abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juni 2008 @ 22:21:42 #276
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_59445560
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:38 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Nieuwsgierig aagje!

je weet toch hoe ik ben
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_59459383
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ga jij nou maar een kloppen jacht houden wat er gebeurd is in de refil
Nouja de klopjacht daarna leverde ook niet veel op. Er is inderdaad geschoten. Maar schijnbaar niet in die zaak, maar op het plein zelf of er vlak voor. Onderzoek loopt nog. Dus het was nog even

Anders nieuws uit Scheveningen: Er is gisteravond een 42-jarige man omgekomen tijdens het zwemmen ter hoogte van de Pier.

Ow en die twee mensen die door verstikking/brand in hun woning om het leven zijn gekomen ergens daar achter bij de Vaillantlaan vorige week, schenen ook uit Scheveningen te komen. Of iig het meisje.

Genoeg info?
pi_59459501
Bah, wat een sneu nieuws allemaal.. En zwemmen rond de pier, dan mankeer je ook wat aan je gestel hoor.. Als ervaren pierspringer kan ik je vertellen dat dat levensgevaarlijk is
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 14:18:30 #279
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_59460002
Genoeg info, beetje anti climax

[ Bericht 29% gewijzigd door ook_gek op 17-06-2008 14:30:59 ]
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_59460610
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:00 schreef Atreidez het volgende:
Bah, wat een sneu nieuws allemaal.. En zwemmen rond de pier, dan mankeer je ook wat aan je gestel hoor.. Als ervaren pierspringer kan ik je vertellen dat dat levensgevaarlijk is
Het is niet helemaal duidelijk of ie aan het zwemmen was rond de pier of dat ie onwel is geworden en is afgedreven naar de Pier....resultaat was iig hetzelfde.
pi_59464893
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 14:40 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Het is niet helemaal duidelijk of ie aan het zwemmen was rond de pier of dat ie onwel is geworden en is afgedreven naar de Pier....resultaat was iig hetzelfde.
Sja als je niet kan zwemmen, dan moet je het niet doen .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_59469718
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 17:12 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Sja als je niet kan zwemmen, dan moet je het niet doen .
Naar wat ik heb gehoord is hij inderdaad onwel geworden maar kon hij wel zwemmen .
pi_59471739
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 20:29 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Naar wat ik heb gehoord is hij inderdaad onwel geworden maar kon hij wel zwemmen .
Dan had die niet onwel moeten worden .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_59473002
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 21:42 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Dan had die niet onwel moeten worden .
Mischien had jij dan niet zo uitgebreid naar die man moeten zwaaien op de pier (ik zag je wel )
pi_59480409
Goeiemorgen

Het was weer leuk gisteren op het Lorentz plein
Mad world, Good thing that I'm crazy!
The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:09:15 #286
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_59480440
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 22:20 schreef zeemonster het volgende:
Mischien had jij dan niet zo uitgebreid naar die man moeten zwaaien op de pier (ik zag je wel )
RATMEN zwaait alleen maar naar vrouwen...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:02:20 #287
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59481530
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:07 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen

Het was weer leuk gisteren op het Lorentz plein
Da's bij mij op de hoek. Ik heb wel wat gehoord maar had geen zin om te gaan kijken. Hoe was het?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:12:55 #288
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_59481759
het is weer lekker raak in Den Haag!!

Goedemorgen, na ruim een week afwezigheid op mijn werkplek, zit ik er weer....eigenlijk best lekker
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:27:55 #289
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_59482102
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:12 schreef becky27 het volgende:

Goedemorgen, na ruim een week afwezigheid op mijn werkplek, zit ik er weer....eigenlijk best lekker
Ik zie je zitten ja!

Dat wordt weer weinig werken en veel naar buiten staren vandaag...
pi_59482806
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:09 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Wie weet wat RaTmen dacht te zien
pi_59483756
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:09 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Sinds wanneer lijk ik op ook_gek .
pi_59483806
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:12 schreef becky27 het volgende:

Ah dan heb ik gisteren voor niets zitten turen toen ik langsfietste. Heb je al kennis gemaakt met Herman, de nieuwe consultant?
pi_59483816
Ow, en ja, ik ben ziek thuis, daarom ben ik er een keer overdag .
pi_59485575
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:02 schreef Elegy het volgende:

[..]

Da's bij mij op de hoek. Ik heb wel wat gehoord maar had geen zin om te gaan kijken. Hoe was het?
Gezellig met paardjes en busjes enzo... ik was in Wateringen gaan voetbal kijken maar daarna toch even gaan kijken op lorentzplein... ben er niet geraakt alles afgezet

Maar uiteindelijk te vroeg weer naar huis gegaan want toen ik net in men bedje lag was er brand in de straat achter men appartement. En dan toch nog maar even in badjas de ramptoerist uitgehangen
The probability of being watched is directly proportional to the stupidity of your act.
pi_59485587
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:37 schreef RATMEN het volgende:
Ow, en ja, ik ben ziek thuis, daarom ben ik er een keer overdag .
"Ziek" - maar wel fit genoeg om achter de computer te kruipen

Maar nu we dan toch zielig aan het doen zijn :p Mijn (voorheen gebroken) pols doet pijn. Tis ook weer dikker dan het was...echt nutteloos weer.
pi_59485656
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:42 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Maar nu we dan toch zielig aan het doen zijn :p Mijn (voorheen gebroken) pols doet pijn. Tis ook weer dikker dan het was...echt nutteloos weer.
Kan best met de laptop in bed...

Beterschap allebij
  woensdag 18 juni 2008 @ 13:30:24 #297
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_59486664
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:27 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik zie je zitten ja!

Dat wordt weer weinig werken en veel naar buiten staren vandaag...
haaaalloooooo

was gister ook goed beroerd, heb de compu nauwelijks van dichtbij gezien, alleen maar lamlendig op mijn bed gelegen....bah
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:06:45 #298
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_59489479
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:35 schreef RATMEN het volgende:
Sinds wanneer lijk ik op ook_gek .
Je bent wat subtieler in je aanpak, maar voor de rest zie ik geen verschil. Nou ja, jij boekt meer resultaat!
pi_59490452
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:06 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Je bent wat subtieler in je aanpak, maar voor de rest zie ik geen verschil. Nou ja, jij boekt meer resultaat!
Nahja zeg, jij bent ook gek he! Ik zit toch echt niet op dit forum om een vrouw of zoveel mogelijk vrouwen te scoren. Dat maakt toch de intrinsieke beweegreden achter de aanwezigheid van hem en mij zeer uiteenlopend .
pi_59490523
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 12:42 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Het spijt me, maar met dit weer kan ik echt niet in mijn bed liggen. Daarnaast kan ik niet praten van de keelpijn en hoest ik regelmatig mijn longen naar buiten plus een beetje koorts. Dit weerhoudt echter mijn handen niet van het kunnen tikken. Dus ben gewoon thuis aan het werk, want voor mail afhandeling heb ik mijn stem niet nodig .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')