Teigan is vandaag,quote:Op zondag 20 april 2008 08:22 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Zowaar mensen op zondagochtend eerder wakker dan ikVeel plezier daar Teigan en CZ!
Ik moet vandaag werken en kan dan niet naar onze kerk, dus ik pik even een kerkdienstje mee bij mijn broer deze keerIn de VBG. Die malloten hebben om 9 uur al dienst. Blij dat wij dat niet hebben, maar vandaag is het wel even handig!
quote:Op zondag 20 april 2008 00:22 schreef Jesse_ het volgende:
Kijk uit maloot, een kokosnoot!
quote:Op zondag 20 april 2008 10:36 schreef Inkomen het volgende:
Welke winkel zit er in Assen waar geen volwaardige Groningse tegenhanger van is?
De wereld houdt niet op na vandaag.quote:Op zondag 20 april 2008 10:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Groningen heeft toch geen koopzondag geak.
iig Groningen stad niet.
Ik zeg toch dat ik maandag naar Berlijn ga, gek.quote:Op zondag 20 april 2008 10:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
De wereld houdt niet op na vandaag.Of weet jij meer dan ik?
Haha!!quote:Op zondag 20 april 2008 13:19 schreef Jesse_ het volgende:
Berlijn, de kebab hoofdstad van europa![]()
Verder maar een saaie stad![]()
Volgens mijn mama is dat volgende week pas in Emmen.quote:Op zondag 20 april 2008 10:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooi toch!
Wij gaan straks mss even naar de koopzondag in Emmen of Assen.
top serie.. die goede oude tijd..quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 13:19 schreef Jesse_ het volgende:
Berlijn, de kebab hoofdstad van europa![]()
Verder maar een saaie stad![]()
quote:Op zondag 20 april 2008 11:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik maandag naar Berlijn ga, gek.
En dat ik hem mee wil naar Berlijn.
Je stottertquote:Op zondag 20 april 2008 15:06 schreef nietzman het volgende:
EN IK DAT DAT JE FILMEN MOEST.
Alsof jij presenteerde.quote:Op zondag 20 april 2008 15:05 schreef nietzman het volgende:
Ja, dat moest ik tegenover jou doen, ongemotiveerde flapdrol die je er was.
Ja, samen met Andries. Met een pimpin' Keynote voordat jij uberhaubt ooit wist wat een computer was.quote:
Ik had al een LCIII voordat, toen ..quote:Op zondag 20 april 2008 15:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, samen met Andries. Met een pimpin' Keynote voordat jij uberhaubt ooit wist wat een computer was.
Mag ik de eerste zijn die je feliciteerd met Psv??quote:Op zondag 20 april 2008 14:36 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
top serie.. die goede oude tijd..![]()
![]()
en uiteraard een goede middag
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM...quote:Op zondag 20 april 2008 16:09 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Mag ik de eerste zijn die je feliciteerd met Psv??
heb je dat werkelijk nog gedacht???quote:Op zondag 20 april 2008 16:22 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, verdomme. Dacht dat het er nog in zou zitten, maar niet dus.
Bah..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |