27 + 33 = 12quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens Aad de Mos gaat Vitesse winnen en wint Ajax de titel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap het ook niet allemaal hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:31 schreef JH87 het volgende:
Ik snap dat allemaal niet hoor.
Ik ben verliefd btw.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:02 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
27 + 33 = 12
18-3 = 88
17 x 2 = 19
12 +2 = 23 E=Mc2
Ja, inderdaad Ajax wordt kampioen
Aad de Moseven over die seizoenskaart.. nee dat moet maar niet meer.. veel te gevaarlijk daar in die Euroborg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Manager van Dynamo Groningen (504765)
Gokje: overheen geskate. Resultaat: wieltje kapot + telefoon kapot.quote:
Of gewoon heerlijk op je giechieltje gegaanquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gokje: overheen geskate. Resultaat: wieltje kapot + telefoon kapot.
Camelbag gelekt in mijn tas waar telefoon in zat, misschien dat ie het wel weer gaat doen, hij ligt nu te drogen. Maar het wiel is niet te reparen maar valt volgens mij nog binnen de garantie perode (is al het 2e wielquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
kapotte telefoon? hoe dat?
Nee, dan had er wel gestaan: Wiel, telefoon en maok kapot.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Of gewoon heerlijk op je giechieltje gegaan
Val gebroken door telefoontje?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:11 schreef maok het volgende:
[..]
Nee, dan had er wel gestaan: Wiel, telefoon en maok kapot.
Telegraaf kop:quote:
Een glas in een fles ? Knap ...quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:00 schreef JH87 het volgende:
Er zat nog maar één glas whiskey in m'n fles.
Zelf stoken ?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:29 schreef JH87 het volgende:
Whiskey is daadwerkelijk op. Nu ben ik aan nieuwe alcohol toe.
Ben je al naar de pintelier?quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:29 schreef JH87 het volgende:
Whiskey is daadwerkelijk op. Nu ben ik aan nieuwe alcohol toe.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:40 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
even over die seizoenskaart.. nee dat moet maar niet meer.. veel te gevaarlijk daar in die Euroborg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, heb de biervoorraad hier opgemaakt met een maat. Nu maar gewoon gaan pitten ofzo, bij gebrek aan mede-Pintelierders.quote:
Ze bestaat ook in het echt! En dan is ze zelf mooier! Alleen heeft ze waarschijnlijk niet helemaal de persoonlijkheid van het meisje uit de film.quote:Op zaterdag 19 april 2008 09:53 schreef JH87 het volgende:![]()
Waarom val ik altijd op meisjes uit films?![]()
Ik.quote:
Je hebt de motoriek van een echte flatbewonerquote:
Maar waarom heb je afgezegd voor wat?quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:46 schreef 2cv het volgende:
Warme melk doet het altijd goed gelukkig.
Beter dan AE?quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:56 schreef nietzman het volgende:
En ik wou graag m'n liefde aan Shake verklaren middels een zelf geschreven sonade.
[ afbeelding ]
Jaas jaas jaas, chromakeying ben jij echt de baas!
AE is sowieso niet zo bijster interessant in chromakeying zonder de keylight plugin.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:00 schreef nietzman het volgende:
Way beter.
Laaaaaaaaaaang verhaal.quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:49 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar waarom heb je afgezegd voor wat?
Wat er standaard in zit. Daarnaast zijn er erg goede plug-ins te krijgen. Maar ik ga Shake eens testen, hoewel AE wel maastelijk is.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
AE is sowieso niet zo bijster interessant in chromakeying zonder de keylight plugin.
VX2000. En ja, van school uit, ik doe Time Based heh.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:09 schreef nietzman het volgende:
Keylight zit wel bij AE, maar niet standaard geinstalleerd.
En jullie filmen van school uit? Met welke camera, die van het PB?
Toen ik mijn AE installeerde zat Keylight gewoon meteen in mijn plug-ins folder hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:09 schreef nietzman het volgende:
Keylight zit wel bij AE, maar niet standaard geinstalleerd.
Woensdag is die er wel hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:13 schreef nietzman het volgende:
Whehhehe, die VX2000 moest ik maandag voor Xavier gaan reserveren voor de dinsdag en de woensdag. Die gaat niet happy zijn..
Hij wil naar de filmacademie ofzo toch, in Engeland iets? Dat hoorde ik van Sebas tenminste. Weet niet of jij die kent?quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:21 schreef nietzman het volgende:
Nouja, Xaf heeft mij gevraagd om te helpen, maar ik heb 'm wel gezegd dat ik dat wel een stel eisen stel om er voor te zorgen dat het geen amateuristisch gehaast ende chaotisch broddelwerkje word, en eentje daarvan was ook een minimum van twee draaidagen en een fatsoenlijke camera.
Maar dat is verder zijn pakkie aan..
inhoud eruit halen, op een bord, 1 min magnetron en klaarquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:49 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik had gisteren lekkere wraps gemaakt, iemand een idee hoe lang ik
ze nu weer in de oven moet doen om ze warm te krijgeN?
Dacht zelf een 30 min op 175?!
Ik zou iets warmer doen en 5 tot 10 minuten korter (maar het is zeker nu al bijna klaar?)quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:49 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik had gisteren lekkere wraps gemaakt, iemand een idee hoe lang ik
ze nu weer in de oven moet doen om ze warm te krijgeN?
Dacht zelf een 30 min op 175?!
Hmmmquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:09 schreef Inkomen het volgende:
Zo! Weekend. Huisgenoot weg. Muziek.
Iemand nog zin in pannenkoeken?
Ja, lekker !quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:09 schreef Inkomen het volgende:
Zo! Weekend. Huisgenoot weg. Muziek.
Iemand nog zin in pannenkoeken?
Neem het mee, dan gaan we in de tuin zitten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:16 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zou iets warmer doen en 5 tot 10 minuten korter (maar het is zeker nu al bijna klaar?)
[..]
Hmmm, ik heb alleen al eten in de oven zitten.
Pannenkoeken zijn op dit moment aan de kant geschoven voor Doritos chips.quote:
goed plan, duurt alleen nog een minuut of 10quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:19 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Neem het mee, dan gaan we in de tuin zitten.
Geeft niks, ik heb alle tijd. Je belt maar aan (of komt door de tuin, kan ook, deur is open).quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:20 schreef maok het volgende:
[..]
goed plan, duurt alleen nog een minuut of 10
Motoriek, wat is dat?quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je hebt de motoriek van een echte flatbewoner
Ik kom dr an, ik ga wel achteromquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:22 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Geeft niks, ik heb alle tijd. Je belt maar aan (of komt door de tuin, kan ook, deur is open).
Af en toe wel een update geven he !quote:
Deze ook.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:19 schreef Bob. het volgende:
Die van mij was met extra kaas en mozzarella.
Veel lekkerder dan light.
Ik ben nog steeds bezig met het beginnen van het beginnen van het bakken van pannenkoeken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:43 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, wraps waren lekker
De rest ook allemaal lekker gegeten?
Geniaal! Zoete spareribs, salade en patat en met drinken erbijquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:43 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, wraps waren lekker
De rest ook allemaal lekker gegeten?
Wijsneusquote:
Ik heb me daar zo misselijk lopen vreten. Wat is jouw 'recept'? Misschien maak ik het dan nog wel weer eens.quote:
heheh nou ik ben geen held in de keuken hoor. Gewoon spekjes, spinazie boursin en ui met farfalle of tagiatella. Niet heel bijzonder ofzo, maar prima te eten en vooral makkelijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:06 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb me daar zo misselijk lopen vreten. Wat is jouw 'recept'? Misschien maak ik het dan nog wel weer eens.
quote:
Aight.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh nou ik ben geen held in de keuken hoor. Gewoon spekjes, spinazie boursin en ui met farfalle of tagiatella. Niet heel bijzonder ofzo, maar prima te eten en vooral makkelijk
Flesje be natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:59 schreef Matje-1989 het volgende:
Waar heb je besteld dan?
Ik zal zometeen even naar de Gall en Gall, iemand nog een idee wat ik daar vandaan kan halen
behalve een fles rode wodka?
De laatste die ik gezien heb is Asterix en Obelix. De tekenfilm.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:31 schreef ChipsZak. het volgende:
Sweeney Todd: The Demon barber of Fleet Street.!
Ken je films.
Is dit eenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:33 schreef nietzman het volgende:
Oh gut, was de kabouterbeurs er weer?.
Obelix is een tekening. Haal feit en fictie niet doorelkaar.quote:
Doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:35 schreef 2cv het volgende:
[..]
Obelix is een tekening. Haal feit en fictie niet doorelkaar.
Jawel, een getekende Obelix is een echte Obelixquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Doe ik ook niet.
Vandaar mijn verdrietige PI.
Ik had het liefst een echte obelix gezien. Maar die is er niet he.
'Gelukkig' heb je nu een foto gezien.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:37 schreef nietzman het volgende:
Al sleurt de gedachte dat ik vandaag dus lang niet genoeg gelachen heb door d'r niet heen te gaan me wel een diepe depressie in.
Ik wil meer.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:38 schreef skiczukie het volgende:
'Gelukkig' heb je nu een foto gezien.
Dát is pas realiteit en fictie door elkaar halen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jawel, een getekende Obelix is een echte Obelix
Neehoor, een echte Obelix is een getekende Obelix. Zo'n plaatje op papier, jeweets. Zodra het zelfstendig rondloopt is het zo nep als een plastic fossiel.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dát is pas realiteit en fictie door elkaar halen.
quote:
Jij snapt het !quote:
Dat is een feit !quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:50 schreef nietzman het volgende:
Hij heeft wel een fictief leven natuurlijk.
Dat is ook een feit want je kan het controlerenquote:
Niemand weet of het waar is ofniet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:56 schreef nietzman het volgende:
Legendes zijn oud, Sweeny is jong ende verzonnen ende gebaseerd op een reeks moorden in Parijs.
J'wel, ik.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Niemand weet of het waar is ofniet.Dus.
Dieetpannekoek.quote:
Je mag blij zijn dat je gister niet in Arnhem was, want er waren wat voetbalsupporters die het interieur van een cafe aan de Korenmarkt daar even snel doch vakkundig verbouwd hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:47 schreef JH87 het volgende:
Ik ga maar 's richting een verjaardag. Hopen dat ik niet nog in de stad beland vannacht, want ik moet morgen nog naar Arnhem.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:13 schreef Peterselieman het volgende:
Wat was er dan aan de hand?
ehh neequote:Op zondag 20 april 2008 00:12 schreef maok het volgende:
Nog mensen leuke dingen aan het doen op het moment?
Oh, ik wacht op iemand die een tekening maakt in Paint en die tekening zet ik dan weer om in AutoCAD.quote:Op zondag 20 april 2008 00:12 schreef maok het volgende:
Nog mensen leuke dingen aan het doen op het moment?
Ha, spelfout!quote:Op zondag 20 april 2008 00:22 schreef Jesse_ het volgende:
Kijk uit maloot, een kokosnoot!
Bloopers inderdaad. De pauperkroeg waar ik 's weekends vaak uitwedstrijden van Vitesse kijk.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat je gister niet in Arnhem was, want er waren wat voetbalsupporters die het interieur van een cafe aan de Korenmarkt daar even snel doch vakkundig verbouwd hebben
Ja wtf, ik heb dr ook net eentje. Gebeurt inderdaad vaak om dit soort tijdstippenquote:Op zondag 20 april 2008 03:43 schreef JH87 het volgende:
Tja, hoogslaper, 2 pers. Hoop ellende, zeker als je wat bier achter de kiezen hebt. En msngesprekken rond dit tijdstip zijn ook altijd erg interessant.
quote:Op zondag 20 april 2008 07:31 schreef teigan het volgende:Goeiemorgen!!
Zo in de auto richting EFF, lekker mensen kijken en van mijn weekend genieten.
Teigan is vandaag,quote:Op zondag 20 april 2008 08:22 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Zowaar mensen op zondagochtend eerder wakker dan ikVeel plezier daar Teigan en CZ!
Ik moet vandaag werken en kan dan niet naar onze kerk, dus ik pik even een kerkdienstje mee bij mijn broer deze keerIn de VBG. Die malloten hebben om 9 uur al dienst. Blij dat wij dat niet hebben, maar vandaag is het wel even handig!
quote:Op zondag 20 april 2008 00:22 schreef Jesse_ het volgende:
Kijk uit maloot, een kokosnoot!
quote:Op zondag 20 april 2008 10:36 schreef Inkomen het volgende:
Welke winkel zit er in Assen waar geen volwaardige Groningse tegenhanger van is?
De wereld houdt niet op na vandaag.quote:Op zondag 20 april 2008 10:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Groningen heeft toch geen koopzondag geak.
iig Groningen stad niet.
Ik zeg toch dat ik maandag naar Berlijn ga, gek.quote:Op zondag 20 april 2008 10:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
De wereld houdt niet op na vandaag.Of weet jij meer dan ik?
Haha!!quote:Op zondag 20 april 2008 13:19 schreef Jesse_ het volgende:
Berlijn, de kebab hoofdstad van europa![]()
Verder maar een saaie stad![]()
Volgens mijn mama is dat volgende week pas in Emmen.quote:Op zondag 20 april 2008 10:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooi toch!
Wij gaan straks mss even naar de koopzondag in Emmen of Assen.
top serie.. die goede oude tijd..quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 13:19 schreef Jesse_ het volgende:
Berlijn, de kebab hoofdstad van europa![]()
Verder maar een saaie stad![]()
quote:Op zondag 20 april 2008 11:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik maandag naar Berlijn ga, gek.
En dat ik hem mee wil naar Berlijn.
Je stottertquote:Op zondag 20 april 2008 15:06 schreef nietzman het volgende:
EN IK DAT DAT JE FILMEN MOEST.
Alsof jij presenteerde.quote:Op zondag 20 april 2008 15:05 schreef nietzman het volgende:
Ja, dat moest ik tegenover jou doen, ongemotiveerde flapdrol die je er was.
Ja, samen met Andries. Met een pimpin' Keynote voordat jij uberhaubt ooit wist wat een computer was.quote:
Ik had al een LCIII voordat, toen ..quote:Op zondag 20 april 2008 15:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, samen met Andries. Met een pimpin' Keynote voordat jij uberhaubt ooit wist wat een computer was.
Mag ik de eerste zijn die je feliciteerd met Psv??quote:Op zondag 20 april 2008 14:36 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
top serie.. die goede oude tijd..![]()
![]()
en uiteraard een goede middag
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM...quote:Op zondag 20 april 2008 16:09 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Mag ik de eerste zijn die je feliciteerd met Psv??
heb je dat werkelijk nog gedacht???quote:Op zondag 20 april 2008 16:22 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, verdomme. Dacht dat het er nog in zou zitten, maar niet dus.
Bah..
quote:Op zondag 20 april 2008 16:21 schreef nietzman het volgende:
Doe nog eens wat heksenfoto's 'Zak.
quote:Op zondag 20 april 2008 16:26 schreef Matje-1989 het volgende:
En die Sef Vergoossen met z'n domme geblaat op Radio1
Leg die man even onder de grond
mja met zn maximale eruitgehaald..quote:Op zondag 20 april 2008 16:26 schreef Matje-1989 het volgende:
En die Sef Vergoossen met z'n domme geblaat op Radio1
Leg die man even onder de grond
het feest is te laat en dan kan ik niet meer terug komen in Grunn..quote:Op zondag 20 april 2008 16:24 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ga jij nu maar naar Eindhoven toe vanavond
Graaf telquote:
Hier misschien wel, maar op andere plaatsen ben ik onmisbaarquote:Op zondag 20 april 2008 16:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee.
Ik hoor hier.
In dit topic.
Ik heb iets hoog te houden.
Heel veel posts hier.
Jij niet. Jij valt te missen.
Ik grap met je. Zie PI's.quote:Op zondag 20 april 2008 16:53 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Hier misschien wel, maar op andere plaatsen ben ik onmisbaar![]()
wat doe je onaardig trouwens, waar heb ik dat toch aan verdiend?![]()
heheh mooi voor je.quote:Op zondag 20 april 2008 16:53 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Hier misschien wel, maar op andere plaatsen ben ik onmisbaar![]()
thuis.. mn meisje is gewoon blij dat ik thuis blijf..quote:Op zondag 20 april 2008 16:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik grap met je. Zie PI's.![]()
Onmisbaar? Waar dan? Nee, deze is niet onaardig bedoeld.
ja tis toch wel fijn als je partner je aanwezigheid op prijs stelt he?quote:
Ja, anders zit er iets niet helemaal goed lijkt me zo,quote:Op zondag 20 april 2008 17:02 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ja tis toch wel fijn als je partner je aanwezigheid op prijs stelt he?
zijn we het daar over eens..quote:Op zondag 20 april 2008 17:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, anders zit er iets niet helemaal goed lijkt me zo,
Fijn die goede zelfkennisquote:Op zondag 20 april 2008 17:39 schreef 2cv het volgende:
Zo, collega kan lekker naar Rammstein luisteren. Het is de grotste nerd van de afdeling (weet alles van electro en schema's en programma's en weet-ik-veel-wat allemaal), maar een stukje muziek kan hij niet downloaden. Daarvoor vraagt hij de kneus van de afdeling
quote:
Is een megafoon ook goed ?quote:Op zondag 20 april 2008 17:55 schreef nietzman het volgende:
Hij is weg jongens, snel verzamelen op het station met de spandoeken!
Ik kon alleen karton vinden.quote:Op zondag 20 april 2008 17:55 schreef nietzman het volgende:
Hallo Jopj.quote:Op zondag 20 april 2008 17:50 schreef JH87 het volgende:
Ik zit weer in de trein naar Groningen. Dat jullie het maar even weten.
quote:Op zondag 20 april 2008 18:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo.
hoi hoiquote:Op zondag 20 april 2008 18:25 schreef 2cv het volgende:
Goeiedei.
Over een uur minimeet op het station? :pquote:Op zondag 20 april 2008 17:55 schreef nietzman het volgende:
Hè. Dank je!quote:Op zondag 20 april 2008 18:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hallo Jopj.
Sterkte met het verlies.
Echte voetbalfans zitten dan voor de tv.quote:Op zondag 20 april 2008 18:30 schreef JH87 het volgende:
[..]
Over een uur minimeet op het station? :p
Planning: 3 kwartier rijden naar het station, 1 uur zoeken naar een parkeerplek. Dat wordt hem niet ...quote:Op zondag 20 april 2008 18:30 schreef JH87 het volgende:
[..]
dan moet ik tv kijken natuurlijkquote:Op zondag 20 april 2008 18:30 schreef JH87 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |