Jassesquote:Op zondag 27 april 2008 13:37 schreef JH87 het volgende:
Ik woon acht hoog he.Volgens mij heb ik geen overburen die mij bezig kunnen zien.
En ik ga maar even heel oude kleren aantrekken, want de woonkamer is echt een ranzige bende. Verdomme kauwgom op de vloer en beschimmelde bierflesjes enzo. Ransapen.
Hij is morgen jarigquote:Op zondag 27 april 2008 14:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Was je jarig Jop?
Heb ik je dan al wel of niet gefeliciteerd?feli
De afvoerputjes even doorgespoeld met soda en heet water, de terrasstoelen en tafel voor het huis gezet en daar uiteraard al gezeten. Mijn neef kwam langs en die is er bij komen zitten. Dat resulteerde in dat ik daar 's avonds bier heb gedronken en daarna nog op stap geweest en dat was ook haske gezellig.quote:Op zondag 27 april 2008 11:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe is ht hier? Wat heeft iedereen gister gedaan, ik heb niet goed bijgelezen,!
Dan feliciteer ik je morgen wel!quote:
Het was wel bewolkt, maar de temperatuur was best primaquote:Op zondag 27 april 2008 18:36 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Het is bewolkt?
Vind het helemaal niet zo mooi weer, vanmiddag ook niet hoor..
Ja, temperatuur was wel super. Hebben vanmiddag in Noorderplantsoen gezeten en op terrasjequote:Op zondag 27 april 2008 19:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Het was wel bewolkt, maar de temperatuur was best prima
Wij hebben een boel tijd op ons balkon doorgebracht vandaag in ieder geval
Gevraagd voor wat?quote:Op zondag 27 april 2008 19:38 schreef teigan het volgende:
Wij zijn net nog een 30 kilometer wezen skaten, heerlijk, alleen had er wel wat minder wind mogen staan...
En ik ben gevraagd![]()
![]()
![]()
Ten huwelijk?quote:Op zondag 27 april 2008 19:38 schreef teigan het volgende:
Wij zijn net nog een 30 kilometer wezen skaten, heerlijk, alleen had er wel wat minder wind mogen staan...
En ik ben gevraagd![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |