suicidaal ofquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp..
Ik heb trouwens vanavond een vork door m'n duim gejast..
mjah, hoezo?quote:
*hugs*quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp..
Ik heb trouwens vanavond een vork door m'n duim gejast..
KUT! Ik Zet NU de TV aan!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:41 schreef Inkomen het volgende:
Tvp & nu avondeten maken & The Hitchhiker's Guide verderkijken & dan lekker slapen.
Nou, het lukte me tijdens de meet niet een connectie tussen een user en de naam Maarten. En eerlijk gezegd dacht ik altijd dat Tangarine een vrouw was, nooit naar 't usericon gekeken blijkbaar. Enne, no offence.quote:
mja, er zijn zelfs 2 Maartens hier in deze topicreeksquote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:42 schreef JH87 het volgende:
Nou, het lukte me tijdens de meet niet een connectie tussen een user en de naam Maarten.
Gelukkig was mijn nichtje zo lief om nog even te vertellen dat dat echt heel dom was van tanke Tienke, maar daarna kreeg ik er wél twee kusjes op. Helaas waren de Sesamstraatpleisters wel op.quote:
Ja klopt, we gaan de kerk schoonmaken en aangezien dat vlak bij het NP is gaan we daar eerst maar even eten.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:50 schreef teigan het volgende:
DaD, oeps, sterkte met je duim dan..
maok, ga je morgen met je kring afspreken in het plantsoen ofzo?
Ja, ik wilde het dan ook heel graag niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:57 schreef maok het volgende:
Sterkte DaD, ik vind het trouwens wel knap dat je het voor elkaar krijgt, als je het wilt lukt het waarschijnlijk niet
Ik heb wat insider informatie hierover, deze groene dozen, zogenaamde GreenBloxxes worden namelijk over een periode tot eind juni op verschillende plaatsen in de stad geplaatst. Maar je ken er ook leuke prijzen mee winnen zoals op www.greenblox.nl aangegeven staat. Je hoeft er alleen ff een leuke foto van te maken met je zelf erop. Lekker makkelijk een jaartje naar de sportschool verdienen dus.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:11 schreef maok het volgende:
Hebben jullie trouwens al van die groene blokken zien liggen? Schijnen door de hele stad te liggen, hier eentje op een bushokje.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Born to Run beter, jij?
I saw her standin' on her front lawn just twirlin' her batonquote:
Je moet hem tussenquote:
Geen idee hoe de wijk heet eigenlijk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 01:31 schreef Peterselieman het volgende:
In welke wijk kom je te wonen?
Neh.quote:
Gezellig, bij ons in de buurtquote:Op woensdag 7 mei 2008 01:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Neh.Bij het Noorderplantsoen even onder het spoor door, dat gedeelte.
dat zegt ie toch in z'n laatste postquote:Op woensdag 7 mei 2008 07:59 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen! is inkomen jarig vandaag ofzo?
oeps, het is nog vroeg..quote:Op woensdag 7 mei 2008 08:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
dat zegt ie toch in z'n laatste post![]()
Sterkte voor degenen met hooikoorts dus... Ik heb nog niet echt last, maar ik weet ook nooit zeker of ik nou hooikoorts heb, of gewoon elk jaar rond dezelfde tijd verkouden ben..quote:Hooikoortssituatie blijft ongunstig
De hooikoortssituatie is vanwege het droge, zonnige en warme weer zeer ongunstig. De komende dagen verandert dit niet of nauwelijks.
Vandaag komen er weer veel pollen in de lucht. Het blijft droog, de zon schijnt volop en het is met 20-25 graden behoorlijk warm. Vooral mensen met een allergie voor de pollen van de berk (afnemend actief), eik (actief) en grassen (toenemend actief) kunnen veel overlast ondervinden.
Morgen, en eigenlijk de komende 5-7 dagen, verandert er weinig tot niets in de hooikoortssituatie. Veel zon, droog weer en temperaturen tegen of rond 25 graden veroorzaken een zeer ongunstige situatie voor hooikoortspatiënten.
Dit is wel heel toevallig, ik heb namelijk over jou gedroomd vannacht. Of nou ja, je kwam in m'n droom voor. Evenals Frollo en Z.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:56 schreef Lienekien het volgende:
De Katjeskelder. Geniet van kamperen op camping De Katjeskelder.
Shit! Verkeerde topic!![]()
Had je een prangende taalvraag? Alhoewel dat Z nog niet verklaart.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is wel heel toevallig, ik heb namelijk over jou gedroomd vannacht. Of nou ja, je kwam in m'n droom voor. Evenals Frollo en Z.
De Katjeskelder is wel tof trouwens, 3 jaar geleden geweestquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:56 schreef Lienekien het volgende:
De Katjeskelder. Geniet van kamperen op camping De Katjeskelder.
Shit! Verkeerde topic!![]()
Nee, we zaten met z'n vieren in de UB van de UvA, op een studiezaal. Jij was aan het schrijven, in een heel net, klein, overzichtelijk handschrift, pagina's vol, en Frollo en Z zaten te klieren. Dit was trouwens pas het einde van de droom, er zat nog heel wat voor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Had je een prangende taalvraag? Alhoewel dat Z nog niet verklaart.
Camping/recreatiepark-iets in Oosterhout, NBquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Katjeskelder?
Wil je ook met je avatar in de OP?quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:09 schreef Lienekien het volgende:
Ik woon trouwens al jahahaharen in Groningen, dus ik mag hier eigenlijk best wezen.
Hm. Jammer.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alleen het vakantiepark is Brabants hoor, JH..
Och, dat is nu zo'n mooi vierkant. Een nieuwe verstoort de harmonie. Bovendien was ik maar zo'n beetje aan het lurken, vanwege dat 'plantsoenmeet'.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wil je ook met je avatar in de OP?
als ik ze dan van de anderen ook mag zien...quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:08 schreef Tangarine het volgende:
Tja... brabanders he
Anyway, ik moet van Cz. vragen of ik de foto's van gister waar de andere mensen op staan ook mag zien
ik geloof dat wij rond half 8 ofzo weg waren uit het plantsoen, ik weet het niet eens meer zeker..quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Och, dat is nu zo'n mooi vierkant. Een nieuwe verstoort de harmonie. Bovendien was ik maar zo'n beetje aan het lurken, vanwege dat 'plantsoenmeet'.
Wij wandelden na etenstijd nog door het plantsoen. Bij dat klimrek vandaan hoorden we nogal wat 'indianengeluiden' komen.
Het plantsoen is eigenlijk nu op zijn aller- allermooist, met die bloeiende kastanjebomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |