Ik heb nog wel wat bronnen voor je... kopen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:04 schreef Atreidez het volgende:
En je maakt niet eens een foto RATMEN?Gemiste kans ...
Dat klinkt wel als mijn persoonlijkheid... Ik laat geen enkele indruk achter...quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:15 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb er een paar op msn staan dus die heb ik dan weleens gezien ja. Verder kan ik mij bij niemand een beeld vormen
Ik ook niet, heowel, bijz ommige dames laat ik wel een handafdruk achterquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als mijn persoonlijkheid... Ik laat geen enkele indruk achter...
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:24 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ook niet, heowel, bijz ommige dames laat ik wel een handafdruk achter
ook niet bij mij?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:15 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb er een paar op msn staan dus die heb ik dan weleens gezien ja. Verder kan ik mij bij niemand een beeld vormen
Nee, dat kan niet als ze zijn vastgeketendquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:29 schreef zeemonster het volgende:
[..]Zij ook bij jouw ?(ik denk aan de afdrukken op je wang
)
Jij staat bij iedere vrouw op msn , dus ja ook bij mij en op hyves dus ja bij jouw heb ik een beeldquote:
Ja maar, ja maar, ja maar dan ben ik toneel aan het spelen op die foto's dus dat ben ik nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:37 schreef becky27 het volgende:
heeel grappig, ik zag een bekend gezicht, check, kijk op de deelnemersljst, naam en organisatie check, kijk op de lijst met deelsessies, check........even in het echt checken, check! RATMEN in het echt ontmoet, in het echt lijkt ie veeeeeel aardiger dan die norse foto´s![]()
![]()
en ik zat er een partij beroerd bij
Whehehehequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:29 schreef zeemonster het volgende:
[..]Zij ook bij jouw ?(ik denk aan de afdrukken op je wang
)
en dan zeggen ze dat ik kan slijmen......quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:25 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar dan ben ik toneel aan het spelen op die foto's dus dat ben ik niet. En lief van je
!
Ow en jij zat er helemaal niet beroerd bij. Naast een mooie, zakelijke en nette outfit, naast de mooie blonde haren ook nog es een hele mooie glimlach .... en een lief accentje!
Ik kijk uit naar de volgende ontmoeting en dat we dan maar meer tijd mogen hebben. We hebben nu zelfs een goede reden om zakelijk elkaar een keer te ontmoeten.
ik heb niet alle vrouwen op mijn msnquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:38 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Jij staat bij iedere vrouw op msn , dus ja ook bij mij en op hyves dus ja bij jouw heb ik een beeldhahaha.
Vastgeketende vrouwen
RATMEN heeft het kunstje van je afgekeken en gebruikt het meteen op jouw grote liefde...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:38 schreef ook_gek het volgende:
en dan zeggen ze dat ik kan slijmen......
Daar ga je, O_Gquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
RATMEN heeft het kunstje van je afgekeken en gebruikt het meteen op jouw grote liefde...
Je moet toegeven, slim is het wel....
je moet ergens je bronnen vandaan halen he.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
RATMEN heeft het kunstje van je afgekeken en gebruikt het meteen op jouw grote liefde...
Je moet toegeven, slim is het wel....
Kan je dat bij mij ook doen ... Wij zijn hier ook bezig met opknappen maar ik ben zo moequote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:32 schreef Addict89 het volgende:
Zo, hele kamer is leeggehaald en alles is geschuurd en afgeplakt.
Aaawh, je bent jaloers hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en dan zeggen ze dat ik kan slijmen......
Mwah, ben blij dat ik er vanaf ben. Nu mogen mn ouders kijken wat ze er verder mee doenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:38 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Kan je dat bij mij ook doen ... Wij zijn hier ook bezig met opknappen maar ik ben zo moe
Ik maak 1 post gericht aan dame die hier al heel lang komt. En daarmee vertoon ik gelijk jouw gedrag?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:21 schreef ook_gek het volgende:
nee nee zeker niet jaloers. Wel leuk om te zien dat de geen die het zo afkeurde mijn gedrag, het nu zelf overgenomen heeft![]()
![]()
Ben net terug.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:08 schreef Atreidez het volgende:
JA! idd..
Is er nog wat leuks te doen voor de Scheveningers zelf (aangezien ik toch t dorp niet uitkom vandaag).
Rare oranjegekte, gelukkig is het volgende week weer overquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:53 schreef becky27 het volgende:
aargggggggg oranje vlaggen voor mijn raam! zonder toestemming......
Nou, geef mij maar oranje vlaggetjes danquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:07 schreef Jill-RMC het volgende:
heerlijk luistered naar het zeemanskoor wat hier op de hoek staat te zingen...joy joy
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:08 schreef Atreidez het volgende:
Nou, geef mij maar oranje vlaggetjes dan
Dit vage figuur vond het anders best lollig vandaagquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kaderocks sucksstomme alto's hippies, krassers en ander vaag volk
maar ben er zelf wel 2 x geweest
46", dus zo'n 117 centimeter!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:39 schreef Atreidez het volgende:
Moest er ook wel een keer van komen AirHoeveel cm doorsnee?
Ik ben jaloers ! Die van ons is 42" . Maar daarentegen wacht ik vol spanning op mijn neue meubeltjes!! En ik wil een loungeset voor in de tuin , nu krijg ik die van mijn lieve ouders (zeg ik anders nooitquote:
zit al van af 12uur op het terras en ben nu net even thuis om even snel wat te eten. En er na ga ik direct weer de hort op.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik maak 1 post gericht aan dame die hier al heel lang komt. En daarmee vertoon ik gelijk jouw gedrag?
- Ze is niet net nieuw hier;
- Ik vraag niet om naar MSN;
- Ik vraag niet om foto's;
- Ik ben niet desparated;
- Ik heb 1 post gemaakt, niet 100 waarin ik de bovenstaande vragen in diverse vormen herhaal.
Op welke manier is mijn post te vergelijken met jouw gedrag.
Ik vind je lief!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]oh dit maakt mijn dag volledig goed
![]()
jij denkt dat ik nog serieus ben ook in mijn gedrag![]()
maar goed weet meteen van wie die tenen waren waar ik opeens op stond
Dan koop je eerst een grote TV en dan een huis dat past bij je TV!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef Atreidez het volgende:
Pff patsers.. Ik heb maar 34". Maarja, kamer is niet groot genoeg om groter te nemen
Jaaaaa!!!! leukquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:32 schreef zeemonster het volgende:
Die komt er niet ben ik bangMaar je bent samen met je vriendin altijd welkom om een bakkie te komen doen als je van je moeder afkomt hoor A_A
Mini gezin meet! Wel over een week of zes pas , dan staan mijn nieuwe meubels er! Dan heb ik alvast iemand om mijn huisje aan te showen !:D
inhoudelijke argumenten? Laat ik het jou en iedereen hier dan 1x goed uitleggen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:50 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik vind je lief!
Jammer dat als je inhoudelijke argumenten op zijn er dit soort reacties uitkomen, maar het lag dan wel weer geheel in lijn met de "verwachtingen" () die ik van je had
.
Niet weer zo dronken worden dat je rare dingen gaat posten vannacht he.
quote:Op zondag 8 juni 2008 04:38 schreef ook_gek het volgende:
Ja ik heb een aantal vrouwen van hier op msn maar er is er maar 1 met wie ik gezellig praat, en dat is zeemonster. de rest niet.
Kun je nagaan hoe uitgesloten ik mij voel als man... MSN'en?quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe uitgesloten ik mij voel als man... MSN'en?
Ik denk dat je baas er voor tekent als jij iedere ochtend on negen uurt begint met MSN'en...quote:Op zondag 8 juni 2008 10:30 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben een 9 to 5 msn'er. Maar in t weekend ben ik vrij
De meet: veel geblaat, weinig wol.quote:Op zondag 8 juni 2008 10:53 schreef zeemonster het volgende:
Die meet , die komt er denk ik nooit niet
quote:
quote:Maar hey het brengt leven in dit topic van uit mijn kant. Net als dat andere users dat zelfde doen ... ook_gek: neem het leven niet zo serieus.
oke oke dacht kan beter even duidelijk zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 13:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]! Gast!! Whahahaha, doe es niet zo happen! Denk je dat ik me ook maar enig moment serieus ben hier op dit forum
.Dat er ook maar een moment is, dat ik me stoor aan jouw gedrag? Daarnaast heb je me dit hele verhaal ook al een keer via de PM verteld
.
Om jouw eigen woorden maar es even te gebruiken:
[..]!
In dat geval houd ik mijn kop wel okquote:Op zondag 8 juni 2008 14:00 schreef RATMEN het volgende:
Overigens zeer motiverende woorden om de meet te organiseren. Ik moet zeggen dat het me echt een hart onder de riem steekt om te zien hoe enthousiast jullie zijn.
Ik heb al eerder aangegeven dat het van mijn kant niet eerder dan juni zou zijn dat ik er aan kon beginnen, daarnaast hebben we een meet gepland op het strand, in een strandtent, dus dan is het weer ook wel weer een beetje belangrijk. Maar hey, als jullie het te lang vinden duren, sorry! Wat mij betreft is iedereen compleet vrij om een meet te organiseren. Niets doen en hard roepen dat die er niet komt, is zo jammerlijk passief en doelloos. Doe wat, of shut up.
Van mij hoeft het in ieder geval niet meer zoals ik al op Ratmen heb geantwoord, Ik zal wijselijk mijn mond houden (shut up dusquote:Op zondag 8 juni 2008 20:41 schreef m@x het volgende:
Klopt, die poll zou er ook komenEn verder heeft het gewoon nog geen vaste vorm gekregen. Maar goed, laat iedereen dan eens beginnen om aan te geven welke data ze eventueel kunnen.
Wat een top racequote:
Als ik weet hoe het werkt met een poll aanmaken, zal ik dat es doen. Alleen heb ik wel Charisma nodig voor de locatie!! Dus als zij weer vertrekt, dan zullen we nog even moeten wachtenquote:Op zondag 8 juni 2008 20:41 schreef m@x het volgende:
Klopt, die poll zou er ook komenEn verder heeft het gewoon nog geen vaste vorm gekregen. Maar goed, laat iedereen dan eens beginnen om aan te geven welke data ze eventueel kunnen.
quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Als Duitsland - Polen nou ook nog even 2-0 wordt zit het met mn voetbalpoule ook weer goed![]()
Das wel heel positief! Ik ben een beetje bang dat Nederland er na 1 week al uitligt en dat ze morgen niet heel veel kunnen halen.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:00 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb vroeger altijd gevoetbald , maar inmiddels kijk ik niet eens meer naar het EKIk ben ook zo verschrikkelijk slecht in gokken wat bijvoorbeeld de uitslag word van een wedstrijd haha.
Ik heb wel 1-0 gezegd voor Nederland morgen.
Dat denk ik ook ja. Maar we hebben in ieder geval een paar lekkere wedstrijden. Oh, en niet kijkers zijn stom.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Das wel heel positief! Ik ben een beetje bang dat Nederland er na 1 week al uitligt en dat ze morgen niet heel veel kunnen halen.
Jammer dat ze deze poule hebben.
Superrace, geweldige winnaar!quote:Op zondag 8 juni 2008 20:40 schreef Jill-RMC het volgende:
KUBICA!!!!!!!
Ik ga er voor duimen dat dat gebeurd. Zo snel mogelijk weg met die EK ellende!quote:Op zondag 8 juni 2008 23:51 schreef RATMEN het volgende:
Das wel heel positief! Ik ben een beetje bang dat Nederland er na 1 week al uitligt en dat ze morgen niet heel veel kunnen halen.
Oerol! Leuk! Daar wil ik ook nog wel eens naar toe... Doet mij meteen herinneren dat ik eens moet kijken wanneer De Parade is dit jaar en wie er allemaal komen!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:10 schreef becky27 het volgende:
ga vanavond wel ergens in de kroeg kijken geloof ik, ben benieuwd!
daarna tour de NL, twee dagen Assen, twee dagen Havelte, een dagje Dongen, daarna naar Terschelling (voor Oerol, zin in!!) en ook nog even op en neer naar Deventer.... het leven als ambtenaar is zo saai nog niet.
Thanks!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:58 schreef becky27 het volgende:
de Parade begint donderdag in R'dam en de 27e juni in Den Haag, net voor parkpop dus!
Ik kijk niet (ik heb geeneens een tv) en ik ben niet stom!quote:Op zondag 8 juni 2008 23:57 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Maar we hebben in ieder geval een paar lekkere wedstrijden. Oh, en niet kijkers zijn stom.
ik hou het meestal bij DH, soms naar R'dam maar das weer zo'n gedoequote:Op maandag 9 juni 2008 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thanks!
Ik kijk altijd ff waar de leukste artiesten optreden. Het is al eens gebeurd dat de dingen die ik wilde zien niet in Den Haag waren. Vervolgens dus lekker in Utrecht of Amsterdam geweest.
Rotterdam ben ik nog nooit geweest en dat hou ik graag zo. Ik heb niet zoveel met Rotterdam....quote:Op maandag 9 juni 2008 09:53 schreef becky27 het volgende:
ik hou het meestal bij DH, soms naar R'dam maar das weer zo'n gedoe
Echt wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik kijk niet (ik heb geeneens een tv) en ik ben niet stom!
Nietusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |