Teigan is vandaag,quote:Op zondag 20 april 2008 08:22 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Zowaar mensen op zondagochtend eerder wakker dan ikVeel plezier daar Teigan en CZ!
Ik moet vandaag werken en kan dan niet naar onze kerk, dus ik pik even een kerkdienstje mee bij mijn broer deze keerIn de VBG. Die malloten hebben om 9 uur al dienst. Blij dat wij dat niet hebben, maar vandaag is het wel even handig!
quote:Op zondag 20 april 2008 00:22 schreef Jesse_ het volgende:
Kijk uit maloot, een kokosnoot!
quote:Op zondag 20 april 2008 10:36 schreef Inkomen het volgende:
Welke winkel zit er in Assen waar geen volwaardige Groningse tegenhanger van is?
De wereld houdt niet op na vandaag.quote:Op zondag 20 april 2008 10:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Groningen heeft toch geen koopzondag geak.
iig Groningen stad niet.
Ik zeg toch dat ik maandag naar Berlijn ga, gek.quote:Op zondag 20 april 2008 10:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
De wereld houdt niet op na vandaag.Of weet jij meer dan ik?
Haha!!quote:Op zondag 20 april 2008 13:19 schreef Jesse_ het volgende:
Berlijn, de kebab hoofdstad van europa![]()
Verder maar een saaie stad![]()
Volgens mijn mama is dat volgende week pas in Emmen.quote:Op zondag 20 april 2008 10:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Mooi toch!
Wij gaan straks mss even naar de koopzondag in Emmen of Assen.
top serie.. die goede oude tijd..quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 13:19 schreef Jesse_ het volgende:
Berlijn, de kebab hoofdstad van europa![]()
Verder maar een saaie stad![]()
quote:Op zondag 20 april 2008 11:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik maandag naar Berlijn ga, gek.
En dat ik hem mee wil naar Berlijn.
Je stottertquote:Op zondag 20 april 2008 15:06 schreef nietzman het volgende:
EN IK DAT DAT JE FILMEN MOEST.
Alsof jij presenteerde.quote:Op zondag 20 april 2008 15:05 schreef nietzman het volgende:
Ja, dat moest ik tegenover jou doen, ongemotiveerde flapdrol die je er was.
Ja, samen met Andries. Met een pimpin' Keynote voordat jij uberhaubt ooit wist wat een computer was.quote:
Ik had al een LCIII voordat, toen ..quote:Op zondag 20 april 2008 15:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, samen met Andries. Met een pimpin' Keynote voordat jij uberhaubt ooit wist wat een computer was.
Mag ik de eerste zijn die je feliciteerd met Psv??quote:Op zondag 20 april 2008 14:36 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
top serie.. die goede oude tijd..![]()
![]()
en uiteraard een goede middag
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM...quote:Op zondag 20 april 2008 16:09 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Mag ik de eerste zijn die je feliciteerd met Psv??
heb je dat werkelijk nog gedacht???quote:Op zondag 20 april 2008 16:22 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, verdomme. Dacht dat het er nog in zou zitten, maar niet dus.
Bah..
quote:Op zondag 20 april 2008 16:21 schreef nietzman het volgende:
Doe nog eens wat heksenfoto's 'Zak.
quote:Op zondag 20 april 2008 16:26 schreef Matje-1989 het volgende:
En die Sef Vergoossen met z'n domme geblaat op Radio1
Leg die man even onder de grond
mja met zn maximale eruitgehaald..quote:Op zondag 20 april 2008 16:26 schreef Matje-1989 het volgende:
En die Sef Vergoossen met z'n domme geblaat op Radio1
Leg die man even onder de grond
het feest is te laat en dan kan ik niet meer terug komen in Grunn..quote:Op zondag 20 april 2008 16:24 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ga jij nu maar naar Eindhoven toe vanavond
Graaf telquote:

Hier misschien wel, maar op andere plaatsen ben ik onmisbaarquote:Op zondag 20 april 2008 16:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Nee.
Ik hoor hier.
In dit topic.
Ik heb iets hoog te houden.
Heel veel posts hier.
Jij niet. Jij valt te missen.
Ik grap met je. Zie PI's.quote:Op zondag 20 april 2008 16:53 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Hier misschien wel, maar op andere plaatsen ben ik onmisbaar![]()
wat doe je onaardig trouwens, waar heb ik dat toch aan verdiend?![]()
heheh mooi voor je.quote:Op zondag 20 april 2008 16:53 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Hier misschien wel, maar op andere plaatsen ben ik onmisbaar![]()
thuis.. mn meisje is gewoon blij dat ik thuis blijf..quote:Op zondag 20 april 2008 16:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik grap met je. Zie PI's.![]()
Onmisbaar? Waar dan? Nee, deze is niet onaardig bedoeld.
ja tis toch wel fijn als je partner je aanwezigheid op prijs stelt he?quote:
Ja, anders zit er iets niet helemaal goed lijkt me zo,quote:Op zondag 20 april 2008 17:02 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ja tis toch wel fijn als je partner je aanwezigheid op prijs stelt he?
zijn we het daar over eens..quote:Op zondag 20 april 2008 17:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, anders zit er iets niet helemaal goed lijkt me zo,
Fijn die goede zelfkennisquote:Op zondag 20 april 2008 17:39 schreef 2cv het volgende:
Zo, collega kan lekker naar Rammstein luisteren. Het is de grotste nerd van de afdeling (weet alles van electro en schema's en programma's en weet-ik-veel-wat allemaal), maar een stukje muziek kan hij niet downloaden. Daarvoor vraagt hij de kneus van de afdeling
quote:
Is een megafoon ook goed ?quote:Op zondag 20 april 2008 17:55 schreef nietzman het volgende:
Hij is weg jongens, snel verzamelen op het station met de spandoeken!
Ik kon alleen karton vinden.quote:Op zondag 20 april 2008 17:55 schreef nietzman het volgende:
Hallo Jopj.quote:Op zondag 20 april 2008 17:50 schreef JH87 het volgende:
Ik zit weer in de trein naar Groningen. Dat jullie het maar even weten.
quote:Op zondag 20 april 2008 18:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo.
hoi hoiquote:Op zondag 20 april 2008 18:25 schreef 2cv het volgende:
Goeiedei.
Over een uur minimeet op het station? :pquote:Op zondag 20 april 2008 17:55 schreef nietzman het volgende:
Hè. Dank je!quote:Op zondag 20 april 2008 18:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hallo Jopj.
Sterkte met het verlies.
Echte voetbalfans zitten dan voor de tv.quote:Op zondag 20 april 2008 18:30 schreef JH87 het volgende:
[..]
Over een uur minimeet op het station? :p
Planning: 3 kwartier rijden naar het station, 1 uur zoeken naar een parkeerplek. Dat wordt hem niet ...quote:Op zondag 20 april 2008 18:30 schreef JH87 het volgende:
[..]
dan moet ik tv kijken natuurlijkquote:Op zondag 20 april 2008 18:30 schreef JH87 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |