Meen je dat nou???? Ik dacht toch echt dat de blaasjes sneller zouden indrogen als je ze lekker nat liet wordenquote:Op maandag 3 juli 2006 21:51 schreef texelonia het volgende:
Misschien was de redenering bij de apotheek dat de blaasjes sneller zouden indrogen als ie niet teveel nat zou worden![]()
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:38 schreef Vicky het volgende:
ff offtopic, m@x, woon je ook in (de buurt van) Rijswijk??
gezellig, ik woon heel dicht bij Wenniequote:
Al een stuk beter. De koorts is weg en er zijn geen nieuwe blaasjes of vlekjes bijgekomen. Slapen gaat nog wel slecht met veel gehuil en onderbrekingen, maar dat zou net zo goed door de warmte kunnen komen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2006 07:50 schreef Belana het volgende:
Hoest met Kai?
Had je dus tòch gewoon bij mij langs moeten komenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:27 schreef m@x het volgende:
Hoe is het nu met Kyllian?
Met Kai gaat het niet zo. Hij zit nu echt van top tot teen onder de waterpokken, voelt zich beroerd en heeft sinds gisteravond koorts. Meneerm@x is net even met hem bij de apotheek langsgeweest. Het enige wat zij adviseerden was om zijn huid met gekoelde Calendulan te deppen. Mentholpoeder zou niet goed zijn omdat hij hier littekens van zou krijgen en hij mag niet in de zon (uitgerekend nu).
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:57 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Had je dus tòch gewoon bij mij langs moeten komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |