Ik vind je lief!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]oh dit maakt mijn dag volledig goed
![]()
jij denkt dat ik nog serieus ben ook in mijn gedrag![]()
maar goed weet meteen van wie die tenen waren waar ik opeens op stond
Dan koop je eerst een grote TV en dan een huis dat past bij je TV!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef Atreidez het volgende:
Pff patsers.. Ik heb maar 34". Maarja, kamer is niet groot genoeg om groter te nemen
Jaaaaa!!!! leukquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:32 schreef zeemonster het volgende:
Die komt er niet ben ik bangMaar je bent samen met je vriendin altijd welkom om een bakkie te komen doen als je van je moeder afkomt hoor A_A
Mini gezin meet! Wel over een week of zes pas , dan staan mijn nieuwe meubels er! Dan heb ik alvast iemand om mijn huisje aan te showen !:D
inhoudelijke argumenten? Laat ik het jou en iedereen hier dan 1x goed uitleggen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:50 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik vind je lief!
Jammer dat als je inhoudelijke argumenten op zijn er dit soort reacties uitkomen, maar het lag dan wel weer geheel in lijn met de "verwachtingen" () die ik van je had
.
Niet weer zo dronken worden dat je rare dingen gaat posten vannacht he.
quote:Op zondag 8 juni 2008 04:38 schreef ook_gek het volgende:
Ja ik heb een aantal vrouwen van hier op msn maar er is er maar 1 met wie ik gezellig praat, en dat is zeemonster. de rest niet.
Kun je nagaan hoe uitgesloten ik mij voel als man... MSN'en?quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 08:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe uitgesloten ik mij voel als man... MSN'en?
Ik denk dat je baas er voor tekent als jij iedere ochtend on negen uurt begint met MSN'en...quote:Op zondag 8 juni 2008 10:30 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben een 9 to 5 msn'er. Maar in t weekend ben ik vrij
De meet: veel geblaat, weinig wol.quote:Op zondag 8 juni 2008 10:53 schreef zeemonster het volgende:
Die meet , die komt er denk ik nooit niet
quote:
quote:Maar hey het brengt leven in dit topic van uit mijn kant. Net als dat andere users dat zelfde doen ... ook_gek: neem het leven niet zo serieus.
oke oke dacht kan beter even duidelijk zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 13:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]! Gast!! Whahahaha, doe es niet zo happen! Denk je dat ik me ook maar enig moment serieus ben hier op dit forum
.Dat er ook maar een moment is, dat ik me stoor aan jouw gedrag? Daarnaast heb je me dit hele verhaal ook al een keer via de PM verteld
.
Om jouw eigen woorden maar es even te gebruiken:
[..]!
In dat geval houd ik mijn kop wel okquote:Op zondag 8 juni 2008 14:00 schreef RATMEN het volgende:
Overigens zeer motiverende woorden om de meet te organiseren. Ik moet zeggen dat het me echt een hart onder de riem steekt om te zien hoe enthousiast jullie zijn.
Ik heb al eerder aangegeven dat het van mijn kant niet eerder dan juni zou zijn dat ik er aan kon beginnen, daarnaast hebben we een meet gepland op het strand, in een strandtent, dus dan is het weer ook wel weer een beetje belangrijk. Maar hey, als jullie het te lang vinden duren, sorry! Wat mij betreft is iedereen compleet vrij om een meet te organiseren. Niets doen en hard roepen dat die er niet komt, is zo jammerlijk passief en doelloos. Doe wat, of shut up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |