Zoiets heb ik nu ookquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:29 schreef Bob. het volgende:
Muuh ik ben ook moe. En ik wil ook weekend, maar ik moet sowieso het hele weekend studeren dus ik heb er niet zo veel aan.
Oh en goedemorgen natuurlijk!
Mja, ik wilde alleen goeiemorgen posten en het topic niet op slot gooien, maar ja kon niet weten dat er nog een aantal berichten in de tussentijd waren gepostquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:06 schreef JH87 het volgende:
Maar m'n PM aan PSM is waarschijnlijk te laat aangekomen. Zitten we morgen weer met een gedateerde TT.![]()
Aww, wat lief.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:09 schreef freecell het volgende:
* freecell knuffelt DaD
Volgens mij kan je wel een extra knuffel gebruiken vandaag...
Heb je je tegeodbon al ingevult?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:11 schreef freecell het volgende:
Voor de geinteresseerden: Het grote buikentopic deel 38 deze post en 4 posts naar beneden nog één
Goed planquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aww, wat lief.. Je hebt gelijk, ik voel me behoorlijk klote. Kruip m'n bed nog maar weer even in...
Jeps, ik moet alleen nog even metenquote:
Kjoeeeeeeet,quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:11 schreef freecell het volgende:
Voor de geinteresseerden: Het grote buikentopic deel 38 deze post en 4 posts naar beneden nog één
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:14 schreef maok het volgende:
[..]
Gefelicteerd met je weekend, ik moet nog 16 minuten.
Na 9 kan je nog in elk gangbaar restaurant terecht. Meeste keukens sluiten om 22:00quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:59 schreef Riches het volgende:
Weet iemand hier waar je fatsoenlijk uit eten kan na 9en in Groningen?
Dus geen shoarma enzo...
Ja, daar ben ik zeker vanquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:05 schreef Riches het volgende:
Weet je zeker? Zou f*ckin opluchting zijn als het zo is.
In ieder geval bedankt!
Derde in vier weken?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:06 schreef Matje-1989 het volgende:
Hooi!
Ik meldt zich ook weer even
Uhu!!
Zo, ik heb een nieuwe fiets, en iedereen die dit leest:
BLIJF ER MET JE TENGELS VANAF!!
IS al de derde fiets in 4 weken tijd
Dat merk je snel genoeg.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:08 schreef Riches het volgende:
Over fietsen gesproken, staan hier 2 mooie fietsen zonder slot tegen de kerk, lokkertje van de politie..?
Kan altijd wel extra fiets gebruiken...
Dan heb ik maandag jou fiets mee genomen? Ik fietste bij het station wegquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:09 schreef Jesse_ het volgende:
Zal wel wat mis mee zijn, ik dump mijn kapotte fietsen ook altijd zonder slot in de stad
Helemaal zonder slot? Als ze er langer dan een dag staan:quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:08 schreef Riches het volgende:
Over fietsen gesproken, staan hier 2 mooie fietsen zonder slot tegen de kerk, lokkertje van de politie..?
Ja, de ene zat met slot vast en was gewoon weg. ( mijn eigen )quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:08 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Derde in vier weken?![]()
Koop eens een slot joh
Meen je dat nu?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Helemaal zonder slot? Als ze er langer dan een dag staan:
- binnenhalen
- Politie bellen en vertellen dat je een fiets zonder slot hebt gevonden en of ze willen komen kijken
- 2 politiemensjes komen langs, checken framenummer ed
- Als de fiets niet als gestolen te boek staat, mag je hem houden
Zo hebben wij ook al eens een fiets gekregenLeuke meevaller en volledig legaal.
Jupsquote:
Die moet je gewoon zelf ff los makenquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:22 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, en een fiets die al ongeveer 4 maanden aan een boom staat vastgemaakt voor onze
deur? Kan je dat ook via de politie regelen ofzo?
Je kan altijd de politie bellen en vragen of je daar wat mee magquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:22 schreef Matje-1989 het volgende:
Hmm, en een fiets die al ongeveer 4 maanden aan een boom staat vastgemaakt voor onze
deur? Kan je dat ook via de politie regelen ofzo?
Moet je hem daar maar niet neerzettenquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn fiets was uit de algemene kelder gestolen.
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:42 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Moet je hem daar maar niet neerzetten
ALLE FIETSEN?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.![]()
Alle fietsen staan daar.
Stuk of 10 wel
Ik leg daarna nader uit wat alle fietsen inhoud.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:46 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
ALLE FIETSEN?
Als alle fietsen daar zouden staan, dan kon jij daar niet meer naar binnen hoor
Ja, maar tochquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik leg daarna nader uit wat alle fietsen inhoud.
Je weet dat ik gelijk heb,quote:
Ik zou woest zijnquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:51 schreef Mark_Boelen het volgende:
Zo en nu afwachten hoe de buurvrouw reageert als ze ziet dat ik niet alleen mijn eigen ramen heb gewassen maar ook gelijk de buurvrouw haar ramen
Die wiskunde bijlessen werpen nog niet echt zn vruchten af hequote:Op vrijdag 4 april 2008 17:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.![]()
Alle fietsen staan daar.
Stuk of 10 wel
Ik ook, serieus.quote:
Algemene kelder staan er 10 ong hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Die wiskunde bijlessen werpen nog niet echt zn vruchten af he
Ja, dus als er 10 staan...quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Algemene kelder staan er 10 ong hoor.
Flat enzoo?
Afhalen bij de wagamama'squote:Op vrijdag 4 april 2008 18:07 schreef Matje-1989 het volgende:
Uhm, iemand nog een tip om te eten vanavond? Ik ben te lui om
mijn afwas van 5 dagen te doen. Dus wil even ergens eten ophalen
Ideeën zijn welkom
Eh ... 231quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:37 schreef RealZeus het volgende:
Over precies 4 maanden wil ik ook een naamtopic.
Dan word ik voor de elfde keer 21.
Op 1 mei wil ik ook een naamtopicquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:37 schreef RealZeus het volgende:
Over precies 4 maanden wil ik ook een naamtopic.
Dan word ik voor de elfde keer 21.
Fietsen stélen ben ik ook zwaar op tegen, maar als een fiets ergens al heel lang slotloos staat, kan je dat best via de politie doen toch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:31 schreef MaxMark het volgende:
Ohja. Blijf verdomme met je vieze poten van andermans eigendom af. Ga werken, verdien geld en verkrijg het op een eerlijke manier. Paupers.
Ik denk dat freecell's verhaal over die fiets even wat verduidelijking mag hebben.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:32 schreef MaxMark het volgende:
Uiteraard alleen gericht aan de mensen die het nodig vinden te jatten
Ja. Uitgebreid niets doen en wellicht TopGear kijken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:18 schreef Matje-1989 het volgende:
Goedeavond, iemand nog plannen vanavond?
Topgear!quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja. Uitgebreid niets doen en wellicht TopGear kijken.
Ik kwam net langs eetcafe de buurvrouw (naast UMCG) zat het nog helemaal vol met mensen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:05 schreef Riches het volgende:
Weet je zeker? Zou f*ckin opluchting zijn als het zo is.
In ieder geval bedankt!
Volgens mij kun je ook zelf het framenummer alvast controleren op de site van de RDW (of een andere site, ik weet het niet meer precies), weet je iig of ze gestolen zijn of niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:08 schreef Riches het volgende:
Mijne ook een keer, door een buurman/vrouw dusquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn fiets was uit de algemene kelder gestolen.
Ik heb een goede relatie met men buurvrouw hoorquote:
Ja, maar ik geloof dat de keuken na een tijdje wel dicht gaat, de mensen zitten alleen nog uren na te borrelen. (Ik woon er boven en dan hoor ik ze vaak tot een uur of 2 muziek draaien en kletsen.)quote:Op vrijdag 4 april 2008 21:23 schreef maok het volgende:
Zo, weer klaar met naaien voor vandaag.
[..]
Ik kwam net langs eetcafe de buurvrouw (naast UMCG) zat het nog helemaal vol met mensen.
Dat dan weer wel. Een fiets die niet gebruikt wordt kan beter naar iemand gaan die 'em wel nodig heeft.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Fietsen stélen ben ik ook zwaar op tegen, maar als een fiets ergens al heel lang slotloos staat, kan je dat best via de politie doen toch?
Hmm, ik kom vannacht je LCD even halen, oké?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:15 schreef Bob. het volgende:
Oeh nu weet iedereen waar ik woon, maar jullie zijn geen enge stalkers he.
Pas maar op.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:15 schreef Bob. het volgende:
Leuk plekje om te wonen. Dinsdag heb ik weer modeatelier bij je in de straatquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:15 schreef Bob. het volgende:
Dank je wel:) Ik dacht al dat niemand hem gezien hadquote:
Als je hem om doet denken mensen in ieder geval niet dat je je een enorme bierpens hebtquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank je wel:) Ik dacht al dat niemand hem gezien had
Kan hij al, of toch nog een maandje wachten?
Ik vind het ook wel grappig, maar waarvoor is het precies?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is om te zorgen dat het er niet te vroeg uitvaltquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:22 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel grappig, maar waarvoor is het precies?
Heeft het nog nut ofzo? Sorry, ben niet zo in to de baby's met mijn bijna 19 jaar
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:23 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is om te zorgen dat het er niet te vroeg uitvalt
LCD? Maar van mijn ininimi tv'tje blijf je af, jij bruut.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:17 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Hmm, ik kom vannacht je LCD even halen, oké?
Laat je het raam even open?
Ik vind het nu ook wel mooi staan, maar denk dat het over een maandje nog leuker is ja!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:20 schreef freecell het volgende:
[..]
Heb je een LCDquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
LCD? Maar van mijn ininimi tv'tje blijf je af, jij bruut.
[..]
Ik vind het nu ook wel mooi staan, maar denk dat het over een maandje nog leuker is ja!
Begrijpend lezen is gaaf hè?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:29 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Heb je een LCD![]()
Dan kom ik zeker even langs, en ik neem je iniminiTV ook meteen even mee
Nee, nu is het helemaal duidelijkquote:
Bij Bob. vind je geen lcd, bij mij welquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:35 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, nu is het helemaal duidelijk
Dus ik weet nú dat ik geen LCD bij jou zal vinden.
Dat bespaard mij weer een fietstochtje richting het UMCG![]()
Hmm, mja..?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:36 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Bij Bob. vind je geen lcd, bij mij wel
Nou, zwangershaps t-shirts en truitjes zijn niet bepaald goedkoop. Dat is balen, want al mijn gewóne truitjes en t-shirts worden nu echt te kort (ja, ook die normaal erg lang waren) en ik heb uiteraard geen zin om een volledig nieuwe garderobe aan te schaffen voor een half jaarje. Een te kort shirt of truitje kan je nog wél aan met een buikband er over!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:22 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel grappig, maar waarvoor is het precies?
Heeft het nog nut ofzo? Sorry, ben niet zo in to de baby's met mijn bijna 19 jaar
Hmm, oké. Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, zwangershaps t-shirts en truitjes zijn niet bepaald goedkoop. Dat is balen, want al mijn gewóne truitjes en t-shirts worden nu echt te kort (ja, ook die normaal erg lang waren) en ik heb uiteraard geen zin om een volledig nieuwe garderobe aan te schaffen voor een half jaarje. Een te kort shirt of truitje kan je nog wél aan met een buikband er over!
Daarbij zit het ook lekker strak en warm om je buik en rug heen.
Oja, en ik vind ze leuk
Binnenkort kom ik wel even bij je in de buurt. En later nog eens en nog eens en nog eens ...quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:15 schreef Bob. het volgende:
quote:
Neuh, alleen ik.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:15 schreef Bob. het volgende:
ik wil ook een balkonquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:29 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Hier Freecell in een jurkje, met zowaar blote benen (wel met mouwen nog) en ik ga zo lekker naar het balkon, want de zon schijnt
Mijn balkon zit op het Noordenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:58 schreef freecell het volgende:
Even een hele gelukkige post van mij.
Ik heb mezelf mét laptop en thee geinstalleerd op het balkon. Het is hier echt heerlijk!!
Met blote benen, TARA heeft een tof muziekje op gezet (balkondeur staat open en ik zit er vlak naast) en de poes hopt wat om mij heen.
Héérlijk!
Wij hebben er 2quote:
Sinds ik wakker werd om half 10 is het hier de hele tijd zon geweest?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:07 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ben vanochtend anders nog wel ff zeik en zeik nat geworden, wispelturig weer
Jaloersquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:58 schreef freecell het volgende:
Even een hele gelukkige post van mij.
Ik heb mezelf mét laptop en thee geinstalleerd op het balkon. Het is hier echt heerlijk!!
Met blote benen, TARA heeft een tof muziekje op gezet (balkondeur staat open en ik zit er vlak naast) en de poes hopt wat om mij heen.
Héérlijk!
lastig. wat dat betreft ben ik wel blij met ons balkon op het zuidenquote:
Ik stond om 5 uur opquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Sinds ik wakker werd om half 10 is het hier de hele tijd zon geweest?Dus dat was dan best vroeg
Nou, zou best lekker zijn want zo warm is 't hier niet. Ik twijfel nog of ik 'm aansteek.quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:17 schreef freecell het volgende:
Oeh, houtkachels zijn inderdaad heerlijk.Het enige wat ik hier mis in de winter!
Maar staatie aan met dit weer?
De Drie Uiltjes.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:48 schreef breagor het volgende:
nu sally o'briens dicht is :-( zoek ik een nieuw stamcafe...zag dit Groninger topic dus laat ik eens vragen om tips:
dus als iemand nog tips voor stamcafe heeft voor een 34+er plus aanhang om vroeg in de avond af en toe rustig (rustig in de zin van "ik wil een plekje aan de bar kunnen bemachtingen", en niet als "hee wat is het hier leeg, zijn ze wel open?" ) een biertje te kunnen pakken houd ik me aanbevolen
Was te verwachten, maandag was de enige dag dat de sallys veel omzet draaide tot de sib naar de rumba gingquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:01 schreef JH87 het volgende:
Sally's is over de kop gegaan, week voor St. Patrick's day dacht ik.![]()
Spieghel is goeie suggestie. Pintelier is ook een fijne kroeg om te zitten en wat goed bier te drinken, maar wel wat verder van het centrum vandaan.
Chaplins is idd ook gezellig. Maar wel weer net zo 'ver' als de Pintelierquote:Op zaterdag 5 april 2008 16:55 schreef JH87 het volgende:
Chaplin's Pub heb je nog. Wel wat smal, maar ook wel gezellig altijd.
Nee, ik zei : ik word voor de elfde keer 21, niet : ik word elf keer 21.quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:13 schreef 2cv het volgende:
Hmz, ik voel mij beter dan gister. Denk dat ik nog even blijf leven.
[..]
Eh ... 231
BEN JIJ OOK BEJAARD LOUD GIRL?????quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:52 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Shut up.
Noorderplantsoen minimeet is goed plan.
Ik word over vier weken voor het eerst 19. DAT is jong.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:48 schreef JH87 het volgende:
Ik word over drie weken voor het eerst 21. DAT is jong.
Wat lees ik nu? Plantsoenmeet?quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:52 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Shut up.
Super toch, al die onverwachte dingen in het leven?quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Leuk joh, al die mensen met hun gebortejaar in hun naam die hun leeftijd gaan zeggen. Dat verwacht je verder ook niet of zo
Jij bent heul niet oud!quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:52 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Shut up.
heheh.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij bent heul niet oud!
En het is nu een beetje laatToen ik dat zei was er nog een tof zonnetje en hadden we nog jasloos op een kleedje kunnen zitten. Dat gaat vanavond niet meer lukken.
Binnenkort maar een keer dan, op niet zo'n mooie dag
En je weet het kinderen en zwervers spreken de waarheidquote:Op zaterdag 5 april 2008 19:06 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Iemand op straat wees mij vorige week nog op de rimpel bij mijn linkeroog. De grote aftakeling is begonnen. Toegegeven, het was een dakloze die ik geen geld wou geven, maar toch.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:06 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Iemand op straat wees mij vorige week nog op de rimpel bij mijn linkeroog. De grote aftakeling is begonnen. Toegegeven, het was een dakloze die ik geen geld wou geven, maar toch.
Je weet dat m'n computer niet in m'n trekhok staatquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
omg maok die in 2cv zn rukbunker aan het posten is
[/sfeerverpestende opmerking]
Klopt, zou zo sneu zijn voor je oudersquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je weet dat m'n computer niet in m'n trekhok staat
Och ...quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, zou zo sneu zijn voor je ouders
quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
omg maok die in 2cv zn rukbunker aan het posten is
[/sfeerverpestende opmerking]
Nee geen idee waar ik 't van heb! Ik was donderdag en vrijdag al ziek, en vandaag verschenen ineens over m'n hele lichaam rode vlekjes. Maar ik heb nergens last van, behalve jeuk.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb de waterpokken.. Ik ben 22 en ik heb de waterpokken.
.
Dus nu kun je niet gaan, tenzij je zus het al eens heeft gehad....quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank je.. Het probleem is alleen dat ik net lees dat ik nu anderen kan besmetten, en dat dat vooral gevaarlijk is bij zwangere vrouwen. En we zouden morgen bij m'n zwangere zus op verjaardagsvisite...
Ojaquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou, jij had de bof!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |