Hahaha oh wat woont jouw moeder heerlijk rustig vergeleken met datquote:Op vrijdag 13 juni 2008 23:40 schreef admiraal_anaal het volgende:1 grote teringzooi op Lorentzplein
Gouverneurlaan afgezet met dwanghekken, politie, en veel feestende lui
Marokkanen met oranje Gullit kapsels
Slechte kwaliteit cam
Bekijk deze YouTube-video
edit: oooh nu gaan de sirenes van de politie hier aan en word een charge uitgevoerd, iedereen rent rinchting coffeeshop tulp
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 00:05 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hahaha oh wat woont jouw moeder heerlijk rustig vergeleken met dat![]()
Al zou ik het best grappig vinden om te zien , heeeeeel lang geleden stonden wij ook zo bij de Dierenselaan(zonder charges dat dan weer wel)
Ik heb dus de laatste paar minuten voetbal gezien en Sneijder de 4-1 zien maken.
Ach nederland is in ieder geval al door naar de volgende ronde , eens zien of ze die redden .
quote:DEN HAAG - De politie in Den Haag heeft vrijdagavond na de wedstrijd Nederland-Frankrijk het Jonckbloetplein in het hart van het Laakkwartier afgezet. In de wijk achter station Hollands Spoor gingen na de overwinning van Oranje honderden jongeren de straat op.
ANP
De politie spreekt van een "uitgelaten feestvreugde waar we kort op blijven zitten". Volgens een zegsman was het maandagavond na de eerste kwalificatiewedstrijd van Oranje ook al onrustig in de wijk. "Er is nog niets aan de hand. Maar dat willen we ook graag zo houden."
De politie kan nog niet zeggen hoe lang de afzetting gaat duren. Diverse tramlijnen die langs het Jonckbloetplein rijden, worden omgeleid.
je mag 3x raden waar ik zat en welke tent tegen over die puzzaboer met mario zitquote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Niet alleen bij de Pizzaboer, achteraan ook feest bij Goldfinger en uiteraard bij de Maatschappij. Die tenten hebben echt superavonden als Oranje zo door gaat.
nou in de wolken bestaat al jaren niet meerquote:Op zondag 15 juni 2008 14:07 schreef Atreidez het volgende:
ook_gek lijkt me echt een type voor In de wolken
quote:
en en weet je al wat?quote:Op maandag 16 juni 2008 08:43 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh spannend....damn gewoon weer door sensatie heen geslapen. Zal zo op mn werk eens gaan kijken wat er loos was.
Misschien een Tsjech die het niet meer zag zitten![]()
Nee echt helemaal niets gehoord. Kan morgen ff politie lastigvallen, als ik het rustig hebquote:
Ik denk dat ik dan echt een klopjacht gehouden had. Hoop toch echt dat ik mn auto zo nooit terug vind.quote:Op maandag 16 juni 2008 17:43 schreef Atreidez het volgende:
Lekkere buurt wonen wij heMaarja, paar krasjes is natuurlijk niks vergeleken met de halve voorkant die van mijn auto vermist was vorig jaar.. En zelfs daar zat geen briefje voor onder het raam.
ga jij nou maar een kloppen jacht houden wat er gebeurd is in de refilquote:Op maandag 16 juni 2008 21:01 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan echt een klopjacht gehouden had. Hoop toch echt dat ik mn auto zo nooit terug vind.
Nieuwsgierig aagje!quote:Op maandag 16 juni 2008 21:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ga jij nou maar een kloppen jacht houden wat er gebeurd is in de refil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |