abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 juni 2006 @ 19:05:15 #1
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_39400721
Hier weer verder

laatste bericht van m@x
* meldt zich hier ook maar even

Lang gewacht en toch gekregen. Bij het kinderdagverblijf hangen al weken briefjes met: "in deze groep heerst waterpokken" en nu hebben wij ze eindelijk ook Kai heeft er nog niet zoveel en hij voelt zich prima dus so far, so good.

Hier bij meld ik me ook ook bij kyllian zijn er al blaasjes te zien enzo ook op zijn tong en het mooie is je ziet ze opkomen
  vrijdag 30 juni 2006 @ 19:29:54 #2
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39401643
Voor de verse waterpokken:
wat hier (en bij de overburen ook) goed bleek te werken: lekker in de blote kont buiten rond laten lopen. Lekker beetje met water klooien.. door de buitenlucht lijken ze wel veel sneller in te drogen dan normaal
(Bij overbuurvrouw was dit de derde met waterpokken, maar met dit mooie weer was dit veruit degene met de minste last en er het snelste vanaf).

Sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 3 juli 2006 @ 15:27:55 #3
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39475995
Hoe is het nu met Kyllian?

Met Kai gaat het niet zo. Hij zit nu echt van top tot teen onder de waterpokken, voelt zich beroerd en heeft sinds gisteravond koorts. Meneerm@x is net even met hem bij de apotheek langsgeweest. Het enige wat zij adviseerden was om zijn huid met gekoelde Calendulan te deppen. Mentholpoeder zou niet goed zijn omdat hij hier littekens van zou krijgen en hij mag niet in de zon (uitgerekend nu ).
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 3 juli 2006 @ 15:34:03 #4
24188 Belana
kloon van belana
pi_39476206
och gossie arme Kai!
Terwijl Saskia van ET dus juist lekker buiten in een badje heeft gespeeld, dat ging toch goed? Leek mij ook juist ideaal.
stormy waters...
sailin'
  maandag 3 juli 2006 @ 16:00:59 #5
3142 m@x
pi_39476988
Dat vond ik dus ook zo gek. Ze waren er echt heel specifiek over: niet in de zon en niet teveel in het water (liever douchen dan in bad bijvoorbeeld).
  maandag 3 juli 2006 @ 16:04:41 #6
24188 Belana
kloon van belana
pi_39477125
tja, het doet je wel twijfelen dan he...
stormy waters...
sailin'
  maandag 3 juli 2006 @ 16:05:14 #7
3142 m@x
pi_39477142
Het lijkt het consultatieburo wel
  maandag 3 juli 2006 @ 16:07:41 #8
24188 Belana
kloon van belana
pi_39477222
nou, ik vind het maar lastig dat soort tegenstrijdige adviezen! Ik vond op zich ET haar verhaal zo logisch, lekker buiten, lekker snel indrogen, helemaal goed! Als je het mij vraagt heeft ze ook geen littekens ofzo. Mijn gevoel zou dat trouwens ook ingeven... hopla, lekker naar buiten!
stormy waters...
sailin'
  maandag 3 juli 2006 @ 20:50:47 #9
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39485063
ik heb ook gewoon aan niemand advies gevraagd

Saskia was ook gewoon niet binnen te houden. het was net zulk weer als nu.. En ik kwam op internet tegen dat ze in principe gewoon alles zouden mogen als ze zich daar goed genoeg voor voelen. (ze mogen tenslotte ook gewoon naar kdv als ze niet te ziek zijn). Vandaar dat ik ook zoiets had van 'doe maar lekker waar je zin in hebt'. Mijn overbuurvrouw heeft hetzelfde gedacht en ook daar waren ze binnen 3 dagen over. (en idd.. bij allebei zonder littekens.. er is niks meer van te zien).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 3 juli 2006 @ 21:50:24 #10
3142 m@x
pi_39487191
Dat is denk ik ook het verschil. Kai voelt zich echt gigantisch beroerd en heeft ook nergens zin in. We hebben nu dag nummer 3 achter de rug en hij zit echt van top tot teen onder en vergaat van de jeuk. Hij lag om 7 uur op bed en we hebben hem er net, na een keer of 15 naar boven te zijn gelopen, maar even uitgehaald.
  maandag 3 juli 2006 @ 21:51:23 #11
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39487239
Je kan hem toch ook gewoon beetje in de schaduw houden? In de felle zon lijkt me sowieso niet lekker als ie ook koorts heeft enzow.

Misschien was de redenering bij de apotheek dat de blaasjes sneller zouden indrogen als ie niet teveel nat zou worden
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_39491850
mentholpoeder is -dacht ik- niet alleen slecht ivm mogelijke littekens maar vooral omdat het zo stuift en dan in de longen terecht kan komen.

beterschap voor Kai!
en hoe gaat 't met Kyllian? blaasjes in de mond is niet fijn...
  dinsdag 4 juli 2006 @ 07:33:41 #13
3142 m@x
pi_39496971
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:51 schreef texelonia het volgende:
Misschien was de redenering bij de apotheek dat de blaasjes sneller zouden indrogen als ie niet teveel nat zou worden
Meen je dat nou???? Ik dacht toch echt dat de blaasjes sneller zouden indrogen als je ze lekker nat liet worden

En in de schaduw houden werkt gewoon niet. Hij mag dan nog wel niet lopen maar dat betekent echt niet dat ie netjes op één plaats blijft zitten hoor. Door het gehups en geschuif op zo'n ruwe ondergrond gaan al die blaasjes open. Wij blijven lekker binnen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 10:46:39 #14
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_39499898
Ik bedoelde meer dat als je hem vanwege het warme weer lekker in een badje wilde laten spelen je dat toch ook in de schaduw kon doen

Hoe gaat het met Kai inmiddels?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:26:44 #15
3142 m@x
pi_39501048
Het gaat iets beter als gisteren. Gisteravond en vannacht waren een drama maar hij heeft uiteindelijk nog tot 7 uur kunnen slapen. De koorts is iets gezakt (van 39,4 naar 38,6) en hij zit erg veel te jeuken maar er kan weer een lachje vanaf.

Tja, en dat badje doen we maar niet. Schaduw of niet, hij zit dan wel de hele tijd in het water te weken.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 11:38:41 #16
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_39501412
voor Kai en Kyllian.

Het is inmiddels alweer twee weken geleden dat de waterpokken zijn begonnen bij Robin. Hij heeft, net als Kai, een aantal dagen koorts gehad en uit z'n humeur geweest. Volgens mij heeft hij niet zo'n erge jeuk gehad. Ik had die Calendulanemulsie van VSM gebruikt. Inmiddels zijn de kleine pokjes verdwenen en wachten we tot de korstjes van de grote afvallen en de huid zich weer hersteld

M@x, Robin heeft het ook op het KDV opgelopen. Zit Kai toevallig ook bij de blauwe.. ?

Oja, Robin slaapt trouwens niet meer de nachten door sinds hij de waterpokken heeft (gehad) en hij slaapt op zijn zij Hoop dat vooral het eerste punt weer voorbij gaat
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:02:02 #17
3142 m@x
pi_39502103
Kai zit bij Gulliver, maar als ik je woonplaats bekijk kunnen we nooit ver van elkaar wonen

Wij gebruiken ook Calendulan. Ging Robin ook zo gillen als je het bij hem opdeed. Ik krijg echt het idee dat het prikt ofzo.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:07:51 #18
24188 Belana
kloon van belana
pi_39502307
Kai ik hoop dat ie nu snel opknapt m@x
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:16:59 #19
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_39502583
M@x, de kinderboerderij waar Kai de vorige keer was, komen wij ook wel eens (is erg dichtbij namelijk)l, mijn buurman werkt er ook

Robin vond het idd ook vreselijk, maar weet niet of dat kwam doordat het prikte. Ik waste Robin namelijk net met een washandje en toen begon ie ook te gillen, dus misschien vindt ie dat natte geklieder alleen niet prettig
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  † In Memoriam † dinsdag 4 juli 2006 @ 12:30:05 #20
81992 Githa
pi_39502942
amandel olie in een badje en dan niet afdrogen maar lekker zo laten opdrogen, dat werkt gigantisch goed tegen de jeuk.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:36:26 #21
3142 m@x
pi_39503167
Woon je toevallig vlakbij het sportpark Wennie?

Mijn moeder komt zo even langs met tarwezemelen. Die schijn je ook in zijn badje te kunnen gooien en dan neemt de jeuk wat af. Voorlopig ligt hij nu lekker te slapen
pi_39503232
ff offtopic, m@x, woon je ook in (de buurt van) Rijswijk??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:39:48 #23
3142 m@x
pi_39503263
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:38 schreef Vicky het volgende:
ff offtopic, m@x, woon je ook in (de buurt van) Rijswijk??
tussen Rijswijk en Wateringen ingeklemd
pi_39503340
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 12:39 schreef m@x het volgende:

[..]

tussen Rijswijk en Wateringen ingeklemd
gezellig, ik woon heel dicht bij Wennie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 13:01:43 #25
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_39503926
M@x tegenover de schouwburg.
Mijn afvalstrijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')