Kan je dat bij mij ook doen ... Wij zijn hier ook bezig met opknappen maar ik ben zo moequote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:32 schreef Addict89 het volgende:
Zo, hele kamer is leeggehaald en alles is geschuurd en afgeplakt.
Aaawh, je bent jaloers hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat ik kan slijmen......
Mwah, ben blij dat ik er vanaf ben. Nu mogen mn ouders kijken wat ze er verder mee doenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:38 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Kan je dat bij mij ook doen ... Wij zijn hier ook bezig met opknappen maar ik ben zo moe
Ik maak 1 post gericht aan dame die hier al heel lang komt. En daarmee vertoon ik gelijk jouw gedrag?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:21 schreef ook_gek het volgende:
nee nee zeker niet jaloers. Wel leuk om te zien dat de geen die het zo afkeurde mijn gedrag, het nu zelf overgenomen heeft![]()
![]()
Ben net terug.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:08 schreef Atreidez het volgende:
JA! idd..
Is er nog wat leuks te doen voor de Scheveningers zelf (aangezien ik toch t dorp niet uitkom vandaag).
Rare oranjegekte, gelukkig is het volgende week weer overquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:53 schreef becky27 het volgende:
aargggggggg oranje vlaggen voor mijn raam! zonder toestemming......
Nou, geef mij maar oranje vlaggetjes danquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:07 schreef Jill-RMC het volgende:
heerlijk luistered naar het zeemanskoor wat hier op de hoek staat te zingen...joy joy
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:08 schreef Atreidez het volgende:
Nou, geef mij maar oranje vlaggetjes dan
Dit vage figuur vond het anders best lollig vandaagquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kaderocks sucksstomme alto's hippies, krassers en ander vaag volk
maar ben er zelf wel 2 x geweest
46", dus zo'n 117 centimeter!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:39 schreef Atreidez het volgende:
Moest er ook wel een keer van komen AirHoeveel cm doorsnee?
Ik ben jaloers ! Die van ons is 42" . Maar daarentegen wacht ik vol spanning op mijn neue meubeltjes!! En ik wil een loungeset voor in de tuin , nu krijg ik die van mijn lieve ouders (zeg ik anders nooitquote:
zit al van af 12uur op het terras en ben nu net even thuis om even snel wat te eten. En er na ga ik direct weer de hort op.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik maak 1 post gericht aan dame die hier al heel lang komt. En daarmee vertoon ik gelijk jouw gedrag?
- Ze is niet net nieuw hier;
- Ik vraag niet om naar MSN;
- Ik vraag niet om foto's;
- Ik ben niet desparated;
- Ik heb 1 post gemaakt, niet 100 waarin ik de bovenstaande vragen in diverse vormen herhaal.
Op welke manier is mijn post te vergelijken met jouw gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |