Ik zal Houniet ff aanschietenquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:56 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Okay het is dus topic 48 en niet 47...
Wist wel dat het niet helemaal foutloos zou gaan!
Verder staan de laatste paar topics sowieso niet in de OP...
Anyway go on!
quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:56 schreef LeonH het volgende:
Vooodooooo running forwonderful my magic!
teduh de dum dum dèhdèh,quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:58 schreef mstx het volgende:
[Vooodooooo running for wonderful my magic! ]
Ik heb dit weekend 3 verjaardagenquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:03 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Thnx jort!
Vnvd nog mensen naar E-fect ?
Ik zit een beetje te twijfelen het word een avondje borrelen in Hengelo of een avondje beuqen in Enschede...:p
Dat heb dus ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:47 schreef hardstyle_babbels in deeltje #47 het volgende:
ALs niet hh fan meot ik zeggen dat ik best onder de indruk ben van eht filmpje... vind eht wel vet klinken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
ik sla deze over, ben niet echt een grote fan van Italianquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:03 schreef hardstyle_babbels het volgende:
hele dikke vette geile plaatquote:
het album kwam in mei uit toch ?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:51 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Fantasy or reality
Wat een geile shit zeg!!!
Ik ben vd partij!quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:03 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Thnx jort!
Ik zit een beetje te twijfelen het word een avondje borrelen in Hengelo of een avondje beuqen in Enschede...:p
volgens mij had hij het daar wel overquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:41 schreef de_huig het volgende:
Zei Villain tijdens de aankandiging op InQontrol niet dat er een nieuwe gelegenheid werd gezocht op een Q-dance evenement?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |