quote:Admiraal_Anaal, 26 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 18 , vrouw, woont officieel in Voorburg, maar doordeweeks vaak te vinden in het prachtige Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:petre86 mannetje van 21 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charisma: creabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
petre86 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
winterapfel 17 december
Huppelei 21 december
Elegy 31 december
Held!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:30 schreef becky27 het volgende:
fipo!!
Scharrelkoffie?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:49 schreef becky27 het volgende:
koffie!! thuiswerken is zooooo fijn! tenminste lekkerdere koffie dan op kantoor. Biologische koffie
Roep maar watquote:
Lijkt me niet verstandig bij nader inzien, wordt je vriendje vast boos op me!quote:
Neh, nog niet geweest. Ik heb film1 daar kan je tenminste midden in de nacht en op de tijdstippen dat ik film kan kijken, kijkenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:01 schreef koei het volgende:
Zijn er al mensen naar die nieuwe bioscoop aan het Spui geweest? Zit erover te denken om zo'n maandkaart te halen, er komen de komende maanden wel wat films die ik wil zien.
Mwah, die is niet zo van het jaloerse. Maar dan sleep ik hem wel een keer meequote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:07 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig bij nader inzien, wordt je vriendje vast boos op me!
Mooi! Dan gaan we net na de zomerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:21 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Mwah, die is niet zo van het jaloerse. Maar dan sleep ik hem wel een keer mee.
Lekkere chick staat er naast jequote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:47 schreef RATMEN het volgende:
Uit mijn laatste voorstelling Ver-gaan:
[ afbeelding ]
En ja, ik heb een Elvis pak aan.
Ik hoopte stiekem dat dat RATMEN was. Wat een teleurstelling...quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat dat RATMEN was. Wat een teleurstelling...
Daar heb ik in deze voorstelling (ze speelde mijn vriendin) ook erg leuke scènes mee gespeeldquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Lekkere chick staat er naast je
[ afbeelding ]
Wat is er lucky aan?! Het is theater he, in het echt heeft ze gewoon een man en drie kinderen.quote:
Nou en, in elk geval kan je een showtje met haar doenquote:Op zondag 1 juni 2008 14:49 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wat is er lucky aan?! Het is theater he, in het echt heeft ze gewoon een man en drie kinderen.
L'dam is wel een klein beetje Den Haag hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 17:57 schreef haagse_elfje het volgende:
woon jammer genoeg al sinds een jaar niet meer in den haag
maar in leidschendam, werk er wel nog steeds...
maar wat een klote weer is het hier
Ach, tis een schat, maar maar gelukkig niet mijn vriendinquote:Op zondag 1 juni 2008 18:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou en, in elk geval kan je een showtje met haar doen
ik was verliefd tot dat ik Seksualiteit zag staanquote:Op zondag 1 juni 2008 17:57 schreef haagse_elfje het volgende:
woon jammer genoeg al sinds een jaar niet meer in den haag
maar in leidschendam, werk er wel nog steeds...
maar wat een klote weer is het hier
Hoe groot is jullie koffer dan ga ik ook mee! Het weekend is alweer bijna afgelopenquote:
Ook niet die van mij. Maar dat maakt mij weinig uitquote:Op zondag 1 juni 2008 19:25 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ach, tis een schat, maar maar gelukkig niet mijn vriendin.
Ik neem toch niet aan dat je echt denkt dat ik mijn pleziertjes haal uit het acteren met mooie vrouwenquote:Op zondag 1 juni 2008 20:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ook niet die van mij. Maar dat maakt mij weinig uit
Ow! Addict gaat maar met haar eigen vriendje, dan ga ik wel met jou naar NYquote:Op zondag 1 juni 2008 20:02 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hoe groot is jullie koffer dan ga ik ook mee! Het weekend is alweer bijna afgelopen.
Maar eerst op de bank met een film van George Clooney.
Die vent is inmiddels verschrikkelijk oud geloof ik maar hij blijft schattig!
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik was verliefd tot dat ik Seksualiteit zag staan![]()
dit is een reactie die men verwacht van mij en dus plaats ik die ook
Ben ik nou gewoon keihard gedumpt hier?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ow! Addict gaat maar met haar eigen vriendje, dan ga ik wel met jou naar NY.
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:43 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ben ik nou gewoon keihard gedumpt hier?
Nee, das helemaal niet hetzelfdequote:Op zondag 1 juni 2008 20:46 schreef zeemonster het volgende:
Ik wilde in 1 van jullie koffersmaar we kunnen ook met zijn drieen naar New York Pizza hoor , bijna hetzelfde
quote:
Dat hoeft niet hoor, ik regel gewoon twee vliegtickets!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:00 schreef zeemonster het volgende:
De grote appel klinkt idd een stuk beter dan New York Pizza , dan kruip ik in jouw koffer!!
Wat heeft dat nou met elkaar te makenquote:Op zondag 1 juni 2008 21:02 schreef Addict89 het volgende:
[..]
. Maar goed ook dat ik binnenkort waarschijnlijk weg ben uit DH dan.
Meet komt er snel aan!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:10 schreef zeemonster het volgende:
Charmeurtje!
En addict ga jij weg uit Den Haag ? Waarom en hoe , waar en wanneer?
Je moet wel op de nog niet georganiseerde meet komen he!!
Doe eens lekker lief tegen elkaar jullie twee , anders krijgen jullie beiden straf op de meet en staan jullie allebei in een hoekjequote:Op zondag 1 juni 2008 21:09 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met elkaar te maken. En daarnaast woon je in Voorburg, niet in Den Haag
.
Ja daahaag, ik wacht wel met de meet totdat Addict weg is, als ze zo blijft doen!!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:15 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Doe eens lekker lief tegen elkaar jullie twee , anders krijgen jullie beiden straf op de meet en staan jullie allebei in een hoekje
Ken ik niet enne monstertje: het isquote:Op zondag 1 juni 2008 21:28 schreef zeemonster het volgende:
Elke keer als ik Addict zie staan moet ik denken aan het luchtje Addict +O
quote:
Dat ik hier toch niet meer wil komen als jij stom doetquote:Op zondag 1 juni 2008 21:09 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met elkaar te maken. En daarnaast woon je in Voorburg, niet in Den Haag
.
Ga nu dan ook officieel 't huis uit waarschijnlijk. En die meet komt toch nooitquote:Op zondag 1 juni 2008 21:10 schreef zeemonster het volgende:
Charmeurtje!
En addict ga jij weg uit Den Haag ? Waarom en hoe , waar en wanneer?
Je moet wel op de nog niet georganiseerde meet komen he!!
Ach, is het aan de man om eens te fakenquote:Op zondag 1 juni 2008 20:25 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik neem toch niet aan dat je echt denkt dat ik mijn pleziertjes haal uit het acteren met mooie vrouwen.
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:55 schreef koei het volgende:
Ik was net even de auto bij mn ouders op halen en ik rij mn straat in, steekt er zo een egel over. Ik was helemaal verbaasd, een egel verwacht je niet in een drukke stad... En gisteren staken er ook al twee van die grote eend/gansbeesten veilig een drukke weg over.
Een paar jaar geleden liep ik eens 's nachts richting huis over de Laan van Noi. Daar staan sinds een aantal jaar wat kantoren, en daar hupten toen een stuk of zes konijnen rond. Toen was ik ook al heel verbaasd...
Voorburg beter dan Den Haag, jij bent inderdaad een hele rare!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:33 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat ik hier toch niet meer wil komen als jij stom doet. En Voorburg is beter dan Den Haag.
Binnenkort. Maar ik kom sowieso niet hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 22:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Voorburg beter dan Den Haag, jij bent inderdaad een hele rare!
Enne die meet die komt, wanneer ben jij weg?
Je durft natuurlijk niet he! Bang dat je voor mijn charme valt natuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2008 22:55 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Binnenkort. Maar ik kom sowieso niet hoor.
ik heb hem ook liggen, ga hem morgen lekker op me gemak lui op de bank bekijkenquote:Op zondag 1 juni 2008 23:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Net de 3-delige seasonfinale van Lost gekeken. Damn, die was goed. En uiteraard weer een paar ernstige WTF?-momenten...en ben nu wel heel nieuwsgierig wat the hell happend after....
Paar mooie quotes, waarvan de leukste toch wel van Hurley tegen Sayid.
Sayid: "Sstt we're being watched."
Hurley: "Dude. I've been having regular conversations with dead people. The last thing I need now is paranoia."
Nou!quote:Op zondag 1 juni 2008 23:07 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je durft natuurlijk niet he! Bang dat je voor mijn charme valt natuurlijk.
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Wie was er nu weer aan het BBQ'en?
Melding : Prio 1 [GV] DEN HAAG Strandweg Binnenbrand 0054 0043 0093 0035
Regio : 15. Haaglanden
Urgentie : Hoog
Eenheden : Lichtkrant Kazerne Den Haag - Scheveningen (1500506)
: Lichtkrant Kazerne Den Haag - Archipel (1500500)
: Bevelvoerder Den Haag - Scheveningen (1500106)
: Bevelvoerder Den Haag - Archipel (1500100)
: Officier van Dienst Haaglanden-West (1500025)
: Monitorcode Brandweer Haaglanden (1500010)
Bedenk: Spiritus is geen bluswaterquote:
Casema?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hehe gedeelte Houtwijk en Leyenburg zit zonder casema internet/tv/telefoon heheal sinds gisternacht en casema maar ontkennen dat er storing is
Geen kuren waargenomen nog hier.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:02 schreef Elegy het volgende:
Ik ben net een kwartiertje wakkerLekker bankzitten
Maar wat heeft fok weer een kuren zeg...
Sicko , Ziggo, ZiekeZooiquote:
Dan zit ik aan de goede kant dusquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hehe gedeelte Houtwijk en Leyenburg zit zonder casema internet/tv/telefoon heheal sinds gisternacht en casema maar ontkennen dat er storing is
Tuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:03 schreef ook_gek het volgende:
zie je wel engeltje, als wij er niet zijn ligt het hele topic plat.
We moete dit topic hernoemen!!
Den haag SC mede mogelijk gemaakt door becky en ook_gek
Lady en de vagebond!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:03 schreef ook_gek het volgende:
zie je wel engeltje, als wij er niet zijn ligt het hele topic plat.
We moete dit topic hernoemen!!
Den haag SC mede mogelijk gemaakt door becky en ook_gek
Net zo schattig als een babyzeehondje wat je onschuldig aankijkt voordat je hem tot moes knuppeltquote:
ik heb rood haar, dus aan mijn vachtje heb je niksquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Net zo schattig als een babyzeehondje wat je onschuldig aankijkt voordat je hem tot moes knuppelt
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Of je verliest even je boot midden op de kruising Westduinweg/ Kranenburgweg.
[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/med(...)je_zonder_water.html
Dat is wel zonde... Daar gaat je mooi gestroomlijnde onderkantquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[ afbeelding ]
Maak ik van jou gewoon een vossenstolaquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb rood haar, dus aan mijn vachtje heb je niks
Whehe, sukkel!quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:15 schreef Jill-RMC het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zitten wij dan op hetzelfde congresquote:Op donderdag 5 juni 2008 06:40 schreef becky27 het volgende:
goedemorgen....heb congres in Apeldoorn, geeeeeeeeeeeeen zin in het reizen.......
fijne dag iedereen!!
Ik heb nog wel wat bronnen voor je... kopen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:04 schreef Atreidez het volgende:
En je maakt niet eens een foto RATMEN?Gemiste kans ...
Dat klinkt wel als mijn persoonlijkheid... Ik laat geen enkele indruk achter...quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:15 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb er een paar op msn staan dus die heb ik dan weleens gezien ja. Verder kan ik mij bij niemand een beeld vormen
Ik ook niet, heowel, bijz ommige dames laat ik wel een handafdruk achterquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als mijn persoonlijkheid... Ik laat geen enkele indruk achter...
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ook niet, heowel, bijz ommige dames laat ik wel een handafdruk achter
ook niet bij mij?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:15 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb er een paar op msn staan dus die heb ik dan weleens gezien ja. Verder kan ik mij bij niemand een beeld vormen
Nee, dat kan niet als ze zijn vastgeketendquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:29 schreef zeemonster het volgende:
[..]Zij ook bij jouw ?(ik denk aan de afdrukken op je wang
)
Jij staat bij iedere vrouw op msn , dus ja ook bij mij en op hyves dus ja bij jouw heb ik een beeldquote:
Ja maar, ja maar, ja maar dan ben ik toneel aan het spelen op die foto's dus dat ben ik nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:37 schreef becky27 het volgende:
heeel grappig, ik zag een bekend gezicht, check, kijk op de deelnemersljst, naam en organisatie check, kijk op de lijst met deelsessies, check........even in het echt checken, check! RATMEN in het echt ontmoet, in het echt lijkt ie veeeeeel aardiger dan die norse foto´s![]()
![]()
en ik zat er een partij beroerd bij
Whehehehequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:29 schreef zeemonster het volgende:
[..]Zij ook bij jouw ?(ik denk aan de afdrukken op je wang
)
en dan zeggen ze dat ik kan slijmen......quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:25 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar dan ben ik toneel aan het spelen op die foto's dus dat ben ik niet. En lief van je
!
Ow en jij zat er helemaal niet beroerd bij. Naast een mooie, zakelijke en nette outfit, naast de mooie blonde haren ook nog es een hele mooie glimlach .... en een lief accentje!
Ik kijk uit naar de volgende ontmoeting en dat we dan maar meer tijd mogen hebben. We hebben nu zelfs een goede reden om zakelijk elkaar een keer te ontmoeten.
ik heb niet alle vrouwen op mijn msnquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:38 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Jij staat bij iedere vrouw op msn , dus ja ook bij mij en op hyves dus ja bij jouw heb ik een beeldhahaha.
Vastgeketende vrouwen
RATMEN heeft het kunstje van je afgekeken en gebruikt het meteen op jouw grote liefde...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:38 schreef ook_gek het volgende:
en dan zeggen ze dat ik kan slijmen......
Daar ga je, O_Gquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
RATMEN heeft het kunstje van je afgekeken en gebruikt het meteen op jouw grote liefde...
Je moet toegeven, slim is het wel....
je moet ergens je bronnen vandaan halen he.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
RATMEN heeft het kunstje van je afgekeken en gebruikt het meteen op jouw grote liefde...
Je moet toegeven, slim is het wel....
Kan je dat bij mij ook doen ... Wij zijn hier ook bezig met opknappen maar ik ben zo moequote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:32 schreef Addict89 het volgende:
Zo, hele kamer is leeggehaald en alles is geschuurd en afgeplakt.
Aaawh, je bent jaloers hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat ik kan slijmen......
Mwah, ben blij dat ik er vanaf ben. Nu mogen mn ouders kijken wat ze er verder mee doenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:38 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Kan je dat bij mij ook doen ... Wij zijn hier ook bezig met opknappen maar ik ben zo moe
Ik maak 1 post gericht aan dame die hier al heel lang komt. En daarmee vertoon ik gelijk jouw gedrag?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:21 schreef ook_gek het volgende:
nee nee zeker niet jaloers. Wel leuk om te zien dat de geen die het zo afkeurde mijn gedrag, het nu zelf overgenomen heeft![]()
![]()
Ben net terug.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:08 schreef Atreidez het volgende:
JA! idd..
Is er nog wat leuks te doen voor de Scheveningers zelf (aangezien ik toch t dorp niet uitkom vandaag).
Rare oranjegekte, gelukkig is het volgende week weer overquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:53 schreef becky27 het volgende:
aargggggggg oranje vlaggen voor mijn raam! zonder toestemming......
Nou, geef mij maar oranje vlaggetjes danquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:07 schreef Jill-RMC het volgende:
heerlijk luistered naar het zeemanskoor wat hier op de hoek staat te zingen...joy joy
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:08 schreef Atreidez het volgende:
Nou, geef mij maar oranje vlaggetjes dan
Dit vage figuur vond het anders best lollig vandaagquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kaderocks sucksstomme alto's hippies, krassers en ander vaag volk
maar ben er zelf wel 2 x geweest
46", dus zo'n 117 centimeter!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:39 schreef Atreidez het volgende:
Moest er ook wel een keer van komen AirHoeveel cm doorsnee?
Ik ben jaloers ! Die van ons is 42" . Maar daarentegen wacht ik vol spanning op mijn neue meubeltjes!! En ik wil een loungeset voor in de tuin , nu krijg ik die van mijn lieve ouders (zeg ik anders nooitquote:
zit al van af 12uur op het terras en ben nu net even thuis om even snel wat te eten. En er na ga ik direct weer de hort op.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik maak 1 post gericht aan dame die hier al heel lang komt. En daarmee vertoon ik gelijk jouw gedrag?
- Ze is niet net nieuw hier;
- Ik vraag niet om naar MSN;
- Ik vraag niet om foto's;
- Ik ben niet desparated;
- Ik heb 1 post gemaakt, niet 100 waarin ik de bovenstaande vragen in diverse vormen herhaal.
Op welke manier is mijn post te vergelijken met jouw gedrag.
Ik vind je lief!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]oh dit maakt mijn dag volledig goed
![]()
jij denkt dat ik nog serieus ben ook in mijn gedrag![]()
maar goed weet meteen van wie die tenen waren waar ik opeens op stond
Dan koop je eerst een grote TV en dan een huis dat past bij je TV!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef Atreidez het volgende:
Pff patsers.. Ik heb maar 34". Maarja, kamer is niet groot genoeg om groter te nemen
Jaaaaa!!!! leukquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:32 schreef zeemonster het volgende:
Die komt er niet ben ik bangMaar je bent samen met je vriendin altijd welkom om een bakkie te komen doen als je van je moeder afkomt hoor A_A
Mini gezin meet! Wel over een week of zes pas , dan staan mijn nieuwe meubels er! Dan heb ik alvast iemand om mijn huisje aan te showen !:D
inhoudelijke argumenten? Laat ik het jou en iedereen hier dan 1x goed uitleggen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:50 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik vind je lief!
Jammer dat als je inhoudelijke argumenten op zijn er dit soort reacties uitkomen, maar het lag dan wel weer geheel in lijn met de "verwachtingen" () die ik van je had
.
Niet weer zo dronken worden dat je rare dingen gaat posten vannacht he.
quote:Op zondag 8 juni 2008 04:38 schreef ook_gek het volgende:
Ja ik heb een aantal vrouwen van hier op msn maar er is er maar 1 met wie ik gezellig praat, en dat is zeemonster. de rest niet.
Kun je nagaan hoe uitgesloten ik mij voel als man... MSN'en?quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe uitgesloten ik mij voel als man... MSN'en?
Ik denk dat je baas er voor tekent als jij iedere ochtend on negen uurt begint met MSN'en...quote:Op zondag 8 juni 2008 10:30 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben een 9 to 5 msn'er. Maar in t weekend ben ik vrij
De meet: veel geblaat, weinig wol.quote:Op zondag 8 juni 2008 10:53 schreef zeemonster het volgende:
Die meet , die komt er denk ik nooit niet
quote:
quote:Maar hey het brengt leven in dit topic van uit mijn kant. Net als dat andere users dat zelfde doen ... ook_gek: neem het leven niet zo serieus.
oke oke dacht kan beter even duidelijk zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 13:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]! Gast!! Whahahaha, doe es niet zo happen! Denk je dat ik me ook maar enig moment serieus ben hier op dit forum
.Dat er ook maar een moment is, dat ik me stoor aan jouw gedrag? Daarnaast heb je me dit hele verhaal ook al een keer via de PM verteld
.
Om jouw eigen woorden maar es even te gebruiken:
[..]!
In dat geval houd ik mijn kop wel okquote:Op zondag 8 juni 2008 14:00 schreef RATMEN het volgende:
Overigens zeer motiverende woorden om de meet te organiseren. Ik moet zeggen dat het me echt een hart onder de riem steekt om te zien hoe enthousiast jullie zijn.
Ik heb al eerder aangegeven dat het van mijn kant niet eerder dan juni zou zijn dat ik er aan kon beginnen, daarnaast hebben we een meet gepland op het strand, in een strandtent, dus dan is het weer ook wel weer een beetje belangrijk. Maar hey, als jullie het te lang vinden duren, sorry! Wat mij betreft is iedereen compleet vrij om een meet te organiseren. Niets doen en hard roepen dat die er niet komt, is zo jammerlijk passief en doelloos. Doe wat, of shut up.
Van mij hoeft het in ieder geval niet meer zoals ik al op Ratmen heb geantwoord, Ik zal wijselijk mijn mond houden (shut up dusquote:Op zondag 8 juni 2008 20:41 schreef m@x het volgende:
Klopt, die poll zou er ook komenEn verder heeft het gewoon nog geen vaste vorm gekregen. Maar goed, laat iedereen dan eens beginnen om aan te geven welke data ze eventueel kunnen.
Wat een top racequote:
Als ik weet hoe het werkt met een poll aanmaken, zal ik dat es doen. Alleen heb ik wel Charisma nodig voor de locatie!! Dus als zij weer vertrekt, dan zullen we nog even moeten wachtenquote:Op zondag 8 juni 2008 20:41 schreef m@x het volgende:
Klopt, die poll zou er ook komenEn verder heeft het gewoon nog geen vaste vorm gekregen. Maar goed, laat iedereen dan eens beginnen om aan te geven welke data ze eventueel kunnen.
quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Als Duitsland - Polen nou ook nog even 2-0 wordt zit het met mn voetbalpoule ook weer goed![]()
Das wel heel positief! Ik ben een beetje bang dat Nederland er na 1 week al uitligt en dat ze morgen niet heel veel kunnen halen.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:00 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb vroeger altijd gevoetbald , maar inmiddels kijk ik niet eens meer naar het EKIk ben ook zo verschrikkelijk slecht in gokken wat bijvoorbeeld de uitslag word van een wedstrijd haha.
Ik heb wel 1-0 gezegd voor Nederland morgen.
Dat denk ik ook ja. Maar we hebben in ieder geval een paar lekkere wedstrijden. Oh, en niet kijkers zijn stom.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Das wel heel positief! Ik ben een beetje bang dat Nederland er na 1 week al uitligt en dat ze morgen niet heel veel kunnen halen.
Jammer dat ze deze poule hebben.
Superrace, geweldige winnaar!quote:Op zondag 8 juni 2008 20:40 schreef Jill-RMC het volgende:
KUBICA!!!!!!!
Ik ga er voor duimen dat dat gebeurd. Zo snel mogelijk weg met die EK ellende!quote:Op zondag 8 juni 2008 23:51 schreef RATMEN het volgende:
Das wel heel positief! Ik ben een beetje bang dat Nederland er na 1 week al uitligt en dat ze morgen niet heel veel kunnen halen.
Oerol! Leuk! Daar wil ik ook nog wel eens naar toe... Doet mij meteen herinneren dat ik eens moet kijken wanneer De Parade is dit jaar en wie er allemaal komen!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:10 schreef becky27 het volgende:
ga vanavond wel ergens in de kroeg kijken geloof ik, ben benieuwd!
daarna tour de NL, twee dagen Assen, twee dagen Havelte, een dagje Dongen, daarna naar Terschelling (voor Oerol, zin in!!) en ook nog even op en neer naar Deventer.... het leven als ambtenaar is zo saai nog niet.
Thanks!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:58 schreef becky27 het volgende:
de Parade begint donderdag in R'dam en de 27e juni in Den Haag, net voor parkpop dus!
Ik kijk niet (ik heb geeneens een tv) en ik ben niet stom!quote:Op zondag 8 juni 2008 23:57 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Maar we hebben in ieder geval een paar lekkere wedstrijden. Oh, en niet kijkers zijn stom.
ik hou het meestal bij DH, soms naar R'dam maar das weer zo'n gedoequote:Op maandag 9 juni 2008 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thanks!
Ik kijk altijd ff waar de leukste artiesten optreden. Het is al eens gebeurd dat de dingen die ik wilde zien niet in Den Haag waren. Vervolgens dus lekker in Utrecht of Amsterdam geweest.
Rotterdam ben ik nog nooit geweest en dat hou ik graag zo. Ik heb niet zoveel met Rotterdam....quote:Op maandag 9 juni 2008 09:53 schreef becky27 het volgende:
ik hou het meestal bij DH, soms naar R'dam maar das weer zo'n gedoe
Echt wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik kijk niet (ik heb geeneens een tv) en ik ben niet stom!
Nietusquote:
Kwalitatief kan ik het niet beoordelen, maar aan de Torenstraat zit Rock Palace.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:19 schreef Elegy het volgende:
Weet er iemand eigenlijk een goede muziekwinkel inDen Haag? Ik wil een paar nieuwe plectrums en misschien wat pedalen kopen voor mijn gitaar namelijk
Okee, ga ik van de week even langs dan.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwalitatief kan ik het niet beoordelen, maar aan de Torenstraat zit Rock Palace.
Idd, de grote muziekwinkel in Den Haag. Ergens aan de overkant zit nog een tweedehands muziekzaakje voor als je budget wat minder groot isquote:Op maandag 9 juni 2008 12:22 schreef AirwiN het volgende:
Kwalitatief kan ik het niet beoordelen, maar aan de Torenstraat zit Rock Palace.
En anders heb je aan de Laan van Meerdervoort, ter hoogte van de Laan van Eik en Duinen, nog een gitarenzaak zitten!quote:Op maandag 9 juni 2008 12:52 schreef Atreidez het volgende:
Idd, de grote muziekwinkel in Den Haag. Ergens aan de overkant zit nog een tweedehands muziekzaakje voor als je budget wat minder groot is
Huh? Een lege post?quote:Op maandag 9 juni 2008 18:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
mwah heel positief vind ik dat niet . Ik heb gewoon 1-0 gezegd om er maar van af te zijn als iemand vraagt: wat denk je dat het wordt.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jammer dat ze deze poule hebben.
Je wist sinds vanochtend pas dat het 3-0 is geworden? Heb je gisteren onder een steen gelegenquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:08 schreef zeemonster het volgende:
[..]
mwah heel positief vind ik dat niet . Ik heb gewoon 1-0 gezegd om er maar van af te zijn als iemand vraagt: wat denk je dat het wordt.
Uiteindelijk heb ik niet eens gekeken namelijk en sinds vanmorgen weet ik pas de uitslag. Heel het Ek boeit me niet zo momenteel , heb veel meer andere drukke en leuke dingen aan mijn hoofd .
als het zo is wel een lief steentje danquote:Op woensdag 11 juni 2008 10:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je wist sinds vanochtend pas dat het 3-0 is geworden? Heb je gisteren onder een steen gelegen![]()
Als je nu hier ook wat bitterballen afgooit dan ben ik ook blijquote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hehe zo naar voetbal tuinfeestje met beamer, bier, tieten, bitterballen en lederhosen![]()
quote:DEN HAAG - De politie in Den Haag heeft vrijdagavond na de wedstrijd Nederland-Frankrijk het Jonckbloetplein in het hart van het Laakkwartier afgezet. In de wijk achter station Hollands Spoor gingen na de overwinning van Oranje honderden jongeren de straat op.
ANP
De politie spreekt van een "uitgelaten feestvreugde waar we kort op blijven zitten". Volgens een zegsman was het maandagavond na de eerste kwalificatiewedstrijd van Oranje ook al onrustig in de wijk. "Er is nog niets aan de hand. Maar dat willen we ook graag zo houden."
De politie kan nog niet zeggen hoe lang de afzetting gaat duren. Diverse tramlijnen die langs het Jonckbloetplein rijden, worden omgeleid.
Hahaha oh wat woont jouw moeder heerlijk rustig vergeleken met datquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:40 schreef admiraal_anaal het volgende:1 grote teringzooi op Lorentzplein
Gouverneurlaan afgezet met dwanghekken, politie, en veel feestende lui
Marokkanen met oranje Gullit kapsels
Slechte kwaliteit cam
Bekijk deze YouTube-video
edit: oooh nu gaan de sirenes van de politie hier aan en word een charge uitgevoerd, iedereen rent rinchting coffeeshop tulp
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:05 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hahaha oh wat woont jouw moeder heerlijk rustig vergeleken met dat![]()
Al zou ik het best grappig vinden om te zien , heeeeeel lang geleden stonden wij ook zo bij de Dierenselaan(zonder charges dat dan weer wel)
Ik heb dus de laatste paar minuten voetbal gezien en Sneijder de 4-1 zien maken.
Ach nederland is in ieder geval al door naar de volgende ronde , eens zien of ze die redden .
quote:DEN HAAG - De politie in Den Haag heeft vrijdagavond na de wedstrijd Nederland-Frankrijk het Jonckbloetplein in het hart van het Laakkwartier afgezet. In de wijk achter station Hollands Spoor gingen na de overwinning van Oranje honderden jongeren de straat op.
ANP
De politie spreekt van een "uitgelaten feestvreugde waar we kort op blijven zitten". Volgens een zegsman was het maandagavond na de eerste kwalificatiewedstrijd van Oranje ook al onrustig in de wijk. "Er is nog niets aan de hand. Maar dat willen we ook graag zo houden."
De politie kan nog niet zeggen hoe lang de afzetting gaat duren. Diverse tramlijnen die langs het Jonckbloetplein rijden, worden omgeleid.
je mag 3x raden waar ik zat en welke tent tegen over die puzzaboer met mario zitquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Niet alleen bij de Pizzaboer, achteraan ook feest bij Goldfinger en uiteraard bij de Maatschappij. Die tenten hebben echt superavonden als Oranje zo door gaat.
nou in de wolken bestaat al jaren niet meerquote:Op zondag 15 juni 2008 14:07 schreef Atreidez het volgende:
ook_gek lijkt me echt een type voor In de wolken
quote:
en en weet je al wat?quote:Op maandag 16 juni 2008 08:43 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh spannend....damn gewoon weer door sensatie heen geslapen. Zal zo op mn werk eens gaan kijken wat er loos was.
Misschien een Tsjech die het niet meer zag zitten![]()
Nee echt helemaal niets gehoord. Kan morgen ff politie lastigvallen, als ik het rustig hebquote:
Ik denk dat ik dan echt een klopjacht gehouden had. Hoop toch echt dat ik mn auto zo nooit terug vind.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:43 schreef Atreidez het volgende:
Lekkere buurt wonen wij heMaarja, paar krasjes is natuurlijk niks vergeleken met de halve voorkant die van mijn auto vermist was vorig jaar.. En zelfs daar zat geen briefje voor onder het raam.
ga jij nou maar een kloppen jacht houden wat er gebeurd is in de refilquote:Op maandag 16 juni 2008 21:01 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan echt een klopjacht gehouden had. Hoop toch echt dat ik mn auto zo nooit terug vind.
Nieuwsgierig aagje!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga jij nou maar een kloppen jacht houden wat er gebeurd is in de refil
je weet toch hoe ik benquote:
Nouja de klopjacht daarna leverde ook niet veel op. Er is inderdaad geschoten. Maar schijnbaar niet in die zaak, maar op het plein zelf of er vlak voor. Onderzoek loopt nog. Dus het was nog evenquote:Op maandag 16 juni 2008 21:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga jij nou maar een kloppen jacht houden wat er gebeurd is in de refil
Het is niet helemaal duidelijk of ie aan het zwemmen was rond de pier of dat ie onwel is geworden en is afgedreven naar de Pier....resultaat was iig hetzelfde.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:00 schreef Atreidez het volgende:
Bah, wat een sneu nieuws allemaal.. En zwemmen rond de pier, dan mankeer je ook wat aan je gestel hoor.. Als ervaren pierspringer kan ik je vertellen dat dat levensgevaarlijk is
Sja als je niet kan zwemmen, dan moet je het niet doenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:40 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Het is niet helemaal duidelijk of ie aan het zwemmen was rond de pier of dat ie onwel is geworden en is afgedreven naar de Pier....resultaat was iig hetzelfde.
Naar wat ik heb gehoord is hij inderdaad onwel geworden maar kon hij wel zwemmenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Sja als je niet kan zwemmen, dan moet je het niet doen.
Dan had die niet onwel moeten wordenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:29 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Naar wat ik heb gehoord is hij inderdaad onwel geworden maar kon hij wel zwemmen.
Mischien had jij dan niet zo uitgebreid naar die man moeten zwaaien op de pier (ik zag je welquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:42 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan had die niet onwel moeten worden.
RATMEN zwaait alleen maar naar vrouwen...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 22:20 schreef zeemonster het volgende:
Mischien had jij dan niet zo uitgebreid naar die man moeten zwaaien op de pier (ik zag je wel)
Da's bij mij op de hoek. Ik heb wel wat gehoord maar had geen zin om te gaan kijken. Hoe was het?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:07 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Het was weer leuk gisteren op het Lorentz plein
Ik zie je zitten ja!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:12 schreef becky27 het volgende:
het is weer lekker raak in Den Haag!!
Goedemorgen, na ruim een week afwezigheid op mijn werkplek, zit ik er weer....eigenlijk best lekker
Wie weet wat RaTmen dacht te zienquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
RATMEN zwaait alleen maar naar vrouwen...
Sinds wanneer lijk ik op ook_gekquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
RATMEN zwaait alleen maar naar vrouwen...
Ah dan heb ik gisteren voor niets zitten turen toen ik langsfietste. Heb je al kennis gemaakt met Herman, de nieuwe consultant?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:12 schreef becky27 het volgende:
het is weer lekker raak in Den Haag!!
Goedemorgen, na ruim een week afwezigheid op mijn werkplek, zit ik er weer....eigenlijk best lekker
Gezellig met paardjes en busjes enzo... ik was in Wateringen gaan voetbal kijken maar daarna toch even gaan kijken op lorentzplein... ben er niet geraakt alles afgezetquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Da's bij mij op de hoek. Ik heb wel wat gehoord maar had geen zin om te gaan kijken. Hoe was het?
"Ziek" - maar wel fit genoeg om achter de computer te kruipenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:37 schreef RATMEN het volgende:
Ow, en ja, ik ben ziek thuis, daarom ben ik er een keer overdag.
Kan best met de laptop in bed...quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:42 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
"Ziek" - maar wel fit genoeg om achter de computer te kruipen
Maar nu we dan toch zielig aan het doen zijn :p Mijn (voorheen gebroken) pols doet pijn. Tis ook weer dikker dan het was...echt nutteloos weer.
haaaallooooooquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je zitten ja!
Dat wordt weer weinig werken en veel naar buiten staren vandaag...
Je bent wat subtieler in je aanpak, maar voor de rest zie ik geen verschil. Nou ja, jij boekt meer resultaat!quote:
Nahja zeg, jij bent ook gek he! Ik zit toch echt niet op dit forum om een vrouw of zoveel mogelijk vrouwen te scoren. Dat maakt toch de intrinsieke beweegreden achter de aanwezigheid van hem en mij zeer uiteenlopendquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent wat subtieler in je aanpak, maar voor de rest zie ik geen verschil. Nou ja, jij boekt meer resultaat!
Het spijt me, maar met dit weer kan ik echt niet in mijn bed liggen. Daarnaast kan ik niet praten van de keelpijn en hoest ik regelmatig mijn longen naar buiten plus een beetje koorts. Dit weerhoudt echter mijn handen niet van het kunnen tikken. Dus ben gewoon thuis aan het werk, want voor mail afhandeling heb ik mijn stem niet nodigquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:42 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
"Ziek" - maar wel fit genoeg om achter de computer te kruipen
Maar nu we dan toch zielig aan het doen zijn :p Mijn (voorheen gebroken) pols doet pijn. Tis ook weer dikker dan het was...echt nutteloos weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |