abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59379583
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 23:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
1 grote teringzooi op Lorentzplein Gouverneurlaan afgezet met dwanghekken, politie, en veel feestende lui

Marokkanen met oranje Gullit kapsels

Slechte kwaliteit cam

Bekijk deze YouTube-video

edit: oooh nu gaan de sirenes van de politie hier aan en word een charge uitgevoerd, iedereen rent rinchting coffeeshop tulp
Hahaha oh wat woont jouw moeder heerlijk rustig vergeleken met dat
Al zou ik het best grappig vinden om te zien , heeeeeel lang geleden stonden wij ook zo bij de Dierenselaan (zonder charges dat dan weer wel)
Ik heb dus de laatste paar minuten voetbal gezien en Sneijder de 4-1 zien maken.
Ach nederland is in ieder geval al door naar de volgende ronde , eens zien of ze die redden .
  zaterdag 14 juni 2008 @ 00:12:19 #252
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_59379758
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 00:05 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Hahaha oh wat woont jouw moeder heerlijk rustig vergeleken met dat
Al zou ik het best grappig vinden om te zien , heeeeeel lang geleden stonden wij ook zo bij de Dierenselaan (zonder charges dat dan weer wel)
Ik heb dus de laatste paar minuten voetbal gezien en Sneijder de 4-1 zien maken.
Ach nederland is in ieder geval al door naar de volgende ronde , eens zien of ze die redden .
Daar stond ik toen ook

Oh ja:
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_59381293
quote:
DEN HAAG - De politie in Den Haag heeft vrijdagavond na de wedstrijd Nederland-Frankrijk het Jonckbloetplein in het hart van het Laakkwartier afgezet. In de wijk achter station Hollands Spoor gingen na de overwinning van Oranje honderden jongeren de straat op.
ANP

De politie spreekt van een "uitgelaten feestvreugde waar we kort op blijven zitten". Volgens een zegsman was het maandagavond na de eerste kwalificatiewedstrijd van Oranje ook al onrustig in de wijk. "Er is nog niets aan de hand. Maar dat willen we ook graag zo houden."

De politie kan nog niet zeggen hoe lang de afzetting gaat duren. Diverse tramlijnen die langs het Jonckbloetplein rijden, worden omgeleid.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 20:24:35 #254
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_59393421
nou in de keizerstraat in scheveningen was het 1 groot feest

De pizza man mario ( scheveningers weet wie ik bedoel ) had een nederlandse flag om gedaan als sloof, oranje trui er op en met vuurwerk lopen

na de wedstrijd tap naar buiten en door feesten. En de pizza tent knalde er opeens club muziek uit mensen op tafel dansen het feest kon niet op
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_59396033
Niet alleen bij de Pizzaboer, achteraan ook feest bij Goldfinger en uiteraard bij de Maatschappij. Die tenten hebben echt superavonden als Oranje zo door gaat.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 23:35:04 #256
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_59397777
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 22:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Niet alleen bij de Pizzaboer, achteraan ook feest bij Goldfinger en uiteraard bij de Maatschappij. Die tenten hebben echt superavonden als Oranje zo door gaat.
je mag 3x raden waar ik zat en welke tent tegen over die puzzaboer met mario zit
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_59405566
ook_gek lijkt me echt een type voor In de wolken
Where facts are few, experts are many.
  zondag 15 juni 2008 @ 16:43:48 #258
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_59408337
quote:
Op zondag 15 juni 2008 14:07 schreef Atreidez het volgende:
ook_gek lijkt me echt een type voor In de wolken
nou in de wolken bestaat al jaren niet meer
pi_59412116
iemand in Den Haag die een reiniger heeft om banken mee te doen?
Ben begonnen met de hand te reinigen maar doe het liever makkelijker
  zondag 15 juni 2008 @ 20:07:03 #260
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_59412131
nieuwe bank kopen
pi_59412133
Oja ik ga nu naar bed , ben doodop slaap lekker allemaal, misschien ben ik vannacht weer online
pi_59412147
quote:
Op zondag 15 juni 2008 20:07 schreef ook_gek het volgende:
nieuwe bank kopen
joh was ik zelf ook op gekomen maar op dit moment maar even niet doen, willen toch gaan verhuizen binnen een jaar dus dan koop ik dan wel een bank die bij het nieuwe huis past
pi_59412633
Ligt eraan wat voor bank je hebt en wat erop zit dat gereinigd moet worden .
Volgens mij zijn er prima reinigers voor bankstellen te koop.
  maandag 16 juni 2008 @ 00:29:14 #264
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_59421576
Jill wat is er gebeurt bij de refil zeg maar het oude sport cafe aan begin van de keizerstraat.
Daar is in iederegeval geschoten dat weet ik al
pi_59424026
Oeh spannend....damn gewoon weer door sensatie heen geslapen. Zal zo op mn werk eens gaan kijken wat er loos was.

Misschien een Tsjech die het niet meer zag zitten
  maandag 16 juni 2008 @ 08:50:07 #266
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59424089
Heej allemaal
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 16 juni 2008 @ 10:03:36 #267
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_59425187
quote:
Op maandag 16 juni 2008 08:43 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh spannend....damn gewoon weer door sensatie heen geslapen. Zal zo op mn werk eens gaan kijken wat er loos was.

Misschien een Tsjech die het niet meer zag zitten
en en weet je al wat?
  maandag 16 juni 2008 @ 12:00:30 #268
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_59427938
goedemorgen, hier helaas geen oerol, maar wel een dagje vrij!
pi_59436865
quote:
Op maandag 16 juni 2008 10:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

en en weet je al wat?
Nee echt helemaal niets gehoord. Kan morgen ff politie lastigvallen, als ik het rustig heb

Trouwens ik heb toch wel 2,5 maand van mn nieuwe auto kunnen genieten zonder dat er weer eens iemand met in/uitparkeren niet goed uit zn doppen heeft gekeken. Tot gisteren dus.
Dank je wel hufter die het nodig vond om mn mooie blauwe meegespoten bumper van een hele hoop kleine krasjes te voorzien gisteren op de Drogersdijk. Ik hoop dat je hier voorlopig even niet parkeert of je auto grondig wast voordat je het doet, want de eerste de beste auto die blauwe verf aan zijn bumper heeft op dezelfde hoogte als waar ik het mis kan zn banden bye bye zeggen
  maandag 16 juni 2008 @ 17:42:19 #270
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_59437320
oh gpd een boze vrouw :p en doe effe politie lastig vallen ja
pi_59437362
Lekkere buurt wonen wij he Maarja, paar krasjes is natuurlijk niks vergeleken met de halve voorkant die van mijn auto vermist was vorig jaar.. En zelfs daar zat geen briefje voor onder het raam.
Where facts are few, experts are many.
pi_59439700
Bij mij was een paar jaar terug de hele zijkant in elkaar gereden ( waarschijnlijk een vrachtwagen), ook daar was een briefje teveel moeite..... Was in Statenkwartier, maakt dus niet zoveel uit waar je m zet!!!!
pi_59442926
quote:
Op maandag 16 juni 2008 17:43 schreef Atreidez het volgende:
Lekkere buurt wonen wij he Maarja, paar krasjes is natuurlijk niks vergeleken met de halve voorkant die van mijn auto vermist was vorig jaar.. En zelfs daar zat geen briefje voor onder het raam.
Ik denk dat ik dan echt een klopjacht gehouden had. Hoop toch echt dat ik mn auto zo nooit terug vind.
  maandag 16 juni 2008 @ 21:28:42 #274
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_59443699
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:01 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dan echt een klopjacht gehouden had. Hoop toch echt dat ik mn auto zo nooit terug vind.
ga jij nou maar een kloppen jacht houden wat er gebeurd is in de refil
pi_59444070
quote:
Op maandag 16 juni 2008 21:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ga jij nou maar een kloppen jacht houden wat er gebeurd is in de refil
Nieuwsgierig aagje!

Bah morgen werken en NU al geen zin !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: