Van mij hoeft het in ieder geval niet meer zoals ik al op Ratmen heb geantwoord, Ik zal wijselijk mijn mond houden (shut up dusquote:Op zondag 8 juni 2008 20:41 schreef m@x het volgende:
Klopt, die poll zou er ook komenEn verder heeft het gewoon nog geen vaste vorm gekregen. Maar goed, laat iedereen dan eens beginnen om aan te geven welke data ze eventueel kunnen.
Wat een top racequote:
Als ik weet hoe het werkt met een poll aanmaken, zal ik dat es doen. Alleen heb ik wel Charisma nodig voor de locatie!! Dus als zij weer vertrekt, dan zullen we nog even moeten wachtenquote:Op zondag 8 juni 2008 20:41 schreef m@x het volgende:
Klopt, die poll zou er ook komenEn verder heeft het gewoon nog geen vaste vorm gekregen. Maar goed, laat iedereen dan eens beginnen om aan te geven welke data ze eventueel kunnen.
quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 21:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Als Duitsland - Polen nou ook nog even 2-0 wordt zit het met mn voetbalpoule ook weer goed![]()
Das wel heel positief! Ik ben een beetje bang dat Nederland er na 1 week al uitligt en dat ze morgen niet heel veel kunnen halen.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:00 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb vroeger altijd gevoetbald , maar inmiddels kijk ik niet eens meer naar het EKIk ben ook zo verschrikkelijk slecht in gokken wat bijvoorbeeld de uitslag word van een wedstrijd haha.
Ik heb wel 1-0 gezegd voor Nederland morgen.
Dat denk ik ook ja. Maar we hebben in ieder geval een paar lekkere wedstrijden. Oh, en niet kijkers zijn stom.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Das wel heel positief! Ik ben een beetje bang dat Nederland er na 1 week al uitligt en dat ze morgen niet heel veel kunnen halen.
Jammer dat ze deze poule hebben.
Superrace, geweldige winnaar!quote:Op zondag 8 juni 2008 20:40 schreef Jill-RMC het volgende:
KUBICA!!!!!!!
Ik ga er voor duimen dat dat gebeurd. Zo snel mogelijk weg met die EK ellende!quote:Op zondag 8 juni 2008 23:51 schreef RATMEN het volgende:
Das wel heel positief! Ik ben een beetje bang dat Nederland er na 1 week al uitligt en dat ze morgen niet heel veel kunnen halen.
Oerol! Leuk! Daar wil ik ook nog wel eens naar toe... Doet mij meteen herinneren dat ik eens moet kijken wanneer De Parade is dit jaar en wie er allemaal komen!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:10 schreef becky27 het volgende:
ga vanavond wel ergens in de kroeg kijken geloof ik, ben benieuwd!
daarna tour de NL, twee dagen Assen, twee dagen Havelte, een dagje Dongen, daarna naar Terschelling (voor Oerol, zin in!!) en ook nog even op en neer naar Deventer.... het leven als ambtenaar is zo saai nog niet.
Thanks!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:58 schreef becky27 het volgende:
de Parade begint donderdag in R'dam en de 27e juni in Den Haag, net voor parkpop dus!
Ik kijk niet (ik heb geeneens een tv) en ik ben niet stom!quote:Op zondag 8 juni 2008 23:57 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Maar we hebben in ieder geval een paar lekkere wedstrijden. Oh, en niet kijkers zijn stom.
ik hou het meestal bij DH, soms naar R'dam maar das weer zo'n gedoequote:Op maandag 9 juni 2008 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thanks!
Ik kijk altijd ff waar de leukste artiesten optreden. Het is al eens gebeurd dat de dingen die ik wilde zien niet in Den Haag waren. Vervolgens dus lekker in Utrecht of Amsterdam geweest.
Rotterdam ben ik nog nooit geweest en dat hou ik graag zo. Ik heb niet zoveel met Rotterdam....quote:Op maandag 9 juni 2008 09:53 schreef becky27 het volgende:
ik hou het meestal bij DH, soms naar R'dam maar das weer zo'n gedoe
Echt wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik kijk niet (ik heb geeneens een tv) en ik ben niet stom!
Nietusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |