Dat is Mark Boelenquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:29 schreef Matje-1989 het volgende:
Hey, wie werkte er ook alweer in het Feithhuis?
Ja, hooii!quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:39 schreef JH87 het volgende:
Onze spammert Matje stond geloof ik niet op scherp vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hoe en waarom staat als het goed is al in een inmiddels gesloten topic op Fok! treffend omschrevenquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:53 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik had het weer eens niet door dat ik het topic sloot.
Wat had ie eigenlijk precies en ongeveer gedaan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:07 schreef JH87 het volgende:
Hoelang blijft Niets in 's hemelsnaam nog geband?
Volgens mij was het een opeenstapeling van zaken. Mja, er stond in MED helemaal niets over een gebande Nietz. Neigt naar een dictatoriaat.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat had ie eigenlijk precies en ongeveer gedaan?
Pff die Danny is zo niet serieus te nemen; lachwekkend en genant tegelijk. Ik ben natuurlijk veels te lief voor een ban, maar die Danny krijgt me bijna zover.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Bij mijn weten heeft nietzman een permban. Die zien we dus een aantal weken niet meer terug![]()
Hij heeft Danny boos gemaakt Grulez
Dit verzoek had ie trouwens weggehaald in FB, lijkt me daarentegen toch behoorlijk relevant...quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:02 schreef Grulez het volgende:
Kan er trouwens worden opgehouden met de dooddoener dat het Danny zn speeltje is. Bvbd
Hum das behoorlijk kutquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja hai.
Even een minder leuke mededeling.
Pa ligt in ziekenhuis.![]()
2 lekkende hartkleppen, vocht achter de longen, bloedarmoede, lage bloeddruk en slecht werkende lever.
Blabla, alzheimer hadtie al. Bla.
Ja. Dat dus.
Dju! KUT met hoofdletters zeg. Sterkte.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja hai.
2 lekkende hartkleppen, vocht achter de longen, bloedarmoede, lage bloeddruk en slecht werkende lever.
Ja. Dat dus.
Dat is erg KUT ja. Sterkte.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja hai.
Ja. Dat dus.
Ik heb jullie wel gezien, wat een lamme takke bendequote:Op vrijdag 25 april 2008 22:21 schreef teigan het volgende:
ChipsZak, sterkte joh..
Heeft DaD ons nog langs zien/horen komen? Volgens mij zijn we voor haar huis langsgeskate..
waar woon je langs de route, gaan we de volgende keer even lief zwaaien en handkusjes jouw richting uit strooien...quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:40 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb jullie wel gezien, wat een lamme takke bende
Dat jullie aan horizon vervuiling doen met die lelijke lichtgevende apparaten is één ding, maar dan ook nog geluidsoverlast bezorgen
Ik fietste langs julliequote:Op vrijdag 25 april 2008 23:08 schreef teigan het volgende:
[..]
waar woon je langs de route, gaan we de volgende keer even lief zwaaien en handkusjes jouw richting uit strooien...
moet je de volgende keer ff hoi roepen..quote:
Alsof dat te horen is boven die slechte muziek uitquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:53 schreef teigan het volgende:
[..]
moet je de volgende keer ff hoi roepen..![]()
ja, die had geen zin meer om naar huis te skaten na een paar glazen wikingerblut(honingmede)...quote:
Een winkelwagentje?quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:52 schreef JH87 het volgende:
Ik heb een bierkratsjouwslaaf voor vandaag.
Ow, ik was daar gister vandaarquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:47 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik werk in het feithhuis matje.
Hoezo?
Beide, was je aan het werk dan?quote:Op zaterdag 26 april 2008 15:54 schreef Mark_Boelen het volgende:
Owh oke had je een borrel of ging je eten?
Ja, eerst even bij de bar gezeten inderdaad. Daarna naar buiten wat gegetenquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:57 schreef Mark_Boelen het volgende:
juh
Zat je bij die borrel rechts voor de bar?
Jazeker, we kregen zelfs nog een rondje van een oudere man die zich aan het bezatten wasquote:Op zaterdag 26 april 2008 16:17 schreef Mark_Boelen het volgende:
Oke
Was het wel gezellig in het feithhuis?
quote:GRONINGEN - Groningen komt steeds meer in Chinese sferen. Het tweede deel van de cultuurmanifestatie Go China! gaat namelijk van start.
Om het tweede deel feestelijk in te luiden, gaat zaterdagavond het dak er af in de binnenstad van Groningen. Daar hebben de organisatoren van de manifestatie, het Drents Museum en het Gronings Museum, een spectaculaire show voor de bezoekers in petto. Zo treden de in eigen land immens populaire China Girls op, die de bezoekers trakteren op een mix van popmuziek, klassieke muziek en folk.
In het museum is vanaf zondag bovendien de tentoonstelling New World Order te zien, waarbij de nadruk ligt op recente kunst. Tal van opvallende installaties en foto's van diverse kunstenaars zijn te bewonderen. Sommige objecten zijn speciaal voor de tentoonstelling gemaakt.
Nee, sorry...quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:54 schreef teigan het volgende:
Er was volgens mij iets bezig mbt de china week ofzo
wij zijn ook de halve stad nog doorgelopen, en het heeft weer veels te veel geld gekost.. Maarja, wel allebei een nieuwe zomerjas en een nieuw matras
We zagen Tangarine nog lopen, alleen denk ik niet dat hij ons zag..
Uhm, bruin haar niet zo groot.quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:08 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Welke van mijn collegas had jouw aandacht?
Zo, jij weet van wantenquote:Op zaterdag 26 april 2008 19:01 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Uhm, bruin haar niet zo groot.
Naam: unknown![]()
Zei? -> Zij hoop ik?quote:
Haha, ja vast wel. Moet alleen nog even zien of het hier wordt gevierd ofquote:
Was vandaag na de festiviteiten van gister ook niet echt fit. Lekker in een rustig tempo gewerkt, alleen doet bijna alles nog wel zeer bij mij. Weet niet hoe dat komt. Zometeen maar weer eens het feestgedruis in, want de Golden Earring komt hier optredenquote:Op zaterdag 26 april 2008 14:56 schreef Matje-1989 het volgende:
Goed bezig!
Ik heb me net gedoucht, maar voel me echt niet fit ofzo.
Bah, gister iets te lang en te veel voor mij geweest
Ik was niet thuis, gisteravond en vannacht.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:21 schreef teigan het volgende:
ChipsZak, sterkte joh..
Heeft DaD ons nog langs zien/horen komen? Volgens mij zijn we voor haar huis langsgeskate..
Vergeleken met de mensen van Atilla die daar ook wel eens rondhuppelen sta je dan echt niet voor schutquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:41 schreef themauster het volgende:
iemand die gister in het begin van de middag nog in het Noorderplantsoen was?
Ik moest met school een filmpje over indianen opnemen en ben tijdens het rennen uitgegleden en keihard met mijn rug op het gras terecht gekomen![]()
Daarna nog wel lekker gezeten daar.
ik hoop dat we niet voor schut stonden in ons indianenpakje
Ja, ik was daar even met vrienden te voetballenquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:41 schreef themauster het volgende:
iemand die gister in het begin van de middag nog in het Noorderplantsoen was?
Ik moest met school een filmpje over indianen opnemen en ben tijdens het rennen uitgegleden en keihard met mijn rug op het gras terecht gekomen![]()
Daarna nog wel lekker gezeten daar.
ik hoop dat we niet voor schut stonden in ons indianenpakje
wat ga je dan doen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Voelt alsof ik op vakantie ga.. Ben m'n koffertje voor bijna een week aan het inpakken. Vooral de vijf paar schoenen hakken in de ruimte.
Nou ja, eigenlijk hebben we allebei geen vakantie, maar ik ga gewoon daar naar de bieb, dan koninginnedag vieren, en dan zijn we donderdag een jaar bij elkaar.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:09 schreef maok het volgende:
Ow, het is natuurlijk vakantie, dat vergeet ik steeds
mooie datum op 1 mei dat vergeet je niet zo gauwquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk hebben we allebei geen vakantie, maar ik ga gewoon daar naar de bieb, dan koninginnedag vieren, en dan zijn we donderdag een jaar bij elkaar..
quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:11 schreef themauster het volgende:
ik ga zo maar eens de stad in niet te lang want ga dinsdagavond met koninginnenacht ook al de stad om mijn verjaardag te vieren(ik wordt op koninginnedag 21)
we schelen dus 2 jaar en een dag ja ik heb 2 feestjes dit jaar. mijn vriendengroep mogen mijn klasgenoten niet zo en met een paar kan ik heel goed opschieten dus ik dacht organiseer er maar 2 dan krijgen we de taferelen van vorig jaar niet weerquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:18 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Feestje?
Ik wordt komende donderdag 19
Beetje lullig om te zeggen, maar de datum met m'n ex was nóg mooier: 05-05-05.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:18 schreef themauster het volgende:
[..]
mooie datum op 1 mei dat vergeet je niet zo gauw
met mijn exvriendin 06-06-06quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Beetje lullig om te zeggen, maar de datum met m'n ex was nóg mooier: 05-05-05..
Mja, ik ga die donderdag uit eten met een paar vrienden.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:28 schreef themauster het volgende:
[..]
we schelen dus 2 jaar en een dag ja ik heb 2 feestjes dit jaar. mijn vriendengroep mogen mijn klasgenoten niet zo en met een paar kan ik heel goed opschieten dus ik dacht organiseer er maar 2 dan krijgen we de taferelen van vorig jaar niet weer
Mja, nou die week erna op donderdag wordt er nog op stap gegaan met klasgenoten.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:38 schreef themauster het volgende:
ik wou eerst ook geen feest geven maar mijn ouders vertrekken vrijdag naar hun zomerhuis voor een week dus ga ik mooi naar mijn ouders huis en toch 2 feestjes geven met toestemming van mijn ouders dat wel
Juist, ik ga nu slapen denk ik. In ieder geval met de flaptop op bed liggen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:50 schreef themauster het volgende:
ik ga nu maar eens echt de stad in voor iedereen die zo gaat slapen slaap lekker:D
Weer eens wat anders dan een knuffelbeestquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:08 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Juist, ik ga nu slapen denk ik. In ieder geval met de flaptop op bed liggen.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:13 schreef maok het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een knuffelbeest
Yay, bijna gefeliciteerd met je ouderdomquote:Op zondag 27 april 2008 02:39 schreef JH87 het volgende:
Zo, ik zit. Schande Matje & themauster, ik word schrijf je nog altijd zonder t.
Ik word morgen 21.![]()
En nu ga ik m'n bed ook maar eens opzoeken.
Is morgen nou 27 april of 28 april ?quote:Op zondag 27 april 2008 02:39 schreef JH87 het volgende:
Zo, ik zit. Schande Matje & themauster, ik word schrijf je nog altijd zonder t.
Ik word morgen 21.![]()
En nu ga ik m'n bed ook maar eens opzoeken.
Dat is raar!quote:Op zondag 27 april 2008 09:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had trouwens gister m'n laatste werkdag voor ik hier in Groningen begin..
M'n baas heeft niet eens 'doei' gezegd..
En dat vind ik best frisjesquote:Op zondag 27 april 2008 09:11 schreef freecell het volgende:
Wij hebben hier trouwens de balkondeur alweer een uurtje wagenwijd open
Hij kon niet hebben dat ik wegging. Hij heeft me ook nog een maand langer laten werken, gewoon om even te laten zien wie de baas is.quote:Op zondag 27 april 2008 09:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is raar!Waarom niet? Baalt hij dat je weggaat of is hij het gewoon vergeten?
Of is het zo'n gozer die het geen bal kan schelen?
Wij hebben hier trouwens de balkondeur alweer een uurtje wagenwijd open
Mja, dan zou ik ook blij zijn dat ik weg was!quote:Op zondag 27 april 2008 09:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij kon niet hebben dat ik wegging. Hij heeft me ook nog een maand langer laten werken, gewoon om even te laten zien wie de baas is.
Blij dat ik weg ben...
Ik ook. Gewoon aan het werk & maandag zelfs nog één college.quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:09 schreef maok het volgende:
Ow, het is natuurlijk vakantie, dat vergeet ik steeds
Nog steeds morgen helaas. Excuses voor het misverstand.quote:Op zondag 27 april 2008 07:54 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
JH, ben je nu vandaag jarig of morgen?
Oh, wat tofquote:Op zondag 27 april 2008 10:18 schreef Tangarine het volgende:
Een week Cambridge met studie, en dan ook twee dagen naar Londen
*hugs*quote:Op zondag 27 april 2008 10:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, wat tof.
Veel plezier.
Ik moet scriptieën.
Heb jij dinsdag toevallig examentraining tot 22.00 's avonds?quote:Op zondag 27 april 2008 09:39 schreef teigan het volgende:
Ik heb van school wel 2 weken vakantie, maar de eindexamentraining gaat wel gewoon door.. Dus ik ben nog morgen, overmorgen en de volgende twee weekenden aan het werk..
tot half 10, hoezo?quote:Op zondag 27 april 2008 11:45 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Heb jij dinsdag toevallig examentraining tot 22.00 's avonds?
Nee, ik geef de scheikunde training...quote:Op zondag 27 april 2008 11:51 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Heb je toevallig wiskunde training?
Ow, jij moet training gevenquote:Op zondag 27 april 2008 11:52 schreef teigan het volgende:
[..]
Nee, ik geef de scheikunde training...
Ik ben gister m'n kamer niet afgeweest, was helemaal kapot van vrijdagavond/nacht stappenquote:Op zondag 27 april 2008 11:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe is ht hier? Wat heeft iedereen gister gedaan, ik heb niet goed bijgelezen,!
Jij bent toevallig niet mijn overbuurman? Die is ook aan het opruimenquote:Op zondag 27 april 2008 12:26 schreef JH87 het volgende:
Ik ben rustig aan het ontkateren en begin zo met 't schoonmaken/inrichten van de woonkamer. Vanaf 16.00u komen de eerste verjaardagsgasten.
Jassesquote:Op zondag 27 april 2008 13:37 schreef JH87 het volgende:
Ik woon acht hoog he.Volgens mij heb ik geen overburen die mij bezig kunnen zien.
En ik ga maar even heel oude kleren aantrekken, want de woonkamer is echt een ranzige bende. Verdomme kauwgom op de vloer en beschimmelde bierflesjes enzo. Ransapen.
Hij is morgen jarigquote:Op zondag 27 april 2008 14:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Was je jarig Jop?
Heb ik je dan al wel of niet gefeliciteerd?feli
De afvoerputjes even doorgespoeld met soda en heet water, de terrasstoelen en tafel voor het huis gezet en daar uiteraard al gezeten. Mijn neef kwam langs en die is er bij komen zitten. Dat resulteerde in dat ik daar 's avonds bier heb gedronken en daarna nog op stap geweest en dat was ook haske gezellig.quote:Op zondag 27 april 2008 11:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe is ht hier? Wat heeft iedereen gister gedaan, ik heb niet goed bijgelezen,!
Dan feliciteer ik je morgen wel!quote:
Het was wel bewolkt, maar de temperatuur was best primaquote:Op zondag 27 april 2008 18:36 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Het is bewolkt?
Vind het helemaal niet zo mooi weer, vanmiddag ook niet hoor..
Ja, temperatuur was wel super. Hebben vanmiddag in Noorderplantsoen gezeten en op terrasjequote:Op zondag 27 april 2008 19:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Het was wel bewolkt, maar de temperatuur was best prima
Wij hebben een boel tijd op ons balkon doorgebracht vandaag in ieder geval
Gevraagd voor wat?quote:Op zondag 27 april 2008 19:38 schreef teigan het volgende:
Wij zijn net nog een 30 kilometer wezen skaten, heerlijk, alleen had er wel wat minder wind mogen staan...
En ik ben gevraagd![]()
![]()
![]()
Ten huwelijk?quote:Op zondag 27 april 2008 19:38 schreef teigan het volgende:
Wij zijn net nog een 30 kilometer wezen skaten, heerlijk, alleen had er wel wat minder wind mogen staan...
En ik ben gevraagd![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |