering.
Yes, ik weetzquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:58 schreef Alexxxxx het volgende:
de bijbel is al voor 61% vertalad naar LOLspeak ook gewoon
(en ja ik heb de eersta pagina in zn geheel gelezen)
Oh, in dat geval: held.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:52 schreef JH87 het volgende:
[..]
De hele week was ik pas rond 14.00u gedouchd en aangekleed om aan m'n stageverslag te werken, ik zit vandaag nú al in de startblokken.
Pff, nou vooruit dan maar.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:52 schreef JH87 het volgende:
[..]
Maar Bob. is eigenlijk best wel tof. Gewoon. Leve de lettergreepminimalisering.
Uh. Nou nee, want dan zou ik het vervelend vinden als mijn naam hier word gebruikt. Want hier is weinig echts aan.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar Bob. is een masker en Mirjam is ze echt
Ik ben al bezig. Jij ook succes gewenst.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:05 schreef Bob. het volgende:
Oh, in dat geval: held.Nu nog even aan de slag gaan alleen.
Wat ook voor mij geld.Nog even deze koffie naar binnen werken en ik begin.
Oké, dankjewel Mirjam.quote:Pff, nou vooruit dan maar.
Goed bezig.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:11 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik ben al bezig. Jij ook succes gewenst.![]()
Ik heb trouwens al het organisatie analyse gezeik achter de rug, oef.
[..]
Oké, dankjewel Mirjam.
Dankjequote:Op donderdag 26 juni 2008 11:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Goed bezig.2x.
![]()
En jij bent ook lief hoor 'lex.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, vandaar dat er niet meer in het vorige topic werd gepost.
Vermoedelijkquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, vandaar dat er niet meer in het vorige topic werd gepost.
Ik ben er weer helemaal bij.quote:
En dan toch nog zo'n ruige baard hebbenquote:Op donderdag 26 juni 2008 15:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat ik altijd zo stom vind is dat bij harsen en epileren je écht best wel lange haartjes moet hebben, en no way dat ik langer dan 2 dagen niet onthaar..
Euhm.. het heet Nazar market, en zit daar in de buurt van waar we pizza hadden gegeten. Als je daar die straat door loopt naar het Noorderplantsoen zie je het wel liggen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee, valt wel mee.
Het is een soort harsen.
Mijn benen zijn weinig spannend hoor, bruin worden doen ze niet aan en ze zitten altijd vol blauwe plekken omdat ik overal tegen aan ren.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Oeh, Bob., vertel ons alles over je benen
Nou ja wat ik er van gezien heb zagen ze er goed uit hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mijn benen zijn weinig spannend hoor, bruin worden doen ze niet aan en ze zitten altijd vol blauwe plekken omdat ik overal tegen aan ren.
En wat moet je nou weer op Hyves.
Ik gok dat ze op 53 waren jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:41 schreef maok het volgende:
Waren ze soms perongeluk een paar huizen verderop?
Nog nooit eerder verslagen gemaakt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:04 schreef JH87 het volgende:
M'n eerste verslag rolt uit de printer.
Ohai!quote:
ja. Ik was ook in leeuwarden. waar was jij?quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:02 schreef Grulez het volgende:
Zo van half 9 tot half 19 op pad geweest voor mn stage. Een dag Leeuwarden is weer eens wat anders dan het mooie Groningen.
Ziekenhuis en rondom CS.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja. Ik was ook in leeuwarden. waar was jij?
Ligt er aan op welke mannier je het doet. Ik heb het met strips geprobeerd en dan kon ik het er vrijwel meteen af trekken, maar zonder moest ik even wachten, anders werd het een kliederzooi. Winkel dus gevonden?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ohai!
Bob.? Moest jij ook een tijdj wachten tot het hard was geworden na je het eenmaal ergens hebt opgesmeerd?
niet in de buurt geweest van mij. ik reed sluiproutesquote:
Whehequote:Op donderdag 26 juni 2008 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Wil je er niet wat sidonia-stijl mosterd bij?
Was sigaarmans weer bezig of komt ie niet bij jou daar?quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Hartelijk dank voor uw e-mail.
U geeft aan dat u niet tevreden bent over de aflevering van uw bestelling.
Wij betreuren deze gang van zaken en bieden u onze excuses aan voor het feit dat een en ander niet volgens de richtlijnen is verlopen.
Naar aanleiding van uw reactie hebben wij uw klacht doorgegeven aan de vervoerder. Wij gaan er vanuit dat dit zich in de toekomst niet meer zal voordoen.
Volgens de afmelding van Selektvracht is het pakket aangeboden op 25-06-2008 en geweigerd aan de deur. Dit pakket komt retour naar Wehkamp.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Wehkamp.nl
Say what now?quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet in de buurt geweest van mij. ik reed sluiproutes
en Lyssa gaat naar Dwingelooooooo verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |