abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59202399
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

oh dit maakt mijn dag volledig goed

jij denkt dat ik nog serieus ben ook in mijn gedrag

maar goed weet meteen van wie die tenen waren waar ik opeens op stond
Ik vind je lief!

Jammer dat als je inhoudelijke argumenten op zijn er dit soort reacties uitkomen, maar het lag dan wel weer geheel in lijn met de "verwachtingen" ( ) die ik van je had .

Niet weer zo dronken worden dat je rare dingen gaat posten vannacht he .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_59203361
vraag me af wanneer nou die fucking meeting komt
pi_59203492
Die komt er niet ben ik bang Maar je bent samen met je vriendin altijd welkom om een bakkie te komen doen als je van je moeder afkomt hoor A_A Mini gezin meet! Wel over een week of zes pas , dan staan mijn nieuwe meubels er! Dan heb ik alvast iemand om mijn huisje aan te showen !:D
  zaterdag 7 juni 2008 @ 21:51:30 #154
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_59203992
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef Atreidez het volgende:
Pff patsers.. Ik heb maar 34". Maarja, kamer is niet groot genoeg om groter te nemen
Dan koop je eerst een grote TV en dan een huis dat past bij je TV!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_59204083
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 21:32 schreef zeemonster het volgende:
Die komt er niet ben ik bang Maar je bent samen met je vriendin altijd welkom om een bakkie te komen doen als je van je moeder afkomt hoor A_A Mini gezin meet! Wel over een week of zes pas , dan staan mijn nieuwe meubels er! Dan heb ik alvast iemand om mijn huisje aan te showen !:D
Jaaaaa!!!! leuk
pi_59204847
Dat staat dan vast
pi_59205232
Moet wel zeggen dat foto eind van de middag genomen is dus toen was het al rustiger.

Is trouwens net een vechtpartij beeindigd hier in de Keizerstraat...gaat weer lekker
pi_59210690
Ik kan niet slapen

zondag 8 juni 2008 @ 04:38:24 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_59211086
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 20:50 schreef RATMEN het volgende:

[..]

Ik vind je lief!

Jammer dat als je inhoudelijke argumenten op zijn er dit soort reacties uitkomen, maar het lag dan wel weer geheel in lijn met de "verwachtingen" ( ) die ik van je had .

Niet weer zo dronken worden dat je rare dingen gaat posten vannacht he .
inhoudelijke argumenten? Laat ik het jou en iedereen hier dan 1x goed uitleggen.

het is 1 groot toneelstuk wat ik hier opvoer. Jullie gaan er van uit dat ik op elke vrouw reageer dus doe ik dat.

In geval van becky heb ik het eerst besproken met haar via de PM of ze het erg vond of niet. En ze vond het wel leuk dus deed ze even hart mee . Ik noem het imago wat natuurlijk nergens op slaat dat geef ik toe.

Maar hey het brengt leven in dit topic van uit mijn kant. Net als dat andere users dat zelfde doen. Gelukkig maar anders is dit topic niet leuk en slaat het dood.

en dan speciaal naar jou toe ratmen. Jij denkt dat je me helemaal door hebt en dat je me kent. ( dat idee heb ik ) En dat klopt dus niet. Maar als jij nou eens de meet organiseert, doen wij samen een drankje en kom je er achter hoe ik echt ben en tot die tijd. Niets is wat het lijkt in mijn geval, en de mensen die mij echt kennen weten dat

Ja ik heb een aantal vrouwen van hier op msn maar er is er maar 1 met wie ik gezellig praat, en dat is zeemonster. de rest niet.

en de wijze les van vandaag is als volgt,

mensen neem het leven niet zo serieus.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 8 juni 2008 @ 08:43:38 #160
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_59211575
quote:
Op zondag 8 juni 2008 04:38 schreef ook_gek het volgende:

Ja ik heb een aantal vrouwen van hier op msn maar er is er maar 1 met wie ik gezellig praat, en dat is zeemonster. de rest niet.

Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 8 juni 2008 @ 08:46:52 #161
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_59211585
quote:
Op zondag 8 juni 2008 08:43 schreef m@x het volgende:
Kun je nagaan hoe uitgesloten ik mij voel als man... MSN'en?
  zondag 8 juni 2008 @ 08:50:22 #162
3142 m@x
pi_59211602
quote:
Op zondag 8 juni 2008 08:46 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe uitgesloten ik mij voel als man... MSN'en?
pi_59212276
aardig weer hier Ik weet wel dat O_G heel anders is dan op het forum , maar dat vind ik van velen want ik msn wel met meerdere als ik er de tijd voor heb .
Ik wil ook wel met jouw msnen hoor Airwin en met M@x ook wel
pi_59212300
Ik ben een 9 to 5 msn'er. Maar in t weekend ben ik vrij
Where facts are few, experts are many.
  zondag 8 juni 2008 @ 10:38:27 #165
3142 m@x
pi_59212380
Volgens mij is ook_gek idd een stuk normaler dan dat hij zich hier voordoet. Althans, zo komt ie op msn in ieder geval over
pi_59212434
Jawel vind ik wel in ieder geval en anders slaan we hem gewoon met alle vrouwen in elkaar op de (ooit nog komende ?) meet
  zondag 8 juni 2008 @ 10:49:02 #167
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_59212529
quote:
Op zondag 8 juni 2008 10:30 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben een 9 to 5 msn'er. Maar in t weekend ben ik vrij
Ik denk dat je baas er voor tekent als jij iedere ochtend on negen uurt begint met MSN'en...
  zondag 8 juni 2008 @ 10:50:45 #168
3142 m@x
pi_59212553
Meet? Oh ja, meet
pi_59212598
Die meet , die komt er denk ik nooit niet
  zondag 8 juni 2008 @ 12:45:14 #170
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_59215082
quote:
Op zondag 8 juni 2008 10:53 schreef zeemonster het volgende:
Die meet , die komt er denk ik nooit niet
De meet: veel geblaat, weinig wol.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_59217080
quote:
Op zondag 8 juni 2008 04:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

- vermakelijk stukje tekst -

! Gast!! Whahahaha, doe es niet zo happen! Denk je dat ik me ook maar enig moment serieus ben hier op dit forum .Dat er ook maar een moment is, dat ik me stoor aan jouw gedrag? Daarnaast heb je me dit hele verhaal ook al een keer via de PM verteld .

Om jouw eigen woorden maar es even te gebruiken:
quote:
Maar hey het brengt leven in dit topic van uit mijn kant. Net als dat andere users dat zelfde doen ... ook_gek: neem het leven niet zo serieus.
!
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_59217203
Overigens zeer motiverende woorden om de meet te organiseren. Ik moet zeggen dat het me echt een hart onder de riem steekt om te zien hoe enthousiast jullie zijn.

Ik heb al eerder aangegeven dat het van mijn kant niet eerder dan juni zou zijn dat ik er aan kon beginnen, daarnaast hebben we een meet gepland op het strand, in een strandtent, dus dan is het weer ook wel weer een beetje belangrijk. Maar hey, als jullie het te lang vinden duren, sorry! Wat mij betreft is iedereen compleet vrij om een meet te organiseren. Niets doen en hard roepen dat die er niet komt, is zo jammerlijk passief en doelloos. Doe wat, of shut up.
  zondag 8 juni 2008 @ 15:03:44 #173
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_59219010
quote:
Op zondag 8 juni 2008 13:56 schreef RATMEN het volgende:

[..]

! Gast!! Whahahaha, doe es niet zo happen! Denk je dat ik me ook maar enig moment serieus ben hier op dit forum .Dat er ook maar een moment is, dat ik me stoor aan jouw gedrag? Daarnaast heb je me dit hele verhaal ook al een keer via de PM verteld .

Om jouw eigen woorden maar es even te gebruiken:
[..]

!
oke oke dacht kan beter even duidelijk zijn goed opgelost dus.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_59228633
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:00 schreef RATMEN het volgende:
Overigens zeer motiverende woorden om de meet te organiseren. Ik moet zeggen dat het me echt een hart onder de riem steekt om te zien hoe enthousiast jullie zijn.

Ik heb al eerder aangegeven dat het van mijn kant niet eerder dan juni zou zijn dat ik er aan kon beginnen, daarnaast hebben we een meet gepland op het strand, in een strandtent, dus dan is het weer ook wel weer een beetje belangrijk. Maar hey, als jullie het te lang vinden duren, sorry! Wat mij betreft is iedereen compleet vrij om een meet te organiseren. Niets doen en hard roepen dat die er niet komt, is zo jammerlijk passief en doelloos. Doe wat, of shut up.
In dat geval houd ik mijn kop wel ok Ik dacht alleen dat je een paar keer had beloofd met een poll te komen of samen met M@x in ieder geval hier ergens wat neer zou kalken . Maar goed ik heb me vergist .
Ik zal er niet meer over beginnen
pi_59228709
KUBICA!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')