abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59055831
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:02 schreef Addict89 het volgende:

[..]

. Maar goed ook dat ik binnenkort waarschijnlijk weg ben uit DH dan.
Wat heeft dat nou met elkaar te maken . En daarnaast woon je in Voorburg, niet in Den Haag .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_59055857
Charmeurtje!

En addict ga jij weg uit Den Haag ? Waarom en hoe , waar en wanneer?
Je moet wel op de nog niet georganiseerde meet komen he!!
pi_59055895
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:10 schreef zeemonster het volgende:
Charmeurtje!

Meet komt er snel aan!

Ik wil kijken of we eind juni bij elkaar kunnen komen. Zal er een poll voor maken!
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_59055962
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:09 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Wat heeft dat nou met elkaar te maken . En daarnaast woon je in Voorburg, niet in Den Haag .
Doe eens lekker lief tegen elkaar jullie twee , anders krijgen jullie beiden straf op de meet en staan jullie allebei in een hoekje
pi_59056013
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:15 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Doe eens lekker lief tegen elkaar jullie twee , anders krijgen jullie beiden straf op de meet en staan jullie allebei in een hoekje
Ja daahaag, ik wacht wel met de meet totdat Addict weg is, als ze zo blijft doen!!
pi_59056229
Elke keer als ik Addict zie staan moet ik denken aan het luchtje Addict +O
pi_59056285
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:28 schreef zeemonster het volgende:
Elke keer als ik Addict zie staan moet ik denken aan het luchtje Addict +O
Ken ik niet enne monstertje: het is en niet +O .
pi_59056413
Ken je Addict van Dior niet
pi_59056554
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:34 schreef zeemonster het volgende:
Ken je Addict van Dior niet
. Nu wel .
pi_59056826
Ik was net even de auto bij mn ouders op halen en ik rij mn straat in, steekt er zo een egel over. Ik was helemaal verbaasd, een egel verwacht je niet in een drukke stad... En gisteren staken er ook al twee van die grote eend/gansbeesten veilig een drukke weg over.

Een paar jaar geleden liep ik eens 's nachts richting huis over de Laan van Noi. Daar staan sinds een aantal jaar wat kantoren, en daar hupten toen een stuk of zes konijnen rond. Toen was ik ook al heel verbaasd...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_59057533
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:09 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Dat ik hier toch niet meer wil komen als jij stom doet . En Voorburg is beter dan Den Haag.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_59057568
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:10 schreef zeemonster het volgende:
Charmeurtje!

Ga nu dan ook officieel 't huis uit waarschijnlijk. En die meet komt toch nooit .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  zondag 1 juni 2008 @ 22:36:10 #63
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59057599
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:25 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ik neem toch niet aan dat je echt denkt dat ik mijn pleziertjes haal uit het acteren met mooie vrouwen .
Ach, is het aan de man om eens te faken
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59057805
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:55 schreef koei het volgende:
Ik was net even de auto bij mn ouders op halen en ik rij mn straat in, steekt er zo een egel over. Ik was helemaal verbaasd, een egel verwacht je niet in een drukke stad... En gisteren staken er ook al twee van die grote eend/gansbeesten veilig een drukke weg over.

Een paar jaar geleden liep ik eens 's nachts richting huis over de Laan van Noi. Daar staan sinds een aantal jaar wat kantoren, en daar hupten toen een stuk of zes konijnen rond. Toen was ik ook al heel verbaasd...

! Die konijnen zitten er nog steeds! Ik woon daar op de hoek als ik sochtends richting Schenkviaduct ga, of einde middag begin avond terug fiets, zie ik ze altijd vrolijk rond huppelen .
pi_59057857
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:33 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Dat ik hier toch niet meer wil komen als jij stom doet . En Voorburg is beter dan Den Haag.
Voorburg beter dan Den Haag, jij bent inderdaad een hele rare!

Enne die meet die komt, wanneer ben jij weg?
pi_59058139
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:46 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Voorburg beter dan Den Haag, jij bent inderdaad een hele rare!

Enne die meet die komt, wanneer ben jij weg?
Binnenkort. Maar ik kom sowieso niet hoor .
pi_59058515
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:55 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Binnenkort. Maar ik kom sowieso niet hoor .
Je durft natuurlijk niet he! Bang dat je voor mijn charme valt natuurlijk .
pi_59059276
Net de 3-delige seasonfinale van Lost gekeken. Damn, die was goed. En uiteraard weer een paar ernstige WTF?-momenten...en ben nu wel heel nieuwsgierig wat the hell happend after....

Paar mooie quotes, waarvan de leukste toch wel van Hurley tegen Sayid.
Sayid: "Sstt we're being watched."
Hurley: "Dude. I've been having regular conversations with dead people. The last thing I need now is paranoia."
  maandag 2 juni 2008 @ 00:10:17 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_59059926
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Net de 3-delige seasonfinale van Lost gekeken. Damn, die was goed. En uiteraard weer een paar ernstige WTF?-momenten...en ben nu wel heel nieuwsgierig wat the hell happend after....

Paar mooie quotes, waarvan de leukste toch wel van Hurley tegen Sayid.
Sayid: "Sstt we're being watched."
Hurley: "Dude. I've been having regular conversations with dead people. The last thing I need now is paranoia."
ik heb hem ook liggen, ga hem morgen lekker op me gemak lui op de bank bekijken
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_59059942
Ik meld me ook maar weer eensch.

En ga ook maar eens naar mijn nest.

OP is niet compleet BTW topicgeschiedenis gaat maar tot 42.
pi_59063561
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:07 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Je durft natuurlijk niet he! Bang dat je voor mijn charme valt natuurlijk .
Nou!
pi_59064229
Goedemorgen!
  maandag 2 juni 2008 @ 11:26:56 #73
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59065062
Heyz
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59072058
Wie was er nu weer aan het BBQ'en?

Melding : Prio 1 [GV] DEN HAAG Strandweg Binnenbrand 0054 0043 0093 0035
Regio : 15. Haaglanden
Urgentie : Hoog
Eenheden : Lichtkrant Kazerne Den Haag - Scheveningen (1500506)
: Lichtkrant Kazerne Den Haag - Archipel (1500500)
: Bevelvoerder Den Haag - Scheveningen (1500106)
: Bevelvoerder Den Haag - Archipel (1500100)
: Officier van Dienst Haaglanden-West (1500025)
: Monitorcode Brandweer Haaglanden (1500010)
pi_59078508
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Wie was er nu weer aan het BBQ'en?

Melding : Prio 1 [GV] DEN HAAG Strandweg Binnenbrand 0054 0043 0093 0035
Regio : 15. Haaglanden
Urgentie : Hoog
Eenheden : Lichtkrant Kazerne Den Haag - Scheveningen (1500506)
: Lichtkrant Kazerne Den Haag - Archipel (1500500)
: Bevelvoerder Den Haag - Scheveningen (1500106)
: Bevelvoerder Den Haag - Archipel (1500100)
: Officier van Dienst Haaglanden-West (1500025)
: Monitorcode Brandweer Haaglanden (1500010)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')