Mooi! Dan gaan we net na de zomerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:21 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Mwah, die is niet zo van het jaloerse. Maar dan sleep ik hem wel een keer mee.
Lekkere chick staat er naast jequote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:47 schreef RATMEN het volgende:
Uit mijn laatste voorstelling Ver-gaan:
[ afbeelding ]
En ja, ik heb een Elvis pak aan.
Ik hoopte stiekem dat dat RATMEN was. Wat een teleurstelling...quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat dat RATMEN was. Wat een teleurstelling...
Daar heb ik in deze voorstelling (ze speelde mijn vriendin) ook erg leuke scènes mee gespeeldquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Lekkere chick staat er naast je
[ afbeelding ]
Wat is er lucky aan?! Het is theater he, in het echt heeft ze gewoon een man en drie kinderen.quote:
Nou en, in elk geval kan je een showtje met haar doenquote:Op zondag 1 juni 2008 14:49 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wat is er lucky aan?! Het is theater he, in het echt heeft ze gewoon een man en drie kinderen.
L'dam is wel een klein beetje Den Haag hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 17:57 schreef haagse_elfje het volgende:
woon jammer genoeg al sinds een jaar niet meer in den haag
maar in leidschendam, werk er wel nog steeds...
maar wat een klote weer is het hier
Ach, tis een schat, maar maar gelukkig niet mijn vriendinquote:Op zondag 1 juni 2008 18:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nou en, in elk geval kan je een showtje met haar doen
ik was verliefd tot dat ik Seksualiteit zag staanquote:Op zondag 1 juni 2008 17:57 schreef haagse_elfje het volgende:
woon jammer genoeg al sinds een jaar niet meer in den haag
maar in leidschendam, werk er wel nog steeds...
maar wat een klote weer is het hier
Hoe groot is jullie koffer dan ga ik ook mee! Het weekend is alweer bijna afgelopenquote:
Ook niet die van mij. Maar dat maakt mij weinig uitquote:Op zondag 1 juni 2008 19:25 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ach, tis een schat, maar maar gelukkig niet mijn vriendin.
Ik neem toch niet aan dat je echt denkt dat ik mijn pleziertjes haal uit het acteren met mooie vrouwenquote:Op zondag 1 juni 2008 20:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ook niet die van mij. Maar dat maakt mij weinig uit
Ow! Addict gaat maar met haar eigen vriendje, dan ga ik wel met jou naar NYquote:Op zondag 1 juni 2008 20:02 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hoe groot is jullie koffer dan ga ik ook mee! Het weekend is alweer bijna afgelopen.
Maar eerst op de bank met een film van George Clooney.
Die vent is inmiddels verschrikkelijk oud geloof ik maar hij blijft schattig!
quote:Op zondag 1 juni 2008 19:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik was verliefd tot dat ik Seksualiteit zag staan![]()
dit is een reactie die men verwacht van mij en dus plaats ik die ook
Ben ik nou gewoon keihard gedumpt hier?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:26 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ow! Addict gaat maar met haar eigen vriendje, dan ga ik wel met jou naar NY.
quote:Op zondag 1 juni 2008 20:43 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ben ik nou gewoon keihard gedumpt hier?
Nee, das helemaal niet hetzelfdequote:Op zondag 1 juni 2008 20:46 schreef zeemonster het volgende:
Ik wilde in 1 van jullie koffersmaar we kunnen ook met zijn drieen naar New York Pizza hoor , bijna hetzelfde
quote:
Dat hoeft niet hoor, ik regel gewoon twee vliegtickets!quote:Op zondag 1 juni 2008 21:00 schreef zeemonster het volgende:
De grote appel klinkt idd een stuk beter dan New York Pizza , dan kruip ik in jouw koffer!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |