Wat heeft dat nou met elkaar te makenquote:Op zondag 1 juni 2008 21:02 schreef Addict89 het volgende:
[..]
. Maar goed ook dat ik binnenkort waarschijnlijk weg ben uit DH dan.
Meet komt er snel aan!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:10 schreef zeemonster het volgende:
Charmeurtje!
En addict ga jij weg uit Den Haag ? Waarom en hoe , waar en wanneer?
Je moet wel op de nog niet georganiseerde meet komen he!!
Doe eens lekker lief tegen elkaar jullie twee , anders krijgen jullie beiden straf op de meet en staan jullie allebei in een hoekjequote:Op zondag 1 juni 2008 21:09 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met elkaar te maken. En daarnaast woon je in Voorburg, niet in Den Haag
.
Ja daahaag, ik wacht wel met de meet totdat Addict weg is, als ze zo blijft doen!!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:15 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Doe eens lekker lief tegen elkaar jullie twee , anders krijgen jullie beiden straf op de meet en staan jullie allebei in een hoekje
Ken ik niet enne monstertje: het isquote:Op zondag 1 juni 2008 21:28 schreef zeemonster het volgende:
Elke keer als ik Addict zie staan moet ik denken aan het luchtje Addict +O
quote:
Dat ik hier toch niet meer wil komen als jij stom doetquote:Op zondag 1 juni 2008 21:09 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met elkaar te maken. En daarnaast woon je in Voorburg, niet in Den Haag
.
Ga nu dan ook officieel 't huis uit waarschijnlijk. En die meet komt toch nooitquote:Op zondag 1 juni 2008 21:10 schreef zeemonster het volgende:
Charmeurtje!
En addict ga jij weg uit Den Haag ? Waarom en hoe , waar en wanneer?
Je moet wel op de nog niet georganiseerde meet komen he!!
Ach, is het aan de man om eens te fakenquote:Op zondag 1 juni 2008 20:25 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik neem toch niet aan dat je echt denkt dat ik mijn pleziertjes haal uit het acteren met mooie vrouwen.
quote:Op zondag 1 juni 2008 21:55 schreef koei het volgende:
Ik was net even de auto bij mn ouders op halen en ik rij mn straat in, steekt er zo een egel over. Ik was helemaal verbaasd, een egel verwacht je niet in een drukke stad... En gisteren staken er ook al twee van die grote eend/gansbeesten veilig een drukke weg over.
Een paar jaar geleden liep ik eens 's nachts richting huis over de Laan van Noi. Daar staan sinds een aantal jaar wat kantoren, en daar hupten toen een stuk of zes konijnen rond. Toen was ik ook al heel verbaasd...
Voorburg beter dan Den Haag, jij bent inderdaad een hele rare!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:33 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat ik hier toch niet meer wil komen als jij stom doet. En Voorburg is beter dan Den Haag.
Binnenkort. Maar ik kom sowieso niet hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 22:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Voorburg beter dan Den Haag, jij bent inderdaad een hele rare!
Enne die meet die komt, wanneer ben jij weg?
Je durft natuurlijk niet he! Bang dat je voor mijn charme valt natuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2008 22:55 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Binnenkort. Maar ik kom sowieso niet hoor.
ik heb hem ook liggen, ga hem morgen lekker op me gemak lui op de bank bekijkenquote:Op zondag 1 juni 2008 23:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Net de 3-delige seasonfinale van Lost gekeken. Damn, die was goed. En uiteraard weer een paar ernstige WTF?-momenten...en ben nu wel heel nieuwsgierig wat the hell happend after....
Paar mooie quotes, waarvan de leukste toch wel van Hurley tegen Sayid.
Sayid: "Sstt we're being watched."
Hurley: "Dude. I've been having regular conversations with dead people. The last thing I need now is paranoia."
Nou!quote:Op zondag 1 juni 2008 23:07 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je durft natuurlijk niet he! Bang dat je voor mijn charme valt natuurlijk.
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Wie was er nu weer aan het BBQ'en?
Melding : Prio 1 [GV] DEN HAAG Strandweg Binnenbrand 0054 0043 0093 0035
Regio : 15. Haaglanden
Urgentie : Hoog
Eenheden : Lichtkrant Kazerne Den Haag - Scheveningen (1500506)
: Lichtkrant Kazerne Den Haag - Archipel (1500500)
: Bevelvoerder Den Haag - Scheveningen (1500106)
: Bevelvoerder Den Haag - Archipel (1500100)
: Officier van Dienst Haaglanden-West (1500025)
: Monitorcode Brandweer Haaglanden (1500010)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |