quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:24 schreef CrustyClown het volgende:
Op naar nummero 50 !
Nix d'rvan!quote:Op maandag 5 mei 2008 22:27 schreef Silaz het volgende:
Argh die wilde ik éigenlijk plaatsen maargoed.
Mooi nieuws! Ken alleen shreek eigenlijk, rest nog niet goed gehoord =]quote:Good news again. The new Noisecontrollers vinyl is in stores!!!
a1. Shreek
b1. venom
b2. Rushroom
Finally its out! Again on the worlds best hardstyle label; Fusion records.
Last 2 weeks we had alot of cool parties. Audio Attack, hard- nature, bruut etc. They were all awesome and we got GREAT response from the audience. Thnks alot everyone for support.
The bassleader cd wich we compiled is also in stores. Again we had the honour to make the anthem!!
Helemaal eensquote:Op dinsdag 6 mei 2008 06:14 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Echt lekkere nummer. Gewoon lekker hard die in het vorige topic stond van Project 1.....vond het ook 1 van de betere setjes in de XX
ik ben benieuwdquote:Op maandag 5 mei 2008 22:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Nix d'rvan!
Geniet nog maar even van deze OP want de volgende begint steeds meer vorm aan te nemen.
Het wordt zo langzamerhand mijn kindje
Met het huidige aantal posts, zullen we denk voor volgende week zaterdag iig al in #50 zitten... Dadelijk moeten we nog een post-onthouding doen om niet al in 51 te zittenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:17 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ben benieuwdtopic 50 vieren op pavo en zany's verjaardagspartijtje? of duurt dat nog te lang?
tevens tvp dus
Niet zolang de eigen moderators van Youtube ze erop laten staan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
edit: of zijn youtube filmpjes ook illegaal hier?
Ja, werd al paar topics terug genoemdquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:23 schreef JortK het volgende:
Iemand trouwens al bekend met deze: Vortex_And_Acesone_-_Speakerwall-Promo_Vinyl-2008-HB ?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:03 schreef CrustyClown het volgende:
Auw mijn oren !! Vooral rond 4.40 ong...
Fucking hardcorequote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:03 schreef CrustyClown het volgende:
Auw mijn oren !! Vooral rond 4.40 ong...
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:26 schreef CrustyClown het volgende:
Met het huidige aantal posts, zullen we denk voor volgende week zaterdag iig al in #50 zitten... Dadelijk moeten we nog een post-onthouding doen om niet al in 51 te zitten
Doen!!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:27 schreef Silaz het volgende:
zal ook is ff wat gaan brainstormen over de nieuwe OP.
Al hèquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:08 schreef Silaz het volgende:
Hmm tis maar een ideetje, maar mss dat we bijv. helemaal boven aan ofzo, zon partypick kunnen plakken. dus boven dat 'werlkom op het hardstyle...'
zo'n plaatje, maar dan groter ofzo.
Ehhe, heb idd dat ingetypt:pquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:06 schreef Da_Ripper het volgende:ook laser.gif in google/afbeeldingen getypt?
![]()
Zelf had ik even zoiets in elkaar geflanst, is nog maar een draft...
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Aparte vocals wel ja, ik denk gelijk aan het origineel, maar het is dus aardig andersquote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vortex_and_acesone_-_speakerwall-promo_vinyl-2008
Wel een apart nummer. Maar op zich wel een ok nummer
wil ik ook wel heen, maar heb beloofd ouders naar het vliegveld te brengen, dus moet rond 22.00 weg...quote:Op maandag 5 mei 2008 22:24 schreef Sethje het volgende:
Zondag lekker naar Pinkerpar-T met dit schitterende weer.... echt zin in
x2.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
a1_le_brisc_-_dimension_(s-dee_remix) is ook wel een lekker nummertje btw
Ja die zijn dan weer veel minderquote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:37 schreef Silaz het volgende:
[..]
x2.
heb die house mixjes ervan maar gelijk van me pc geflikkert
*checkquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:32 schreef Sanderrrr het volgende:
Waarom mist http://www.di.fm/mp3/hardstyle.pls in de OP?
heb ik 2 maand geleden ook gezegt maar nooit een reactie op gehadquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:32 schreef Sanderrrr het volgende:
Waarom mist http://www.di.fm/mp3/hardstyle.pls in de OP?
wat is dat nu weer voor scheef beleid? wanneer men hier een eigen mixje (of wat voor liveset dan ook) op megaupload plaatst..en hier de link neerzet, dan wordt hij verwijderd ivm copyrights terwijl filmpjes (op youtube) met full tracks wél mogen blijven staan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Niet zolang de eigen moderators van Youtube ze erop laten staan.
Dat komt omdat Youtube een eigen moderatorteam heeft, dat de verantwoordelijkheid neemt voor de content. Megaupload heeft dat niet, waardoor de verantwoordelijkheid voor het verpreiden bij Fok! komt te liggen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:34 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
wat is dat nu weer voor scheef beleid? wanneer men hier een eigen mixje (of wat voor liveset dan ook) op megaupload plaatst..en hier de link neerzet, dan wordt hij verwijderd ivm copyrights terwijl filmpjes (op youtube) met full tracks wél mogen blijven staan.
Heb hem zelf maar even toegevoegd dan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb ik 2 maand geleden ook gezegt maar nooit een reactie op gehad
Das niet echt waar. elke grote site in het hosting segment (of dat nu in de vorm van videohosting zoals Youtube is, of in de vorm van filehosting zoals Megaupload) heeft een team van moderators.quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:47 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat komt omdat Youtube een eigen moderatorteam heeft, dat de verantwoordelijkheid neemt voor de content. Megaupload heeft dat niet, waardoor de verantwoordelijkheid voor het verpreiden bij Fok! komt te liggen.
Youtube moet ook actiever zijn, omdat zij een zeer actieve zoekfunctie hebben en daardoor meer in de gaten gehouden worden.quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:34 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
Das niet echt waar. elke grote site in het hosting segment (of dat nu in de vorm van videohosting zoals Youtube is, of in de vorm van filehosting zoals Megaupload) heeft een team van moderators.
het lijkt misschien dat het team van Youtube een stuk actiever is, maar dat komt vooral doordat youtube de mogelijkheid biedt om te reageren onder video's...wat natuurlijk weer een hoop spam & ongewenste replies oplevert, en daarnaast kunnen video's sneller als 'schokkend' worden ervaren i.t.t. gewone files. Het youtube team lijkt hierdoor veel actiever dan bijv een team van meguapload maar ga er maar vanuit dat Youtube echt niet actief naar ongewenste content zoekt hoor. Ze hebben wel wat beters te doen![]()
http://www.megaupload.com/nl/?c=abuse kan gebruikt worden door megauploadbezoekers. Ongewenste bestanden zijn dan zo verdwenen
Waar de moderator himself zelf aan bijdraagtquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:48 schreef belsen het volgende:
Maar goed; praat hier maar weer verder over Hardstyle, anders moet ie dicht van wege slowchat.
Online radiostation met hardstylequote:Op woensdag 7 mei 2008 11:33 schreef Silaz het volgende:
En wat is dat t http://www.di.fm/mp3/hardstyle.pls eigelijk ?![]()
Dat dus, maar omdat meer mensen Windows Media Player gebruiken dan iTunes/Winamp, heb ik de WMA versie maar in de nieuwe OP gezet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:09 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Online radiostation met hardstyle
Had em gisteravond al gezien, maar nog niet geluisterd. Vanavond maar doenquote:Op dinsdag 6 mei 200821:40 schreef JortK het volgende:
Yesyes Noisecontrollers_-_Shreek-(FUSION045-5)-WEB-2008-gnvr [afbeelding]
Ik vind hem niet bijzonder.. Ben ik btw de enige die Zero Hour een ruknummer vind...quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Had em gisteravond al gezien, maar nog niet geluisterd. Vanavond maar doen
X2...quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ben ik btw de enige die Zero Hour een ruknummer vind...?
nee ik wordt ook niet warm van zero hourquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vind hem niet bijzonder.. Ben ik btw de enige die Zero Hour een ruknummer vind...?
Ik wordt warm van the story unfoldsquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:50 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik wordt warm van the story unfoldsdamn heerlijk nummer !
dat is dan wel weer een zwaar lekker nummerquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:50 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik wordt warm van the story unfoldsdamn heerlijk nummer !
TVP
daar kreeg ik echt kippenvel van op inqontrol van dat nummer , die sfeer er bij was echt geweldigquote:
Het zijn wel 4 r'en hè?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:43 schreef Da_Ripper het volgende:
voor de nieuwe OP:
[ afbeelding ] De hardstyle liefhebbers onder ons
[ afbeelding ]
16meter, Archiee, ARKON, Asics, B-StylezZ, BB-King, Billekoek, Blaxje, -Blutonium-, Borkydude, borisz, Boy_Snakeye, cappp, --Christiaan--, Chriz2k, CrustyClown, Da_Giel, Da_Ripper, da_rippah, Daywalk3r, De_Ananas, De-oneven-2, de_huig, devv05, Digiwave, DJ_, Echo99, Fr3nK3L, fuppa, Gebs, Gizmore, hardstyle_babbels, Hare, Houniet, Houzer, HuHu, ijsmeis, Intrepidity, JortK, jovink, Jurrio, Just_Shut_Up, kaat17, killswitch, King_of_cubes, kippiej, kmaestro, Koenz0r, kreuk050, Koepert, l3laster, Ladyxima, LeonH, LePenseur, luckass, MasterM26, miss.cutie4you, Mother-Mother, MrDice, MrDrako, mstx, nattermann, Neo-Mullen, NLS04, no1uknow, Nonna007, Noxa, NrSiX, PartyAnimal87, Pelgrim, Pittie, Qunix, Quyxz, Ratelslangetje, rattt, ReMcOrE, RemcoW85, renz0r, RijstNatie, Sanderrr, sannydude, scarefreak, Sethje, signom, Silaz, Sinterklaaskapoentje, Sjoe538, Sjowhan, Stofje, SynXteR, T1andonly, TC_Artemis, Teqronaut, Teteteterek, Tha_Bartman, Tomhoog, Vakkie_W, Vampz, wappiej, warezguy05, Xalopalyps
Lay-Out wordt totaal anders, maar wie wil er nog bij?
Modje Belsen, bende gij d'r ok enne?
*checkquote:
Ja precies, dat lijstje zijn alle users die ooit in de OP hebben gestaan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:40 schreef Sethje het volgende:
er zijn er ook best veel die 1 of 2 keer hier komen om te vertellen dat ze hardstyle lief vinden en daarna zien we ze nooit meer..misschien alleen mensen die regelmatig posten/meelezen erin zetten? ( de mensen die meelezen is ook makkelijk te toetsen want die kunnen dan nu mooi reageren dat ze hs nog steeds geijl vinden)
Driekwart van die lijst heb ik nog nooit zien posten iddquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:40 schreef Sethje het volgende:
er zijn er ook best veel die 1 of 2 keer hier komen om te vertellen dat ze hardstyle lief vinden en daarna zien we ze nooit meer..misschien alleen mensen die regelmatig posten/meelezen erin zetten? ( de mensen die meelezen is ook makkelijk te toetsen want die kunnen dan nu mooi reageren dat ze hs nog steeds geijl vinden)
Wel netjes idd, maar wat Huig ook zij, miss van boven naar beneden?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
*check
Kan iedereen hier mee leven?
[ afbeelding ] Bekende producers en DJs
[ afbeelding ]
*A-lusion[ afbeelding ]*Abyss[ afbeelding
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:35 schreef NLS04 het volgende:
Is een mooi lijstje van DJ namen maar ik moet zeggen dat ik Zero sanity, The partycrushers en Vekta niet echt ken?
vind het geen hele slechte track (origineel blijft beter) al moet ik hem niet te vaak horenquote:Op woensdag 7 mei 2008 10:05 schreef MrDice het volgende:
De nieuwe hardstyle Top40 zitten trouwens weer lekkere platen in. SMD - Just Like You op 1
wat gingen we los in Arnhemquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:38 schreef PartyAnimal87 het volgende:
2-Sidez - Freakin' / Fuck It
maar wel onzettend en verschrikkelijk brute platen!!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:39 schreef PartyAnimal87 het volgende:
En zie ook staan:
[02-06-08] Frontliner-Spacer/Warphole [Scantraxx Special/SCSP018]
- A1: Spacer
- B1: Warphole
Maar Scantraxx, dus augustus 2018 als 't meezit
Ja & Jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:47 schreef voidmage het volgende:
mag ik nog dabei in het lijstje of moet ik vaker komen posten
denk dat jij wel weet dat ik HS nog steeds meer dan geijl vindquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:40 schreef Sethje het volgende:
( de mensen die meelezen is ook makkelijk te toetsen want die kunnen dan nu mooi reageren dat ze hs nog steeds geijl vinden)
Ja precies. Zeg 1x per maand op een groot feest, dan blijft ie heerlijk om even bij weg te zweven. Maar anders gaat ie wel snel vervelen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vind het geen hele slechte track (origineel blijft beter) al moet ik hem niet te vaak horen
Volgens mij sta jij al te soppen in je boxer wanneer je de eerste beukende tonen uit de speakers bij de lokale discotheek hoort komen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk dat jij wel weet dat ik HS nog steeds meer dan geijl vind
denk dat je Crump bedoelt, maar die hoor ik nog wel aardig vaak hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:56 schreef MrDice het volgende:
Crumb
ligt er aan welke lokale discotheekquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:56 schreef MrDice het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij al te soppen in je boxer wanneer je de eerste beukende tonen uit de speakers bij de lokale discotheek hoort komen.![]()
quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:00 schreef ReMcOrE het volgende:
denk dat je Crump bedoelt, maar die hoor ik nog wel aardig vaak hoor
Ja misschien ook wel, alhoewel ik die remake van FTS op XQlusive Showtek wel zeer wreed vond. Jammer genoeg maar 1x gehoord.quote:maar FTS of NEM inderdaad (gelukkig) weinig meer!!
quote:ligt er aan welke lokale discotheeken soppen doen we niet, gewoon al spanning opbouwen vanaf de eerste toontjes, omdat je weet wat er komen gaat
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:43 schreef Da_Ripper het volgende:
voor de nieuwe OP:
De hardstyle liefhebbers onder ons
Volledig lijstje
Lay-Out wordt totaal anders, maar wie wil er nog bij?
The Prophet was de laatste keer zo slechtquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:09 schreef nattermann het volgende:
Zondag PussyLounge in Bozzini, voor het eerst in lange tijd The Prophet weer eens te bewonderen hier in het o-zo-mooie-zomerse-zuiden
Heb er zin in
zo goed belsen?
Villianquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:48 schreef luckass het volgende:
Komende zondag dancetour; gehost door MC Villain
Daarna nog ff afteren:
22:00 - 23:00: Ronald V
23:00 - 00:00: Ricky M
23:00 - 00:00: Thomazz
00:00 - 01:00: The Pitcher
01:00 - 02:00: Paul Elstak
*checkquote:
Klopt helemaal! Ik zat al te twijfelen hoe te doen met die gasten.quote:Zag nog dat in die nieuwe lijst Mindhunterz (aka Decepticon) en Hard'Onez (aka N3ck) staan. Maar N3ck en Decepticon zíjn onderdeel van Mindhunterz en Hard'Onez (waarbij de laatste nog meer leden bij zitten) en geen aliassen![]()
quote:Op maandag 5 mei 2008 22:24 schreef Sethje het volgende:
Zondag lekker naar Pinkerpar-T met dit schitterende weer.... echt zin in
Die speakers die er nu in staan vind mooi genoeg hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:13 schreef Da_Ripper het volgende:
Zo, nu hou ik ermee op voor vandaag![]()
Het enige waar ik nog mee struggle is een dikke welkom's.gif/partypic whatever, wat helemaal bovenaan de OP komt. Zelf ik tot nu toe dit gemaakt:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kun je zelf wat beters maken? Do it !!
WBT de usernamen: sta je hier niet tussen en wil je dat wel -----> laat maar weten![]()
16meter, Boy_Snakeye, CrustyClown, Da_Giel, Da_Ripper, de_huig, devv05, Digiwave, DJ_, hardstyle_babbels, Houniet, JortK, Just_Shut_Up, Ladyxima, LeonH, luckass, MrDice, mstx, nattermann, Neo-Mullen, NLS04, no1uknow, Noxa, PartyAnimal87, Pelgrim, Pittie, ReMcOrE, renz0r, Sanderrrr, Sethje, signom, Silaz, Sinister-D-, Sjowhan, Tha_Bartman, voidmage, warezguy05,
quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:16 schreef voidmage het volgende:
[..]
uiteraard ben ik daar ook bij!!
en het weer zal me niet tegenhouden 23 graden
meld zich dat HS nog steeds geil isquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:40 schreef Sethje het volgende:
Het is opzich wel tof. Alleen je kan de namen moeilijk lezen. Niet dat dat echt uitmaakt hoorquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:19 schreef Da_Ripper het volgende:
al he
------------------------------------------------------------
edit: toch nog ff doorgewerkt terwijl de frietpan warm werd, dusss. zoiets voor de users?
[ afbeelding ]
Best oke, maar ga je die stijl dan ook verwerken in de OP? Denk dat het 't mooiste is als je alles in dezelfde stijl hebtquote:Op woensdag 7 mei 2008 23:19 schreef Da_Ripper het volgende:
al he
edit: toch nog ff doorgewerkt terwijl de frietpan warm werd, dusss. zoiets voor de users?
[ afbeelding ]
Waarom nu weer opnieuw de namen erin zetten? Stond toch goed zo? Ik moet dr ook bijquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:13 schreef Da_Ripper het volgende:
Het enige waar ik nog mee struggle is een dikke welkom's.gif/partypic whatever, wat helemaal bovenaan de OP komt. Zelf ik tot nu toe dit gemaakt:
WBT de usernamen: sta je hier niet tussen en wil je dat wel -----> laat maar weten![]()
16meter, Boy_Snakeye, CrustyClown, Da_Giel, Da_Ripper, de_huig, devv05, Digiwave, DJ_, hardstyle_babbels, Houniet, JortK, Just_Shut_Up, Ladyxima, LeonH, luckass, MrDice, mstx, nattermann, Neo-Mullen, NLS04, no1uknow, Noxa, PartyAnimal87, Pelgrim, Pittie, ReMcOrE, renz0r, Sanderrrr, Sethje, signom, Silaz, Sinister-D-, Sjowhan, Tha_Bartman, voidmage, warezguy05,
Welk lettertype heb je gebruikt daar?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:13 schreef Da_Ripper het volgende:
Bring that shit back is toch van Luna of.. ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:05 schreef NLS04 het volgende:
Ik heb veelste weinig technische kennis om hiermee te helpen dus ik zet wat " oudere hardstyle " op (Our power, the anthem, black-out, bring that shit back, pure, thugs, drummer beat etc etc etc![]()
) en ga chillen op het balkon
Dat ziet er leuk uit zegquote:Op woensdag 7 mei 200823:19 schreef Da_Ripper het volgende:
al he
edit: toch nog ff doorgewerkt terwijl de frietpan warm werd [afbeelding] , dusss. zoiets voor de users?
[afbeelding]
quote:
*checkquote:
Base 02quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:21 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Welk lettertype heb je gebruikt daar?
Pfff en ik maar 8 uur werken op een dagquote:Op donderdag 8 mei 2008 15:58 schreef Da_Ripper het volgende:
lekker buiten in de tuin, laptopje, muziek, bier, beetje spelend met .jpegjes
quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:48 schreef Sethje het volgende:
hvjullie
Arjan heeft: Killer Clownquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:38 schreef NrSiX het volgende:
SMD = de alias van de noisecontrollers toch?
ik hou ook van jou Sethjequote:Op donderdag 8 mei 2008 18:48 schreef Sethje het volgende:
over een paar biertjes gesproken ik heb een halve krat juup op in de zin vanmidag wat en heerlijkweer hvjullie
Kasparov is toch Bas z'n hardcore alias? En gebruikt(e?) die Baso of Bas O. ofzo niet als nog 'n alias?quote:Op donderdag 8 mei 2008 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Arjan heeft: Killer Clown
Bas heeft: Kasparov (en dacht ook nog een trancenaam)
samen: Noisecontrollers, SMD (Snuff Movie Digger)
Baso, dat was hemquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kasparov is toch Bas z'n hardcore alias? En gebruikt(e?) die Baso of Bas O. ofzo niet als nog 'n alias?
Roughstyler heeft ie btw ook nog eens als alias
Weer een stukje van mijn puzzel gevondenquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Arjan heeft: Killer Clown
Bas heeft: Kasparov (en dacht ook nog een trancenaam)
samen: Noisecontrollers, SMD (Snuff Movie Digger)
en dan praat je alleen nog maar over de hardstyle namenquote:Op donderdag 8 mei 2008 22:20 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Weer een stukje van mijn puzzel gevonden![]()
Shiiit wat hebben veel dj's toch veel aliassen
Lekker nummerquote:Op donderdag 8 mei 2008 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Baso, dat was hem
en Roughstyler met Don't Tell Anybody![]()
*insert alle technoboy alliassen*quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:20 schreef Haghorst het volgende:
[..]
Weer een stukje van mijn puzzel gevonden![]()
Shiiit wat hebben veel dj's toch veel aliassen
Die is toch al langer uit of niet ? Lekkere plaatquote:
Heerlijk..goede TT....heb er zin innnnquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:49 schreef voidmage het volgende:
de timetable van pinkster party voor degene die gaan, en voor de gene die na het zien van de line up ook gaan
en dat alles bij 25 graden zon![]()
kun je lang wachtenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:14 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Lekker nummerBen benieuwd wanneer Gaia gereleased gaat worden.. Leukste versie @ www.myspace.com/basoskam
quote:Een vraag van Dave-D: Wat kunnen we in de toekomst nog verwachten van je hardstyle alias Max Enforcer?
Ik ben natuurlijk erg druk geweest met dit album en heb daardoor weinig tot geen tijd gehad om hardstyle te maken. Als alles straks weer normaal loopt ga ik ook zeker aan de slag om nieuwe Max Enforcer producties te maken. Er staat iets met Technoboy in de planning en hoop ook nog een plaat met Zany en Beholder & Balistic te maken. In iedergeval moet er ook weer een solo Max Enforcer aan komen deze zomer.
ben niet zo kapot van die versie en hij gaat btw niet gereleased worden zoals remcore al subtiel aangafquote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:14 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Lekker nummerBen benieuwd wanneer Gaia gereleased gaat worden.. Leukste versie @ www.myspace.com/basoskam
dit lijkt erop te wijzen dat hij alleen SMD is... Ikzelf dacht ook dat ze daar met z'n 2-en in zaten en discogs geeft dit wel zo aan en partyflock weer niet... eigenlijk te wazige shit voor op een hete vrijdag avond over na te denkenquote:I founded SMD (hardstyle),Roughstyler (hardstyle), Kasparov (hardcore), Baso (hardtrance) and together with Arjan Terpstra I started Noisecontrollers (hardstyle)
Faistos draait trouwens nog steeds als Frequencerz. En Mind Hunterz bestaan ook nog steeds.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
*check
Kan iedereen hier mee leven?
[ afbeelding ] Bekende producers en DJs
[ afbeelding ]
*A-lusion[ afbeelding ]*Abyss[ afbeelding ]*Activator
*Alpha² (Alpha Twins)[ afbeelding ]*Alphaverb[ afbeelding ]*Alter Egosz
*B-Front[ afbeelding ]*Balistic[ afbeelding ]*Beholder
*Blackmail[ afbeelding ]*Blutonium Boy[ afbeelding ]*Brainkicker
*Brennan Heart[ afbeelding ]*Calypso[ afbeelding ]*Carnifex
*Charly Lownoise[ afbeelding ]*Chiren[ afbeelding ]*Clive King
*D-Block & S-te-Fan[ afbeelding ]*Dana[ afbeelding ]*Daniele Mondello
*Darkraver[ afbeelding ]*Davide Sonar[ afbeelding ]*Decepticon (f.k.a. Mind Hunterz)
*Deepack[ afbeelding ]*DHHD[ afbeelding ]*Donkey Rollers
*Dozer (f.k.a. Tony)[ afbeelding ]*Dutch Master[ afbeelding ]*Faistos (f.k.a. Frequenzerz)
*Francesco Zeta[ afbeelding ]*Frontliner (f.k.a. Abject)[ afbeelding ]*Genius
*Gizmo[ afbeelding ]*Grandmaster Q[ afbeelding ]*Hard Onez (f.k.a. N3ck)
*Hardstyle Masterz[ afbeelding ]*Headhunterz[ afbeelding ]*Isaac
*Jones[ afbeelding ]*Josh & Wesz[ afbeelding ]*Kold Konexion
*Lady Tom[ afbeelding ]*Luna[ afbeelding ]*Max B. Grant
*Max Enforcer[ afbeelding ]*Noisecontrollers[ afbeelding ]*Pavo
*Philippe Rochard[ afbeelding ]*Pila[ afbeelding ]*Project One
*Scope DJ[ afbeelding ]*Showtek[ afbeelding ]*Southstylers
*Super Marco May[ afbeelding ]*Tatanka[ afbeelding ]*Technoboy
*The Partycrushers[ afbeelding ]*The Pitcher[ afbeelding ]*The Prophet
*The Revivals[ afbeelding ]*The Scientist[ afbeelding ]*The Vision
*Trilok[ afbeelding ]*Vekta[ afbeelding ]*Wildstylez
*Xavi[ afbeelding ]*Zany[ afbeelding ]*Zatox
*Zenith[ afbeelding ]*Zero Sanity
Faistos wordt genoemd onder beide alliassen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:40 schreef mstx het volgende:
Faistos draait trouwens nog steeds als Frequencerz. En Mind Hunterz bestaan ook nog steeds.
En hou nou eens op met deze onzin (ik zie het wel vaker): Alpha² (Alpha Twins) . Alsof niemand weet dat dat Alpha Twins betekent.![]()
Er staat "Faistos (formerly known as Frequenzerz)", dat zou betekenen dat hij niet meer onder de naam Frequencerz draait (Frequencerz is met een C trouwens).quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Faistos wordt genoemd onder beide alliassen.
Mind hunterz stond & blijft erin.
Alpha Twins = aangepast.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ladies & Gentlemen, gooi #49 maar vol want de nieuwe OP is klaar & ready 2 B launched
Heb wel met hem gepraat over die release, kon niet vanwege die vocals.. maar er werd inmiddels wel een andere versie gedraaid toch?quote:
ok, ik dacht dat het Frequently know as .... betekende. Ik maak er wel a.k.a. van.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:23 schreef mstx het volgende:
[..]
Er staat "Faistos (formerly known as Frequenzerz)", dat zou betekenen dat hij niet meer onder de naam Frequencerz draait (Frequencerz is met een C trouwens).
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
ok, ik dacht dat het Frequently know as .... betekende. Ik maak er wel a.k.a. van.
z = c, *check
hoor Gaia helaas weinig meer...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:27 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Heb wel met hem gepraat over die release, kon niet vanwege die vocals.. maar er werd inmiddels wel een andere versie gedraaid toch?
Ja, D-block + S-Te-Fan moeten boven Danaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Ziet iemand nog foutjes, en/of problemen met de lay-out?
Die staat volgens mij op de planning om uit te komen samen met Warphole geloof ikquote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:32 schreef Wisheh het volgende:
Frontliner - Spacer
Is daar al wat meer over bekend? Kan hem nergens vinden behalve in het In Qontrol setje van Brennan Heart. Ik wil de versie met goeie kwaliteit. Wel super nummertje dit hoor.
Denk dat hij ze inspiratie toch wel beetje van Sunbeam - Outside world heeft. Toen ik hem voor eerst hoorde dacht ik dat die begon haha
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:32 schreef Wisheh het volgende:
Frontliner - Spacer
Is daar al wat meer over bekend? Kan hem nergens vinden behalve in het In Qontrol setje van Brennan Heart. Ik wil de versie met goeie kwaliteit. Wel super nummertje dit hoor.
Denk dat hij ze inspiratie toch wel beetje van Sunbeam - Outside world heeft. Toen ik hem voor eerst hoorde dacht ik dat die begon haha
Inderdaadquote:
Komt uit samen met Warpholequote:Op zaterdag 10 mei 2008 00:32 schreef Wisheh het volgende:
Frontliner - Spacer
quote:
quote:
quote:
danku, dankuquote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:21 schreef Wisheh het volgende:
Shit man wat een track...Dat spacende melodietje....die rauwe bass...oeh ik ben verliefd![]()
dat wordt me toch weer een knallert van een vinyl datquote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Komt uit samen met Warphole!!! Wat een geile kicks gebruikt barry toch
![]()
![]()
.
samequote:
aparte meolodie ja maar het klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:21 schreef Wisheh het volgende:
Shit man wat een track...Dat spacende melodietje....die rauwe bass...oeh ik ben verliefd![]()
Logic 8quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:22 schreef Silaz het volgende:
Hmms, weet iemand mss een goed alternatief voor Fruity? Het moet niet te ingewikkelt zijn enzo, tis maar voor de fun een beetje (A). bij fruity krijg ik ook telkens de demo versie, dus opslaan zit daar ook niet bij in![]()
Tatact - Suck my style, aardig nmmrtje
quote:NOISECONTROLLERS !!! RONALD-V & CHICAGO ZONE !!! Oh My God This One Really Kicks Some Serious Ass !!! GET IT NOW !!!
A1. Noisecontrollers - Bassleader Anthem 2008
B1. Ronald-V & Chicago Zone - Bassleader Anthem 2008
Release datum : maandag 12 mei 2008
Ik vind LOTM ook een zeer lekker trackjequote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:44 schreef Sjowhan het volgende:
Vind het 2de nummer op de vinyl van Headhunterz (Last Of The Mohicanz) wel een van de lekkerdere nummers momenteel(Reloaded Part 2)
Hoop dat deze ook wel gedraaid (dat zal ook wel) wordt op Defqon.1
Die draait hij al ¾ jaar lang ofzo op elk feest, dus van mij mag hij wel wat nieuwere zooi draaien.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:44 schreef Sjowhan het volgende:
Vind het 2de nummer op de vinyl van Headhunterz (Last Of The Mohicanz) wel een van de lekkerdere nummers momenteel(Reloaded Part 2)
Hoop dat deze ook wel gedraaid (dat zal ook wel) wordt op Defqon.1
ja, vandaag bereik ik de heugelijke leeftijd van 22quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor allen die jarig zijn proficiat.. en voor allen die niet jarig zijn.. ook proficiat..
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:03 schreef LeonH het volgende:
wie heeft hier trouwens:
Project_One_-_Numbers-Onesided_Bootleg_Vinyl-2008-HB
Project_One_-_Rate_Reducer_Bootleg_Vinyl-2008-HB
?
Dus hij is er niet eens? Dan idd een tiendubbele dikkequote:
Ik snap helemaal niks meer van dat project one gebeuren. De platen worden ondertussen vollop gedraaid terwijl er gene enkel nieuws is over wanneer de cd komt of de liveact.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:46 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dus hij is er niet eens? Dan idd een tiendubbele dikke![]()
![]()
richting mij ja... vind het al verdacht dat er bootleg vinyl bij staat... moet dan promo bij staan...
Op dit moment kunnen ze de platen zelf nog lekker exclusief draaien. Zodra het album uitkomt is het niet meer exclusief. Daarom draaien ze ze nu dus volop.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:19 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks meer van dat project one gebeuren. De platen worden ondertussen vollop gedraaid terwijl er gene enkel nieuws is over wanneer de cd komt of de liveact.Waarom hebben ze er niet voor gekozen om dat filmpje + plus de platen een 2 maanden weg te stoppen zodat het echt nog de verassing zou zijn zoals ze het op IQ voor ogen hadden
![]()
Remcore gefeli
ben aankomende vrijdag jarig welke moet ik mijzelf toe eigenen ?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
voor allen die jarig zijn proficiat.. en voor allen die niet jarig zijn.. ook proficiat..
Oepsie. foutje van mij.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:54 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Uit PF interview met Evil Acitivities:
[..]
Waarom begint iedereen na een half jaar ineens te zeiken op dat grapje?quote:
Heb je ook gezien wat er boven staatquote:Op zondag 11 mei 2008 12:37 schreef CrustyClown het volgende:
Aj aj aj, zat net het setje te luisteren van the frequencers @ FearFM. Beetje schraal/matig setje hoor, hij mixt de nummers echt pas over in de allerlaatste beats van de nummers en de overgang tussen Fusion of Sound & Arise is alles behalve prima...
beetje late reactie van mij: thnxquote:Op zondag 11 mei 2008 07:53 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Was ff weg!;)
Remcore gefeliciteerd kerel!
inderdaad, hij is al heel lang 'uit', vind hem op zich wel grappig, af en toequote:Op zondag 11 mei 2008 09:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Waarom begint iedereen na een half jaar ineens te zeiken op dat grapje?
Woeps sorry Sethquote:Op zondag 11 mei 2008 12:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb je ook gezien wat er boven staatFrequencerz invites B-Ware...
Dus een setje van B-ware
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De shirtjes:
ik wil er wel een voor op feesten enzoquote:Op zondag 11 mei 2008 18:29 schreef Da_Ripper het volgende:
Hey Boy, we hadden het er 'n tijdje geleden over en toen gaf je aan dat er te weining animo voor zou zijn. Misschien nu met het komende jubileum dat er weer interesse is voor bijv:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mits jezelf nog wel wil ...
Precies, ben ik ook niet zo'n fan van. Het liefste met een groepje vrienden, man of 5. Lekker wat auwehoeren met wat bier en gruwelijke muziekquote:Op zondag 11 mei 2008 23:06 schreef Silaz het volgende:
Hmm daar kan ik meestal ook wel aardig hard van balen jah.. en om nou in je eentje erheen te gaan is ook zo
zeker , maar die anthem is ook niet misquote:Op maandag 12 mei 2008 03:04 schreef Da_Ripper het volgende:
BassLeader Aftermovie
leuke vrouwkes daar
Werd lekker gedraaid door iedereen...eindelijk Takin Over eens live gehoord...en Always Black (L) en Gaia (L), spacer :bounce: het was gewoon vrij heerlijk...magoed ik had ook 70 euro opgezope en nog wat supplementen tot me genomen om tot deze heerlijke middag/avond te geraken...alleen Zany als afsluiter heb ik t zo mee gehad :no: zo saai en voorspelbaar en altijd weer die tyfus hardcore....dat staat in omgeving eindhoven altijd garant voor spierbundel mongooltjes met het liefst een psv kettinkje en dito tattoo die dan lekker tegen iedereen aan gaan beuken en HARDCORE roepen met hun rechtervuist gebald in de lucht..mij niet gezienquote:Op maandag 12 mei 2008 09:34 schreef Sethje het volgende:
pinksterpar-t was lekker
A female MCquote:Op maandag 12 mei 2008 03:04 schreef Da_Ripper het volgende:
BassLeader Aftermovie
leuke vrouwkes daar
MC Linez volgens mij. Behoorlijk upcoming de laatste tijd. Stond laatst ook al op Audio Attack in de main als ik me niet vergis..quote:
vette aftermovie ook al ben ik er niet geweest. Als ik dan die In Qontrol aftermovie daar tegen over zie, dan vind ik Q-dance toch vies achteruit gegaan met die movies op 1 of andere manierquote:Op maandag 12 mei 2008 03:04 schreef Da_Ripper het volgende:
BassLeader Aftermovie
leuke vrouwkes daar
Upcoming omdat ze vrouw is of omdat ze echt kwaliteiten heeftquote:Op maandag 12 mei 2008 12:17 schreef NLS04 het volgende:
[..]
MC Linez volgens mij. Behoorlijk upcoming de laatste tijd. Stond laatst ook al op Audio Attack in de main als ik me niet vergis..
Het is allemaal niks die MCs... vooral niet die mongolen die niet snappen dat je niet door melo/climax heen moet bleren.quote:Op maandag 12 mei 2008 12:19 schreef Sethje het volgende:
idd dom wijf....ik heb haar 1x gezien en toen ging ze door de melodie van Superdisco heen schreeuwen en toen schreeuwden wij dat ze haar kankerbek dicht moest houden en toen werd ze kwaad en stuurde ze security op ons af...maja dan moet je maar neit door zon geniale plaat heen gaan kwijken met je ganzenbek
idd, nu herrinner ik me haar, hoorde haar eigenlijk alleen maar om de DJ's aan/afkondigen & om Audio Attack af te sluiten - op zich zijn dat de goede mc's, diegene die je niet opvallenquote:Op maandag 12 mei 2008 12:17 schreef NLS04 het volgende:
[..]
MC Linez volgens mij. Behoorlijk upcoming de laatste tijd. Stond laatst ook al op Audio Attack in de main als ik me niet vergis..
Precies, hou gewoon je KOP tijdens al die plaatjesquote:Op maandag 12 mei 2008 13:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Het is allemaal niks die MCs... vooral niet die mongolen die niet snappen dat je niet door melo/climax heen moet bleren.
quote:Op maandag 12 mei 2008 12:33 schreef Sethje het volgende:
vrouw..zij word van alle kanten gepusht
had fantasy or reality toch wat hoger verwachtquote:
Lmaoquote:Op maandag 12 mei 2008 12:19 schreef Sethje het volgende:
idd dom wijf....ik heb haar 1x gezien en toen ging ze door de melodie van Superdisco heen schreeuwen en toen schreeuwden wij dat ze haar kankerbek dicht moest houden en toen werd ze kwaad en stuurde ze security op ons af...maja dan moet je maar neit door zon geniale plaat heen gaan kwijken met je ganzenbek
Die staat echt op nummer 1 bij mijquote:Op maandag 12 mei 2008 13:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
had fantasy or reality toch wat hoger verwacht
quote:Op maandag 12 mei 2008 12:04 schreef Sethje het volgende:
...eindelijk Takin Over eens live gehoord...
Zijn die tracks al verkrijgbaar of is jullie mening gebaseerd op de teaserquote:
mijn mening is gebaseerd op wat ik op inqontrol heb gehoord , en de vids daarvan . anders zou ik niet weten welk nummer bij welke titel hoortquote:Op maandag 12 mei 2008 16:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
op die stemvervorming na dan...
[..]
Zijn die tracks al verkrijgbaar of is jullie mening gebaseerd op de teaser
zie teaserquote:Op maandag 12 mei 2008 17:41 schreef DJ_ het volgende:
anders zou ik niet weten welk nummer bij welke titel hoort
quote:Op maandag 12 mei 2008 19:53 schreef Silaz het volgende:
Ik moet zeggen dat ik hier best wel eengevoel van krijg
Die chick doe ik wel trouwensquote:Op maandag 12 mei 2008 21:17 schreef Silaz het volgende:
Die handbewegingen lijken wel een beetje hierop;
Van die zwaai bewegingen enzo![]()
Ik beoordeel het op basis van wat ik op de Scantraxx final en InQontrol heb gehoordquote:Op maandag 12 mei 2008 16:53 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
op die stemvervorming na dan...
[..]
Zijn die tracks al verkrijgbaar of is jullie mening gebaseerd op de teaser
quote:Op maandag 12 mei 2008 22:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Bij die filmpjes (op gewoon rutgerna dan) schiet me altijd dat die opdruk van Boy door het hoofd:
Jumpers zijn Dom
Gabbers zijn Lomp
Hardstylers zijn Famous
Die ja, staat inmiddels dus op PF. Xie 'm niet in je album, leuke reacties op gehad?quote:
Eenschquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:46 schreef MrDice het volgende:
Met drugs/drank op achter het stuur kruipen, hoe triest ben je dan. Dat je daar om kan lachen / grappig over doen. Zulke bestuurders mogen van mij tegen de muur met een nekschot.
Troubleboy & Faistos - Fuck Yeah!quote:
Troubleboy - Unleash Hellquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Troubleboy & Faistos - Fuck Yeah!![]()
![]()
![]()
![]()
je kent hem wel, met die kicks aan het begin: bambam, bam bam (ik ging compleet uit m'n plaat in Arnhem)
[spammodus]quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:44 schreef no1uknow het volgende:
Is er al wat bekend over Project One? Release date enzo![]()
Die preview is toch wel ERG lekker![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:55 schreef Ladyxima het volgende:
lange tekst waarschuwing![]()
hhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllll laaaaaannnnnnnnnggggggg verhaal
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:43 schreef no1uknow het volgende:
ik blijf net zolang op tot nodig is op de lapo te maken
Goed bezigquote:Op maandag 12 mei 2008 23:55 schreef Ladyxima het volgende:
-verhaal-
Hij heeft wel lekkere dingen gemaakt...waaronder "type face"quote:
Dat gebruikte die darter toch altijd als intro?quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hij heeft wel lekkere dingen gemaakt...waaronder "type face"
Same here, ik heb ook tegen Fabian (Brennan Heart) gezegd dat ik liever ook wat oudere platen hoor die al lange tijd niet meer gedraaid zijn. Heb ook aangegeven dat ik bijvoorbeeld de set van TBY @ defqon 2004 helemaal grijs draai (The C.A.L. II Project - Providequote:Op woensdag 14 mei 2008 10:22 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dat gebruikte die darter toch altijd als intro?![]()
Ik vind het trouwens echt zo zonde dat platen die ouder zijn als 3 maanden uit alle platenkoffers verdwijnen en daar dan ook bijna niet in terugkeren.Hoe vet zou het zijn als een DJ weer eens Rock Civilizaition, Her Voice of lockdown zou draaien ( Dana op IQ
) Maar ook platen van meer dan een jaar oud hoor je bijna nooit meer..
Ik noem een Overload - The Anthem, Scantraxx rootz, another shout, Our power, pure, de chickz on fire platen..
![]()
Ik hoor toch echt liever dit soort platen langskomen dan voor de derde keer op een avond so high of scantraxx reloaded zoals de laatste tijd nog wel eens gebeurd.
Uhh was jij niet degene die het kut vond dat Brennan Heart cherry moon traxx draaide op de scantraxx finalquote:Op woensdag 14 mei 2008 10:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Same here, ik heb ook tegen Fabian (Brennan Heart) gezegd dat ik liever ook wat oudere platen hoor die al lange tijd niet meer gedraaid zijn. Heb ook aangegeven dat ik bijvoorbeeld de set van TBY @ defqon 2004 helemaal grijs draai (The C.A.L. II Project - Provide) Van mij mogen die platen rustig voorbij komen hoor in een setje. Ik ga dan echt wel los
Mss wel de Prophet remix? en die is geloof ik toch wel een 'hitje of the month? dacht ik hoorquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Uhh was jij niet degene die het kut vond dat Brennan Heart cherry moon traxx draaide op de scantraxx final?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:09 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Uhh was jij niet degene die het kut vond dat Brennan Heart cherry moon traxx draaide op de scantraxx final?
Ja was de prophet remix. Die heb ik nu wel ff gehoord. Sinds defqon 2007 kwam hij wel op elke set en cd voor. Dus vandaar mijn "ergenis" toen bij swat.....quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:24 schreef Silaz het volgende:
[..]
Mss wel de Prophet remix? en die is geloof ik toch wel een 'hitje of the month? dacht ik hoor![]()
Lol, was het die half gare remixquote:Op woensdag 14 mei 2008 13:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
[..]
Ja was de prophet remix. Die heb ik nu wel ff gehoord. Sinds defqon 2007 kwam hij wel op elke set en cd voor. Dus vandaar mijn "ergenis" toen bij swat.....
Die melding zegt niet veel goeds inderdaadquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:20 schreef mstx het volgende:
Bij partyflock zijn ze ook weer lekker bezig.
We moeten maar eens gaan doneren denk ikquote:Op woensdag 14 mei 2008 14:23 schreef Sethje het volgende:
Het is de afgelopen week/weken zowiezo ruk...rond queensday lag het ook al plat
Yep..quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:23 schreef Sethje het volgende:
Het is de afgelopen week/weken zowiezo ruk...rond queensday lag het ook al plat
Gebrekkige hardware is de oorzaak, al zet je er 100 man neer die kunnen dat niet voorkomenquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:07 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
We moeten maar eens gaan doneren denk ik
Dan hebben ze meer "mannetjes' om het te fixen
Nou dan doneer je voor betere hardwarequote:Op woensdag 14 mei 2008 15:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Gebrekkige hardware is de oorzaak, al zet je er 100 man neer die kunnen dat niet voorkomen
Betere hardware zegt ook niets, kijk maar eens naar Fok!quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou dan doneer je voor beter hardware
Touchéquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Betere hardware zegt ook niets, kijk maar eens naar Fok!![]()
Zonder het filmpje te kijken, met Eminem vocal?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:42 schreef JorzoR het volgende:
Zo laat ik ook maar es reageren hier ^^
Showtek - Back to Reality? ->
hahaha nee, gelukkig niet zegquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:45 schreef JortK het volgende:
[..]
Zonder het filmpje te kijken, met Eminem vocal?
quote:Op woensdag 14 mei 2008 06:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ik zeg wel eens gekscherend... je kunt een post niet gek genoeg maken!
Awh, wat heb ik een hekel aan dat origineelquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:42 schreef JorzoR het volgende:
Zo laat ik ook maar es reageren hier ^^
Showtek - Back to Reality? ->
... Bijna hardcore release's dus?quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:40 schreef rattt het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer die nieuwe luna uitkomt? Unlocked? Zo'n vet nummer dat, keertje wat anders![]()
Ik vind veel hardstyle persoonlijk vrij saai wordenop In qontrol zelfs serieus zo nu en dan 'verveeld' omdat het zoveel hetzelfde was
Vindt zany daarom juist wel weer geinig met z'n wat andere releases
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |